Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8725

Evidované reklamní polepy:
Ötztal (od 21. 10. 2014 do 23. 5. 2015)
Achensee Tirol (od 20. 3. 2014 do 20. 10. 2014)
5 tyrolských ledovců (od 28. 8. 2013 do 18. 3. 2014)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180127

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 038 312 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  318 pá 22.2. 14:5322.2. 17:00 8725+8727*MU
20 309 pá 22.2. 4:1122.2. 5:00 8725+8727*MU
20 309 čt 21.2. 4:1122.2. 0:33 8725+8727
 9  334 st 20.2. 15:5720.2. 20:30 8725+8727
 9  329 st 20.2. 4:4320.2. 9:19 8725+8727
12 313 út 19.2. 14:5920.2. 1:05 8725+8727
16 314 út 19.2. 7:0219.2. 10:05 8725+8727
16 320 po 18.2. 16:0318.2. 18:37 8725+8727
 7  307 po 18.2. 5:1618.2. 9:59 8725+8727
 9  318 pá 15.2. 14:5315.2. 19:37 8725+8727
 5  302 pá 15.2. 4:0715.2. 10:13 8725+8727
 9  334 čt 14.2. 15:5714.2. 20:30 8725+8727
12 313 čt 14.2. 4:3914.2. 11:05 8725+8727
15 305 st 13.2. 14:5813.2. 18:51 8725+8727
20 314 st 13.2. 4:4613.2. 9:59 8725+8727
 9  307 út 12.2. 4:3312.2. 9:15 8725+8727*MU
20 315 po 11.2. 4:5212.2. 1:13 8725+8727
 9  325 pá 8.2. 15:218.2. 20:07 8725+8727
 5  302 pá 8.2. 4:078.2. 10:13 8725+8727
 9  307 čt 7.2. 4:337.2. 21:00 8725+8727
20 309 st 6.2. 4:117.2. 0:33 8725+8727
10 324 út 5.2. 15:266.2. 1:24 8725+8727
 9  318 út 5.2. 6:105.2. 8:43 8725+8727
 5  313 po 4.2. 14:204.2. 22:28 8725+8727*Z
 5  302 po 4.2. 4:074.2. 10:13 8725+8727
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8685+8684

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.