Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 111 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 853 po 2.5. 6:273.5. 4:26 8232
15+98 854 ne 1.5. 21:232.5. 5:29 8232
14+96 866 so 30.4. 21:101.5. 5:19 8232
1+96 862 pá 29.4. 20:4530.4. 4:55 8232
14+96 866 čt 28.4. 20:3229.4. 5:28 8232
4+98 854 st 27.4. 22:3128.4. 5:29 8232
10 806 st 27.4. 15:0127.4. 19:42 8237+8232
9+12 830 st 27.4. 6:2127.4. 8:52 8237+8232
9+12 830 út 26.4. 15:2726.4. 20:01 8237+8232
9+12 830 út 26.4. 6:2126.4. 8:52 8237+8232
9+12 830 po 25.4. 15:2725.4. 20:01 8237+8232
9+12 830 po 25.4. 6:2125.4. 8:52 8237+8232
 9  802 pá 22.4. 7:1022.4. 19:06 8237+8232
10 814 čt 21.4. 4:3621.4. 18:38 8237+8232
10 806 st 20.4. 14:5121.4. 0:47 8237+8232
 9  812 st 20.4. 6:0420.4. 13:20 8237+8232*MU
 9  810 út 19.4. 15:0919.4. 20:24 8237+8232
 9  805 út 19.4. 5:0919.4. 9:37 8237+8232
7+95 852 pá 15.4. 21:4716.4. 4:23 8232
1+96 862 čt 14.4. 20:4515.4. 4:55 8232
 8  804 čt 14.4. 6:5414.4. 18:53 8232+8318
13+97 851 st 13.4. 22:3414.4. 5:28 8232
13 808 st 13.4. 6:5513.4. 21:20 8232
25+97 855 út 12.4. 22:0313.4. 5:26 8232
10 805 út 12.4. 10:2512.4. 19:42 8232+8227*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.