Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8504

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 9. 2006

Výrobní číslo: 162509

Původní evidenční číslo: 6875

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 681 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 265 út 22.1. 20:2023.1. 5:56 8504
10 211 út 22.1. 5:4222.1. 18:48 8458+8504
17+95 253 po 21.1. 22:1322.1. 4:11 8504
10 211 po 21.1. 5:4221.1. 18:48 8458+8504
17+95 253 ne 20.1. 22:0821.1. 4:11 8504
11+93 266 so 19.1. 22:4020.1. 4:45 8504
25+94 268 pá 18.1. 21:5119.1. 5:06 8504
11+93 261 čt 17.1. 20:4218.1. 5:40 8504
11+93 261 st 16.1. 20:4217.1. 5:40 8504
5+94 264 út 15.1. 20:1116.1. 5:26 8504
 3  212 út 15.1. 4:2515.1. 18:06 8512+8504
24 212 po 14.1. 6:2314.1. 19:28 8512+8504
15+92 254 ne 13.1. 21:4214.1. 5:05 8504
sjKO 201 ne 13.1. 2:5713.1. 4:50 8504
11+93 260 pá 11.1. 22:0512.1. 3:47 8504
10 211 pá 11.1. 5:4211.1. 18:48 8500+8504
17+95 253 čt 10.1. 22:1311.1. 4:11 8504
12 209 čt 10.1. 4:5510.1. 18:16 8504+8505
24 215 st 9.1. 6:399.1. 19:58 8504+8505
10 217 út 8.1. 6:358.1. 19:36 8504+8505
12 213 po 7.1. 5:267.1. 21:08 8504+8505
 6  208 so 5.1. 7:505.1. 21:39 8504+8505
10 219 pá 4.1. 15:104.1. 21:40 8504+8505
 6  205 čt 3.1. 5:283.1. 14:20 8504+8505*MU
10 217 st 2.1. 5:273.1. 0:45 8504+8505
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.