Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8711

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180113

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 254 351 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 314 po 3.6. 15:133.6. 19:00 8711+8704*MU
16 320 pá 31.5. 16:0331.5. 18:37 8711+8704
20 314 pá 31.5. 4:4631.5. 9:59 8711+8704
15 305 čt 30.5. 14:5830.5. 18:51 8711+8704
15 305 čt 30.5. 5:5630.5. 9:41 8711+8704
16 321 st 29.5. 16:1129.5. 18:45 8711+8704
 9  318 st 29.5. 6:1029.5. 8:43 8711+8704
 9  307 út 28.5. 4:3328.5. 21:00 8711+8704
 4  309 po 27.5. 13:5027.5. 19:49 8711+8704
12 316 po 27.5. 4:5427.5. 10:36 8711+8704
7+99 364 so 25.5. 20:3626.5. 5:36 8711
7+99 367 pá 24.5. 21:0625.5. 4:22 8711
 9  318 pá 24.5. 14:5324.5. 19:37 8711+8655
 9  334 pá 24.5. 7:0924.5. 9:39 8711+8655
6+94 361 čt 23.5. 22:2324.5. 5:26 8711
16 320 čt 23.5. 16:0323.5. 18:37 8657+8711
16 314 čt 23.5. 7:0223.5. 10:05 8657+8711
6+94 361 st 22.5. 22:1923.5. 5:26 8711
16 321 st 22.5. 16:1122.5. 18:45 8711+8663
 9  334 st 22.5. 7:0922.5. 9:39 8711+8663
6+94 361 út 21.5. 22:1922.5. 5:26 8711
15+98 356 po 20.5. 21:2121.5. 5:22 8711
16 320 po 20.5. 16:0320.5. 18:37 8711+8680
 9  329 po 20.5. 4:4320.5. 9:19 8711+8680
 9  307 pá 17.5. 4:3317.5. 21:00 8711+8680
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.