Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8731

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180227

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 066 856 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 814 út 24.4. 6:0724.4. 19:57 8731+8735
 9  820 po 23.4. 6:2123.4. 20:20 8731+8735
25+92 858 so 21.4. 21:5722.4. 4:23 8731
7+91 857 pá 20.4. 22:3021.4. 4:39 8731
11 812 pá 20.4. 6:1620.4. 20:02 8731+8709
13+97 866 čt 19.4. 19:0220.4. 4:54 8731
3+6 814 čt 19.4. 6:3819.4. 17:51 8731+8709
15+99 862 st 18.4. 21:0319.4. 5:40 8731
11 812 st 18.4. 6:1618.4. 20:02 8731+8733
2+92 852 út 17.4. 19:1518.4. 5:19 8731
2+92 851 po 16.4. 4:3717.4. 4:48 8731
6+9 838 ne 15.4. 12:5015.4. 18:09 8731+8727
 1  806 so 14.4. 7:4114.4. 22:07 8731+8727
3+6 801 pá 13.4. 5:1613.4. 23:09 8731+8727
3+6 803 čt 12.4. 5:3213.4. 0:35 8731+8727
 1  812 st 11.4. 5:4911.4. 20:11 8731+8727
15 811 út 10.4. 15:2310.4. 19:34 8731+8727
3+6 822 út 10.4. 6:0610.4. 10:55 8731+8727
 1  810 po 9.4. 5:319.4. 18:28 8731+8727
7+91 857 ne 8.4. 0:458.4. 4:39 8731*Z
sjHL 801 so 7.4. 2:457.4. 4:59 8731
11 807 pá 6.4. 13:256.4. 22:43 8731+8732*Z1
11 805 pá 6.4. 5:446.4. 11:05 8731+8732*MU*1
3+6 822 čt 5.4. 14:465.4. 19:56 8731+8732
 1  814 čt 5.4. 5:415.4. 9:48 8731+8732
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8713
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda v 10:28 před zast. Michelská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.