Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 047 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 808 st 21.4. 5:1621.4. 21:07 8232+8233
16 808 út 20.4. 7:0720.4. 20:00 8232+8233
5+94 867 po 19.4. 21:0920.4. 4:50 8232
5+94 867 ne 18.4. 21:0919.4. 4:50 8232
1+98 856 so 17.4. 20:1518.4. 4:58 8232
15+98 851 pá 16.4. 20:4017.4. 5:29 8232
15+98 851 čt 15.4. 20:4016.4. 5:29 8232
2+92 855 st 14.4. 5:0415.4. 5:48 8232
25 803 út 13.4. 4:3713.4. 20:17 8234+8232
2+92 855 so 10.4. 13:3010.4. 19:10 8232*MU*1
17+93 864 pá 9.4. 20:5510.4. 4:40 8232
11+96 866 čt 8.4. 19:129.4. 4:50 8232
2+92 855 st 7.4. 5:048.4. 5:48 8232
16 808 út 6.4. 7:076.4. 19:40 8232+8229
15+98 851 po 5.4. 20:406.4. 5:29 8232
5+94 867 ne 4.4. 21:095.4. 4:50 8232
5+94 867 so 3.4. 21:094.4. 4:50 8232
11+96 866 pá 2.4. 19:483.4. 4:50 8232
2+92 855 čt 1.4. 5:042.4. 5:48 8232
25 808 st 31.3. 5:1631.3. 21:07 8322+8232
 6  801 út 30.3. 4:3330.3. 22:44 8322+8232
15 807 po 29.3. 5:3229.3. 22:14 8322+8232
 1  803 pá 26.3. 5:2026.3. 19:42 8322+8232
16 802 čt 25.3. 7:0725.3. 22:30 8322+8232
14 806 st 24.3. 6:1924.3. 6:55 8322+8232*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za Vozovnou Střešovice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.