Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8714

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 6. 12. 2018

Výrobní číslo: 180116

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 137 146 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  817 čt 6.12. 6:126.12. 20:12 8741+8714*MU*1
7+99 864 st 5.12. 21:466.12. 5:08 8714
11 812 st 5.12. 6:435.12. 20:02 8725+8714
11 812 út 4.12. 12:354.12. 20:02 8695+8714*Z
24 801 út 4.12. 5:444.12. 10:36 8695+8714
 9  813 po 3.12. 15:343.12. 19:54 8695+8714
 9  806 po 3.12. 6:273.12. 8:59 8695+8714
 9  804 pá 30.11. 8:0030.11. 19:32 8695+8714*Z1
sjZI 801 pá 30.11. 3:3430.11. 5:54 8714
 1  812 čt 29.11. 5:4930.11. 0:50 8708+8714
 1  806 st 28.11. 6:2828.11. 19:41 8708+8714
2+92 856 út 27.11. 20:3128.11. 5:18 8714
11 804 út 27.11. 10:5027.11. 19:24 8714+8709*Z2
11 803 út 27.11. 6:0127.11. 8:25 8714+8709*MU*2
7+99 864 po 26.11. 21:4627.11. 5:08 8714
 9  813 po 26.11. 15:3426.11. 19:54 8731+8714
 9  813 po 26.11. 6:4926.11. 9:19 8731+8714
sjZI 801 po 26.11. 3:3426.11. 5:54 8714
sjHL 801 ne 25.11. 3:0225.11. 5:00 8714
15+98 857 pá 23.11. 21:1824.11. 3:15 8714
 9  811 čt 22.11. 6:2523.11. 0:56 8714+8716
7+99 864 st 21.11. 21:4622.11. 5:08 8714
39 815 st 21.11. 5:5821.11. 20:46 8731+8714
 1  809 út 20.11. 6:3920.11. 20:11 8731+8714
sjHL 801 út 20.11. 2:5820.11. 5:00 8714
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení při zátahu ve vozovně Žižkov
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708+8709
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8709
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708+8745
*2 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.