Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 010 665 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 861 po 22.1. 21:3323.1. 5:08 8750
X 831 ne 21.1. 22:0022.1. 6:00 8750
11 804 ne 21.1. 4:1021.1. 20:21 8750
11+98 351 pá 19.1. 21:5020.1. 4:12 8750*Z
22 528 pá 19.1. 15:4019.1. 18:16 8750+8676*Z1
6 805 čt 18.1. 14:4519.1. 0:58 8750+8676*Z2
9 817 st 17.1. 8:5517.1. 20:12 8750+8676*Z3
5 817 út 16.1. 18:4516.1. 21:06 8750+8676*Z4
5 811 po 15.1. 5:5915.1. 20:44 8750+8676
1+10 803 so 13.1. 4:4214.1. 0:34 8750+8676
24 803 pá 12.1. 6:0612.1. 20:16 8750+8676
9 813 st 10.1. 6:2210.1. 20:12 8750+8676
24 810 út 9.1. 5:539.1. 20:23 8750+8676
24 805 po 8.1. 6:258.1. 19:36 8750+8676
Cvič 821 pá 5.1. 6:005.1. 13:59 8750+8676
9 814 st 3.1. 15:543.1. 20:39 8750+8676
9 814 st 3.1. 6:353.1. 9:00 8750+8676
Cvič 834 út 2.1. 6:002.1. 13:59 8750+8676
Rok 2017
15 806 ne 31.12. 4:3931.12. 22:32 8750+8676
9 818 so 30.12. 6:3830.12. 23:49 8750+8676
15 811 pá 29.12. 4:5930.12. 0:31 8750+8676
11 806 čt 28.12. 6:1728.12. 19:44 8750+8676
9 814 st 27.12. 15:5427.12. 20:39 8750+8676
1 802 út 26.12. 12:4126.12. 21:11 8750+8676
1 801 po 25.12. 6:2826.12. 1:12 8750+8676
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8630
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8560+8552
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8737+8696
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8734
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8743

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.