Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Motol (od 11.8.2023)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2006
V provozu od: 23. 4. 2006
Výrobní číslo: 164531
Původní evidenční číslo: 6798 II
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 915 751 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
21 | 306 | pá 11.8. 5:56 | 11.8. 11:30 | 8485*MU*1 | ||
22 | 510 | pá 14.7. 5:26 | 14.7. 13:30 | 8460+8485*MU | ||
22 | 517 | čt 13.7. 6:19 | 13.7. 20:23 | 8460+8485 | ||
26 | 508 | pá 7.7. 14:51 | 7.7. 19:58 | 8460+8485 | ||
14 | 507 | út 4.7. 5:04 | 4.7. 21:17 | 8460+8485 | ||
7 | 506 | po 3.7. 5:12 | 4.7. 0:37 | 8460+8485 | ||
22 | 518 | ne 2.7. 7:49 | 2.7. 23:54 | 8460+8485 | ||
26 | 114 | pá 30.6. 5:25 | 1.7. 0:06 | 8460+8485 | ||
26 | 113 | čt 29.6. 4:57 | 30.6. 0:00 | 8460+8485 | ||
7 | 112 | st 28.6. 5:01 | 28.6. 21:54 | 8460+8485 | ||
14 | 115 | út 27.6. 4:39 | 27.6. 23:43 | 8460+8485 | ||
16 | 116 | po 26.6. 14:55 | 27.6. 0:17 | 8460+8485 | ||
4 | 109 | po 26.6. 6:14 | 26.6. 10:04 | 8349+8485 | ||
7 | 104 | pá 23.6. 4:21 | 24.6. 0:49 | 8349+8485 | ||
7 | 104 | čt 22.6. 4:21 | 23.6. 0:49 | 8349+8485 | ||
26 | 113 | st 21.6. 4:57 | 22.6. 0:00 | 8349+8485 | ||
26 | 113 | út 20.6. 4:57 | 21.6. 0:00 | 8349+8485 | ||
22 | 104 | po 19.6. 5:03 | 19.6. 22:34 | 8349+8485 | ||
26 | 118 | pá 16.6. 6:03 | 17.6. 0:59 | 8349+8485 | ||
22 | 104 | čt 15.6. 5:03 | 15.6. 22:34 | 8349+8485 | ||
16 | 107 | st 14.6. 5:12 | 14.6. 22:57 | 8349+8485 | ||
26 | 118 | út 13.6. 6:03 | 14.6. 0:59 | 8349+8485 | ||
4 | 110 | po 12.6. 14:54 | 12.6. 18:42 | 8349+8485 | ||
4 | 107 | po 12.6. 5:53 | 12.6. 9:46 | 8349+8485 | ||
4 | 108 | pá 9.6. 14:39 | 9.6. 18:26 | 8349+8485 |