Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8740

Evidované reklamní polepy:
Kampaň MP a DPP "Nevstupujte do prostoru zavírajících se dveří" (od 1. 9. 2014 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180236

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 995 816 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 po 23.4. 4:5323.4. 18:52 8695+8740
7+99 861 so 21.4. 21:4522.4. 4:48 8740
15+98 856 pá 20.4. 21:4321.4. 5:29 8740
3+6 814 pá 20.4. 6:3820.4. 17:51 8725+8740
26 814 čt 19.4. 6:0719.4. 19:57 8725+8740
2+92 851 st 18.4. 4:3719.4. 4:48 8740
3+6 802 út 17.4. 5:2517.4. 19:50 8740+8734
 9  831 po 16.4. 5:0117.4. 0:09 8740+8734
6+9 821 ne 15.4. 7:3615.4. 23:00 8740+8734
11 802 pá 13.4. 6:4113.4. 20:41 8740+8734
25+92 853 čt 12.4. 21:3313.4. 5:58 8740
 1  810 čt 12.4. 5:3112.4. 18:28 8740+8684
 5  817 st 11.4. 6:4511.4. 21:21 8740+8684
15+99 862 út 10.4. 21:0311.4. 5:40 8740
26 814 út 10.4. 6:0710.4. 19:57 8740+8684
13+97 866 po 9.4. 19:0210.4. 4:54 8740
15+98 855 so 7.4. 21:238.4. 5:00 8740
 9  806 pá 6.4. 6:276.4. 8:59 8690+8740
15 814 st 4.4. 15:154.4. 21:07 8690+8740
 9  813 st 4.4. 6:494.4. 9:19 8690+8740
24 802 út 3.4. 7:553.4. 20:05 8690+8740*Z
26+97 867 ne 1.4. 21:212.4. 4:25 8740
2+92 852 so 31.3. 20:041.4. 5:19 8740
7+91 857 pá 30.3. 22:4831.3. 4:39 8740
1+98 858 čt 29.3. 20:3030.3. 4:14 8740
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8732

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.