Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 251 914 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 808 út 19.11. 7:1619.11. 9:27 8232
25+97 857 po 18.11. 21:2219.11. 5:26 8232
31 806 po 18.11. 15:0618.11. 18:12 8232
31 806 po 18.11. 6:2418.11. 9:37 8232
25+97 857 ne 17.11. 21:2218.11. 5:26 8232
1+96 862 so 16.11. 20:5417.11. 4:58 8232
15+98 854 pá 15.11. 23:2616.11. 5:33 8232
31 801 pá 15.11. 4:3515.11. 20:52 8232
31 803 čt 14.11. 4:5515.11. 0:38 8232
31 804 st 13.11. 5:2113.11. 21:16 8232
31 803 út 12.11. 4:5513.11. 0:38 8232
31 803 po 11.11. 4:5512.11. 0:38 8232
31 801 pá 8.11. 4:358.11. 20:52 8232
31 801 čt 7.11. 4:357.11. 20:52 8232
31 801 st 6.11. 4:356.11. 20:52 8232
31 803 út 5.11. 4:556.11. 0:38 8232
31 803 po 4.11. 4:555.11. 0:38 8232
31 803 ne 3.11. 4:553.11. 20:52 8232
31 803 so 2.11. 7:452.11. 20:52 8232*Z1
31 807 pá 1.11. 6:461.11. 19:30 8232
15+98 854 čt 31.10. 23:261.11. 5:33 8232
2+91 852 st 30.10. 21:4131.10. 4:56 8232
1+96 862 út 29.10. 20:5430.10. 4:58 8232
1+96 862 po 28.10. 20:5429.10. 4:58 8232
15+98 854 ne 27.10. 23:2628.10. 5:33 8232
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.