Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 079 142 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 814 út 18.12. 6:0218.12. 14:00 8750+8680
5+94 866 po 17.12. 22:4818.12. 6:02 8750
13+99 863 ne 16.12. 22:4517.12. 4:42 8750
sjHL 801 ne 16.12. 2:5816.12. 4:59 8750
X 831 čt 13.12. 22:0014.12. 6:00 8750
13 809 čt 13.12. 7:1013.12. 19:38 8750
sjHL 801 čt 13.12. 2:5813.12. 4:59 8750
 9  802 st 12.12. 5:2313.12. 0:16 8750+8716
11 807 út 11.12. 6:0312.12. 0:51 8750+8716
13+97 867 po 10.12. 21:3411.12. 4:54 8750
 9  813 po 10.12. 15:3410.12. 19:54 8750+8680
Cvič 831 po 10.12. 6:0210.12. 14:00 8750+8680
5+94 866 ne 9.12. 22:4810.12. 6:02 8750
2+92 856 so 8.12. 22:269.12. 5:18 8750
15+98 857 pá 7.12. 21:188.12. 3:15 8750
 9  813 pá 7.12. 15:347.12. 19:54 8725+8750
 9  813 pá 7.12. 6:497.12. 9:19 8725+8750
 9  804 čt 6.12. 5:266.12. 19:32 8750+8730
 9  809 st 5.12. 17:406.12. 0:36 8750+8730*Z
 9  809 st 5.12. 5:375.12. 12:40 8708+8750*MU
2+92 855 út 4.12. 4:365.12. 4:48 8750
 9  809 po 3.12. 5:374.12. 0:36 8750+8716
7+91 857 so 1.12. 21:182.12. 5:07 8750
2+91 853 pá 30.11. 22:221.12. 5:00 8750
 9  820 pá 30.11. 6:2130.11. 20:21 8750+8730
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8740+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.