Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8742

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Zell am See Kaprun (od 2. 10. 2017 do 8. 4. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180238

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 084 097 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 ne 9.12. 9:459.12. 22:35 8742+8709
11 806 pá 7.12. 4:097.12. 13:00 8742+8709*MU
11 807 čt 6.12. 6:037.12. 0:51 8742+8709
13+99 863 st 5.12. 22:456.12. 4:42 8742
11 806 st 5.12. 4:095.12. 20:51 8742+8716
11 807 út 4.12. 6:035.12. 0:51 8742+8716
sjHL 801 út 4.12. 2:584.12. 4:59 8742
 1  802 po 3.12. 6:024.12. 1:10 8742+8680
15+98 852 ne 2.12. 21:183.12. 5:00 8742
13 809 pá 30.11. 7:1030.11. 19:38 8742
 9  813 čt 29.11. 6:4929.11. 9:19 8742+8716
15+98 853 st 28.11. 21:3829.11. 5:31 8742
 6  803 st 28.11. 6:5028.11. 20:53 8742+8687
2+91 853 út 27.11. 20:4728.11. 5:00 8742
24 803 út 27.11. 5:5427.11. 19:26 8742+8687
11 809 po 26.11. 5:0726.11. 20:02 8742+8687
 9  802 ne 25.11. 9:2726.11. 0:56 8742+8687
 9  809 pá 23.11. 6:1024.11. 0:46 8742+8687
15+98 853 čt 22.11. 21:3823.11. 5:31 8742
 1  809 čt 22.11. 6:3922.11. 20:11 8742+8730
5+94 866 st 21.11. 22:4822.11. 6:02 8742
11 803 st 21.11. 6:0121.11. 21:21 8742+8704
15+98 853 út 20.11. 21:3821.11. 5:31 8742
 1  806 út 20.11. 6:2820.11. 19:41 8742+8733
25+92 851 po 19.11. 21:3220.11. 5:48 8742
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.