Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8744

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180240

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 111 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 866 po 10.12. 22:4911.12. 4:25 8744
 9  817 po 10.12. 6:1210.12. 20:12 8736+8744
2+92 855 ne 9.12. 19:3310.12. 4:48 8744
15+98 853 so 8.12. 23:389.12. 5:29 8744
15+99 865 pá 7.12. 20:408.12. 5:08 8744
24 801 pá 7.12. 14:227.12. 19:16 8700+8744
 9  806 pá 7.12. 6:277.12. 8:59 8700+8744
11 810 čt 6.12. 4:296.12. 21:21 8700+8744
11 807 st 5.12. 6:036.12. 0:51 8700+8744
 1  814 út 4.12. 14:494.12. 22:38 8700+8744
 1  814 út 4.12. 5:414.12. 9:48 8700+8744
13+97 867 po 3.12. 21:344.12. 4:54 8744
 1  809 po 3.12. 6:393.12. 20:11 8733+8744
2+91 853 ne 2.12. 19:433.12. 5:00 8744
2+92 855 so 1.12. 20:012.12. 4:54 8744
13+97 866 pá 30.11. 22:441.12. 4:19 8744
 9  817 pá 30.11. 6:1230.11. 20:12 8708+8744
2+92 855 čt 29.11. 4:3630.11. 4:48 8744
13 809 st 28.11. 7:1028.11. 19:38 8744
13+99 863 út 27.11. 22:4528.11. 4:42 8744
 9  813 út 27.11. 15:3427.11. 19:54 8731+8744
 9  820 út 27.11. 6:2127.11. 13:40 8731+8744*MU*1
15+98 852 po 26.11. 21:1827.11. 5:00 8744
15+99 865 ne 25.11. 20:5826.11. 4:30 8744*MU
25+92 851 so 24.11. 21:4725.11. 5:48 8744
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.