Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8725

Evidované reklamní polepy:

Ötztal (od 21. 10. 2014 do 23. 5. 2015)
Achensee Tirol (od 20. 3. 2014 do 20. 10. 2014)
5 tyrolských ledovců (od 28. 8. 2013 do 18. 3. 2014)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180127

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 069 272 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 pá 18.10. 15:1218.10. 21:56 8725+8724
 9  329 pá 18.10. 4:4318.10. 9:19 8725+8724
 9  307 čt 17.10. 4:3317.10. 13:40 8725+8724*MU
 5  318 st 16.10. 15:0916.10. 19:03 8725+8724
 5  318 st 16.10. 4:3716.10. 10:42 8725+8724
 5  308 út 15.10. 4:2316.10. 1:23 8725+8724
 5  308 po 14.10. 4:2315.10. 1:23 8725+8724
 9  315 pá 11.10. 5:0212.10. 0:10 8725+8724
sjMO 301 pá 11.10. 3:2711.10. 4:11 8725
 9  326 čt 10.10. 5:4011.10. 0:49 8725+8724
sjMO 301 čt 10.10. 3:2710.10. 4:11 8725
 9  307 st 9.10. 4:339.10. 21:00 8725+8724
 5  318 út 8.10. 15:098.10. 19:03 8725+8724
 5  313 út 8.10. 6:148.10. 10:02 8725+8724
16 314 po 7.10. 15:157.10. 23:34 8725+8724
 9  307 pá 4.10. 4:334.10. 21:00 8725+8724
 9  315 čt 3.10. 5:024.10. 0:09 8725+8724
15 305 st 2.10. 14:582.10. 18:51 8725+8724
16 320 st 2.10. 6:152.10. 9:17 8725+8724
 7  307 út 1.10. 15:121.10. 21:56 8725+8724
16 307 út 1.10. 5:551.10. 9:01 8725+8724
 5  308 po 30.9. 4:231.10. 1:23 8725+8724
7+99 364 so 28.9. 20:3429.9. 5:36 8725
7+99 366 pá 27.9. 21:4128.9. 4:02 8725
 5  318 pá 27.9. 15:0927.9. 19:03 8725+8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.