Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8740

Evidované reklamní polepy:
Kampaň MP a DPP "Nevstupujte do prostoru zavírajících se dveří" (od 1. 9. 2014 do 1. 4. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180236

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 040 291 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 817 so 17.11. 4:3518.11. 0:35 8740+8696
39 826 pá 16.11. 5:3216.11. 19:47 8740+8696
 1  802 čt 15.11. 6:0215.11. 21:11 8740+8696
 1  814 st 14.11. 14:4914.11. 22:38 8740+8696
39 816 st 14.11. 5:1014.11. 9:56 8740+8696
 1  812 út 13.11. 5:4914.11. 0:50 8740+8696
11 803 po 12.11. 5:0213.11. 0:51 8740+8696
39 811 ne 11.11. 5:1212.11. 0:15 8740+8696
15 807 so 10.11. 6:3810.11. 22:32 8740+8696
11 809 pá 9.11. 4:099.11. 19:44 8740+8696
39 828 čt 8.11. 6:049.11. 0:35 8740+8696
 9  822 st 7.11. 4:317.11. 18:34 8740+8696
 9  813 út 6.11. 15:346.11. 19:54 8740+8696
 9  806 út 6.11. 6:276.11. 8:59 8740+8696
11 812 po 5.11. 6:165.11. 20:02 8740+8696
 9  808 ne 4.11. 5:325.11. 0:46 8740+8696
 9  809 pá 2.11. 5:373.11. 0:36 8740+8696
 9  804 čt 1.11. 5:261.11. 19:32 8740+8696
 1  806 st 31.10. 6:2831.10. 19:46 8740+8696
 1  806 po 29.10. 6:2829.10. 14:00 8740+8696*MU
11 801 pá 26.10. 8:2226.10. 20:31 8740+8696*Z
 1  812 čt 25.10. 7:2025.10. 18:29 8740+8696*Z1
39 804 st 24.10. 6:1425.10. 0:26 8740+8696
24 806 út 23.10. 14:5523.10. 18:15 8740+8696
15 812 út 23.10. 5:5123.10. 9:42 8740+8696
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314+8315
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9427

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.