Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8742

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Zell am See Kaprun (od 2. 10. 2017 do 8. 4. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180238

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 051 157 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 801 st 18.7. 5:4418.7. 19:53 8742+8696
 9  818 út 17.7. 6:4317.7. 23:28 8742+8696
3+6 812 pá 13.7. 5:5013.7. 19:41 8742+8696
 9  816 čt 12.7. 4:3112.7. 20:27 8742+8696
 9  818 st 11.7. 6:4311.7. 23:28 8742+8696
 9  816 út 10.7. 4:3110.7. 20:27 8742+8696
 1  803 po 9.7. 14:089.7. 19:59 8742+8696
 9  808 po 9.7. 7:129.7. 9:55 8742+8696
24 804 po 2.7. 6:142.7. 19:26 8742+8696
 9  823 pá 29.6. 6:3529.6. 20:34 8742+8696
 9  804 čt 28.6. 5:2328.6. 19:32 8742+8696
 9  822 st 27.6. 4:3227.6. 18:34 8742+8696
3+6 803 út 26.6. 5:3227.6. 0:35 8742+8696
3+6 821 po 25.6. 4:2125.6. 22:12 8742+8696
 7  804 so 23.6. 5:0223.6. 23:31 8742+8696
 9  804 pá 22.6. 7:4022.6. 19:32 8742+8696*Z
3+6 824 čt 21.6. 4:5321.6. 19:12 8742+8696
11 803 st 20.6. 5:0221.6. 0:51 8742+8696
 5  806 út 19.6. 5:1920.6. 0:47 8742+8696
 9  833 po 18.6. 7:1719.6. 0:12 8742+8696
11 812 pá 15.6. 6:1615.6. 20:02 8742+8696
 1  810 čt 14.6. 5:3114.6. 18:28 8742+8696
11 812 st 13.6. 14:3013.6. 20:02 8742+8696*Z1
 9  813 út 12.6. 6:4912.6. 9:19 8742+8740
8+94 851 po 11.6. 20:3712.6. 5:46 8742
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8321
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708+8709

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.