Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8725

Evidované reklamní polepy:
Ötztal (od 21. 10. 2014 do 23. 5. 2015)
Achensee Tirol (od 20. 3. 2014 do 20. 10. 2014)
5 tyrolských ledovců (od 28. 8. 2013 do 18. 3. 2014)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180127

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 967 861 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9 805 út 23.1. 10:4023.1. 22:09 8725+8735*Z
9 827 út 23.1. 4:5323.1. 7:30 8725+8735*MU
9 827 po 22.1. 4:5322.1. 15:50 8725+8735*MU
2+92 865 so 20.1. 7:0321.1. 4:53 8725
6 808 pá 19.1. 14:4819.1. 22:26 8725+8724
6 808 pá 19.1. 4:2019.1. 9:09 8725+8724
9 827 čt 18.1. 4:5318.1. 18:52 8725+8724
11 806 st 17.1. 6:5917.1. 21:21 8725+8724
7+99 862 út 16.1. 20:4617.1. 5:40 8725
15+99 863 so 6.1. 20:587.1. 5:40 8725
7+99 862 pá 5.1. 20:466.1. 5:08 8725
9 813 čt 4.1. 6:224.1. 20:12 8725+8687
1+10 814 st 3.1. 5:023.1. 19:57 8725+8687
11 806 út 2.1. 6:172.1. 20:25 8725+8687
6 812 po 1.1. 7:592.1. 0:34 8725
Rok 2017
11 808 ne 31.12. 6:4331.12. 22:43 8725
5 807 so 30.12. 6:3030.12. 22:09 8725
11 806 pá 29.12. 6:1729.12. 19:44 8725+8687
1 811 čt 28.12. 6:2928.12. 21:22 8725+8687
11 809 st 27.12. 12:5027.12. 20:14 8725+8687*Z1
7+98 859 čt 14.12. 21:1515.12. 5:31 8725
15 805 čt 14.12. 5:5114.12. 9:42 8725+8706
9 831 st 13.12. 5:0113.12. 23:59 8725+8706
15 805 út 12.12. 15:1013.12. 0:51 8725+8706
9 813 út 12.12. 6:4912.12. 9:19 8725+8706
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8230
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8679+8699

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.