Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8485

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 4. 2006

Výrobní číslo: 164531

Původní evidenční číslo: 6798 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 704 476 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 213 st 21.8. 5:4622.8. 0:51 8484+8485
12 203 út 20.8. 4:3920.8. 21:46 8484+8485
12 209 po 19.8. 14:5020.8. 0:40 8484+8485
 6  209 po 19.8. 5:1719.8. 10:02 8484+8485
12 209 pá 16.8. 5:0816.8. 10:03 8484+8485
12 209 čt 15.8. 14:5016.8. 0:40 8484+8485
10 216 st 14.8. 5:1415.8. 0:25 8484+8485
16 205 út 13.8. 5:5014.8. 0:58 8484+8485
10 216 po 12.8. 5:1413.8. 0:25 8484+8485
10 204 ne 11.8. 5:1612.8. 0:26 8484+8485
10 206 so 10.8. 4:1610.8. 22:54 8484+8485
10 213 pá 9.8. 4:5410.8. 1:07 8484+8485
10 207 čt 8.8. 4:129.8. 0:07 8484+8485
10 213 st 7.8. 4:548.8. 1:07 8484+8485
14 202 út 6.8. 4:116.8. 22:43 8484+8485
10 213 po 5.8. 4:546.8. 1:07 8484+8485
10 208 ne 4.8. 4:124.8. 23:47 8484+8485
10 211 so 3.8. 4:563.8. 23:34 8484+8485
14 202 pá 2.8. 4:122.8. 22:43 8484+8485
10 216 čt 1.8. 5:142.8. 0:25 8484+8485
14 202 st 31.7. 4:1231.7. 22:43 8484+8485
16 210 út 30.7. 4:2331.7. 1:38 8484+8485
12 202 po 29.7. 5:5129.7. 20:02 8484+8485
10 206 pá 26.7. 6:3126.7. 22:38 8484+8485
12 202 čt 25.7. 5:5125.7. 20:02 8484+8485


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.