Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8714

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180116

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 128 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 855 po 22.10. 4:3623.10. 4:55 8714
13+97 866 so 20.10. 22:4821.10. 4:19 8714
15+68 857 pá 19.10. 21:1820.10. 5:38 8714
6+68 852 čt 18.10. 21:5518.10. 22:35 8714*MU
24 807 čt 18.10. 15:0218.10. 16:00 8736+8714*MU
15 809 čt 18.10. 4:5818.10. 9:02 8714+8723
 1  805 st 17.10. 4:2817.10. 21:26 8714+8723
29 815 út 16.10. 5:0917.10. 0:28 8714+8723
 9  808 po 15.10. 4:5715.10. 20:49 8714+8723
29 811 ne 14.10. 10:5515.10. 0:48 8714+8723
11 809 pá 12.10. 4:0912.10. 19:45 8714+8723
11 803 čt 11.10. 5:0212.10. 0:51 8714+8723
 6  803 st 10.10. 15:2911.10. 0:25 8714+8723
 6  803 st 10.10. 5:2410.10. 9:50 8714+8723
11 803 út 9.10. 5:0210.10. 0:51 8714+8723
24 801 po 8.10. 14:228.10. 19:16 8714+8723
24 801 po 8.10. 5:448.10. 10:36 8714+8723
 9  806 ne 7.10. 10:037.10. 17:45 8714+8723*MU
15 803 so 6.10. 5:386.10. 21:26 8714+8723
 9  804 pá 5.10. 5:265.10. 19:32 8714+8723
 9  827 čt 4.10. 11:554.10. 18:52 8714+8723*Z
7+99 864 st 3.10. 21:464.10. 5:08 8714
11 802 st 3.10. 6:413.10. 20:41 8714+8680
15+99 865 út 2.10. 20:583.10. 5:40 8714
11 812 út 2.10. 6:162.10. 20:02 8714+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212+8213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.