Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8485

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 4. 2006

Výrobní číslo: 164531

Původní evidenční číslo: 6798 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 812 333 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  204 pá 11.6. 5:5611.6. 23:26 8484+8485
9+15 202 čt 10.6. 5:2210.6. 20:13 8484+8485
9+15 202 st 9.6. 5:229.6. 20:13 8484+8485
10 211 út 8.6. 6:438.6. 21:38 8484+8485
 5  204 po 7.6. 5:567.6. 8:00 8484+8485*MU
12 207 pá 4.6. 4:544.6. 23:04 8484+8485
9+15 218 čt 3.6. 5:503.6. 23:13 8484+8485
12 205 st 2.6. 4:352.6. 22:44 8484+8485
12 207 út 1.6. 4:541.6. 23:04 8484+8485
10 213 po 31.5. 4:1431.5. 22:43 8484+8485
9+15 210 ne 30.5. 5:3030.5. 23:33 8484+8485
9+15 203 so 29.5. 4:5329.5. 22:33 8484+8485
 5  208 pá 28.5. 4:5728.5. 20:29 8484+8485
10 203 čt 27.5. 5:2128.5. 0:03 8484+8485
9+15 230 st 26.5. 5:0426.5. 21:25 8484+8485
 3  203 út 25.5. 14:2225.5. 21:40 8484+8485
 3  203 út 25.5. 6:2225.5. 9:00 8484+8485
12 205 po 24.5. 4:3524.5. 22:44 8484+8485
12 206 ne 23.5. 5:1423.5. 23:44 8484+8485
12 205 so 22.5. 4:5422.5. 23:24 8484+8485
10 211 pá 21.5. 6:4321.5. 21:38 8484+8485
10 213 čt 20.5. 4:1420.5. 22:43 8484+8485
12 212 st 19.5. 5:4919.5. 23:44 8484+8485
10 218 út 18.5. 4:5718.5. 20:11 8484+8485
10 213 po 17.5. 4:1417.5. 22:43 8484+8485
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.