Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8504

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 9. 2006

Výrobní číslo: 162509

Původní evidenční číslo: 6875

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 996 137 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+93 255 čt 23.1. 23:0024.1. 5:12 8504
10 216 čt 23.1. 6:4123.1. 19:26 8489+8504
15+95 261 st 22.1. 20:5423.1. 4:42 8504
25+93 251 út 21.1. 21:3322.1. 5:42 8504
10 216 út 21.1. 6:4121.1. 19:26 8504+8488
sjKO 201 út 21.1. 2:4721.1. 4:50 8504
25+93 251 ne 19.1. 21:3320.1. 5:42 8504
7+92 251 so 18.1. 20:3019.1. 6:00 8504
13+97 250 pá 17.1. 19:1918.1. 5:28 8504
25+93 251 čt 16.1. 21:3317.1. 5:42 8504
10 219 čt 16.1. 7:1316.1. 19:56 8504+8439
15+95 268 st 15.1. 21:5116.1. 4:12 8504
10 219 st 15.1. 7:1315.1. 19:56 8520+8504
sjKO 201 st 15.1. 2:4715.1. 4:50 8504
 1  209 út 14.1. 5:5114.1. 19:35 8504+8495
sjKO 201 út 14.1. 2:4714.1. 4:50 8504
15+95 262 ne 12.1. 21:1013.1. 5:12 8504
sjKO 201 ne 12.1. 2:4712.1. 4:50 8504
15+95 268 pá 10.1. 21:5111.1. 4:12 8504
25+93 251 čt 9.1. 21:3310.1. 5:42 8504
sjKO 201 čt 9.1. 2:479.1. 4:50 8504
15+95 268 út 7.1. 21:518.1. 4:12 8504
19+93 255 po 6.1. 23:007.1. 5:12 8504
Rok 2024
25+93 251 so 21.12. 21:3322.12. 2:15 8504*MU
19+93 255 pá 20.12. 23:0021.12. 5:12 8504+8479
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.