Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 821 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 856 so 21.7. 23:2222.7. 4:55 8232
7+99 867 pá 20.7. 22:3521.7. 4:15 8232
36+97 860 čt 19.7. 22:1620.7. 4:54 8232
11+91 860 st 18.7. 19:5619.7. 5:00 8232
sjHL 801 st 18.7. 2:5818.7. 4:59 8232
sjHL 801 út 17.7. 2:5817.7. 4:59 8232
sjHL 801 po 16.7. 2:5816.7. 4:59 8232
36 812 ne 15.7. 12:5715.7. 21:10 8232
2+92 869 pá 13.7. 20:1514.7. 5:19 8232
22 109 po 9.7. 6:0110.7. 0:21 8232+8222
24 809 st 4.7. 6:004.7. 20:17 8232+8222
24 804 út 3.7. 6:143.7. 19:26 8232+8222
 9  814 po 2.7. 15:552.7. 20:39 8232+8222
26 809 pá 29.6. 6:3029.6. 22:03 8232+8222*Z
24 804 čt 28.6. 17:2528.6. 20:25 8232+8222*Z
26 814 st 27.6. 6:0727.6. 19:57 8232+8222
26 809 út 26.6. 5:3426.6. 22:03 8232+8222
26 814 po 25.6. 6:0725.6. 19:57 8232+8222
11 805 pá 22.6. 5:4422.6. 18:52 8232+8222
3+6 821 čt 21.6. 4:2121.6. 22:12 8232+8222
26 809 st 20.6. 5:3420.6. 22:03 8232+8222
11 807 út 19.6. 5:4519.6. 22:43 8232+8222
26 809 po 18.6. 5:3418.6. 22:03 8232+8222
 9  806 pá 15.6. 15:0616.6. 0:26 8232+8222
 1  814 pá 15.6. 5:4115.6. 9:48 8232+8222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708+8709

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.