Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8243

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 21. 11. 2001

Výrobní číslo: 155369

Původní evidenční číslo: 6434

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 000 409 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2021
 5  802 čt 16.12. 6:2816.12. 18:45 8243+8244*MU*1
 9  802 st 15.12. 6:0315.12. 21:51 8243+8244
 1  814 út 14.12. 15:0014.12. 21:05 8243+8244
 5  814 út 14.12. 6:4814.12. 8:38 8243+8244
 9  811 po 13.12. 6:4214.12. 0:21 8243+8244
 6  815 pá 10.12. 14:5210.12. 19:16 8243+8244
 8  814 pá 10.12. 6:1910.12. 9:06 8243+8244
 6  815 čt 9.12. 14:529.12. 19:16 8243+8244
14 803 čt 9.12. 6:189.12. 9:12 8243+8244
 9  827 st 8.12. 5:468.12. 18:56 8243+8244
25 811 út 7.12. 14:107.12. 21:47 8243+8244
14 807 út 7.12. 5:237.12. 9:52 8243+8244
 9  816 po 6.12. 7:016.12. 20:25 8243+8244
25 811 pá 3.12. 14:103.12. 21:47 8243+8244
25 816 pá 3.12. 6:513.12. 10:01 8243+8244
 5  814 čt 2.12. 15:302.12. 19:13 8243+8244
 8  814 čt 2.12. 6:192.12. 9:06 8243+8244
 6  808 st 1.12. 5:141.12. 18:24 8243+8244
 5  812 út 30.11. 7:4630.11. 22:41 8243+8244
14 811 po 29.11. 5:5329.11. 18:32 8243+8244
 1  813 pá 26.11. 5:4826.11. 19:02 8243+8244
 1  807 čt 25.11. 6:4925.11. 18:13 8243+8244
 6  801 st 24.11. 4:3524.11. 18:40 8243+8244
 6  804 út 23.11. 14:5223.11. 23:33 8243+8244
 6  804 út 23.11. 7:0023.11. 9:12 8243+8244
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Olšanská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.