Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8739

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180235

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 068 481 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 513 čt 25.6. 6:1825.6. 9:45 8739
32 512 st 24.6. 6:1024.6. 8:28 8739
32 552 út 23.6. 17:1124.6. 4:43 8739
32 514 út 23.6. 6:5023.6. 8:38 8739*Z
32 551 po 15.6. 16:0516.6. 4:53 8739
32 515 po 15.6. 6:2615.6. 8:40 8739
32 514 út 2.6. 6:242.6. 8:38 8739
32 512 po 1.6. 6:101.6. 8:28 8739
Zvl 332 ne 31.5. 5:0031.5. 10:00 8739+8748*1
sjMO 301 so 30.5. 3:2730.5. 4:11 8739
Cvič 336 pá 29.5. 14:0029.5. 22:00 8739
Cvič 333 pá 29.5. 6:0029.5. 14:00 8739
Cvič 313 čt 28.5. 6:0028.5. 14:00 8739
15 303 st 27.5. 5:5627.5. 22:40 8739
15 305 út 26.5. 17:1526.5. 23:00 8739*Z1
15 313 po 25.5. 5:3625.5. 9:13 8739
15 304 so 23.5. 6:1723.5. 22:40 8739
15 305 pá 22.5. 6:1722.5. 23:00 8739
15 303 čt 21.5. 5:5621.5. 22:40 8739
15 305 st 20.5. 6:1720.5. 23:00 8739
21 304 út 19.5. 15:3019.5. 18:36 8739
21 302 út 19.5. 6:3119.5. 9:48 8739
21 304 po 18.5. 15:3018.5. 18:36 8739
21 301 po 18.5. 6:2318.5. 9:40 8739
21 301 pá 15.5. 15:0015.5. 18:06 8739
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8637
*1 = přetah vozů Smíchov - Hlubočepy
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8629

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.