Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 27. 6. 2001

Výrobní číslo: 157181

Původní evidenční číslo: 6677

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 741 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 815 pá 12.10. 5:0913.10. 0:28 8244+8232
 1  809 čt 11.10. 6:3911.10. 20:11 8244+8232
 1  805 st 10.10. 4:2810.10. 21:26 8244+8232
 1  812 út 9.10. 5:4910.10. 0:50 8244+8232
12+15 142 po 8.10. 5:238.10. 11:45 8244+8232*MU
 5  841 pá 5.10. 5:595.10. 20:17 8244+8232
11 807 čt 4.10. 5:454.10. 21:21 8244+8232
 9  823 st 3.10. 6:353.10. 20:34 8244+8232
sjZI 801 st 3.10. 3:343.10. 5:54 8232
13 809 út 2.10. 7:102.10. 19:38 8232
13 809 po 1.10. 7:101.10. 19:38 8232
15 141 čt 27.9. 11:1527.9. 21:10 8232+8218*Z
 9  820 st 26.9. 11:2526.9. 20:21 8232+8218*Z1
24 801 út 25.9. 14:2225.9. 19:16 8232+8218
 9  806 út 25.9. 6:2725.9. 8:59 8232+8218
11 801 po 24.9. 4:2924.9. 20:31 8232+8218
11 804 ne 23.9. 4:0923.9. 20:36 8232+8218
 9  802 pá 21.9. 5:2322.9. 0:16 8232+8218
11 807 čt 20.9. 5:4520.9. 21:21 8232+8218
15 142 st 19.9. 5:4619.9. 21:41 8232+8218
24 841 út 18.9. 5:3018.9. 20:18 8232+8218
 1  812 po 17.9. 5:4918.9. 0:50 8232+8218
 1  807 so 15.9. 7:2115.9. 21:41 8232+8213
14 814 pá 14.9. 4:5714.9. 20:55 8232+8213
11 812 čt 13.9. 6:1613.9. 20:02 8232+8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8313
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8735+8680

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.