Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8739

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180235

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 955 323 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 814 čt 26.4. 6:3826.4. 17:51 8739+8733
15+99 862 st 25.4. 21:0326.4. 5:40 8739
 9  822 st 25.4. 4:3325.4. 18:34 8739+8748
11 802 út 24.4. 6:4124.4. 20:41 8739+8748
15+99 862 po 23.4. 21:0324.4. 5:40 8739
11 812 po 23.4. 6:1623.4. 20:02 8739+8748
13+97 866 ne 22.4. 8:1223.4. 4:54 8739
15+98 855 pá 20.4. 21:2321.4. 5:00 8739
 9  822 pá 20.4. 4:3320.4. 18:34 8739+8730
 1  806 čt 19.4. 6:2819.4. 21:22 8739+8730
 1  810 st 18.4. 5:3118.4. 18:28 8739+8730
26 814 út 17.4. 6:0717.4. 19:57 8739+8730
15+98 856 po 16.4. 21:4317.4. 5:31 8739
 9  822 po 16.4. 4:3316.4. 18:34 8739+8730
26 814 pá 13.4. 6:0713.4. 19:57 8739+8730
13+97 866 čt 12.4. 19:0213.4. 4:54 8739
 1  806 st 11.4. 6:2811.4. 21:22 8739+8733
2+92 852 út 10.4. 19:1511.4. 5:19 8739
3+6 814 út 10.4. 6:3810.4. 17:51 8739+8735
25+92 853 po 9.4. 21:3310.4. 5:49 8739
3+6 814 po 9.4. 6:389.4. 17:51 8739+8735
7+99 861 ne 8.4. 21:309.4. 5:08 8739
1+98 858 so 7.4. 20:308.4. 4:14 8739
2+92 852 pá 6.4. 23:207.4. 5:19 8739*Z
11 802 pá 6.4. 6:416.4. 20:41 8739+8696
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8727

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.