Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8731

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 13. 12. 2018

Výrobní číslo: 180227

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 098 225 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
 9  813 čt 13.12. 6:4913.12. 9:19 8731+8727
11 804 st 12.12. 14:5412.12. 19:08 8731+8727
 9  813 st 12.12. 6:4912.12. 9:19 8731+8727
 9  804 út 11.12. 5:2611.12. 19:32 8731+8727
 9  833 po 10.12. 7:1711.12. 0:12 8731+8727
14 812 pá 7.12. 4:377.12. 20:36 8731+8727
 1  812 čt 6.12. 5:497.12. 0:50 8731+8727
 1  802 st 5.12. 6:025.12. 19:00 8731+8727*MU
11 804 út 4.12. 14:544.12. 19:08 8731+8727
11 804 út 4.12. 5:584.12. 10:08 8731+8727
11 804 po 3.12. 14:543.12. 19:08 8731+8727
11 804 po 3.12. 5:583.12. 10:08 8731+8727
25+92 851 so 1.12. 21:472.12. 5:48 8731
15+98 852 pá 30.11. 23:181.12. 5:00 8731
 1  814 pá 30.11. 14:4930.11. 22:38 8731+8709
 9  804 pá 30.11. 5:2630.11. 8:00 8731+8709*MU
 1  814 čt 29.11. 14:4929.11. 22:38 8731+8709
24 801 čt 29.11. 5:4429.11. 10:36 8731+8709
 9  817 st 28.11. 6:1228.11. 20:12 8731+8709
15+98 853 út 27.11. 21:3828.11. 5:31 8731
 9  813 út 27.11. 15:3427.11. 19:54 8731+8744
 9  820 út 27.11. 6:2127.11. 13:40 8731+8744*MU*1
15+98 853 po 26.11. 21:3827.11. 5:31 8731
 9  813 po 26.11. 15:3426.11. 19:54 8731+8714
 9  813 po 26.11. 6:4926.11. 9:19 8731+8714
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.