Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8742

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Zell am See Kaprun (od 2. 10. 2017 do 8. 4. 2018)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180238

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 143 872 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 303 út 28.1. 5:1229.1. 1:33 8742+8704
20 310 po 27.1. 6:1228.1. 0:53 8742+8704
 9  318 pá 24.1. 14:5324.1. 19:37 8742+8704
20 314 pá 24.1. 4:4624.1. 9:59 8742+8704
 9  307 čt 23.1. 4:3323.1. 21:00 8742+8704
 5  306 st 22.1. 5:5722.1. 21:09 8742+8704
 7  302 út 21.1. 4:4121.1. 19:04 8742+8704
20 314 po 20.1. 15:1320.1. 20:42 8742+8704
12 312 po 20.1. 6:2620.1. 9:56 8742+8704
 9  329 pá 17.1. 15:3717.1. 20:08 8742+8704
 9  325 pá 17.1. 6:2717.1. 8:59 8742+8704
 7  302 čt 16.1. 4:4116.1. 19:04 8742+8704
20 303 st 15.1. 21:0016.1. 1:33 8742+8704*Z
 9  325 st 15.1. 15:2115.1. 20:07 8742+8704
16 320 st 15.1. 6:1515.1. 9:17 8742+8704
 9  318 út 14.1. 14:5314.1. 19:37 8742+8704
 9  329 út 14.1. 4:4314.1. 9:19 8742+8704
 9  326 po 13.1. 5:4013.1. 15:00 8742+8704*MU
13+97 364 pá 10.1. 20:0611.1. 5:09 8742
21 312 pá 10.1. 15:3510.1. 18:56 8742
21 307 pá 10.1. 6:1110.1. 9:24 8742
15+98 356 čt 9.1. 21:2110.1. 5:22 8742
21 310 čt 9.1. 15:189.1. 18:36 8742
21 308 čt 9.1. 6:239.1. 9:40 8742
14+94 361 st 8.1. 21:409.1. 5:26 8742
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8621+8685
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.