Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8489

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 6. 2006

Výrobní číslo: 164528

Původní evidenční číslo: 6457 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 957 898 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+93 255 čt 23.5. 22:3924.5. 3:20 8489*MU
sjKO 201 čt 23.5. 2:4723.5. 4:51 8489
12 216 st 22.5. 4:4522.5. 13:50 8489+8508*MU
25 212 út 21.5. 14:5521.5. 22:17 8489+8508
15 209 út 21.5. 7:0421.5. 9:07 8489+8508
24+90 260 po 20.5. 23:1221.5. 4:55 8489
10 218 po 20.5. 6:4220.5. 10:00 8489+8521
2+92 254 ne 19.5. 19:1420.5. 5:07 8489+8521
2+92 254 so 18.5. 19:1419.5. 5:07 8489+8521
2+92 254 pá 17.5. 20:1618.5. 5:07 8489+8521
15 209 pá 17.5. 14:5617.5. 18:59 8489+8521
12 212 pá 17.5. 5:5117.5. 9:44 8489+8521
24+90 260 čt 16.5. 23:1217.5. 4:55 8489
10 218 čt 16.5. 13:5616.5. 19:55 8521+8489
10 208 čt 16.5. 7:1516.5. 10:30 8521+8489
15 209 st 15.5. 14:5615.5. 16:55 8521+8489*MU
15 215 st 15.5. 7:4415.5. 9:47 8521+8489
2+92 254 út 14.5. 20:1615.5. 5:07 8521+8489
10 208 út 14.5. 15:1414.5. 18:30 8521+8489
15 209 út 14.5. 7:0414.5. 9:07 8521+8489
2+92 254 po 13.5. 20:1614.5. 5:07 8521+8489
10 208 po 13.5. 15:1413.5. 18:30 8521+8489
10 218 po 13.5. 6:4213.5. 10:00 8521+8489
sjKO 201 po 13.5. 2:4713.5. 4:51 8489
19+93 255 so 11.5. 20:3812.5. 4:42 8489
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.