Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8742

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Zell am See Kaprun (od 2. 10. 2017 do 8. 4. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180238

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 107 317 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 311 st 19.6. 6:4719.6. 10:06 8742
14+94 362 út 18.6. 20:5719.6. 5:54 8742
21 309 út 18.6. 15:1018.6. 18:28 8742
21 311 út 18.6. 6:4718.6. 10:06 8742
14+94 362 po 17.6. 20:5718.6. 5:54 8742
21 311 po 17.6. 15:2717.6. 18:46 8742
14+94 361 ne 16.6. 20:2617.6. 5:26 8742
1+98 358 so 15.6. 20:3916.6. 5:01 8742
1+98 354 pá 14.6. 21:2715.6. 4:12 8742
21 308 pá 14.6. 16:0714.6. 18:20 8742
21 308 pá 14.6. 6:2414.6. 8:37 8742
7+99 367 čt 13.6. 23:0114.6. 4:37 8742
sjMO 301 čt 13.6. 3:2713.6. 4:11 8742
sjMO 301 st 12.6. 3:2712.6. 4:11 8742
 9  318 čt 6.6. 14:536.6. 17:50 8742+8724*MU
16 314 čt 6.6. 7:026.6. 10:05 8742+8724
16 321 st 5.6. 16:115.6. 18:45 8742+8724
 9  334 st 5.6. 7:095.6. 9:39 8742+8724
15 305 út 4.6. 14:584.6. 18:51 8742+8724
10 324 út 4.6. 6:324.6. 10:16 8742+8724
 9  334 po 3.6. 15:573.6. 20:30 8742+8724
16 314 pá 31.5. 15:1531.5. 23:18 8742+8724
 5  302 pá 31.5. 4:0731.5. 10:13 8742+8724
 9  326 čt 30.5. 5:4031.5. 0:49 8742+8724
15 305 st 29.5. 14:5829.5. 18:51 8742+8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.