Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8520

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 160436

Původní evidenční číslo: 6777

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 991 077 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 út 12.11. 6:2412.11. 23:39 8520+8501
10 202 po 11.11. 6:3211.11. 20:25 8520+8501
25 213 pá 8.11. 15:188.11. 19:11 8520+8501
 3  205 pá 8.11. 6:448.11. 9:04 8520+8501
sjKO 201 pá 18.10. 2:4718.10. 4:50 8520
31 207 út 24.9. 8:5024.9. 19:38 8520*Z1
 1  211 pá 6.9. 6:106.9. 18:43 8520+8439
24 203 čt 5.9. 6:175.9. 20:04 8520+8439
19+93 254 ne 25.8. 19:2025.8. 23:00 8520*MU
25+93 251 so 24.8. 21:3325.8. 5:45 8520
15+95 268 pá 23.8. 22:0424.8. 4:56 8520
19+93 254 čt 22.8. 19:4423.8. 4:45 8520
25+93 251 st 21.8. 21:3322.8. 5:45 8520
15+95 268 út 20.8. 22:0421.8. 4:56 8520
sjKO 201 út 20.8. 2:4720.8. 4:50 8520
15+95 266 ne 18.8. 21:3119.8. 3:53 8520
7+92 251 so 17.8. 19:5218.8. 6:06 8520
7+92 251 pá 16.8. 20:5817.8. 6:06 8520
7+92 251 čt 15.8. 20:5816.8. 6:06 8520
19+95 261 st 14.8. 21:0415.8. 5:23 8520
15+95 268 út 13.8. 21:5114.8. 4:53 8520
1+95 267 po 12.8. 20:3613.8. 4:23 8520
25+93 251 ne 11.8. 21:3312.8. 5:45 8520
19+95 261 so 10.8. 21:1911.8. 5:23 8520
19+93 255 pá 9.8. 19:3810.8. 5:15 8520
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.