Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8509

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 25. 10. 2006

Výrobní číslo: 162536

Původní evidenční číslo: 6902

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 718 023 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 218 út 31.3. 6:251.4. 0:33 8508+8509
17 205 po 30.3. 6:0431.3. 0:13 8508+8509
25 201 pá 27.3. 5:2627.3. 20:49 8508+8509
12 203 čt 26.3. 4:5526.3. 22:16 8508+8509
17 205 st 25.3. 6:0426.3. 0:13 8508+8509
17 205 út 24.3. 6:0425.3. 0:13 8508+8509
12 207 po 23.3. 5:4223.3. 23:00 8508+8509
5+94 266 út 11.2. 22:5412.2. 6:12 8509
12 209 út 11.2. 4:5511.2. 18:16 8480+8509
12 204 po 10.2. 10:3010.2. 19:45 8480+8509*Z
12 204 po 10.2. 6:2510.2. 9:00 8480+8509*MU
5+95 254 ne 9.2. 21:3710.2. 4:41 8509
sjKO 201 ne 9.2. 2:579.2. 4:50 8509
11+93 260 pá 7.2. 22:048.2. 3:47 8509
12 203 pá 7.2. 6:177.2. 19:36 8535+8509
sjKO 201 pá 7.2. 2:577.2. 4:50 8509
12 203 čt 6.2. 6:176.2. 19:36 8509+8524
15+92 254 st 5.2. 21:426.2. 5:05 8509
10 211 st 5.2. 5:425.2. 18:48 8509+8496
17+95 253 út 4.2. 22:135.2. 4:11 8509
24 208 út 4.2. 14:314.2. 18:50 8505+8509
24 208 út 4.2. 5:444.2. 10:02 8505+8509
12 203 po 3.2. 6:173.2. 19:36 8505+8509
5+95 254 ne 2.2. 21:373.2. 4:41 8509
5+94 264 so 1.2. 21:552.2. 5:26 8509
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9356
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.