Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8489

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 6. 2006

Výrobní číslo: 164528

Původní evidenční číslo: 6457 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 655 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 211 st 25.4. 14:1425.4. 18:49 8488+8489
14 205 st 25.4. 5:1725.4. 10:18 8488+8489
15 215 út 24.4. 9:3024.4. 21:54 8488+8489*Z
12 207 po 23.4. 4:3523.4. 20:13 8488+8489
14 214 pá 20.4. 4:1720.4. 22:49 8488+8489
16 207 čt 19.4. 4:5219.4. 21:10 8488+8489
14 206 st 18.4. 4:5319.4. 0:43 8488+8489
3+6 218 út 17.4. 4:1618.4. 0:42 8488+8489
14 203 po 16.4. 4:3616.4. 21:39 8488+8489
12 207 ne 15.4. 4:3515.4. 23:04 8488+8489
12 201 so 14.4. 4:5515.4. 0:04 8488+8489
17 213 pá 13.4. 6:3214.4. 0:43 8488+8489
16 226 čt 12.4. 5:0712.4. 19:45 8488+8489
12 207 st 11.4. 4:3511.4. 20:13 8488+8489
12 205 út 10.4. 15:1310.4. 22:26 8488+8489
24 211 út 10.4. 5:3910.4. 10:17 8488+8489
12 204 po 9.4. 6:259.4. 19:45 8488+8489
12 207 pá 6.4. 4:356.4. 20:13 8488+8489
14 206 čt 5.4. 4:536.4. 0:43 8488+8489
16 208 st 4.4. 5:574.4. 23:11 8488+8489
12 205 út 3.4. 15:133.4. 22:26 8488+8489
17 231 út 3.4. 4:583.4. 9:20 8488+8489
24 206 čt 29.3. 6:0829.3. 20:05 8488+8489
12 208 st 28.3. 6:5728.3. 20:22 8488+8489
12 204 út 27.3. 6:2527.3. 19:45 8488+8489
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8470+8471

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.