Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8741

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180237

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 072 320 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 út 23.10. 6:0124.10. 1:10 8741+8727
11 809 po 22.10. 4:0922.10. 19:44 8741+8727
15 804 ne 21.10. 9:3821.10. 21:41 8741+8727
11 809 pá 19.10. 4:0919.10. 19:44 8741+8727
 1  802 čt 18.10. 6:0119.10. 1:10 8741+8727
 9  808 st 17.10. 4:5717.10. 20:49 8741+8727
 9  801 út 16.10. 5:5917.10. 0:37 8741+8727
 9  814 po 15.10. 5:4216.10. 0:17 8741+8727
11 805 ne 14.10. 4:2915.10. 0:51 8741+8727
 9  807 so 13.10. 5:2014.10. 0:57 8741+8727
 1  812 pá 12.10. 5:4913.10. 0:50 8741+8727
29 812 čt 11.10. 4:5012.10. 0:08 8741+8727
29 815 st 10.10. 5:0911.10. 0:28 8741+8727
 1  814 út 9.10. 14:499.10. 22:38 8741+8727
12+15 810 út 9.10. 6:119.10. 9:54 8741+8727
11 809 po 8.10. 4:098.10. 19:45 8741+8727
29 811 ne 7.10. 10:558.10. 0:48 8741+8727
15 805 so 6.10. 5:586.10. 22:12 8741+8727
11 801 pá 5.10. 4:295.10. 20:31 8741+8727
 9  809 čt 4.10. 5:375.10. 0:36 8741+8727
 1  809 st 3.10. 6:393.10. 20:11 8741+8727
11 807 út 2.10. 17:252.10. 21:21 8741+8727*Z
 9  827 út 2.10. 4:512.10. 11:40 8741+8727*MU
 1  812 po 1.10. 5:492.10. 0:50 8741+8727
15 807 ne 30.9. 14:3030.9. 22:51 8741+8727*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8744
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316+8227

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.