Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8709

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 3. 4. 2019

Výrobní číslo: 180111

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 181 912 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
24 801 st 3.4. 5:443.4. 10:36 8708+8709
 9  813 út 2.4. 15:342.4. 19:54 8708+8709
 9  806 út 2.4. 6:272.4. 8:59 8708+8709
 9  813 po 1.4. 15:341.4. 19:54 8708+8709
 9  813 po 1.4. 6:491.4. 9:19 8708+8709
 9  813 pá 29.3. 15:3429.3. 19:54 8708+8709
 1  814 pá 29.3. 5:4129.3. 9:48 8708+8709
 1  802 čt 28.3. 6:0229.3. 1:10 8708+8709
 1  814 st 27.3. 14:4927.3. 22:38 8708+8709
 9  806 st 27.3. 6:2727.3. 8:59 8708+8709
15+98 852 út 26.3. 21:1827.3. 1:45 8709*MU
11 812 út 26.3. 6:1826.3. 20:02 8708+8709
 9  804 po 25.3. 5:2625.3. 19:32 8708+8709
 9  804 pá 22.3. 5:2622.3. 19:32 8708+8709
 9  806 čt 21.3. 15:0622.3. 0:26 8708+8709
 9  813 čt 21.3. 6:4921.3. 9:19 8708+8709
 9  813 st 20.3. 15:3420.3. 19:54 8708+8709
24 801 st 20.3. 5:4420.3. 10:36 8708+8709
 9  813 út 19.3. 15:3419.3. 19:54 8708+8709
 9  806 út 19.3. 6:2719.3. 8:59 8708+8709
 9  813 po 18.3. 15:3418.3. 19:54 8708+8709
 6  803 po 18.3. 5:2418.3. 9:50 8708+8709
11 803 pá 15.3. 5:0816.3. 0:51 8708+8709
11 801 čt 14.3. 4:2914.3. 20:30 8708+8709
 9  817 st 13.3. 6:1213.3. 20:12 8708+8709
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.