Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8504

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 9. 2006

Výrobní číslo: 162509

Původní evidenční číslo: 6875

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 205 dnes 5:5330.6. 9:43 8529+8504
 8  215 st 29.6. 15:0030.6. 0:58 8529+8504
14 210 st 29.6. 4:3629.6. 10:23 8529+8504
14+25 231 út 28.6. 14:0529.6. 1:29 8529+8504
17 204 út 28.6. 5:5028.6. 10:03 8529+8504
24 211 po 27.6. 6:2727.6. 20:11 8529+8504
 3  218 pá 24.6. 15:1924.6. 22:21 8529+8504
24 209 pá 24.6. 5:5824.6. 9:25 8529+8504
24 211 čt 23.6. 6:2723.6. 20:11 8529+8504
 1  207 st 22.6. 14:4822.6. 21:44 8529+8504
25 211 st 22.6. 5:5122.6. 9:20 8529+8504
 1  210 út 21.6. 6:4921.6. 20:07 8529+8504
 1  202 po 20.6. 5:2920.6. 18:48 8529+8504
14 211 ne 19.6. 11:0519.6. 23:38 8529+8504
12+17 218 so 18.6. 4:5718.6. 15:00 8529+8504*MU
 1  205 pá 17.6. 6:0517.6. 21:29 8529+8504
24 211 čt 16.6. 6:2716.6. 20:11 8529+8504
 1  204 st 15.6. 5:5515.6. 21:14 8529+8504
17 207 út 14.6. 6:3614.6. 19:31 8529+8504
17 230 po 13.6. 6:0113.6. 23:38 8529+8504
14 207 ne 12.6. 4:1513.6. 0:55 8529+8504
14 205 so 11.6. 4:3612.6. 0:34 8529+8504
12 210 pá 10.6. 15:1611.6. 0:45 8529+8504
 1  207 pá 10.6. 6:2510.6. 8:48 8529+8504
24 211 čt 9.6. 6:279.6. 20:11 8529+8504
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.