Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8489

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 10. 6. 2006

Výrobní číslo: 164528

Původní evidenční číslo: 6457 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 803 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+90 256 ne 3.7. 21:034.7. 4:48 8489
1+90 260 so 2.7. 21:033.7. 4:48 8489
sjKO 201 so 2.7. 2:582.7. 4:50 8489
1+90 250 čt 30.6. 20:441.7. 5:18 8489
17 215 čt 30.6. 6:5930.6. 9:11 8489+8477
19+93 256 st 29.6. 22:1630.6. 5:10 8489
 1  210 st 29.6. 6:4929.6. 20:07 8473+8489
2+92 255 út 28.6. 19:5629.6. 5:07 8489
 8  215 út 28.6. 6:2028.6. 9:09 8489+8488
sjKO 201 út 28.6. 2:5828.6. 4:50 8489
17 207 po 27.6. 6:3627.6. 19:31 8489+8444
25+94 264 ne 26.6. 21:3527.6. 5:00 8489
1+90 250 so 25.6. 20:4426.6. 5:18 8489
5+94 266 pá 24.6. 22:2525.6. 6:00 8489
17 207 pá 24.6. 6:3624.6. 19:31 8489+8479
19+93 256 čt 23.6. 22:5324.6. 5:10 8489
24 209 čt 23.6. 14:4323.6. 19:50 8563+8489
 3  218 čt 23.6. 6:1223.6. 8:41 8563+8489
5+94 266 út 21.6. 22:2522.6. 6:00 8489
 8  210 út 21.6. 14:3021.6. 17:30 8489+8488*MU*1
 1  216 út 21.6. 7:2921.6. 9:53 8489+8488
1+93 251 po 20.6. 21:1921.6. 5:40 8489
12 205 po 20.6. 14:3620.6. 19:00 8489+8498
 1  212 po 20.6. 6:5720.6. 9:23 8489+8498
5+94 265 ne 19.6. 22:0520.6. 5:25 8489
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8489+8488 do 8169(+8166) za zast. Balabenka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.