Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8711

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180113

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 199 942 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 812 pá 20.7. 5:5020.7. 19:41 8711+8704
 9  816 čt 19.7. 4:3119.7. 20:27 8711+8704
 9  804 st 18.7. 15:0519.7. 0:46 8711+8704
 9  804 st 18.7. 5:2918.7. 10:00 8711+8704
24 805 út 17.7. 6:2417.7. 19:36 8711+8704
 9  818 po 16.7. 6:4316.7. 13:40 8711+8704*MU
36 808 ne 15.7. 5:3515.7. 21:25 8711
36 808 so 14.7. 5:3614.7. 20:55 8711
3+6 822 pá 13.7. 5:0814.7. 0:35 8711+8699
 9  827 čt 12.7. 5:2313.7. 0:16 8711+8699
3+6 822 st 11.7. 5:0812.7. 0:35 8711+8699
3+6 812 út 10.7. 5:5010.7. 19:41 8711+8699
2+92 869 čt 5.7. 7:026.7. 5:19 8711
2+92 869 út 3.7. 20:464.7. 4:48 8711
36+97 860 po 2.7. 22:163.7. 4:54 8711
15+99 862 ne 1.7. 22:422.7. 5:40 8711
12+94 850 so 30.6. 20:561.7. 6:02 8711
25+92 854 pá 29.6. 21:3330.6. 5:48 8711
3+6 802 pá 29.6. 5:2429.6. 19:51 8711+8710
11 802 čt 28.6. 6:4128.6. 20:41 8711+8710
 9  804 st 27.6. 5:2327.6. 19:32 8711+8710
 9  805 út 26.6. 5:2926.6. 22:08 8711+8710
3+6 803 po 25.6. 20:0026.6. 0:35 8711+8710*Z
 9  822 po 25.6. 4:3225.6. 18:34 8711+8710
3+6 821 pá 22.6. 4:2122.6. 22:12 8711+8710
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.