Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8742

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Zell am See Kaprun (od 2. 10. 2017 do 8. 4. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 15. 5. 2020

Výrobní číslo: 180238

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 131 292 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
21 301 pá 15.5. 6:0915.5. 9:16 8742
21 305 čt 14.5. 15:3914.5. 18:46 8742
21 301 čt 14.5. 6:0914.5. 9:16 8742
21 305 st 13.5. 15:3913.5. 18:46 8742
Tech 378 st 13.5. 10:0013.5. 11:00 8742
21 301 út 12.5. 15:0012.5. 18:06 8742*MU*1
21 301 út 12.5. 6:0912.5. 10:46 8742
21 305 po 11.5. 15:3911.5. 18:46 8742
21 301 po 11.5. 6:0911.5. 9:16 8742
21 305 čt 7.5. 15:397.5. 18:46 8742
21 301 čt 7.5. 6:097.5. 9:16 8742
21 305 st 6.5. 15:396.5. 18:46 8742
21 301 st 6.5. 6:096.5. 9:16 8742
21 305 út 5.5. 15:395.5. 18:46 8742
21 301 út 5.5. 6:095.5. 9:16 8742
21 305 po 4.5. 15:394.5. 18:46 8742
21 302 po 4.5. 6:194.5. 9:27 8742
21 301 čt 30.4. 15:0030.4. 18:06 8742
21 301 čt 30.4. 6:0930.4. 9:16 8742
21 305 st 29.4. 15:3929.4. 18:46 8742
21 301 st 29.4. 6:0929.4. 9:16 8742
21 305 út 28.4. 15:3928.4. 18:46 8742
21 301 út 28.4. 6:0928.4. 9:16 8742
21 305 po 27.4. 15:3927.4. 18:46 8742
21 301 po 27.4. 6:0927.4. 9:16 8742
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.