Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 094 185 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  813 pá 17.1. 5:5917.1. 20:56 8750+8723
11 809 čt 16.1. 4:0916.1. 19:44 8750+8723
 1  812 st 15.1. 5:4916.1. 0:50 8750+8723
Cvič 813 út 14.1. 6:0014.1. 14:00 8750+8723
 6  813 po 13.1. 5:4613.1. 20:09 8750+8723
Cvič 814 čt 9.1. 6:009.1. 14:00 8750+8723
 9  809 st 8.1. 5:379.1. 0:36 8750+8723
11 807 út 7.1. 5:457.1. 21:21 8750+8723
 6  803 po 6.1. 15:296.1. 20:00 8750+8723*MU
 9  814 pá 3.1. 15:553.1. 20:39 8750+8723
Cvič 836 pá 3.1. 6:003.1. 14:00 8750+8723
 9  814 čt 2.1. 15:552.1. 20:39 8750+8723
Rok 2019
Cvič 818 po 30.12. 6:0030.12. 14:00 8750+8723
Cvič 824 po 23.12. 6:0023.12. 14:00 8750+8723
 6  803 ne 22.12. 4:3223.12. 0:25 8750+8723
 9  806 pá 20.12. 15:0621.12. 0:26 8750+8723
Cvič 833 pá 20.12. 9:3020.12. 14:00 8750+8723
 9  813 pá 20.12. 6:4920.12. 9:19 8750+8723
11 803 čt 19.12. 5:0820.12. 0:51 8750+8723
 6  809 st 18.12. 5:4618.12. 20:09 8750+8723
 9  802 út 17.12. 5:2318.12. 0:16 8750+8723
15 812 po 16.12. 15:1116.12. 21:11 8750+8723
 1  810 pá 13.12. 5:3113.12. 18:28 8750+8723
 1  812 čt 12.12. 5:4913.12. 0:50 8750+8723
24 809 st 11.12. 15:4011.12. 20:14 8750+8723*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.