Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 174 379 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  819 pá 29.9. 5:0629.9. 18:34 8232+8231
 5  809 čt 28.9. 8:3929.9. 0:01 8232+8231
 7  806 st 27.9. 6:1027.9. 20:24 8232+8231
11 802 út 26.9. 4:2926.9. 19:27 8232+8231
 8  815 po 25.9. 15:0626.9. 0:49 8232+8231
 6  805 po 25.9. 7:0025.9. 9:12 8232+8231
18+99 865 ne 24.9. 22:2225.9. 5:44 8232
5+94 867 so 23.9. 23:2724.9. 6:09 8232
1+96 862 pá 22.9. 20:3123.9. 4:57 8232
 1  807 pá 22.9. 5:0822.9. 18:23 8232+8217
 9  810 čt 21.9. 6:4222.9. 0:22 8232+8217
15+98 853 st 20.9. 23:0421.9. 5:01 8232
 7  815 st 20.9. 4:4820.9. 19:02 8224+8232
 6  805 út 19.9. 15:0019.9. 19:15 8224+8232
14 807 út 19.9. 5:2119.9. 9:52 8224+8232
 1  809 po 18.9. 14:3018.9. 20:20 8224+8232
 6  805 po 18.9. 7:0018.9. 9:12 8224+8232
2+91 852 ne 17.9. 22:5218.9. 4:54 8232
1+96 862 so 16.9. 20:3317.9. 4:57 8232
13+99 865 pá 15.9. 20:3816.9. 5:44 8232
15+98 854 čt 14.9. 23:2415.9. 5:31 8232
 1  804 čt 14.9. 6:3214.9. 19:51 8231+8232
 8  801 st 13.9. 5:2113.9. 18:36 8231+8232
 9  810 út 12.9. 6:4213.9. 0:22 8231+8232
25 805 po 11.9. 4:5411.9. 18:50 8231+8232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.