Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8695

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
5 tyrolských ledovců (od 11. 9. 2016 do 22. 4. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180097

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 057 757 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 861 st 25.4. 21:3026.4. 5:08 8695
3+6 822 st 25.4. 14:4625.4. 19:56 8695+8740
3+6 822 st 25.4. 6:0625.4. 10:55 8695+8740
7+99 861 út 24.4. 21:3025.4. 5:08 8695
 9  822 út 24.4. 4:3324.4. 18:34 8695+8740
 9  827 po 23.4. 4:5323.4. 18:52 8695+8740
2+92 851 so 21.4. 7:0322.4. 4:53 8695
11 802 pá 20.4. 6:4120.4. 20:41 8695+8724
15 811 čt 19.4. 15:2319.4. 19:34 8695+8724
3+6 822 čt 19.4. 6:0619.4. 10:55 8695+8724
 9  822 st 18.4. 4:3318.4. 18:34 8695+8724
3+6 822 út 17.4. 14:4617.4. 19:56 8695+8724
 9  820 pá 13.4. 6:2113.4. 20:20 8695+8724
2+92 851 čt 12.4. 4:3712.4. 21:50 8695*MU
13 809 st 11.4. 7:0912.4. 0:27 8695
26+97 867 út 10.4. 19:2611.4. 4:25 8695
15+99 862 po 9.4. 21:0310.4. 5:40 8695
 1  814 po 9.4. 5:419.4. 9:48 8695+8724
 9  804 ne 8.4. 5:299.4. 0:56 8695+8724
3+6 811 so 7.4. 7:158.4. 0:49 8695+8724
 5  806 pá 6.4. 5:206.4. 22:09 8695+8724
 5  811 čt 5.4. 5:595.4. 20:44 8695+8724
11 812 st 4.4. 6:164.4. 20:02 8695+8724
13+97 866 út 3.4. 19:024.4. 4:54 8695
25+92 853 po 2.4. 21:003.4. 5:49 8695
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.