Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 088 475 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 837 út 31.3. 6:0031.3. 14:00 8750+8744
Cvič 818 po 30.3. 14:0030.3. 22:00 8750+8744
 1  808 pá 27.3. 14:0827.3. 22:38 8750+8744
 8  805 pá 27.3. 5:3427.3. 10:33 8750+8744
 6  813 čt 26.3. 15:4726.3. 23:45 8750+8744
Cvič 836 čt 26.3. 6:0026.3. 14:00 8750+8744
 9  809 st 25.3. 6:2025.3. 21:09 8750+8744
Cvič 873 út 24.3. 6:0024.3. 14:00 8750+8744
 9  809 po 23.3. 6:2023.3. 21:09 8750+8744
15 809 pá 20.3. 14:3920.3. 18:31 8750+8744
Cvič 823 čt 19.3. 6:0019.3. 14:00 8750+8744
Cvič 815 st 18.3. 6:0018.3. 14:00 8750+8744
Cvič 811 út 17.3. 6:0017.3. 14:00 8750+8744
 9  813 po 16.3. 15:3416.3. 19:54 8750+8744
Cvič 833 po 16.3. 6:0016.3. 14:00 8750+8744
Cvič 824 pá 13.3. 6:0013.3. 14:00 8750+8744
 1  812 čt 12.3. 5:4913.3. 0:50 8750+8744
 1  814 st 11.3. 14:4911.3. 22:38 8750+8744
15 812 st 11.3. 5:5111.3. 9:42 8750+8744
 9  813 út 10.3. 15:3410.3. 19:54 8750+8744
24 801 út 10.3. 5:4410.3. 10:36 8750+8723
24 804 po 9.3. 6:049.3. 19:36 8750+8723
13+97 867 ne 8.3. 22:189.3. 4:57 8750
 9  806 pá 6.3. 15:067.3. 0:26 8750+8723
 1  814 pá 6.3. 5:416.3. 9:48 8750+8723


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.