Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8739

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180235

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 080 691 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 305 út 19.1. 4:3219.1. 23:11 8739+8658
20 308 pá 15.1. 4:4615.1. 23:31 8739+8658
12 311 čt 14.1. 4:5614.1. 22:59 8739+8658
12 311 st 13.1. 4:5613.1. 22:59 8739+8658
16 318 út 12.1. 16:2012.1. 21:53 8739+8658
 4  305 út 12.1. 6:1812.1. 10:14 8739+8658
 4  302 po 11.1. 15:3211.1. 19:30 8739+8658
 4  305 po 11.1. 6:1811.1. 10:14 8739+8658
 5  303 pá 8.1. 4:298.1. 21:10 8739+8658
20 308 čt 7.1. 4:467.1. 23:31 8739+8658
12 311 st 6.1. 4:566.1. 17:10 8739+8658*MU
 4  302 út 5.1. 15:325.1. 19:30 8739+8658
16 318 út 5.1. 5:555.1. 8:47 8739+8658
 4  303 po 4.1. 15:424.1. 19:40 8739+8658
16 318 po 4.1. 5:554.1. 8:47 8739+8658
Rok 2020
10 307 čt 31.12. 4:3631.12. 22:45 8739+8658
 5  303 st 30.12. 4:2930.12. 21:10 8739+8658
 9  314 út 29.12. 6:3629.12. 21:59 8739+8658
 5  312 st 23.12. 5:4723.12. 22:40 8739+8658
20 308 út 22.12. 4:4622.12. 23:31 8739+8658
 5  303 po 21.12. 4:2921.12. 18:30 8739+8658*MU*1
 4  301 ne 20.12. 10:4520.12. 19:28 8739+8658
20 305 pá 18.12. 4:3218.12. 23:11 8739+8658
12 311 čt 17.12. 4:5617.12. 22:59 8739+8658
sjMO 301 čt 17.12. 3:2717.12. 4:11 8739+8658
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada měničů

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.