Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 120 125 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  826 st 7.6. 5:427.6. 18:57 8241+8322
25 805 po 5.6. 4:535.6. 7:50 8241+8242*MU
10 802 pá 2.6. 6:252.6. 19:41 8241+8242
 9  820 čt 1.6. 5:061.6. 18:31 8241+8242
 9  823 st 31.5. 5:2131.5. 18:41 8241+8242
 8  805 út 30.5. 5:1430.5. 21:06 8241+8242
 8  808 po 29.5. 5:5829.5. 21:37 8241+8242
25 802 pá 26.5. 6:0626.5. 23:06 8241+8242
10 810 čt 25.5. 5:2425.5. 18:18 8241+8242
 9  830 st 24.5. 5:5624.5. 23:52 8241+8242
 4  812 út 23.5. 15:0423.5. 19:02 8241+8242
 4  813 út 23.5. 6:2223.5. 10:10 8241+8242
10 810 po 22.5. 5:2422.5. 18:18 8241+8242
 4  812 pá 19.5. 17:0019.5. 19:02 8241+8242*Z1
 9  812 pá 19.5. 4:4319.5. 13:30 8241+8242*MU
14 818 čt 18.5. 5:0718.5. 22:32 8241+8242
10 807 st 17.5. 4:5717.5. 20:40 8241+8242
 9  811 út 16.5. 6:4117.5. 0:21 8241+8242
 8  808 po 15.5. 5:5815.5. 21:37 8241+8242
 4  811 pá 12.5. 14:5612.5. 18:54 8241+8242
 4  810 pá 12.5. 5:5212.5. 9:42 8241+8242
 9  808 čt 11.5. 6:2911.5. 22:12 8241+8242
 4  810 st 10.5. 14:4810.5. 18:46 8241+8242
 4  808 st 10.5. 6:3010.5. 10:40 8241+8242
 4  809 út 9.5. 14:409.5. 18:38 8241+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8213+8218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.