Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8725

Evidované reklamní polepy:
Ötztal (od 21. 10. 2014 do 23. 5. 2015)
Achensee Tirol (od 20. 3. 2014 do 20. 10. 2014)
5 tyrolských ledovců (od 28. 8. 2013 do 18. 3. 2014)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180127

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 024 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 809 po 15.10. 6:4115.10. 20:42 8725+8704
2+91 853 ne 14.10. 6:4015.10. 5:00 8725
X 831 pá 12.10. 22:0013.10. 6:00 8725
13 809 pá 12.10. 7:1012.10. 19:38 8725
13 809 čt 11.10. 7:1011.10. 19:38 8725
25+92 851 st 10.10. 21:3211.10. 5:48 8725
 1  806 st 10.10. 6:2810.10. 19:41 8725+8740
30+98 852 út 9.10. 20:4410.10. 5:00 8725
12+15 810 út 9.10. 15:119.10. 18:51 8725+8744
29 804 út 9.10. 5:019.10. 9:35 8725+8744
29 812 po 8.10. 4:509.10. 0:08 8725+8744
13+97 866 so 6.10. 22:487.10. 4:19 8725
13+97 866 so 6.10. 1:006.10. 4:19 8725*Z
 9  802 pá 5.10. 5:236.10. 0:16 8725+8704
11 802 čt 4.10. 6:414.10. 20:41 8725+8704
5+94 866 st 3.10. 22:484.10. 6:02 8725
 9  817 st 3.10. 6:123.10. 20:12 8725+8724
15+98 852 út 2.10. 21:183.10. 5:00 8725
 1  806 út 2.10. 6:282.10. 19:41 8725+8724
 1  806 po 1.10. 6:281.10. 19:41 8725+8724
15+99 865 ne 30.9. 20:401.10. 5:40 8725
7+91 857 so 29.9. 21:5030.9. 4:39 8725
13+97 866 pá 28.9. 22:4829.9. 4:19 8725
2+92 855 čt 27.9. 4:3628.9. 4:53 8725
 9  809 st 26.9. 5:3727.9. 0:36 8725+8727
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8699

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.