Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8739

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180235

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 936 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 pá 19.1. 6:5919.1. 21:21 8739+8749
8+92 861 čt 18.1. 21:1019.1. 5:49 8739
9 820 čt 18.1. 6:2118.1. 20:21 8739+8749
26+97 867 st 17.1. 19:3018.1. 4:54 8739
9 822 st 17.1. 4:3317.1. 18:34 8739+8749
11 806 út 16.1. 6:5916.1. 21:21 8739+8749
26+97 867 po 15.1. 19:3016.1. 4:54 8739
Rok 2017
9 803 po 7.8. 5:407.8. 19:18 8739+8716*MU*1
24 808 pá 4.8. 11:004.8. 20:19 8739+8716*Z
9 821 st 2.8. 4:532.8. 23:49 8739+8716
12 806 út 1.8. 4:382.8. 0:18 8739+8716
6 804 po 31.7. 15:001.8. 0:24 8739+8716*Z1
9 801 po 31.7. 5:4931.7. 10:15 8739+8716*MU
6 808 ne 30.7. 4:5030.7. 20:13 8739
6 812 so 29.7. 6:4629.7. 20:36 8739
24 812 pá 28.7. 6:2128.7. 19:28 8739+8694
1 802 čt 27.7. 4:2527.7. 19:54 8739+8694
9 818 st 26.7. 6:4326.7. 23:29 8739+8694
24 802 út 25.7. 5:3525.7. 20:16 8739+8694
24 814 po 24.7. 5:1624.7. 19:47 8739+8694
6 813 ne 23.7. 4:3023.7. 19:58 8739
11 803 so 22.7. 4:0922.7. 22:35 8739
9 811 pá 21.7. 6:1421.7. 20:04 8739+8746
9 811 čt 20.7. 6:1420.7. 20:04 8739+8746
24 807 st 19.7. 6:1519.7. 20:13 8739+8746
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozem na křižovatce Makovského - Plzeňská
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8670
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8733+8669

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.