Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 906 449 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 850 pá 19.4. 19:1820.4. 5:26 8232
25+92 851 čt 18.4. 21:3219.4. 5:48 8232
 9  804 čt 18.4. 5:2618.4. 19:32 8231+8232
15 141 st 17.4. 5:1217.4. 22:51 8231+8232
 7  105 út 16.4. 6:2116.4. 22:14 8231+8232
 5  107 po 15.4. 5:5515.4. 22:02 8231+8232
24 841 pá 12.4. 5:3012.4. 20:18 8231+8232
 9  811 čt 11.4. 5:4812.4. 0:46 8231+8232
 9  831 st 10.4. 5:0111.4. 0:08 8231+8232
 6  803 út 9.4. 15:2910.4. 0:25 8231+8232
 1  814 út 9.4. 5:419.4. 9:48 8231+8232
 1  805 po 8.4. 4:288.4. 21:26 8231+8232
11 805 ne 7.4. 4:298.4. 0:51 8231+8232
15 141 pá 5.4. 5:125.4. 20:41 8231+8232
24 107 čt 4.4. 6:404.4. 20:09 8231+8232
15 101 st 3.4. 5:583.4. 21:37 8231+8232
15 106 út 2.4. 6:412.4. 20:08 8231+8232
11 105 po 1.4. 5:381.4. 19:02 8231+8232
 5  107 pá 29.3. 5:5529.3. 22:02 8231+8232
 7  106 čt 28.3. 6:2928.3. 20:25 8231+8232
11 105 st 27.3. 5:3827.3. 19:02 8231+8232
15 101 út 26.3. 5:5826.3. 21:37 8231+8232
15 106 po 25.3. 6:4125.3. 20:08 8231+8232
 5  107 pá 22.3. 5:5222.3. 22:02 8231+8232
 5  841 čt 21.3. 5:5921.3. 20:32 8231+8232


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.