Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 130 864 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 804 dnes 15:118.12. 0:26 8232+8211
10 804 dnes 5:137.12. 9:47 8232+8211
 9  811 út 6.12. 6:417.12. 0:21 8232+8211
13+99 865 po 5.12. 6:206.12. 5:43 8232
7+99 869 so 3.12. 22:434.12. 5:29 8232
1+96 862 pá 2.12. 21:553.12. 4:55 8232
7+99 869 pá 2.12. 3:302.12. 5:29 8232*Z1
13+97 853 st 30.11. 19:311.12. 4:26 8232
25+97 855 út 29.11. 21:4530.11. 5:26 8232
25+97 856 po 28.11. 22:0629.11. 5:55 8232
22 824 po 28.11. 5:4728.11. 20:38 8240+8232
 9  816 pá 25.11. 6:5825.11. 20:20 8240+8232
 4  809 čt 24.11. 14:4024.11. 18:38 8240+8232
 4  808 čt 24.11. 6:3024.11. 10:20 8240+8232
 8  805 st 23.11. 5:1423.11. 21:06 8240+8232
10 803 út 22.11. 5:4422.11. 19:54 8240+8232
25 814 po 21.11. 4:3521.11. 22:37 8240+8232
1+96 862 so 19.11. 19:5620.11. 4:55 8232
15+98 854 pá 18.11. 21:2419.11. 5:29 8232
15+98 853 čt 17.11. 21:0718.11. 4:59 8232
25+94 864 st 16.11. 20:5517.11. 5:05 8232
 4  809 st 16.11. 14:4016.11. 18:38 8232+8244
 4  812 st 16.11. 6:1416.11. 10:00 8232+8244
 6  801 út 15.11. 5:0115.11. 23:48 8232+8244
10 816 po 14.11. 5:2315.11. 0:26 8232+8244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.