Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8731

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180227

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 100 321 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 st 17.10. 6:4417.10. 23:17 8731+8696
29 803 út 16.10. 5:5716.10. 19:50 8731+8696
2+91 853 po 15.10. 20:4716.10. 5:00 8731
29 804 po 15.10. 15:3415.10. 19:59 8731+8732
29 804 po 15.10. 5:0115.10. 9:35 8731+8732
2+99 869 so 13.10. 5:2014.10. 5:40 8731
 9  814 pá 12.10. 5:4213.10. 0:17 8731+8704
29 815 čt 11.10. 5:0912.10. 0:28 8731+8704
 9  814 st 10.10. 5:4211.10. 0:17 8731+8704
11 812 út 9.10. 17:309.10. 20:02 8731+8704*Z
11 807 út 9.10. 5:459.10. 11:40 8731+8704*MU
11 801 po 8.10. 4:298.10. 20:31 8731+8704
16 103 ne 7.10. 23:458.10. 0:34 8731+8704*Z1
 9  833 pá 5.10. 7:176.10. 0:12 8731+8687
 9  817 čt 4.10. 6:124.10. 20:12 8731+8687
13+97 867 st 3.10. 21:344.10. 4:54 8731
 9  813 st 3.10. 15:343.10. 19:54 8731+8744
24 801 st 3.10. 5:443.10. 10:36 8731+8744
11 807 út 2.10. 5:452.10. 17:25 8731+8744*MU
11 807 po 1.10. 5:451.10. 21:21 8731+8744
2+99 868 so 29.9. 19:5930.9. 4:48 8731
25+92 851 pá 28.9. 21:4729.9. 5:48 8731
2+99 869 čt 27.9. 20:1728.9. 5:40 8731
24 801 čt 27.9. 5:4427.9. 10:36 8731+8744
11 802 st 26.9. 6:4126.9. 20:41 8731+8744
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8391+8390
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9092

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.