Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8495

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 17. 7. 2006

Výrobní číslo: 158879

Původní evidenční číslo: 6740

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+92 254 po 24.6. 21:4225.6. 5:05 8495
12 214 po 24.6. 5:2624.6. 18:56 8446+8495
15+93 267 so 22.6. 20:4223.6. 5:40 8446+8495
11+93 261 pá 21.6. 20:4122.6. 5:10 8446+8495
10 216 pá 21.6. 3:5721.6. 19:28 8446+8495
12 206 čt 20.6. 6:1720.6. 20:03 8446+8495
5+95 254 st 19.6. 21:3420.6. 4:41 8495
10 217 st 19.6. 7:0719.6. 19:36 8495+8535
11+93 266 út 18.6. 21:2619.6. 5:10 8495
12 214 út 18.6. 5:2618.6. 18:56 8495+8446
12 206 po 17.6. 6:1717.6. 20:03 8495+8446
11+93 265 ne 16.6. 19:5717.6. 4:42 8495
5+95 258 so 15.6. 21:3616.6. 4:21 8495
11+93 265 pá 14.6. 19:5715.6. 4:25 8495
11+93 261 čt 13.6. 20:4214.6. 5:40 8495
12 210 čt 13.6. 4:3513.6. 18:24 8495+8437
10 216 st 12.6. 6:2712.6. 19:28 8495+8437
14+94 263 út 11.6. 19:4412.6. 4:56 8495
12 210 út 11.6. 4:3511.6. 18:24 8495+8499
12 202 po 10.6. 5:4910.6. 19:28 8495+8499
11+93 265 ne 9.6. 19:5710.6. 4:42 8495
25+92 251 so 8.6. 21:469.6. 5:05 8499+8495
sjKO 201 so 8.6. 2:578.6. 4:50 8495
12 210 pá 7.6. 4:357.6. 18:24 8531+8495
12 207 čt 6.6. 22:007.6. 0:44 8531+8495*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9055

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.