Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8744

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Motol (od 9.7.2020)

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 30. 7. 2020

Výrobní číslo: 180240

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 107 121 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
17 309 st 29.7. 5:1130.7. 0:34 8747+8744
 9  314 út 28.7. 5:1728.7. 19:56 8747+8744
15 311 po 27.7. 15:3127.7. 21:13 8747+8744
 4  302 po 27.7. 6:3027.7. 10:07 8747+8744
 9  319 pá 24.7. 5:3924.7. 20:39 8747+8744
17 309 čt 23.7. 5:1124.7. 0:34 8747+8744
17 315 st 22.7. 6:1323.7. 1:14 8747+8744
 9  323 út 21.7. 6:1921.7. 20:38 8747+8744
17 324 po 20.7. 5:1920.7. 19:56 8747+8744
sjMO 301 so 18.7. 3:2718.7. 4:11 8747+8744
 9  323 pá 17.7. 6:1917.7. 20:38 8747+8744
15 306 čt 16.7. 14:4116.7. 22:21 8747+8744
17 324 čt 16.7. 5:1916.7. 8:05 8747+8744*MU*1
17 312 st 15.7. 5:4416.7. 1:14 8747+8744
17 324 út 14.7. 5:1914.7. 19:56 8747+8744
17 324 po 13.7. 5:1913.7. 19:56 8747+8744
 9  316 pá 10.7. 15:4110.7. 20:05 8747+8744
 4  302 pá 10.7. 6:3010.7. 10:07 8747+8744
 4  302 čt 9.7. 15:429.7. 19:18 8747+8744
 9  822 út 7.7. 6:487.7. 9:25 8750+8744
 6  802 pá 3.7. 6:443.7. 8:59 8750+8744
 9  822 čt 2.7. 6:482.7. 9:25 8750+8744
 8  812 st 1.7. 5:071.7. 9:59 8750+8744
 8  809 út 30.6. 4:3430.6. 21:28 8750+8744
 9  809 po 29.6. 6:2029.6. 21:09 8750+8744
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.