Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 067 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 807 út 23.10. 7:0223.10. 9:27 8750+8735
5+94 866 po 22.10. 21:2423.10. 6:02 8750
39 813 po 22.10. 6:5322.10. 20:32 8750+8735
2+92 855 po 22.10. 2:0522.10. 4:55 8750*Z
13+99 863 so 20.10. 22:4521.10. 4:15 8750
1+68 854 pá 19.10. 21:1020.10. 5:00 8750
Cvič 831 čt 18.10. 6:0018.10. 14:00 8750+8744
29 803 st 17.10. 5:5717.10. 19:50 8750+8744
2+92 856 út 16.10. 20:3117.10. 5:18 8750
Cvič 843 út 16.10. 6:0016.10. 14:00 8750+8721
2+92 856 po 15.10. 20:3116.10. 5:18 8750
Cvič 834 po 15.10. 6:0515.10. 14:00 8750+8687
30+94 866 ne 14.10. 23:2115.10. 6:02 8750
30+98 853 so 13.10. 21:0514.10. 5:29 8750
2+99 868 pá 12.10. 20:4713.10. 4:48 8750
12+15 810 pá 12.10. 15:1112.10. 18:51 8750+8745
Cvič 814 pá 12.10. 6:0012.10. 14:00 8750+8745
30+99 855 čt 11.10. 20:3512.10. 5:40 8750
12+15 810 čt 11.10. 15:1111.10. 18:51 8750+8745
Cvič 831 čt 11.10. 6:0511.10. 14:00 8750+8745
30+94 866 st 10.10. 23:2211.10. 6:02 8750
29 809 st 10.10. 6:4110.10. 20:42 8711+8750
13+97 866 út 9.10. 22:4910.10. 4:25 8750
29 804 út 9.10. 15:349.10. 19:59 8711+8750
 1  814 út 9.10. 5:419.10. 9:48 8711+8750
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8713

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.