Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8741

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 6. 12. 2018

Výrobní číslo: 180237

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 085 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  817 čt 6.12. 6:126.12. 20:12 8741+8714*MU*1
15+98 853 st 5.12. 21:386.12. 5:29 8741
 9  813 st 5.12. 15:345.12. 19:54 8741+8709
 9  813 st 5.12. 6:495.12. 9:19 8741+8709
25+92 851 út 4.12. 21:325.12. 5:48 8741
 1  809 út 4.12. 6:394.12. 20:11 8741+8733
7+99 864 po 3.12. 21:464.12. 5:08 8741
24 810 po 3.12. 5:403.12. 20:25 8741+8730
13+97 867 ne 2.12. 21:343.12. 4:54 8741
2+99 869 so 1.12. 20:032.12. 6:08 8741
13+99 863 pá 30.11. 22:451.12. 4:15 8741
11 813 pá 30.11. 5:4330.11. 20:30 8741+8724
 1  806 čt 29.11. 6:2829.11. 19:41 8741+8724
13+99 863 st 28.11. 22:4529.11. 4:42 8741
 9  820 st 28.11. 11:2528.11. 20:21 8741+8724*Z
 9  820 st 28.11. 6:2128.11. 10:10 8741+8724*MU
2+92 855 út 27.11. 4:3628.11. 4:48 8741
 9  833 po 26.11. 7:1727.11. 0:12 8741+8699
15 807 ne 25.11. 13:0025.11. 20:26 8741+8699*Z1
 9  806 so 24.11. 4:5224.11. 16:55 8741+8699*MU
 9  806 pá 23.11. 14:3824.11. 0:26 8741+8699
24 801 pá 23.11. 5:4423.11. 10:36 8741+8699
11 803 čt 22.11. 6:0122.11. 21:21 8741+8699
3+92 855 st 21.11. 20:5322.11. 4:48 8741
 1  806 st 21.11. 6:2821.11. 19:41 8741+8699
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení při zátahu ve vozovně Žižkov
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9243
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8725+8727

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.