Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8485

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 4. 2006

Výrobní číslo: 164531

Původní evidenční číslo: 6798 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  213 čt 16.7. 4:2617.7. 0:35 8484+8485
10 211 st 15.7. 6:2316.7. 0:44 8484+8485
25 210 út 14.7. 4:3214.7. 20:58 8484+8485
12 207 po 13.7. 5:1014.7. 0:59 8484+8485
 6  213 pá 10.7. 4:2611.7. 0:35 8484+8485
25 201 čt 9.7. 5:289.7. 21:33 8484+8485
10 213 st 8.7. 4:148.7. 19:00 8484+8485
10 202 út 7.7. 4:577.7. 20:11 8484+8485
10 209 pá 3.7. 15:014.7. 0:24 8484+8485
12 206 st 1.7. 14:421.7. 15:45 8484+8485*MU*1
12 206 st 1.7. 4:561.7. 9:50 8484+8485
12 206 út 30.6. 14:421.7. 0:39 8484+8485
12 206 út 30.6. 4:5630.6. 9:50 8484+8485
25 201 po 29.6. 5:2829.6. 21:33 8484+8485
10 218 pá 26.6. 7:4026.6. 23:24 8484+8485
12 211 čt 25.6. 4:5625.6. 10:00 8484+8485
12 203 st 24.6. 5:1025.6. 0:59 8484+8485
12 206 út 23.6. 5:3423.6. 22:13 8484+8485
16 218 po 22.6. 14:0622.6. 21:01 8484+8485
10 220 pá 19.6. 5:3319.6. 11:50 8484+8485
12 211 čt 18.6. 4:5618.6. 10:00 8484+8485
10 218 st 17.6. 7:4017.6. 23:24 8484+8485
10 218 út 16.6. 7:4016.6. 23:24 8484+8485
12 206 po 15.6. 5:3415.6. 22:13 8484+8485
12 207 ne 14.6. 10:1514.6. 23:59 8484+8485
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před Trojským mostem DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.