Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8716

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180118

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 240 790 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 316 pá 18.9. 14:0018.9. 22:00 8716
Cvič 333 pá 18.9. 6:0018.9. 14:00 8716
32 352 pá 4.9. 20:274.9. 21:50 8716*MU*1
32 314 pá 4.9. 7:094.9. 8:58 8716
32 315 čt 3.9. 7:183.9. 8:52 8716
32 312 st 2.9. 5:542.9. 8:50 8716
32 351 út 1.9. 19:352.9. 4:53 8716
32 313 út 1.9. 6:101.9. 10:16 8716
32 352 po 31.8. 20:271.9. 4:43 8716
32 314 po 31.8. 7:0931.8. 8:58 8716
32 511 st 5.8. 6:045.8. 9:28 8716
32 515 pá 26.6. 6:2626.6. 8:40 8716
32 511 čt 25.6. 5:5625.6. 8:12 8716
32 512 st 24.6. 16:0124.6. 19:07 8716
32 515 st 24.6. 6:2624.6. 8:40 8716
32 515 út 23.6. 6:2623.6. 7:15 8716*MU*2
32 514 st 17.6. 6:2417.6. 8:38 8716
32 511 út 16.6. 5:5616.6. 8:12 8716
32 552 po 15.6. 17:1116.6. 4:43 8716
32 514 po 15.6. 6:2415.6. 8:38 8716
32 511 pá 12.6. 5:5612.6. 8:12 8716
32 511 čt 11.6. 15:5511.6. 20:13 8716
32 514 čt 11.6. 6:2411.6. 8:38 8716
32 514 st 10.6. 6:2410.6. 8:38 8716
32 512 po 8.6. 6:108.6. 8:28 8716
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*2 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.