Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 023 567 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 866 pá 20.4. 19:0221.4. 4:39 8750
Cvič 843 pá 20.4. 6:0020.4. 14:00 8750+8684
25+92 853 čt 19.4. 21:3320.4. 5:49 8750
25+92 853 st 18.4. 21:3319.4. 5:49 8750
8+94 851 út 17.4. 20:3718.4. 5:45 8750
15 811 út 17.4. 15:2317.4. 19:34 8750+8684
13+97 866 po 16.4. 19:0217.4. 4:54 8750
15+99 862 ne 15.4. 21:0316.4. 5:40 8750
25+92 854 so 14.4. 21:4815.4. 5:48 8750
2+92 852 pá 13.4. 19:1514.4. 5:19 8750
 5  806 čt 12.4. 5:2013.4. 0:47 8750+8704
3+6 821 st 11.4. 4:2311.4. 22:11 8750+8704
3+6 824 út 10.4. 14:2010.4. 19:11 8750+8704*Z
 9  813 út 10.4. 6:4910.4. 9:19 8750+8704
 9  827 po 9.4. 4:539.4. 18:52 8750+8704
3+6 809 ne 8.4. 4:409.4. 0:29 8750+8704
9+22 803 so 7.4. 7:238.4. 0:16 8750+8704
11 812 pá 6.4. 6:166.4. 20:02 8750+8704
26+91 853 čt 5.4. 22:476.4. 5:00 8750
3+6 814 čt 5.4. 6:385.4. 17:51 8737+8750
15+99 862 st 4.4. 21:035.4. 5:40 8750
15 814 út 3.4. 15:153.4. 21:07 8750+8748
3+6 822 út 3.4. 6:063.4. 10:55 8750+8748
13+97 866 po 2.4. 8:123.4. 4:54 8750
26+91 853 so 31.3. 22:471.4. 5:00 8750
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8744

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.