Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 968 954 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 st 29.1. 6:1829.1. 12:00 8232+8233*MU
 9  804 út 28.1. 5:2628.1. 19:32 8232+8233
 9  831 po 27.1. 5:0128.1. 0:08 8232+8233
 9  820 pá 24.1. 6:2124.1. 20:21 8232+8233
 6  816 čt 23.1. 5:2423.1. 18:22 8232+8233
24 810 st 22.1. 5:4022.1. 20:25 8232+8233
 9  811 út 21.1. 5:4822.1. 0:46 8232+8233
25 709 po 20.1. 15:5020.1. 17:15 8232+8233*Z
11 405 po 20.1. 9:3020.1. 10:20 8232+8233*Z1
15+98 852 so 18.1. 20:5819.1. 5:00 8232
13+97 867 pá 17.1. 7:1018.1. 4:44 8232
15+98 852 čt 16.1. 21:1817.1. 5:00 8232
 9  813 čt 16.1. 15:3416.1. 20:14 8232+8211
 9  813 čt 16.1. 6:4916.1. 9:19 8232+8211
14+94 863 st 15.1. 20:0616.1. 4:50 8232
24 801 st 15.1. 14:2215.1. 19:16 8232+8312
16 816 st 15.1. 6:4515.1. 10:39 8232+8312
2+92 856 út 14.1. 20:1615.1. 5:18 8232
 1  810 út 14.1. 5:3114.1. 18:28 8322+8232
24 810 po 13.1. 5:4013.1. 20:25 8322+8232
 9  809 pá 10.1. 5:3711.1. 0:36 8322+8232
 5  813 čt 9.1. 5:599.1. 20:36 8322+8232
16 803 st 8.1. 14:298.1. 17:00 8238+8232*MU
15 809 st 8.1. 4:588.1. 9:02 8238+8232
 9  809 út 7.1. 5:377.1. 22:00 8238+8232*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.