Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8739

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180235

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 008 302 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 315 pá 22.2. 4:5222.2. 20:35 8739+8724*MU
16 320 čt 21.2. 16:0321.2. 18:37 8739+8724
12 313 čt 21.2. 4:3921.2. 11:05 8739+8724
11 803 st 20.2. 6:0120.2. 21:21 8739+8724
2+92 856 út 19.2. 20:3120.2. 5:18 8739
 1  806 út 19.2. 4:2819.2. 19:46 8739+8687
11 803 po 18.2. 6:0118.2. 21:21 8739+8687
2+92 856 ne 17.2. 21:2218.2. 5:18 8739
2+92 855 so 16.2. 20:0117.2. 4:54 8739
2+92 855 pá 15.2. 4:3616.2. 4:54 8739
 9  817 čt 14.2. 6:1214.2. 20:12 8739+8680
13+99 863 st 13.2. 22:4514.2. 4:42 8739
 1  809 st 13.2. 6:4313.2. 20:11 8739+8680
2+92 856 út 12.2. 20:3113.2. 5:18 8739
24 801 út 12.2. 14:2212.2. 19:16 8739+8730
24 801 út 12.2. 5:4412.2. 10:36 8739+8730
15+98 852 po 11.2. 21:1812.2. 5:00 8739
 1  806 po 11.2. 4:2811.2. 19:46 8739+8687
15 805 ne 10.2. 5:3810.2. 21:56 8739+8687
 9  811 so 9.2. 5:529.2. 22:58 8739+8687
 1  814 pá 8.2. 14:498.2. 22:38 8739+8687
11 803 čt 7.2. 6:017.2. 21:21 8739+8687
11 813 st 6.2. 5:436.2. 18:25 8739+8687*MU
2+91 853 út 5.2. 20:476.2. 5:00 8739
 9  804 út 5.2. 5:265.2. 19:32 8739+8748
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.