Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8243

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 21. 11. 2001

Výrobní číslo: 155369

Původní evidenční číslo: 6434

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 853 114 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 st 6.6. 5:496.6. 20:12 8244+8243
 9  811 út 5.6. 5:486.6. 0:46 8244+8243
26 809 po 4.6. 5:344.6. 22:03 8244+8243
 5  817 pá 1.6. 6:461.6. 21:21 8244+8243
3+6 824 čt 31.5. 4:5331.5. 19:52 8244+8243
3+6 803 st 30.5. 5:3231.5. 0:35 8244+8243
 5  811 út 29.5. 5:5929.5. 15:40 8244+8243*MU
 5  807 po 28.5. 15:0028.5. 22:20 8244+8243*Z
3+6 822 po 28.5. 6:0628.5. 10:56 8244+8243
2+92 851 ne 27.5. 10:4228.5. 4:48 8243
1+98 858 pá 25.5. 20:2526.5. 4:14 8243
11 812 čt 24.5. 6:1624.5. 20:02 8243+8244
 9  827 st 23.5. 4:5223.5. 18:52 8243+8244
3+6 803 út 22.5. 5:3223.5. 0:35 8243+8244
 1  812 po 21.5. 5:4921.5. 20:12 8243+8244
24 804 čt 17.5. 6:0017.5. 20:25 8243+8244
3+6 822 st 16.5. 14:4616.5. 19:56 8316+8243
15 811 st 16.5. 5:4316.5. 9:37 8316+8243
 9  804 út 15.5. 17:1015.5. 19:32 8316+8243*Z1
3+6 824 po 14.5. 4:5314.5. 19:12 8316+8243
15 804 ne 13.5. 11:4314.5. 0:26 8316+8243
 1  806 so 12.5. 7:4312.5. 22:08 8316+8243
 1  812 pá 11.5. 5:4911.5. 20:12 8316+8243
 5  811 čt 10.5. 5:5910.5. 20:44 8316+8243
 1  812 st 9.5. 5:499.5. 20:12 8316+8243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8317
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8685+8730

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.