Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8488

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 5. 2006

Výrobní číslo: 157159

Původní evidenční číslo: 6655

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 892 231 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+94 266 ne 3.7. 22:494.7. 5:59 8488
1+93 251 so 2.7. 21:203.7. 5:40 8488
25+92 251 pá 1.7. 20:342.7. 5:57 8488
2+92 255 čt 30.6. 19:561.7. 5:07 8488
25 216 čt 30.6. 6:4530.6. 10:09 8488+8505
1+93 251 st 29.6. 21:1930.6. 5:40 8488
12 205 st 29.6. 14:3629.6. 19:00 8476+8488
17 215 st 29.6. 6:5929.6. 9:11 8476+8488
25+92 251 út 28.6. 20:3429.6. 5:58 8488
 8  215 út 28.6. 6:2028.6. 9:09 8489+8488
1+90 260 po 27.6. 21:5828.6. 4:48 8488
 1  210 po 27.6. 6:4927.6. 20:07 8488+8563
5+94 265 ne 26.6. 22:0527.6. 5:25 8488
19+93 256 so 25.6. 22:1626.6. 5:10 8488
19+93 255 pá 24.6. 22:1025.6. 4:42 8488
 1  210 pá 24.6. 6:4924.6. 20:07 8488+8473
1+93 251 čt 23.6. 21:1924.6. 5:40 8488
17 207 čt 23.6. 6:3623.6. 19:31 8513+8488
19+93 255 st 22.6. 22:1023.6. 4:42 8488
 1  210 st 22.6. 6:4922.6. 20:07 8476+8488
2+92 256 út 21.6. 22:3222.6. 5:35 8488
 8  210 út 21.6. 14:3021.6. 17:30 8489+8488*MU*1
 1  216 út 21.6. 7:2921.6. 9:53 8489+8488
2+92 256 po 20.6. 22:3221.6. 5:35 8488
17 207 po 20.6. 6:3620.6. 19:31 8488+8476
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8489+8488 do 8169(+8166) za zast. Balabenka ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.