Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8695

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
5 tyrolských ledovců (od 11. 9. 2016 do 22. 4. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 10. 4. 2019

Výrobní číslo: 180097

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 110 602 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
 9  813 st 10.4. 6:4910.4. 9:19 8695+8687
15+98 853 út 9.4. 21:3810.4. 5:31 8695
X 831 st 3.4. 22:004.4. 6:00 8695
2+99 863 út 2.4. 1:002.4. 4:42 8695*Z1
X 831 út 26.3. 22:0027.3. 6:00 8695
Zvl 881 so 23.3. 22:0024.3. 5:45 8695
2+92 855 út 19.3. 7:3020.3. 4:48 8695*Z2
X 831 pá 15.3. 22:0016.3. 6:00 8695
 9  813 st 13.3. 6:4913.3. 9:19 8695+8744
 9  813 út 12.3. 6:4912.3. 9:19 8695+8744
24 801 po 11.3. 14:2211.3. 19:16 8695+8744
 9  813 po 11.3. 6:4911.3. 9:19 8695+8744
 9  813 pá 8.3. 15:348.3. 19:54 8695+8716
 9  806 pá 8.3. 6:278.3. 8:59 8695+8716
 9  813 čt 7.3. 15:347.3. 19:54 8695+8716
 9  806 čt 7.3. 6:277.3. 8:59 8695+8716
25+92 851 st 6.3. 21:327.3. 5:48 8695
11 802 st 6.3. 6:416.3. 20:41 8695+8716
5+94 866 út 5.3. 22:486.3. 6:02 8695
 9  820 út 5.3. 6:215.3. 20:21 8695+8744
 9  813 po 4.3. 15:344.3. 19:54 8695+8744
 6  803 po 4.3. 5:244.3. 9:50 8695+8744
13+97 867 so 2.3. 22:373.3. 4:41 8695
13+97 866 pá 1.3. 7:102.3. 4:19 8695
2+91 853 čt 28.2. 20:471.3. 5:00 8695
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.