Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8711

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180113

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 248 546 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 356 po 22.4. 23:3623.4. 5:22 8711
14+94 361 ne 21.4. 20:2722.4. 5:26 8711
7+99 367 so 20.4. 22:5221.4. 4:22 8711
14+94 361 pá 19.4. 20:5720.4. 5:54 8711
5+94 369 čt 18.4. 20:4619.4. 4:23 8711
7+99 362 st 17.4. 21:4118.4. 5:38 8711
21 311 st 17.4. 15:2717.4. 18:46 8711
21 308 st 17.4. 6:2317.4. 9:40 8711
7+99 367 út 16.4. 23:0117.4. 4:37 8711
21 307 út 16.4. 14:5416.4. 18:12 8711
21 312 út 16.4. 6:5516.4. 10:16 8711
7+99 362 po 15.4. 21:4116.4. 5:38 8711
21 311 po 15.4. 15:2715.4. 18:46 8711
21 308 po 15.4. 6:2315.4. 9:40 8711
7+99 367 ne 14.4. 23:0115.4. 4:37 8711
5+94 369 so 13.4. 21:0314.4. 4:23 8711
15+98 351 pá 12.4. 21:3613.4. 5:45 8711
21 308 pá 12.4. 15:0312.4. 18:20 8711
21 311 pá 12.4. 6:4712.4. 10:06 8711
5+94 367 út 2.4. 21:473.4. 4:59 8711
16 321 út 2.4. 16:112.4. 18:45 8711+8716
20 314 út 2.4. 4:462.4. 9:59 8711+8716
16 320 po 1.4. 16:031.4. 18:37 8711+8716
 9  817 po 1.4. 6:121.4. 7:50 8711+8716*MU*1
2+91 853 ne 31.3. 22:221.4. 5:00 8711
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada spřáhla

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.