Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8716

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180118

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 112 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
9 805 čt 21.12. 5:2921.12. 22:09 8716+8723
9 820 st 20.12. 6:2120.12. 20:21 8716+8723
1 805 út 19.12. 4:2819.12. 19:30 8716+8723
1 802 po 18.12. 6:0218.12. 21:07 8716+8723
1 801 so 16.12. 10:4516.12. 20:52 8716+8723*Z
15 810 pá 15.12. 13:5815.12. 19:48 8716+8723
24 801 pá 15.12. 5:4715.12. 10:36 8716+8723
6 802 čt 14.12. 5:1014.12. 20:18 8716+8723
1 802 st 13.12. 6:0213.12. 21:07 8716+8723
5 805 út 12.12. 5:0712.12. 19:48 8716+8723
9 811 po 11.12. 8:3012.12. 0:46 8716+8723*Z1
15 808 po 11.12. 4:1911.12. 6:25 8716+8723*MU
7 804 ne 10.12. 7:2310.12. 22:52 8716+8723
7 802 so 9.12. 7:049.12. 20:53 8716+8723
9 814 pá 8.12. 5:579.12. 0:56 8716+8723
6 809 čt 7.12. 5:397.12. 20:08 8716+8723
7 803 st 6.12. 6:226.12. 21:45 8716+8723
1 805 út 5.12. 4:285.12. 19:30 8716+8723
9 802 po 4.12. 5:185.12. 0:16 8716+8723
9 818 ne 3.12. 7:084.12. 0:16 8716+8723
15 806 so 2.12. 4:393.12. 0:31 8716+8723
9 814 pá 1.12. 5:572.12. 0:56 8716+8723
6 802 čt 30.11. 19:0030.11. 20:18 8716+8723*Z2
15 801 čt 30.11. 14:3830.11. 18:31 8716+8723
15 801 čt 30.11. 4:5930.11. 9:02 8716+8723
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8690+8704
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8747+8679
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8719+8749

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.