Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8739

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180235

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 057 892 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 307 čt 16.1. 5:5516.1. 9:01 8739+8748*MU
20 308 st 15.1. 6:0016.1. 0:30 8739+8748
20 314 út 14.1. 15:1314.1. 20:42 8739+8748
16 321 út 14.1. 6:3614.1. 9:41 8739+8748
7+99 366 po 13.1. 21:4114.1. 4:07 8739
15 305 po 13.1. 14:5813.1. 18:51 8739+8748
16 321 po 13.1. 6:3613.1. 9:41 8739+8748
15+98 351 ne 12.1. 21:5613.1. 5:43 8739
sjMO 301 ne 12.1. 3:2712.1. 4:11 8739
sjMO 301 so 11.1. 3:2711.1. 4:11 8739
7+99 364 pá 10.1. 21:0711.1. 2:10 8739*MU
21 307 pá 10.1. 14:5410.1. 18:12 8739
21 311 pá 10.1. 6:4710.1. 10:06 8739
14+94 362 čt 9.1. 20:5710.1. 5:54 8739
21 311 čt 9.1. 15:279.1. 18:46 8739
21 307 čt 9.1. 6:119.1. 9:24 8739
7+99 362 st 8.1. 22:019.1. 5:38 8739
21 310 st 8.1. 15:188.1. 18:36 8739
21 309 st 8.1. 6:318.1. 9:48 8739
1+96 361 út 7.1. 20:568.1. 5:01 8739
15 305 út 7.1. 14:587.1. 18:51 8739+8704
15 305 út 7.1. 5:567.1. 9:41 8739+8704
20 308 po 6.1. 6:007.1. 0:30 8739+8704
Rok 2019
 9  329 pá 20.12. 15:3720.12. 20:11 8739+8704
 4  308 pá 20.12. 5:2920.12. 9:26 8739+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.