Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8488

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 5. 2006

Výrobní číslo: 157159

Původní evidenční číslo: 6655

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 040 207 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  207 pá 23.5. 7:1423.5. 21:55 8486+8488
 1  204 čt 15.5. 6:4015.5. 19:25 8486+8488*MU*1
10 218 st 14.5. 13:5714.5. 19:56 8486+8488
10 218 st 14.5. 6:4114.5. 10:00 8486+8488
 3  209 út 13.5. 6:0313.5. 19:05 8486+8488
 1  204 po 12.5. 6:4012.5. 21:26 8486+8488
14 214 pá 9.5. 4:369.5. 20:15 8486+8488
14 202 čt 8.5. 4:369.5. 0:32 8486+8488
 1  212 st 7.5. 6:047.5. 22:30 8486+8488
 1  207 út 6.5. 7:146.5. 21:55 8486+8488
 3  209 po 5.5. 6:035.5. 19:05 8486+8488
 1  205 st 30.4. 6:4030.4. 19:37 8486+8488
10 208 út 29.4. 15:1729.4. 18:31 8486+8488
25 214 út 29.4. 5:1329.4. 9:28 8486+8488
14 203 po 28.4. 15:0829.4. 0:46 8486+8488
 3  213 pá 25.4. 14:5925.4. 19:42 8486+8488
17 226 pá 25.4. 5:2925.4. 10:15 8486+8488
10 218 čt 24.4. 13:5724.4. 19:56 8486+8488
17 226 čt 24.4. 5:2924.4. 10:15 8486+8488
 1  205 st 23.4. 6:4023.4. 19:37 8486+8488
 1  202 út 22.4. 6:2022.4. 19:08 8486+8488
14 208 čt 17.4. 6:0918.4. 0:46 8486+8488
17 228 st 16.4. 6:0616.4. 19:56 8486+8488
 1  212 út 15.4. 6:1015.4. 20:41 8486+8488
 1  208 po 14.4. 7:1414.4. 21:55 8486+8488
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Petřiny DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.