Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8520

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 160436

Původní evidenční číslo: 6777

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 293 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 208 čt 26.4. 6:5726.4. 20:22 8520+8521
16 202 st 25.4. 16:2025.4. 20:33 8520+8521*Z
14 213 út 24.4. 5:5124.4. 18:50 8520+8521
15 216 po 23.4. 4:5923.4. 22:34 8520+8521
15 215 pá 20.4. 5:1920.4. 21:54 8520+8521
12 205 čt 19.4. 15:1319.4. 22:26 8520+8521
14 205 čt 19.4. 5:1719.4. 10:18 8520+8521
15 209 st 18.4. 6:1118.4. 21:48 8520+8521
24 211 út 17.4. 14:1417.4. 18:49 8520+8521
17 210 út 17.4. 5:4317.4. 10:00 8520+8521
24 211 po 16.4. 14:1416.4. 18:49 8520+8521
24 211 po 16.4. 5:3916.4. 10:17 8520+8521
24 208 pá 13.4. 6:3113.4. 20:23 8520+8521
24 208 čt 12.4. 6:3112.4. 20:23 8520+8521
24 206 st 11.4. 6:0811.4. 20:05 8520+8521
15 215 út 10.4. 5:1910.4. 21:54 8520+8521
24 208 po 9.4. 6:319.4. 20:23 8520+8521
16 203 čt 5.4. 5:425.4. 21:01 8520+8521
12 208 st 4.4. 6:574.4. 20:22 8520+8521
16 207 út 3.4. 4:523.4. 21:10 8520+8521
 8  203 po 2.4. 4:462.4. 21:20 8520+8521
12 204 ne 1.4. 12:561.4. 22:15 8520+8521
14 204 so 31.3. 4:1631.3. 21:24 8520+8521
12 203 pá 30.3. 5:3531.3. 0:44 8520+8521
12 215 čt 29.3. 5:4930.3. 0:24 8520+8521
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9356

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.