Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 922 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 801 pá 19.4. 2:5919.4. 4:59 8241
 9  802 čt 18.4. 5:2319.4. 0:16 8306+8241
 9  806 st 17.4. 6:2717.4. 8:59 8306+8241
7+97 868 út 16.4. 22:0617.4. 4:25 8241
 9  813 út 16.4. 15:3416.4. 19:54 8218+8241
 9  806 út 16.4. 6:2716.4. 8:59 8218+8241
11 801 po 15.4. 4:2915.4. 20:30 8316+8241
 1  805 ne 14.4. 9:3714.4. 21:56 8316+8241
 1  804 so 13.4. 4:2813.4. 20:56 8311+8241
11 807 pá 12.4. 5:4312.4. 21:21 8311+8241
11+97 867 čt 11.4. 23:2212.4. 4:54 8241
 1  810 čt 11.4. 14:0011.4. 19:46 8311+8241*Z
 6  803 čt 11.4. 5:1811.4. 9:47 8311+8241
15 141 st 10.4. 5:1210.4. 22:51 8311+8241
 5  841 út 9.4. 5:599.4. 20:17 8311+8241
11+97 867 po 8.4. 23:229.4. 4:54 8241
 9  822 po 8.4. 4:318.4. 18:35 8225+8241
11 804 ne 7.4. 4:097.4. 20:36 8225+8241
9+22 809 so 6.4. 5:307.4. 0:56 8225+8241
 9  806 pá 5.4. 15:066.4. 0:26 8225+8241
 9  813 pá 5.4. 6:495.4. 9:19 8225+8241
15+98 852 čt 4.4. 21:185.4. 5:00 8241
25+92 851 st 3.4. 21:324.4. 5:48 8241
11 812 st 3.4. 6:183.4. 20:02 8225+8241
2+91 852 út 2.4. 20:313.4. 5:26 8241
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.