Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 911 685 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  109 st 20.2. 5:0320.2. 20:55 8241+8236
 5  107 út 19.2. 5:5519.2. 22:02 8241+8236
15 110 po 18.2. 5:3218.2. 21:07 8241+8236
15 110 pá 15.2. 5:3215.2. 21:07 8241+8236
15 104 čt 14.2. 6:1714.2. 21:52 8241+8236
 5  841 st 13.2. 11:1013.2. 20:17 8241+8236*Z
 9  809 út 12.2. 5:3713.2. 0:36 8241+8236
 9  831 po 11.2. 5:0112.2. 0:08 8241+8236
 6  808 ne 10.2. 5:0411.2. 0:23 8241+8236
 9  818 so 9.2. 6:379.2. 23:48 8241+8236
 1  805 pá 8.2. 4:288.2. 21:26 8241+8236
 1  812 čt 7.2. 5:498.2. 0:50 8241+8236
 1  809 st 6.2. 6:396.2. 20:11 8241+8236
11 809 út 5.2. 5:075.2. 20:02 8241+8236
 9  833 po 4.2. 7:175.2. 0:12 8241+8236
11 804 ne 3.2. 4:093.2. 20:36 8241+8236
11 802 so 2.2. 4:092.2. 22:21 8241+8236
 1  814 pá 1.2. 14:491.2. 22:38 8241+8236
 1  814 pá 1.2. 5:411.2. 9:48 8241+8236
24 105 čt 31.1. 6:1631.1. 18:05 8241+8236*MU
 7  109 st 30.1. 5:0330.1. 20:55 8241+8236
 5  105 út 29.1. 5:3029.1. 19:28 8241+8236
15 101 po 28.1. 5:5828.1. 21:37 8241+8236
24 104 pá 25.1. 6:0625.1. 19:39 8241+8236
24 104 čt 24.1. 6:0624.1. 19:39 8241+8236
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8213+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.