Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8488

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 30. 5. 2006

Výrobní číslo: 157159

Původní evidenční číslo: 6655

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 668 639 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 pá 20.7. 4:5520.7. 20:43 8488+8489
14 201 čt 19.7. 4:5619.7. 21:10 8488+8489
14 212 st 18.7. 5:0819.7. 1:05 8488+8489
15+16 223 út 17.7. 4:4618.7. 0:38 8488+8489
12 210 po 16.7. 14:0016.7. 22:45 8488+8489*Z
12 208 út 10.7. 6:5810.7. 9:25 8488+8489
24 203 po 9.7. 13:569.7. 21:25 8488+8489
12 208 po 9.7. 6:589.7. 9:25 8488+8489
14 204 čt 5.7. 4:145.7. 21:24 8488+8489
12 201 st 4.7. 14:284.7. 21:15 8488+8489
12 208 st 4.7. 6:584.7. 9:25 8488+8489
12 212 út 3.7. 5:133.7. 21:00 8488+8489
12 203 po 2.7. 5:582.7. 19:25 8488+8489
14 206 pá 29.6. 4:5329.6. 22:24 8488+8489
12 207 čt 28.6. 4:3528.6. 20:13 8488+8489
16 207 st 27.6. 4:5127.6. 21:11 8488+8489
16 216 út 26.6. 6:2726.6. 21:02 8488+8489
16 202 pá 22.6. 4:4022.6. 20:34 8488+8489
16 202 čt 21.6. 4:4021.6. 20:34 8488+8489
12 210 st 20.6. 5:0420.6. 22:35 8488+8489
 8  214 út 19.6. 4:4619.6. 21:39 8488+8489
14 213 po 18.6. 5:5019.6. 1:05 8488+8489
 8  203 ne 17.6. 4:4617.6. 21:21 8488+8489
14 205 so 16.6. 4:3416.6. 21:39 8488+8489
12 209 čt 14.6. 4:5514.6. 18:16 8488+8489
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8537

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.