Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8708

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180110

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 116 397 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 851 pá 14.12. 21:3215.12. 5:48 8708
 1  806 pá 14.12. 6:2814.12. 19:41 8708+8716
25+92 851 čt 13.12. 21:3214.12. 5:48 8708
24 801 čt 13.12. 14:2213.12. 19:16 8708+8748
 9  806 čt 13.12. 6:2713.12. 8:59 8708+8748
15+98 852 st 12.12. 21:1813.12. 5:00 8708
11 801 st 12.12. 5:2212.12. 20:30 8708+8748
11 810 út 11.12. 4:2911.12. 21:21 8708+8748
 9  811 po 10.12. 5:4811.12. 0:46 8708+8748
2+91 853 ne 9.12. 19:4310.12. 5:00 8708
25+92 851 so 8.12. 21:479.12. 5:48 8708
13+97 866 pá 7.12. 22:498.12. 4:19 8708
 9  809 st 5.12. 5:375.12. 12:40 8708+8750*MU
13+97 867 út 4.12. 21:345.12. 4:54 8708
24 801 út 4.12. 14:224.12. 19:16 8708+8709
11 812 út 4.12. 6:434.12. 12:35 8708+8709*MU
25+92 851 po 3.12. 21:324.12. 5:48 8708
 9  820 po 3.12. 6:213.12. 20:21 8708+8687
13+99 863 ne 2.12. 22:453.12. 4:42 8708
31 802 ne 2.12. 10:192.12. 18:44 8708
13+97 867 pá 30.11. 22:401.12. 4:41 8708
 9  817 pá 30.11. 6:1230.11. 20:12 8708+8744
sjHL 801 pá 30.11. 3:0230.11. 5:00 8708
 1  812 čt 29.11. 5:4930.11. 0:50 8708+8714
 1  806 st 28.11. 6:2828.11. 19:41 8708+8714
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.