Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8732

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 17. 10. 2018

Výrobní číslo: 180228

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 109 985 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
13+97 866 út 16.10. 22:4917.10. 4:25 8732
11 802 út 16.10. 6:4216.10. 20:41 8695+8732
25+92 851 po 15.10. 21:3216.10. 5:48 8732
29 804 po 15.10. 15:3415.10. 19:59 8731+8732
29 804 po 15.10. 5:0115.10. 9:35 8731+8732
13+99 863 so 13.10. 22:4514.10. 4:15 8732
2+92 856 pá 12.10. 22:2513.10. 5:18 8732
11 802 pá 12.10. 6:4212.10. 20:41 8739+8732
25+92 852 čt 11.10. 21:1512.10. 5:48 8732
 1  806 čt 11.10. 6:2811.10. 19:41 8711+8732
13+97 866 čt 11.10. 1:1011.10. 4:25 8732*Z1
11 802 st 10.10. 6:4210.10. 20:41 8732+8744
7+99 864 út 9.10. 21:4610.10. 5:08 8732
 1  809 út 9.10. 6:399.10. 20:11 8740+8732
30+98 853 po 8.10. 21:149.10. 5:31 8732
29 809 po 8.10. 6:418.10. 20:42 8732+8740
25+92 851 ne 7.10. 20:458.10. 5:48 8732
2+91 853 so 6.10. 22:197.10. 5:00 8732
2+92 855 pá 5.10. 4:366.10. 4:53 8732
 1  814 čt 4.10. 14:494.10. 22:38 8750+8732
 9  813 čt 4.10. 6:494.10. 9:19 8750+8732
15+98 852 st 3.10. 21:184.10. 5:00 8732
 9  827 st 3.10. 4:513.10. 18:52 8742+8732
 9  833 út 2.10. 7:173.10. 0:12 8742+8732
25+92 851 po 1.10. 21:322.10. 5:48 8732
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8687

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.