Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 109 130 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 881 po 27.11. 12:3027.11. 15:00 8601+8750
23 801 ne 12.11. 7:2812.11. 20:11 8750
23 805 so 11.11. 16:5011.11. 20:11 8750*Z1
23 805 so 11.11. 7:4811.11. 15:25 8750*MU
Zvl 801 ne 22.10. 19:0022.10. 19:30 8601+8750
30 608 ne 22.10. 13:0022.10. 19:00 8601+8750
ZkJ 801 so 21.10. 10:3021.10. 12:30 8601+8750
23 801 ne 8.10. 7:268.10. 20:11 8750
23 804 so 7.10. 7:127.10. 20:07 8750
23 801 ne 17.9. 7:2617.9. 20:11 8750
23 805 so 16.9. 7:4616.9. 20:11 8750
23 801 ne 10.9. 7:2610.9. 20:11 8750
23 805 so 9.9. 7:469.9. 20:11 8750
23 801 ne 13.8. 7:1213.8. 20:07 8750
23 804 so 12.8. 7:1212.8. 20:07 8750
23 801 ne 9.7. 7:269.7. 13:50 8750*MU*1
23 805 so 8.7. 7:468.7. 20:11 8750
23 806 ne 11.6. 10:2011.6. 14:40 8750*MU*2
23 804 so 10.6. 7:2610.6. 19:55 8750
Zvl 889 pá 19.5. 10:3019.5. 18:30 8601+8750*3
23 801 ne 14.5. 7:2614.5. 20:10 8750
23 804 so 13.5. 7:2613.5. 19:55 8750
23 801 po 10.4. 7:2610.4. 20:10 8750
23 801 ne 9.4. 7:269.4. 20:10 8750
23 805 so 8.4. 7:468.4. 20:10 8750
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8085
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Královský letohrádek DC
*2 = technická závada v zast. Novoměstská radnice DC
*3 = filmové natáčení

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.