Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8732

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180228

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 111 387 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 čt 12.7. 15:5512.7. 20:39 8732+8750
 9  808 čt 12.7. 7:1212.7. 9:35 8732+8750
 9  816 st 11.7. 4:3111.7. 20:27 8732+8750
 9  808 út 10.7. 15:2511.7. 0:56 8732+8750
 9  808 út 10.7. 7:1210.7. 9:35 8732+8750
25+92 864 ne 8.7. 21:009.7. 5:49 8732
7+99 861 so 7.7. 20:288.7. 4:48 8732
15+99 862 pá 6.7. 22:427.7. 5:08 8732
36+97 866 čt 5.7. 22:486.7. 4:19 8732
7+99 861 st 4.7. 19:375.7. 4:48 8732+8740
 9  811 út 3.7. 6:153.7. 20:04 8732+8740
3+6 822 po 2.7. 5:083.7. 0:35 8732+8740
25+92 867 so 30.6. 21:571.7. 4:23 8732
15+98 856 pá 29.6. 21:4330.6. 5:29 8732
 1  806 pá 29.6. 6:2829.6. 19:41 8732+8733
8+94 851 čt 28.6. 20:3729.6. 5:46 8732
15 811 čt 28.6. 15:2428.6. 19:34 8733+8732
26+91 853 st 27.6. 22:4628.6. 5:00 8732
3+6 814 st 27.6. 6:3827.6. 17:52 8750+8732
15+99 862 út 26.6. 21:0327.6. 5:40 8732
 9  827 út 26.6. 4:5226.6. 18:52 8731+8732
 9  820 po 25.6. 6:2125.6. 20:20 8731+8732
2+92 851 ne 24.6. 10:4225.6. 4:48 8732
sjHL 801 ne 24.6. 2:4524.6. 4:59 8732
13 809 pá 22.6. 14:1523.6. 0:27 8732*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.