Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8740

Evidované reklamní polepy:
Kampaň MP a DPP "Nevstupujte do prostoru zavírajících se dveří" (od 1. 9. 2014 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 11. 1. 2019

Výrobní číslo: 180236

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 036 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 804 pá 11.1. 14:5411.1. 19:08 8740+8727
 9  813 pá 11.1. 6:4911.1. 9:19 8740+8727
11 804 čt 10.1. 14:5410.1. 19:08 8740+8727
11 801 st 9.1. 5:229.1. 20:30 8740+8727
11 807 út 8.1. 6:039.1. 0:51 8740+8727
 9  822 po 7.1. 4:317.1. 18:35 8740+8727
 9  811 ne 6.1. 5:526.1. 22:58 8740+8727
11 804 so 5.1. 6:235.1. 20:51 8740+8727
11 802 pá 4.1. 5:404.1. 20:51 8740+8727
11 811 čt 3.1. 5:333.1. 20:31 8740+8727
11 805 st 2.1. 6:002.1. 21:21 8740+8727
Rok 2018
11+92 851 po 31.12. 6:0031.12. 8:10 8740+8744*MU
2+91 852 so 29.12. 19:2830.12. 5:26 8740
25+92 851 pá 28.12. 21:0029.12. 5:48 8740
2+91 852 čt 27.12. 20:3028.12. 5:26 8740
25+92 851 st 26.12. 20:4527.12. 5:48 8740
13+97 867 út 25.12. 21:3426.12. 4:54 8740
91 807 po 24.12. 21:0425.12. 7:00 8740
5+94 866 ne 23.12. 22:4824.12. 6:02 8740
2+92 855 so 22.12. 20:0123.12. 4:54 8740
15+99 865 pá 21.12. 20:4022.12. 5:08 8740
24 801 pá 21.12. 14:2221.12. 19:16 8742+8740
 9  806 pá 21.12. 6:2721.12. 8:59 8742+8740
13+97 867 čt 20.12. 21:3421.12. 4:54 8740
 1  809 čt 20.12. 6:3920.12. 20:11 8742+8740
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.