Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8520

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 160436

Původní evidenční číslo: 6777

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 914 824 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 208 so 1.4. 5:252.4. 0:44 8510+8520
12 206 pá 31.3. 6:3531.3. 19:07 8510+8520
 6  208 čt 30.3. 14:4930.3. 20:07 8510+8520
12 209 čt 30.3. 5:2130.3. 9:47 8510+8520
 3  216 st 29.3. 4:3229.3. 23:59 8510+8520
14 205 út 28.3. 13:5228.3. 23:49 8510+8520
14 205 út 28.3. 5:5328.3. 9:42 8510+8520
12 206 po 27.3. 6:3527.3. 19:07 8510+8520
 8  203 pá 24.3. 6:2224.3. 19:50 8510+8520
1+6 231 čt 23.3. 4:2823.3. 19:59 8510+8520
12 205 st 22.3. 14:2722.3. 19:15 8510+8520
 8  211 st 22.3. 5:0222.3. 10:13 8510+8520
14 205 út 21.3. 13:5221.3. 23:49 8510+8520
14 210 út 21.3. 4:4021.3. 10:22 8510+8520
14 205 po 20.3. 13:5220.3. 23:49 8510+8520
12 210 po 20.3. 6:3520.3. 9:47 8510+8520
12 207 pá 17.3. 4:4517.3. 14:00 8510+8520*MU
17 230 čt 16.3. 6:0416.3. 21:14 8510+8520
12 205 st 15.3. 14:2715.3. 19:15 8510+8520
 1  204 st 15.3. 7:2015.3. 9:54 8510+8520
 3  203 út 14.3. 7:1914.3. 18:09 8510+8520
 3  203 po 13.3. 7:1913.3. 18:09 8510+8520
24 214 pá 10.3. 15:3210.3. 19:20 8510+8520
24 214 pá 10.3. 6:0610.3. 9:50 8510+8520
 1  214 čt 9.3. 4:249.3. 21:13 8510+8520
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.