Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8740

Evidované reklamní polepy:
Kampaň MP a DPP "Nevstupujte do prostoru zavírajících se dveří" (od 1. 9. 2014 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180236

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 027 271 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 858 pá 21.9. 20:5522.9. 4:14 8740
 1  806 pá 21.9. 6:2821.9. 19:41 8714+8740
15+98 853 čt 20.9. 21:3821.9. 5:31 8740
24 801 čt 20.9. 14:2220.9. 19:16 8714+8740
 1  814 čt 20.9. 5:4120.9. 9:48 8714+8740
 9  833 st 19.9. 7:1720.9. 0:12 8714+8740
13+97 866 út 18.9. 22:3419.9. 4:25 8740
11 812 út 18.9. 6:1618.9. 20:02 8708+8740
 1  806 po 17.9. 6:2817.9. 19:41 8708+8740
2+92 855 ne 16.9. 19:3317.9. 4:48 8740
2+99 869 so 15.9. 20:1316.9. 5:40 8740
2+92 855 pá 14.9. 4:3615.9. 4:59 8740
11 802 čt 13.9. 6:4113.9. 20:41 8700+8740
15+98 853 st 12.9. 21:3813.9. 5:31 8740
 1  809 st 12.9. 6:3912.9. 14:25 8710+8740*MU
11 803 út 11.9. 18:5011.9. 20:35 8710+8740*Z
15 813 út 11.9. 6:4011.9. 14:45 8710+8740*MU
7+99 864 po 10.9. 21:4611.9. 5:08 8740
 1  809 po 10.9. 6:3910.9. 20:11 8742+8740
7+99 864 ne 9.9. 20:1710.9. 5:08 8740
2+91 854 so 8.9. 21:019.9. 5:00 8740
25+92 851 pá 7.9. 21:328.9. 5:48 8740
 1  810 pá 7.9. 5:317.9. 18:28 8714+8740
 9  822 čt 6.9. 4:316.9. 18:34 8714+8740
 9  823 st 5.9. 6:355.9. 20:34 8714+8740
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.