Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8241

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 20. 11. 2001

Výrobní číslo: 156283

Původní evidenční číslo: 6604

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 976 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+94 863 út 28.1. 20:0629.1. 4:50 8241
15 809 út 28.1. 14:3928.1. 18:31 8241+8304
16 816 út 28.1. 6:4528.1. 10:39 8241+8304
25+92 851 po 27.1. 20:2928.1. 5:48 8241
24 801 po 27.1. 14:2227.1. 19:16 8234+8241
16 816 po 27.1. 6:4527.1. 10:39 8234+8241
sjHL 801 po 27.1. 0:3227.1. 5:11 8241
15+98 852 so 25.1. 20:4026.1. 5:00 8241
13+97 867 pá 24.1. 19:4525.1. 4:44 8241
2+91 852 čt 23.1. 20:3124.1. 5:27 8241
24 801 čt 23.1. 14:2223.1. 19:16 8302+8241
 1  814 čt 23.1. 5:4123.1. 9:48 8302+8241
 1  809 st 22.1. 6:3922.1. 20:11 8302+8241
15+98 853 út 21.1. 21:3822.1. 5:31 8241
24 801 út 21.1. 14:2221.1. 19:16 8216+8241
 9  806 út 21.1. 6:2721.1. 8:59 8216+8241
2+92 855 po 20.1. 4:3621.1. 4:53 8241
2+92 856 so 18.1. 22:2619.1. 5:18 8241
13+97 866 pá 17.1. 22:4918.1. 4:21 8241
24 810 pá 17.1. 5:4017.1. 12:55 8318+8241*MU
16 816 čt 16.1. 13:3816.1. 20:04 8318+8241
16 816 čt 16.1. 6:4516.1. 10:39 8318+8241
15+98 852 st 15.1. 21:1816.1. 5:00 8241
 1  806 st 15.1. 6:2815.1. 19:41 8241+8213
13+97 867 út 14.1. 7:1015.1. 4:57 8241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.