Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8750

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180246

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Poznámka: LED OIS

Najeto: cca 1 080 475 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 823 čt 13.6. 6:0013.6. 14:00 8750
Cvič 818 út 11.6. 6:0011.6. 14:00 8750
Cvič 833 po 10.6. 6:0010.6. 14:00 8750
Cvič 814 pá 7.6. 6:007.6. 14:00 8750
Cvič 831 čt 6.6. 6:006.6. 14:00 8750
Cvič 873 po 3.6. 6:003.6. 14:00 8750
Cvič 824 čt 30.5. 6:0030.5. 14:00 8750
Cvič 823 út 28.5. 6:0028.5. 14:00 8750+8630
Cvič 836 po 27.5. 6:0027.5. 14:00 8750
Cvič 814 pá 24.5. 6:0024.5. 14:00 8750
Cvič 833 čt 23.5. 6:0023.5. 14:00 8750
Cvič 813 po 13.5. 6:0013.5. 14:00 8750
Cvič 811 út 7.5. 6:007.5. 14:00 8750
Cvič 815 po 6.5. 6:006.5. 14:00 8750
Cvič 837 po 29.4. 6:0029.4. 14:00 8750
Cvič 823 pá 26.4. 6:0026.4. 14:00 8750+8711
 9  817 st 27.2. 6:1227.2. 15:10 8750+8711*MU*1
2+91 852 út 26.2. 19:1627.2. 5:26 8750
Cvič 836 út 26.2. 6:0026.2. 14:00 8750+8711
11 802 po 25.2. 6:4125.2. 16:40 8750+8711*MU
25+92 851 ne 24.2. 20:4525.2. 5:48 8750
2+92 856 so 23.2. 22:2324.2. 5:18 8750
2+91 852 pá 22.2. 20:1623.2. 5:26 8750
5+94 866 čt 21.2. 22:4822.2. 6:02 8750
5+94 866 st 20.2. 22:4821.2. 6:02 8750
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9394 do 8750 na Újezdě

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.