Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8716

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180118

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 152 650 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 so 21.7. 5:5221.7. 22:58 8716+8744
 9  827 pá 20.7. 5:2321.7. 0:16 8716+8744
 9  821 čt 19.7. 4:5219.7. 23:48 8716+8744
24 809 st 18.7. 6:0018.7. 20:13 8716+8744
24 808 út 17.7. 6:4417.7. 20:05 8716+8744
 9  818 po 16.7. 20:4016.7. 23:28 8716+8744*Z
3+6 819 po 16.7. 6:3016.7. 19:51 8716+8744*Z1
7+99 863 so 14.7. 22:1415.7. 5:40 8716
2+92 860 pá 13.7. 20:4614.7. 4:53 8716
12+94 857 čt 12.7. 20:4313.7. 6:02 8716
15+98 856 st 11.7. 23:2212.7. 5:24 8716
36+97 866 út 10.7. 20:2711.7. 4:25 8716
15+99 862 po 9.7. 22:4210.7. 5:40 8716
Cvič 818 po 9.7. 6:009.7. 14:00 8736+8716
2+92 869 ne 8.7. 19:469.7. 4:48 8716
2+92 869 so 7.7. 7:028.7. 5:19 8716
15+98 856 čt 5.7. 23:226.7. 4:55 8716
15+99 862 út 3.7. 22:424.7. 5:40 8716
25+92 864 po 2.7. 21:003.7. 5:49 8716
12+94 857 ne 1.7. 20:062.7. 6:02 8716
36+97 866 so 30.6. 22:481.7. 4:19 8716
2+92 851 pá 29.6. 4:3630.6. 4:53 8716
 5  811 čt 28.6. 5:5928.6. 20:44 8735+8716
 9  820 st 27.6. 6:2127.6. 20:20 8735+8716
7+99 867 út 26.6. 21:4527.6. 4:42 8716
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8721
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8239

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.