Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8489

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 6. 2006

Výrobní číslo: 164528

Původní evidenční číslo: 6457 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 701 591 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  207 út 20.8. 5:2820.8. 23:15 8488+8489
 6  211 po 19.8. 6:0020.8. 0:15 8488+8489
14 202 pá 16.8. 4:1116.8. 22:43 8488+8489
14 213 čt 15.8. 5:4616.8. 0:51 8488+8489
10 211 st 14.8. 4:1714.8. 20:25 8488+8489
10 219 út 13.8. 15:1013.8. 21:40 8488+8489
24 212 út 13.8. 7:0613.8. 9:18 8488+8489
10 220 pá 9.8. 15:519.8. 19:21 8488+8489
10 215 pá 9.8. 6:319.8. 10:01 8488+8489
12 202 po 5.8. 16:555.8. 20:02 8488+8489*Z
10 203 pá 2.8. 12:202.8. 19:08 8488+8489*Z1
16 213 st 31.7. 4:4331.7. 20:59 8488+8489
10 201 út 30.7. 15:2131.7. 1:05 8488+8489
12 209 út 30.7. 5:0830.7. 10:03 8488+8489
12 205 po 29.7. 4:5529.7. 22:16 8488+8489
14 213 pá 26.7. 5:4626.7. 22:30 8488+8489
16 214 čt 25.7. 4:5625.7. 21:11 8488+8489
10 210 st 24.7. 14:2025.7. 0:22 8488+8489
10 210 st 24.7. 5:1424.7. 10:24 8488+8489
10 210 út 23.7. 14:2024.7. 0:22 8488+8489
10 214 út 23.7. 4:2023.7. 9:19 8488+8489
10 207 po 22.7. 4:5622.7. 23:09 8488+8489
14 202 pá 19.7. 4:1219.7. 22:43 8488+8489
10 213 čt 18.7. 5:2519.7. 0:42 8488+8489
 6  201 st 17.7. 6:1917.7. 22:09 8488+8489
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8496+8504
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8494+8459

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.