Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8485

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 11.8.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 4. 2006

Výrobní číslo: 164531

Původní evidenční číslo: 6798 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 751 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 306 pá 11.8. 5:5611.8. 11:30 8485*MU*1
22 510 pá 14.7. 5:2614.7. 13:30 8460+8485*MU
22 517 čt 13.7. 6:1913.7. 20:23 8460+8485
26 508 pá 7.7. 14:517.7. 19:58 8460+8485
14 507 út 4.7. 5:044.7. 21:17 8460+8485
 7  506 po 3.7. 5:124.7. 0:37 8460+8485
22 518 ne 2.7. 7:492.7. 23:54 8460+8485
26 114 pá 30.6. 5:251.7. 0:06 8460+8485
26 113 čt 29.6. 4:5730.6. 0:00 8460+8485
 7  112 st 28.6. 5:0128.6. 21:54 8460+8485
14 115 út 27.6. 4:3927.6. 23:43 8460+8485
16 116 po 26.6. 14:5527.6. 0:17 8460+8485
 4  109 po 26.6. 6:1426.6. 10:04 8349+8485
 7  104 pá 23.6. 4:2124.6. 0:49 8349+8485
 7  104 čt 22.6. 4:2123.6. 0:49 8349+8485
26 113 st 21.6. 4:5722.6. 0:00 8349+8485
26 113 út 20.6. 4:5721.6. 0:00 8349+8485
22 104 po 19.6. 5:0319.6. 22:34 8349+8485
26 118 pá 16.6. 6:0317.6. 0:59 8349+8485
22 104 čt 15.6. 5:0315.6. 22:34 8349+8485
16 107 st 14.6. 5:1214.6. 22:57 8349+8485
26 118 út 13.6. 6:0314.6. 0:59 8349+8485
 4  110 po 12.6. 14:5412.6. 18:42 8349+8485
 4  107 po 12.6. 5:5312.6. 9:46 8349+8485
 4  108 pá 9.6. 14:399.6. 18:26 8349+8485
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození pantografu za zast. Nádraží Braník DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.