Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8243

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 21. 11. 2001

Výrobní číslo: 155369

Původní evidenční číslo: 6434

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+15 810 út 16.10. 6:1116.10. 9:54 8243+8234
 9  806 po 15.10. 6:4415.10. 23:17 8243+8234
 9  806 pá 12.10. 6:4412.10. 23:17 8243+8234
 5  841 čt 11.10. 6:0011.10. 13:30 8243+8234*MU
12+15 142 st 10.10. 5:2310.10. 19:58 8243+8234
 5  841 út 9.10. 6:009.10. 20:32 8243+8234
14 812 po 8.10. 4:378.10. 20:36 8243+8234
 1  805 ne 7.10. 9:227.10. 21:41 8243+8234
11 803 so 6.10. 4:297.10. 0:51 8243+8234
15 142 pá 5.10. 6:255.10. 21:56 8243+8234
24 105 čt 4.10. 6:164.10. 19:49 8243+8234
 7  105 st 3.10. 6:213.10. 22:14 8243+8234
 6  101 út 2.10. 5:092.10. 20:40 8243+8234
 5  841 po 1.10. 5:591.10. 20:17 8243+8234
 9  809 ne 30.9. 10:101.10. 0:56 8243+8234
 9  806 čt 27.9. 15:0627.9. 21:50 8243+8234*MU
 9  806 čt 27.9. 6:2727.9. 8:59 8243+8234
15+99 865 st 26.9. 20:5827.9. 5:40 8243
 1  812 st 6.6. 5:496.6. 20:12 8244+8243
 9  811 út 5.6. 5:486.6. 0:46 8244+8243
26 809 po 4.6. 5:344.6. 22:03 8244+8243
 5  817 pá 1.6. 6:461.6. 21:21 8244+8243
3+6 824 čt 31.5. 4:5331.5. 19:52 8244+8243
3+6 803 st 30.5. 5:3231.5. 0:35 8244+8243
 5  811 út 29.5. 5:5929.5. 15:40 8244+8243*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.