Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8504

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 9. 2006

Výrobní číslo: 162509

Původní evidenční číslo: 6875

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 636 257 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 205 pá 20.4. 5:5420.4. 21:18 8504+8505
17 217 čt 19.4. 6:4419.4. 22:23 8504+8505
17 215 st 18.4. 6:3618.4. 19:51 8504+8505
25 207 út 17.4. 4:2217.4. 21:05 8504+8505
15 203 po 16.4. 5:3216.4. 23:12 8504+8505
15 203 pá 13.4. 5:3213.4. 23:12 8504+8505
 8  214 čt 12.4. 4:4612.4. 21:39 8504+8505
12 210 st 11.4. 5:0411.4. 22:35 8504+8505
15 216 út 10.4. 4:5910.4. 22:34 8504+8505
12 205 po 9.4. 15:139.4. 22:26 8504+8505
3+6 209 pá 6.4. 5:116.4. 20:10 8504+8505
14 201 čt 5.4. 8:205.4. 21:10 8504+8505*Z
25 207 út 3.4. 7:153.4. 21:05 8504+8505*Z1
12 210 st 28.3. 16:0028.3. 22:35 8504+8505*Z2
 8  214 út 27.3. 20:2027.3. 21:39 8504+8505*Z3
17 223 út 27.3. 16:3027.3. 18:08 8504+8505*Z4
17 215 po 26.3. 6:3626.3. 19:51 8504+8505
12 213 pá 23.3. 5:2623.3. 21:07 8504+8505
16 207 čt 22.3. 9:1522.3. 21:10 8504+8505*Z5
16 202 pá 16.3. 4:4116.3. 20:33 8504+8505
12 205 čt 15.3. 15:1315.3. 22:26 8504+8505
24 211 čt 15.3. 5:3915.3. 10:09 8504+8505
24 206 st 14.3. 6:0814.3. 20:05 8504+8505
17 231 út 13.3. 4:5813.3. 9:20 8504+8505
3+6 218 čt 8.3. 4:169.3. 0:42 8504+8505
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8522+8523
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8537
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8470+8471
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8466+8467
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8534+8480
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8519

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.