Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8732

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180228

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 073 197 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 807 út 23.1. 5:4323.1. 22:43 8736+8732
16 831 po 22.1. 5:2422.1. 23:39 8736+8732
6 803 pá 19.1. 14:0820.1. 0:18 8736+8732
14 802 pá 19.1. 5:5319.1. 10:47 8736+8732
5 806 čt 18.1. 5:1019.1. 0:47 8736+8732
6 818 st 17.1. 16:0718.1. 0:00 8736+8732
6 803 st 17.1. 7:0517.1. 9:49 8736+8732
2+92 866 út 16.1. 4:3717.1. 5:19 8732
9 801 so 13.1. 4:3313.1. 23:59 8732+8708
11 804 pá 12.1. 5:3012.1. 22:06 8732+8708
24 809 st 10.1. 5:4710.1. 20:13 8732+8669
1+10 812 út 9.1. 4:429.1. 21:33 8732+8669
9 801 po 8.1. 5:499.1. 0:26 8732+8669
5 803 ne 7.1. 13:187.1. 21:21 8732
5 808 so 6.1. 6:306.1. 22:09 8732
9 823 út 2.1. 14:252.1. 19:08 8732+8669*Z
1 807 po 1.1. 12:171.1. 20:26 8732+8669
Rok 2017
1 805 ne 31.12. 7:4131.12. 22:07 8732+8669
15 804 so 30.12. 4:1930.12. 20:11 8732+8669
11 807 pá 29.12. 4:3029.12. 23:56 8732+8669
15 808 čt 28.12. 4:1928.12. 23:51 8732+8669
11 807 st 27.12. 4:3027.12. 23:56 8732+8669
9 817 út 26.12. 4:5327.12. 0:09 8732+8669
9 801 po 25.12. 7:2526.12. 0:26 8732+8669
9 827 pá 22.12. 4:5322.12. 18:52 8732+8669
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9416

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.