Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8509

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S4 (od 14. 7. 2013 do 20. 5. 2014)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 25. 10. 2006

Výrobní číslo: 162536

Původní evidenční číslo: 6902

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 979 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 721 pá 20.7. 5:0820.7. 10:10 8509+8561
22 723 čt 19.7. 14:4520.7. 0:52 8509+8561
20 701 čt 19.7. 5:0919.7. 9:26 8509+8561
25 702 st 18.7. 13:2118.7. 21:39 8509+8561
22 723 st 18.7. 5:2918.7. 10:32 8509+8561
22 707 út 17.7. 5:4617.7. 23:09 8509+8561
20 701 po 16.7. 14:3416.7. 23:54 8509+8561
26 715 po 16.7. 6:3916.7. 9:30 8509+8561
26 712 pá 13.7. 5:5413.7. 19:00 8509+8561*MU
25 707 čt 12.7. 5:3812.7. 22:40 8509+8561
 8  704 st 11.7. 13:3811.7. 20:08 8509+8561
36+97 764 st 4.7. 20:015.7. 4:55 8509+8561
14+96 766 út 3.7. 22:484.7. 5:42 8509
2+91 752 po 2.7. 13:563.7. 5:10 8509
14+96 766 so 30.6. 22:481.7. 5:42 8509
11+96 768 pá 29.6. 22:4530.6. 5:13 8509
25 705 pá 29.6. 13:5029.6. 19:33 8509+8362
25 705 pá 29.6. 5:0229.6. 10:43 8509+8362
 8  710 čt 28.6. 6:1029.6. 0:55 8509+8362
20 706 st 27.6. 4:5227.6. 19:56 8509+8362
22 729 út 26.6. 14:3926.6. 22:49 8509+8362
22 727 út 26.6. 6:2826.6. 9:24 8509+8362
26+91 754 po 25.6. 21:1426.6. 4:40 8509
 8  707 po 25.6. 5:3825.6. 18:27 8334+8509
20 705 pá 22.6. 15:2722.6. 22:21 8334+8509
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.