Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8243

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 21. 11. 2001

Výrobní číslo: 155369

Původní evidenční číslo: 6434

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 976 319 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 805 pá 11.6. 4:4811.6. 20:45 8243+8232
11 806 čt 10.6. 14:5510.6. 21:36 8243+8232*Z1
 8  804 út 8.6. 5:228.6. 22:08 8243+8232
1+98 854 ne 6.6. 20:307.6. 5:00 8243
 6  803 pá 4.6. 4:534.6. 23:24 8232+8243
14 808 čt 3.6. 4:403.6. 23:18 8232+8243
 8  804 st 2.6. 5:222.6. 22:08 8232+8243
 8  803 út 1.6. 5:051.6. 20:11 8232+8243
25 803 po 31.5. 4:3731.5. 20:17 8232+8243
36 812 pá 28.5. 4:5528.5. 19:47 8233+8243
11 812 čt 27.5. 6:1627.5. 20:26 8233+8243
36 801 st 26.5. 5:1726.5. 22:36 8233+8243
 1  803 út 25.5. 5:2025.5. 19:42 8233+8243
25 809 ne 23.5. 4:5523.5. 20:37 8233+8243
 8  802 so 22.5. 5:3423.5. 0:07 8233+8243
 1  803 pá 21.5. 9:3421.5. 19:42 8233+8243*Z2
 6  806 čt 20.5. 5:1320.5. 23:44 8242+8243*MU*1
15 809 út 18.5. 5:5418.5. 18:47 8242+8243
25 808 po 17.5. 5:1617.5. 21:07 8242+8243
25 808 pá 14.5. 5:1614.5. 21:07 8242+8243
16 814 čt 13.5. 5:1513.5. 20:32 8242+8243
14 802 st 12.5. 5:4312.5. 20:26 8242+8243
15 809 út 11.5. 5:5411.5. 18:47 8242+8243
16 814 po 10.5. 5:1510.5. 20:32 8242+8243
16 814 pá 7.5. 5:157.5. 20:32 8242+8243
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Slavia DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.