Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8725

Evidované reklamní polepy:
Ötztal (od 21. 10. 2014 do 23. 5. 2015)
Achensee Tirol (od 20. 3. 2014 do 20. 10. 2014)
5 tyrolských ledovců (od 28. 8. 2013 do 18. 3. 2014)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180127

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 008 407 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 po 23.7. 6:4323.7. 23:28 8725+8740
 9  823 pá 20.7. 5:0120.7. 19:08 8725+8740
 9  808 čt 19.7. 15:2520.7. 0:56 8725+8740
 1  803 čt 19.7. 5:4119.7. 9:25 8725+8740
3+6 822 st 18.7. 5:0819.7. 0:35 8725+8740
 9  814 út 17.7. 15:5517.7. 20:39 8725+8740
3+6 803 út 17.7. 5:2717.7. 13:15 8725+8740*MU
 9  821 po 16.7. 4:5216.7. 23:48 8725+8740
36 807 ne 15.7. 14:1815.7. 22:11 8725
36 802 so 14.7. 4:3114.7. 20:06 8725
 9  804 pá 13.7. 15:0514.7. 0:46 8725+8735
 9  804 pá 13.7. 5:2913.7. 10:00 8725+8735
 1  811 čt 12.7. 6:1912.7. 21:41 8725+8735
3+6 812 st 11.7. 5:5011.7. 19:41 8725+8735
 9  821 út 10.7. 4:5210.7. 23:48 8725+8735
 1  811 po 9.7. 6:199.7. 21:41 8725+8735
36 808 so 7.7. 5:367.7. 20:55 8725
11+91 860 čt 5.7. 7:386.7. 5:00 8725
36+97 866 út 3.7. 20:274.7. 4:25 8725
2+92 869 po 2.7. 20:463.7. 4:48 8725
36+97 860 ne 1.7. 22:152.7. 4:54 8725
15+98 855 so 30.6. 23:021.7. 4:33 8725
7+91 857 pá 29.6. 22:2930.6. 4:39 8725
 9  820 pá 29.6. 6:2129.6. 20:30 8725+8730
15+98 856 čt 28.6. 21:4329.6. 5:31 8725
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.