Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8744

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180240

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 106 371 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  802 pá 22.2. 5:2323.2. 0:16 8695+8744
 9  833 čt 21.2. 7:1722.2. 0:12 8695+8744
15+99 865 st 20.2. 20:5821.2. 5:40 8744
11 804 st 20.2. 4:2920.2. 19:24 8713+8744
 1  802 út 19.2. 6:0220.2. 1:12 8713+8744
2+91 853 po 18.2. 20:4719.2. 5:00 8744
 9  813 po 18.2. 15:3418.2. 19:54 8736+8744
 9  813 po 18.2. 6:4918.2. 9:19 8736+8744
15+98 853 ne 17.2. 21:3818.2. 5:31 8744
2+92 856 so 16.2. 22:2617.2. 5:18 8744
15+98 852 pá 15.2. 23:1816.2. 5:00 8744
11 803 pá 15.2. 6:0115.2. 21:21 8695+8744
2+92 855 čt 14.2. 4:3615.2. 4:48 8744
 9  817 st 13.2. 6:1213.2. 20:12 8700+8744
 9  804 út 12.2. 5:2612.2. 19:32 8700+8744
 9  802 po 11.2. 21:5012.2. 0:16 8700+8744*Z
 9  820 po 11.2. 6:2111.2. 20:21 8700+8744
15+98 852 ne 10.2. 21:1811.2. 5:00 8744
2+99 869 so 9.2. 20:1310.2. 5:40 8744
25+92 851 pá 8.2. 21:329.2. 5:48 8744
11 813 pá 8.2. 5:438.2. 20:30 8736+8744
 9  809 čt 7.2. 5:378.2. 0:36 8736+8744
 9  811 st 6.2. 5:487.2. 0:46 8736+8744
2+92 856 po 4.2. 20:315.2. 5:18 8744
 9  822 po 4.2. 4:314.2. 18:35 8736+8744
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.