Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 966 780 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  807 út 10.12. 4:4810.12. 21:41 8241+8233
 6  802 po 9.12. 15:2910.12. 0:25 8241+8233
 9  813 po 9.12. 6:499.12. 9:19 8241+8233
15+99 865 ne 8.12. 20:409.12. 5:42 8241
2+92 856 so 7.12. 22:268.12. 5:18 8241
13+99 863 pá 6.12. 22:477.12. 4:17 8241
24 801 pá 6.12. 14:226.12. 19:16 8241+8233
16 816 pá 6.12. 6:456.12. 10:39 8241+8233
25+92 851 čt 5.12. 20:296.12. 5:48 8241
15 809 čt 5.12. 14:395.12. 18:31 8216+8241
 9  813 čt 5.12. 6:495.12. 9:19 8216+8241
15+99 865 st 4.12. 20:585.12. 5:42 8241
 9  822 st 4.12. 4:314.12. 18:35 8241+8236
 1  814 út 3.12. 14:493.12. 22:38 8241+8236
 9  806 út 3.12. 6:273.12. 8:59 8241+8236
2+92 856 po 2.12. 19:163.12. 5:18 8241
 1  810 po 2.12. 5:312.12. 18:28 8241+8310
16 803 pá 29.11. 14:2929.11. 23:56 8241+8310
 6  803 pá 29.11. 6:1629.11. 9:50 8241+8310
2+92 855 čt 28.11. 4:3629.11. 4:53 8241
 6  815 st 27.11. 4:3227.11. 21:59 8242+8241
 4  406 út 26.11. 14:2226.11. 19:38 8242+8241
14 416 út 26.11. 5:3526.11. 10:58 8242+8241
 6  813 po 25.11. 5:4625.11. 20:09 8242+8241
16 816 pá 22.11. 13:3822.11. 20:04 8242+8241


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.