Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8708

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Výrobní číslo: 180110

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 085 272 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 855 čt 19.7. 23:0220.7. 4:55 8708
7+99 867 st 18.7. 22:3519.7. 4:42 8708
25+92 864 út 17.7. 21:0018.7. 5:49 8708
7+99 861 po 16.7. 19:3717.7. 5:08 8708
12+94 857 ne 15.7. 20:0616.7. 6:02 8708
11+91 860 so 14.7. 7:3815.7. 5:00 8708
 9  818 pá 13.7. 6:4313.7. 23:28 8708+8709
 9  818 út 10.7. 6:4310.7. 23:28 8708+8709
36+97 866 ne 8.7. 5:279.7. 4:25 8708
36+97 866 pá 6.7. 22:487.7. 4:19 8708
7+99 867 čt 5.7. 22:356.7. 4:15 8708
15+98 856 st 4.7. 23:225.7. 4:55 8708+8709
24 808 po 2.7. 6:442.7. 20:05 8708+8709
15 811 pá 29.6. 15:2429.6. 19:34 8708+8709
26 809 pá 29.6. 5:3429.6. 6:30 8708+8709*MU
24 804 čt 28.6. 6:0028.6. 17:25 8708+8709*MU
3+6 821 st 27.6. 4:2127.6. 22:12 8708+8709
3+6 822 út 26.6. 14:4626.6. 19:56 8708+8709
 9  817 po 25.6. 6:1225.6. 20:12 8708+8709
15+98 855 ne 24.6. 21:2325.6. 5:00 8708
1+98 858 so 23.6. 20:2524.6. 4:14 8708
15+98 856 pá 22.6. 21:4323.6. 5:29 8708
3+6 824 pá 22.6. 4:5322.6. 19:12 8708+8709
 9  823 čt 21.6. 6:3521.6. 20:34 8708+8709
15+99 862 st 20.6. 21:0321.6. 5:40 8708
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.