Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8741

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180237

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 036 605 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 809 po 23.4. 5:3423.4. 22:03 8741+8743
 5  810 ne 22.4. 13:1822.4. 21:21 8741+8743
3+6 824 pá 20.4. 4:5520.4. 19:11 8741+8743
3+6 821 čt 19.4. 4:2319.4. 22:11 8741+8743
 9  831 st 18.4. 5:0119.4. 0:09 8741+8743
 9  817 út 17.4. 6:1217.4. 20:12 8741+8743
11 804 ne 15.4. 4:1015.4. 20:21 8741
7+91 857 pá 13.4. 22:3014.4. 1:30 8741*MU
 9  827 pá 13.4. 4:5313.4. 18:52 8741+8743
 9  802 čt 12.4. 5:1813.4. 0:16 8741+8743
26 809 st 11.4. 5:3411.4. 22:03 8741+8743
 9  831 út 10.4. 5:0111.4. 0:09 8741+8743
 9  833 po 9.4. 7:1710.4. 0:12 8741+8743
11 805 pá 6.4. 11:056.4. 18:52 8741+8743*Z
 9  833 čt 5.4. 7:176.4. 0:12 8741+8743
 1  810 st 4.4. 5:314.4. 18:28 8741+8743
 9  817 út 3.4. 13:303.4. 20:12 8741+8743*Z1
 5  807 út 3.4. 5:283.4. 10:30 8741+8743*MU
3+6 801 čt 29.3. 9:1029.3. 23:09 8741+8743*Z2
 1  812 st 28.3. 5:4928.3. 20:11 8741+8743
3+6 824 út 27.3. 4:5527.3. 19:11 8741+8743
 1  806 po 26.3. 6:2826.3. 21:22 8741+8743
 1  807 ne 25.3. 12:1725.3. 20:26 8741+8743
 9  803 so 24.3. 4:5325.3. 0:16 8741+8743
3+6 822 pá 23.3. 14:4623.3. 19:56 8741+8743
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8732
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8317
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8687+8680

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.