Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8520

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 23. 2. 2007

Výrobní číslo: 160436

Původní evidenční číslo: 6777

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 761 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 čt 3.12. 4:143.12. 22:24 8520+8521
16 211 st 2.12. 4:432.12. 23:17 8520+8521
14 214 út 1.12. 5:391.12. 22:30 8520+8521
12 209 po 30.11. 5:1330.11. 20:46 8520+8521
12 207 pá 27.11. 4:5527.11. 20:31 8520+8521
 6  204 čt 26.11. 4:4726.11. 22:34 8520+8521
16 217 st 25.11. 14:0625.11. 21:01 8520+8521
16 217 st 25.11. 4:2325.11. 11:07 8520+8521
10 213 út 24.11. 4:1424.11. 22:24 8520+8521
16 211 po 23.11. 4:4323.11. 23:17 8520+8521
12 209 pá 20.11. 5:1320.11. 22:43 8520+8521
12 201 čt 19.11. 5:5819.11. 21:31 8520+8521
24 202 st 18.11. 6:2718.11. 19:36 8520+8521
24 202 po 16.11. 6:2716.11. 19:36 8520+8521
14 205 ne 15.11. 5:1415.11. 18:10 8520+8521*MU*1
14 205 so 14.11. 5:1414.11. 21:56 8520+8521
10 208 pá 13.11. 6:1313.11. 21:37 8520+8521
12 202 čt 12.11. 6:1812.11. 19:42 8520+8521
10 213 po 9.11. 4:149.11. 22:24 8520+8521
12 203 ne 8.11. 4:358.11. 22:25 8520+8521
12 204 so 7.11. 4:557.11. 22:43 8520+8521
12 201 pá 6.11. 5:586.11. 21:31 8520+8521
12 209 čt 5.11. 5:135.11. 22:43 8520+8521
12 205 st 4.11. 4:354.11. 22:25 8520+8521
12 209 út 3.11. 5:133.11. 22:43 8520+8521
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Masarykově nádraží DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.