Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8732

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180228

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 089 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26+91 853 čt 26.4. 22:4727.4. 5:00 8732
11 802 čt 26.4. 6:4126.4. 20:41 8740+8732
8+94 851 st 25.4. 20:3726.4. 5:45 8732
3+6 814 st 25.4. 6:3825.4. 17:51 8732+8730
2+92 851 út 24.4. 4:3725.4. 4:48 8732
13 809 po 23.4. 7:0924.4. 0:27 8732
25+92 853 ne 22.4. 21:0023.4. 5:49 8732
26+91 853 so 21.4. 22:4722.4. 5:00 8732
26+97 867 pá 20.4. 19:2621.4. 4:19 8732
11 802 čt 19.4. 6:4119.4. 20:41 8732+8733
7+99 861 st 18.4. 21:3019.4. 5:08 8732
26 814 st 18.4. 6:0718.4. 19:57 8732+8709
15+98 855 út 17.4. 21:2318.4. 5:00 8732
11 809 út 17.4. 4:1017.4. 19:44 8732+8733
 1  814 po 16.4. 14:4917.4. 1:12 8732+8733
 9  813 po 16.4. 6:4916.4. 9:19 8732+8733
26+97 867 so 14.4. 21:2815.4. 4:44 8732
11+98 857 pá 13.4. 20:1814.4. 3:15 8732
2+92 851 čt 12.4. 21:5013.4. 4:58 8732*Z
11 802 čt 12.4. 6:4112.4. 20:41 8732+8724
15+98 856 st 11.4. 21:4312.4. 5:31 8732
 9  823 st 11.4. 6:3511.4. 20:34 8725+8732
13+97 866 út 10.4. 19:0211.4. 4:54 8732
 1  810 út 10.4. 5:3110.4. 7:15 8725+8732*MU
11 802 po 9.4. 6:419.4. 20:41 8725+8732
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8695
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.