Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 105 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 805 ne 21.10. 5:3821.10. 21:56 8221+8241
39 807 so 20.10. 6:2821.10. 0:09 8221+8241
39 817 pá 19.10. 14:5419.10. 18:48 8221+8241
39 817 pá 19.10. 5:3119.10. 9:11 8221+8241
29 815 st 17.10. 5:0918.10. 0:28 8221+8241
 9  808 út 16.10. 4:5716.10. 20:49 8221+8241
12+15 141 po 15.10. 6:0816.10. 0:45 8221+8241
 7  110 pá 12.10. 4:4313.10. 1:04 8221+8241
11 105 čt 11.10. 5:3811.10. 19:03 8221+8241
 7  109 st 10.10. 5:0310.10. 20:55 8221+8241
24 841 út 9.10. 5:309.10. 20:18 8221+8241
 9  808 po 8.10. 4:578.10. 20:49 8221+8241
29 809 ne 7.10. 5:098.10. 0:08 8221+8241
 9  808 so 6.10. 7:407.10. 0:46 8221+8241
 9  804 čt 4.10. 5:264.10. 19:32 8221+8241
sjHL 801 čt 4.10. 2:584.10. 4:59 8241
 9  806 st 3.10. 15:064.10. 0:26 8221+8241
 9  813 st 3.10. 6:493.10. 9:19 8221+8241
 9  820 út 2.10. 6:212.10. 20:21 8221+8241
sjHL 801 út 2.10. 2:582.10. 4:59 8241
11 812 po 1.10. 6:161.10. 20:02 8241+8221
sjZI 801 po 1.10. 3:341.10. 5:54 8241
sjHL 801 ne 30.9. 2:5830.9. 4:59 8241
sjHL 801 so 29.9. 2:5829.9. 4:59 8241
15 142 čt 27.9. 5:4627.9. 21:41 8241+8221


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.