Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 27. 6. 2001
Výrobní číslo: 157181
Původní evidenční číslo: 6677
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 111 574 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
13+97 | 853 | po 2.5. 6:27 | 3.5. 4:26 | 8232 | ||
15+98 | 854 | ne 1.5. 21:23 | 2.5. 5:29 | 8232 | ||
14+96 | 866 | so 30.4. 21:10 | 1.5. 5:19 | 8232 | ||
1+96 | 862 | pá 29.4. 20:45 | 30.4. 4:55 | 8232 | ||
14+96 | 866 | čt 28.4. 20:32 | 29.4. 5:28 | 8232 | ||
4+98 | 854 | st 27.4. 22:31 | 28.4. 5:29 | 8232 | ||
10 | 806 | st 27.4. 15:01 | 27.4. 19:42 | 8237+8232 | ||
9+12 | 830 | st 27.4. 6:21 | 27.4. 8:52 | 8237+8232 | ||
9+12 | 830 | út 26.4. 15:27 | 26.4. 20:01 | 8237+8232 | ||
9+12 | 830 | út 26.4. 6:21 | 26.4. 8:52 | 8237+8232 | ||
9+12 | 830 | po 25.4. 15:27 | 25.4. 20:01 | 8237+8232 | ||
9+12 | 830 | po 25.4. 6:21 | 25.4. 8:52 | 8237+8232 | ||
9 | 802 | pá 22.4. 7:10 | 22.4. 19:06 | 8237+8232 | ||
10 | 814 | čt 21.4. 4:36 | 21.4. 18:38 | 8237+8232 | ||
10 | 806 | st 20.4. 14:51 | 21.4. 0:47 | 8237+8232 | ||
9 | 812 | st 20.4. 6:04 | 20.4. 13:20 | 8237+8232*MU | ||
9 | 810 | út 19.4. 15:09 | 19.4. 20:24 | 8237+8232 | ||
9 | 805 | út 19.4. 5:09 | 19.4. 9:37 | 8237+8232 | ||
7+95 | 852 | pá 15.4. 21:47 | 16.4. 4:23 | 8232 | ||
1+96 | 862 | čt 14.4. 20:45 | 15.4. 4:55 | 8232 | ||
8 | 804 | čt 14.4. 6:54 | 14.4. 18:53 | 8232+8318 | ||
13+97 | 851 | st 13.4. 22:34 | 14.4. 5:28 | 8232 | ||
13 | 808 | st 13.4. 6:55 | 13.4. 21:20 | 8232 | ||
25+97 | 855 | út 12.4. 22:03 | 13.4. 5:26 | 8232 | ||
10 | 805 | út 12.4. 10:25 | 12.4. 19:42 | 8232+8227*Z1 |