Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8489

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 6. 2006

Výrobní číslo: 164528

Původní evidenční číslo: 6457 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 911 278 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 dnes 6:442.10. 9:08 8489+8479
7+95 267 ne 1.10. 21:062.10. 4:13 8489
10+97 250 so 30.9. 21:221.10. 5:34 8489
16+97 250 pá 29.9. 20:1530.9. 5:34 8489
16+95 262 čt 28.9. 21:1629.9. 5:13 8489
sjKO 201 čt 28.9. 2:5828.9. 4:51 8489
16+97 250 st 27.9. 20:1527.9. 22:00 8489*MU
25+92 251 út 26.9. 20:5227.9. 6:02 8489
16+95 262 po 25.9. 21:1626.9. 5:13 8489
sjKO 201 po 25.9. 2:5825.9. 4:51 8489
7+95 267 so 23.9. 21:0624.9. 4:13 8489
19+93 250 pá 22.9. 22:4923.9. 5:11 8489
19+93 255 čt 21.9. 22:2922.9. 4:42 8489
16+95 262 st 20.9. 21:1621.9. 5:13 8489
sjKO 201 st 20.9. 2:5820.9. 4:51 8489
7+93 251 po 18.9. 19:5319.9. 5:42 8489
24 209 po 18.9. 5:4718.9. 9:25 8489+8520
7+95 267 ne 17.9. 21:0618.9. 4:13 8489
13+97 250 so 16.9. 22:2017.9. 5:34 8489
18+95 262 pá 15.9. 22:2216.9. 5:13 8489
17 236 pá 15.9. 7:1915.9. 18:40 8520+8489
13+97 250 čt 14.9. 22:2015.9. 5:34 8489
17 236 čt 14.9. 7:1914.9. 18:40 8489+8477
18+95 261 st 13.9. 22:0514.9. 4:43 8489
24 207 st 13.9. 6:5113.9. 18:45 8488+8489
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.