Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8725

Evidované reklamní polepy:

Ötztal (od 21. 10. 2014 do 23. 5. 2015)
Achensee Tirol (od 20. 3. 2014 do 20. 10. 2014)
5 tyrolských ledovců (od 28. 8. 2013 do 18. 3. 2014)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180127

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 059 297 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 367 út 20.8. 21:4421.8. 4:07 8725
1+96 361 ne 18.8. 20:5619.8. 5:01 8725+8687
7+99 361 so 17.8. 22:2518.8. 4:22 8725
13+99 362 pá 16.8. 19:3117.8. 4:42 8725
7+99 364 čt 15.8. 20:5316.8. 5:38 8725
7+99 364 st 14.8. 20:5315.8. 5:38 8725
13+99 362 út 13.8. 20:1614.8. 5:10 8725
15+98 356 po 12.8. 21:3613.8. 5:22 8725
13+97 364 ne 11.8. 20:3612.8. 5:08 8725
13+99 362 so 10.8. 19:3111.8. 4:42 8725
14+94 363 pá 9.8. 20:2810.8. 5:29 8725
14+94 363 čt 8.8. 20:299.8. 5:31 8725
5+99 361 čt 8.8. 1:068.8. 4:37 8725*Z
Cvič 341 st 7.8. 6:007.8. 14:00 8725
sjMO 301 st 7.8. 3:257.8. 4:11 8725
Cvič 333 út 6.8. 6:006.8. 14:00 8725
sjMO 301 út 6.8. 3:256.8. 4:11 8725
1+96 361 ne 4.8. 19:465.8. 5:04 8725
15+99 364 so 3.8. 20:074.8. 5:10 8725
13+97 364 pá 2.8. 20:463.8. 5:08 8725
15+99 364 čt 1.8. 20:212.8. 5:38 8725
15+98 351 st 31.7. 20:361.8. 5:43 8725
15+98 356 út 30.7. 23:1531.7. 5:22 8725
13+97 364 po 29.7. 20:2930.7. 5:08 8725
14+94 363 ne 28.7. 22:4529.7. 5:29 8725
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8629

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.