Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8504

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 9. 2006

Výrobní číslo: 162509

Původní evidenční číslo: 6875

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 850 505 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 266 ne 5.12. 23:176.12. 5:18 8504
19+93 255 ne 5.12. 3:005.12. 4:42 8504*Z1
18+95 267 pá 3.12. 22:024.12. 4:11 8504
24 209 pá 3.12. 14:433.12. 19:50 8513+8504
17 209 pá 3.12. 5:503.12. 9:39 8513+8504
10 206 čt 2.12. 4:162.12. 19:23 8513+8504
12 214 st 1.12. 5:031.12. 19:35 8513+8504
12 214 út 30.11. 5:0330.11. 19:35 8513+8504
 8  207 po 29.11. 6:2529.11. 23:42 8513+8504
12 209 pá 26.11. 4:2526.11. 18:51 8513+8504
10 203 čt 25.11. 6:1926.11. 1:08 8513+8504
 3  218 st 24.11. 6:1224.11. 8:41 8513+8504
10 211 út 23.11. 4:3923.11. 23:28 8513+8504
12 202 po 22.11. 5:3323.11. 0:44 8513+8504
10 215 pá 19.11. 4:5819.11. 23:48 8513+8504
 6  212 čt 18.11. 5:5219.11. 0:22 8513+8504
12 215 út 16.11. 15:1717.11. 0:24 8513+8504
10 219 út 16.11. 6:0316.11. 9:20 8513+8504
10 223 po 15.11. 15:2315.11. 21:59 8513+8504
10 223 po 15.11. 6:3015.11. 9:40 8513+8504
 8  204 pá 12.11. 5:4412.11. 20:42 8513+8504
17 209 čt 11.11. 15:2711.11. 21:16 8513+8504
24 209 čt 11.11. 5:5811.11. 9:25 8513+8504
 6  207 st 10.11. 5:0810.11. 19:45 8513+8504
12 212 út 9.11. 6:539.11. 23:44 8513+8504
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8425

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.