Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10+98 853 čt 9.4. 0:009.4. 5:31 8232*Z
24 814 st 8.4. 6:148.4. 20:08 8232+8315
24 802 út 7.4. 6:347.4. 20:27 8232+8315
14 810 po 6.4. 4:596.4. 16:00 8232+8315*MU
 1  808 pá 3.4. 14:083.4. 22:38 8232+8315
 6  813 pá 3.4. 5:353.4. 10:34 8232+8315
14 810 čt 2.4. 4:592.4. 20:23 8232+8315
 1  812 st 1.4. 4:471.4. 21:26 8232+8315
 1  808 út 31.3. 14:0831.3. 22:38 8232+8315
 1  808 út 31.3. 5:2131.3. 9:35 8232+8315
24 805 po 30.3. 5:4130.3. 19:45 8232+8315
24 814 pá 27.3. 6:1427.3. 20:08 8232+8315
14 807 čt 26.3. 4:3926.3. 19:56 8232+8315
 9  804 st 25.3. 5:2925.3. 23:08 8232+8315
 9  829 út 24.3. 15:2525.3. 0:56 8232+8315
 1  808 út 24.3. 5:2124.3. 9:35 8232+8315
11 801 po 23.3. 5:4023.3. 20:05 8232+8315
 6  816 pá 20.3. 15:5320.3. 23:25 8232+8315
15 809 pá 20.3. 4:5820.3. 9:02 8232+8315
24 806 čt 19.3. 5:5819.3. 20:14 8232+8315
5+94 866 st 18.3. 23:0819.3. 4:38 8232
 1  805 st 18.3. 6:2818.3. 20:56 8236+8232
13+97 866 út 17.3. 22:4918.3. 4:27 8232
 9  822 út 17.3. 4:3117.3. 18:35 8233+8232
 1  806 po 16.3. 6:2816.3. 19:41 8233+8232
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.