Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 902 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10+99 865 po 6.4. 20:117.4. 5:42 8241
10+98 852 ne 5.4. 21:076.4. 5:00 8241
10+98 852 so 4.4. 21:215.4. 5:00 8241
5+94 866 pá 3.4. 23:084.4. 4:38 8241
5+94 866 čt 2.4. 23:083.4. 4:38 8241
5+94 866 st 1.4. 23:082.4. 4:38 8241
26+97 866 út 31.3. 21:041.4. 4:27 8241
sjHL 801 út 31.3. 0:5231.3. 5:11 8241
36 801 pá 27.3. 5:0027.3. 22:06 8241
36 803 čt 26.3. 5:5127.3. 0:55 8241
36 801 st 25.3. 5:0025.3. 22:06 8241
36 803 út 24.3. 5:5125.3. 0:55 8241
36 803 po 23.3. 5:5124.3. 0:55 8241
36 801 ne 22.3. 5:2022.3. 22:06 8241
31 802 so 21.3. 8:4121.3. 23:23 8241
11 812 pá 20.3. 6:4320.3. 19:44 8241+8311
15+98 852 čt 19.3. 21:1820.3. 5:00 8241
15 809 čt 19.3. 14:3919.3. 18:31 8233+8241
15 812 čt 19.3. 5:5119.3. 9:42 8233+8241
 6  813 st 18.3. 15:2919.3. 0:09 8317+8241
 9  802 st 18.3. 5:2318.3. 9:30 8317+8241*MU
 1  808 út 17.3. 4:4818.3. 1:10 8317+8241
14 808 po 16.3. 4:5916.3. 19:37 8317+8241
14 806 pá 13.3. 4:3913.3. 23:19 8317+8241
11 801 čt 12.3. 4:2912.3. 20:30 8317+8241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.