Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 011 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 804 pá 25.9. 6:4125.9. 20:29 8232+8233
15 812 čt 24.9. 4:5824.9. 8:51 8232+8233
25 808 st 23.9. 5:1623.9. 21:07 8232+8233
 9  809 út 22.9. 5:2223.9. 0:46 8232+8233
 9  818 po 21.9. 5:5021.9. 20:27 8232+8233
 1  807 pá 18.9. 6:0218.9. 20:26 8232+8233
11 812 čt 17.9. 6:1717.9. 10:14 8232+8233
 9  816 st 16.9. 6:0916.9. 23:18 8232+8233
 9  806 út 15.9. 5:0115.9. 10:00 8232+8233*MU
 9  821 po 14.9. 18:3014.9. 21:04 8232+8233*Z
16 817 po 14.9. 4:0814.9. 10:48 8232+8233
15 814 pá 11.9. 6:0511.9. 9:39 8232+8233
14 105 čt 10.9. 13:2010.9. 21:15 8232+8233*Z1
 8  813 čt 10.9. 5:2310.9. 10:08 8232+8233
11 804 st 9.9. 6:419.9. 20:29 8232+8233
11 801 út 8.9. 5:588.9. 20:01 8232+8233
 8  813 po 7.9. 5:237.9. 10:08 8232+8233
11 801 pá 4.9. 5:584.9. 20:01 8232+8233
14 801 čt 3.9. 5:554.9. 0:19 8232+8233
 1  811 st 2.9. 4:472.9. 21:08 8232+8233
14 808 út 1.9. 6:451.9. 21:25 8232+8233
16 817 po 31.8. 4:0831.8. 10:48 8232+8233
 8  806 so 29.8. 4:3429.8. 23:28 8232+8233
25 807 pá 28.8. 13:5828.8. 22:23 8232+8233
 8  812 pá 28.8. 5:0728.8. 9:59 8232+8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8242
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9073

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.