Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8742

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Zell am See Kaprun (od 2. 10. 2017 do 8. 4. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180238

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 118 012 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 304 ne 25.8. 5:2825.8. 22:32 8742
32 302 pá 23.8. 15:0123.8. 17:02 8742
32 352 čt 22.8. 16:3023.8. 5:28 8742
32 302 čt 22.8. 5:1322.8. 9:34 8742
32 304 st 21.8. 5:2821.8. 9:49 8742
32 308 út 20.8. 6:4920.8. 22:17 8742
32 304 po 19.8. 15:0720.8. 1:18 8742
32 352 ne 18.8. 10:1819.8. 5:28 8742
32 351 so 17.8. 8:3318.8. 5:45 8742
32 351 pá 16.8. 15:4017.8. 5:45 8742
32 310 pá 16.8. 5:5816.8. 8:53 8742
32 301 čt 15.8. 16:2815.8. 18:07 8742
32 301 čt 15.8. 5:3615.8. 8:59 8742
32 304 st 14.8. 5:2814.8. 9:49 8742
32 351 po 12.8. 15:4013.8. 5:45 8742
32 310 po 12.8. 5:5812.8. 8:53 8742
32 304 ne 11.8. 5:2811.8. 22:32 8742
32 302 so 10.8. 5:1310.8. 22:32 8742
32 306 pá 9.8. 14:159.8. 19:16 8742*Z
32 311 pá 9.8. 6:199.8. 9:57 8742
32 302 čt 8.8. 15:018.8. 17:02 8742
32 352 st 7.8. 16:308.8. 5:28 8742
32 302 st 7.8. 5:137.8. 9:34 8742
32 302 út 6.8. 15:016.8. 17:02 8742
32 352 po 5.8. 16:306.8. 5:28 8742
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8716

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.