Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8488

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 5. 2006

Výrobní číslo: 157159

Původní evidenční číslo: 6655

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 pá 22.2. 5:0422.2. 19:55 8488+8489
10 220 čt 21.2. 3:5721.2. 20:02 8488+8489
10 205 st 20.2. 14:4321.2. 0:25 8488+8489
10 205 st 20.2. 6:0920.2. 9:28 8488+8489
10 201 út 19.2. 7:3819.2. 20:40 8488+8489
17 215 po 18.2. 5:5918.2. 22:15 8488+8489
10 217 pá 15.2. 6:3515.2. 19:36 8488+8489
24 214 st 13.2. 15:1913.2. 19:48 8488+8489
14 201 po 11.2. 5:5211.2. 21:17 8488+8489
24 212 pá 8.2. 6:238.2. 19:28 8488+8489
24 212 čt 7.2. 6:237.2. 19:28 8488+8489
24 212 st 6.2. 6:236.2. 19:28 8488+8489
10 217 út 5.2. 6:355.2. 19:36 8488+8489
12 207 po 4.2. 4:354.2. 20:13 8488+8489
24 212 pá 1.2. 15:001.2. 19:28 8488+8489*Z
12 213 čt 31.1. 18:0531.1. 21:08 8488+8489*Z1
17 212 st 30.1. 5:3730.1. 7:55 8488+8489*MU
 6  206 út 29.1. 5:0629.1. 20:34 8488+8489
 3  209 po 28.1. 15:1529.1. 0:36 8488+8489
 3  209 po 28.1. 5:0528.1. 9:50 8488+8489
12 202 ne 27.1. 4:5528.1. 0:04 8488+8489
12 204 so 26.1. 5:3527.1. 0:44 8488+8489
14 208 pá 25.1. 6:1425.1. 20:18 8488+8489
12 207 čt 24.1. 4:3524.1. 20:13 8488+8489
10 210 st 23.1. 15:2123.1. 22:07 8488+8489
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8440+8441
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8450+8451
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.