Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8695

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
5 tyrolských ledovců (od 11. 9. 2016 do 22. 4. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180097

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 080 032 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  808 so 21.7. 7:4022.7. 0:46 8695+8672
3+6 803 pá 20.7. 5:2721.7. 0:17 8695+8672
 1  803 čt 19.7. 14:0819.7. 19:59 8695+8672
 9  804 čt 19.7. 5:2919.7. 10:00 8695+8672
 9  827 st 18.7. 5:2319.7. 0:16 8695+8672
 9  816 út 17.7. 4:3117.7. 20:27 8695+8672
 1  808 po 16.7. 6:0216.7. 20:56 8695+8672
 9  814 ne 15.7. 4:3215.7. 23:48 8695+8672
 1  808 pá 13.7. 6:0213.7. 20:56 8695+8672
 9  804 čt 12.7. 5:2912.7. 10:00 8695+8672
 9  821 st 11.7. 4:5211.7. 23:48 8695+8672
 1  808 út 10.7. 6:0210.7. 20:56 8695+8672
 9  821 po 9.7. 4:529.7. 23:48 8695+8672
7+99 863 st 4.7. 20:585.7. 5:40 8695+8672
 1  803 st 4.7. 14:084.7. 19:59 8695+8672
 9  814 st 4.7. 6:354.7. 9:00 8695+8672
 1  808 út 3.7. 6:023.7. 20:56 8695+8672
 9  821 po 2.7. 4:522.7. 23:48 8695+8672
3+6 821 pá 29.6. 4:2129.6. 22:12 8695+8672
 1  814 čt 28.6. 14:4929.6. 1:12 8695+8672
15 811 čt 28.6. 5:4328.6. 9:37 8695+8672
 5  806 st 27.6. 5:1928.6. 0:47 8695+8672
11 802 út 26.6. 6:4126.6. 20:41 8695+8672
 1  812 po 25.6. 5:4925.6. 20:12 8695+8672
26 809 pá 22.6. 5:3422.6. 16:30 8695+8672*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.