Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8708

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 2. 12. 2019

Výrobní číslo: 180110

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 148 411 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
1+96 361 ne 1.12. 19:462.12. 5:01 8708*MU*1
7+99 364 so 30.11. 20:341.12. 5:36 8708
14+94 361 pá 29.11. 20:5730.11. 5:54 8708
21 307 pá 29.11. 14:5429.11. 18:12 8708
21 308 pá 29.11. 6:2329.11. 9:40 8708
13+99 361 čt 28.11. 19:1329.11. 5:10 8708
7+99 366 st 27.11. 21:4128.11. 4:07 8708
21 309 st 27.11. 15:1027.11. 18:28 8708
21 310 st 27.11. 6:3827.11. 9:56 8708
7+99 362 út 26.11. 22:0127.11. 5:38 8708
21 312 út 26.11. 15:3526.11. 18:56 8708
21 307 út 26.11. 6:1126.11. 9:24 8708
7+99 367 po 25.11. 22:2126.11. 4:37 8708
21 308 po 25.11. 15:0325.11. 18:20 8708
21 311 po 25.11. 6:4725.11. 10:06 8708
39+98 356 ne 24.11. 20:4925.11. 5:22 8708
14+94 360 so 23.11. 21:5524.11. 5:26 8708
13+99 361 pá 22.11. 19:1323.11. 4:42 8708
21 309 pá 22.11. 15:1022.11. 18:28 8708
21 310 pá 22.11. 6:3822.11. 9:56 8708
7+99 366 čt 21.11. 21:4122.11. 4:07 8708
1+96 361 st 20.11. 20:4921.11. 5:01 8708
1+96 361 út 19.11. 20:4920.11. 5:01 8708
25+97 363 po 18.11. 22:4819.11. 5:08 8708
Cvič 308 po 18.11. 14:0018.11. 22:00 8708
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8708 do 8163 na Otakarově ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.