Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 955 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+92 851 pá 18.10. 20:3319.10. 5:48 8241
15+98 853 čt 17.10. 21:3818.10. 5:31 8241
 9  804 čt 17.10. 5:2617.10. 19:32 8242+8241
 9  820 st 16.10. 6:2116.10. 20:21 8242+8241
2+92 855 út 15.10. 4:3415.10. 19:05 8241*MU
24 810 po 14.10. 5:4014.10. 20:25 8216+8241
 6  801 so 12.10. 4:1712.10. 22:17 8216+8241
11 803 pá 11.10. 5:0812.10. 0:51 8216+8241
11 807 čt 10.10. 5:4510.10. 21:21 8216+8241
24 810 st 9.10. 5:409.10. 20:25 8216+8241
 6  814 út 8.10. 7:198.10. 20:25 8216+8241
11 812 po 7.10. 6:187.10. 20:02 8216+8241
13+97 866 ne 6.10. 22:497.10. 4:27 8241
13+97 867 so 5.10. 22:386.10. 4:44 8241
6+98 858 pá 4.10. 22:155.10. 4:14 8241
11 807 pá 4.10. 5:454.10. 21:21 8241+8242
16 808 čt 3.10. 4:283.10. 19:08 8241+8242
 9  831 st 2.10. 5:013.10. 0:08 8241+8242
16 803 út 1.10. 14:291.10. 20:59 8241+8242
 6  816 út 1.10. 6:551.10. 9:50 8241+8242
15+99 865 po 30.9. 20:581.10. 5:42 8241
15 809 po 30.9. 14:3930.9. 18:31 8241+8317
15 812 po 30.9. 5:5130.9. 9:42 8241+8317
 9  811 ne 29.9. 8:0329.9. 22:58 8241+8317
 8  802 so 28.9. 4:3529.9. 1:22 8241+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.