Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8243

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 21. 11. 2001

Výrobní číslo: 155369

Původní evidenční číslo: 6434

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 112 039 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  808 dnes 6:5917.6. 20:24 8241+8243
25+97 857 ne 16.6. 21:5917.6. 5:25 8243
1+96 862 so 15.6. 20:3616.6. 4:58 8243
15+98 854 pá 14.6. 23:2815.6. 5:33 8243
 7  816 pá 14.6. 5:4514.6. 19:35 8241+8243
11 806 čt 13.6. 4:5114.6. 0:00 8241+8243
 9  812 st 12.6. 4:4512.6. 22:33 8241+8243
12 815 út 11.6. 14:4912.6. 0:44 8241+8243
 9  809 út 11.6. 7:0811.6. 9:28 8241+8243
5+90 861 po 10.6. 21:5611.6. 4:52 8243
 9  807 po 10.6. 6:2510.6. 19:54 8243+8242
 5  808 pá 7.6. 6:597.6. 20:24 8243+8242
 9  804 čt 6.6. 15:097.6. 0:06 8243+8242
 9  804 čt 6.6. 6:526.6. 9:08 8243+8242
 9  807 st 5.6. 6:255.6. 19:54 8243+8242
 5  806 út 4.6. 4:364.6. 18:19 8243+8242
 9  831 po 3.6. 6:003.6. 23:53 8243+8242
 7  816 pá 31.5. 5:4531.5. 19:35 8243+8242
 5  806 čt 30.5. 4:3630.5. 18:19 8243+8242
 9  812 st 29.5. 4:4529.5. 22:33 8243+8242
 9  811 út 28.5. 6:3729.5. 0:36 8243+8242
 9  818 po 27.5. 5:0227.5. 20:32 8243+8242
 9  829 pá 24.5. 5:4624.5. 16:55 8243+8242*MU
 9  829 čt 23.5. 5:4623.5. 20:59 8243+8242
 9  831 st 22.5. 6:0022.5. 23:53 8243+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.