Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8495

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 17. 7. 2006

Výrobní číslo: 158879

Původní evidenční číslo: 6740

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 736 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 250 dnes 20:4021.7. 5:33 8495
19+93 255 pá 19.7. 19:3820.7. 5:15 8495
19+95 261 čt 18.7. 21:0419.7. 5:23 8495
19+93 254 st 17.7. 19:4418.7. 4:49 8495
19+93 255 út 16.7. 19:3817.7. 5:20 8495
19+95 261 út 16.7. 1:3016.7. 5:23 8495*Z1
31+94 574 pá 28.6. 23:4529.6. 1:00 8495*Z2
31 205 pá 7.6. 5:407.6. 11:05 8495
31 208 čt 6.6. 15:186.6. 21:02 8495
31 208 čt 6.6. 7:096.6. 9:35 8495
19+93 255 st 5.6. 20:386.6. 4:42 8495
sjKO 201 st 5.6. 2:475.6. 4:51 8495
31 208 út 4.6. 15:184.6. 21:02 8495
31 208 út 4.6. 7:094.6. 9:35 8495
sjKO 201 út 4.6. 2:474.6. 4:51 8495
31 208 po 3.6. 15:183.6. 21:02 8495
31 208 po 3.6. 7:093.6. 9:35 8495
sjKO 201 ne 2.6. 2:472.6. 4:51 8495
1+95 267 pá 31.5. 20:361.6. 4:13 8495
19+93 255 čt 30.5. 20:3831.5. 4:42 8495
31 205 čt 30.5. 13:4930.5. 18:18 8495
31 205 čt 30.5. 5:4030.5. 11:05 8495
31 207 st 29.5. 6:3929.5. 19:38 8495
19+95 261 út 28.5. 19:2029.5. 4:43 8495
25+93 251 po 27.5. 21:3328.5. 5:42 8495
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8509
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.