Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8711

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180113

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 235 646 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  833 út 19.2. 7:1720.2. 0:12 8700+8711
 9  820 po 18.2. 6:2118.2. 20:21 8742+8711
2+91 853 ne 17.2. 19:4318.2. 5:00 8711
15+92 858 so 16.2. 19:4017.2. 4:23 8711
 9  817 pá 15.2. 6:1215.2. 20:12 8700+8711
13+97 866 čt 14.2. 22:4915.2. 4:25 8711
 9  813 čt 14.2. 15:3414.2. 19:54 8700+8711
 9  813 čt 14.2. 6:4914.2. 7:20 8700+8711*MU
sjZI 801 čt 14.2. 3:3414.2. 5:54 8711
11 803 st 13.2. 6:0113.2. 21:21 8730+8711
11 813 út 12.2. 5:4312.2. 20:30 8747+8711
13+97 866 po 11.2. 22:4912.2. 4:25 8711
 1  805 po 11.2. 6:2011.2. 21:26 8747+8711
 9  802 pá 8.2. 5:239.2. 0:16 8747+8711
 9  831 čt 7.2. 5:018.2. 0:08 8747+8711
 1  814 st 6.2. 14:496.2. 22:38 8747+8711
11 813 út 5.2. 5:435.2. 20:30 8747+8711
13+97 867 po 4.2. 7:105.2. 4:54 8711
15+98 853 so 2.2. 23:383.2. 5:29 8711
15+98 857 pá 1.2. 21:182.2. 3:15 8711
11 804 pá 1.2. 14:541.2. 19:08 8713+8711
 9  806 pá 1.2. 6:271.2. 8:59 8713+8711
2+92 856 čt 31.1. 20:311.2. 5:18 8711
2+92 855 st 30.1. 4:3631.1. 4:48 8711
25+92 851 po 28.1. 21:3229.1. 5:48 8711
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.