Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 027 904 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 806 po 18.1. 6:1918.1. 21:08 8233+8232
 9  818 st 13.1. 6:1513.1. 20:27 8233+8232
14 801 po 11.1. 5:5611.1. 22:18 8233+8232
11 807 čt 7.1. 5:387.1. 17:05 8233+8232*MU
11 811 st 6.1. 4:096.1. 20:29 8233+8232
16 816 út 5.1. 5:365.1. 23:27 8233+8232
15 804 po 4.1. 4:584.1. 19:45 8233+8232
 1  801 pá 1.1. 9:001.1. 21:23 8233+8232
Rok 2020
 8  803 čt 31.12. 5:0531.12. 20:11 8233+8232
25 808 st 30.12. 5:1630.12. 21:07 8233+8232
 8  812 út 29.12. 4:5329.12. 19:40 8233+8232
11 801 po 28.12. 4:2928.12. 22:50 8233+8232
14 801 ne 27.12. 4:4027.12. 19:05 8233+8232*MU
22 827 so 26.12. 10:3126.12. 20:48 8233+8232
97 804 čt 24.12. 23:1625.12. 6:56 8233+8232
 9  829 út 22.12. 4:3122.12. 16:45 8233+8232*MU
 9  829 po 21.12. 4:3121.12. 22:08 8233+8232
 8  803 ne 20.12. 9:4320.12. 22:24 8233+8232
15 801 so 19.12. 5:5819.12. 20:41 8233+8232
14 801 pá 18.12. 5:5618.12. 22:18 8233+8232
 1  807 čt 17.12. 6:0217.12. 20:26 8233+8232
 1  807 st 16.12. 6:0216.12. 20:26 8233+8232
 9  818 út 15.12. 6:1515.12. 20:27 8233+8232
25 803 po 14.12. 4:3714.12. 20:17 8233+8232
25 805 ne 13.12. 4:3013.12. 22:24 8233+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.