Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8301

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 10. 11. 2019 do 6. 3. 2021)

Dominikánská republika

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 7. 2001

Výrobní číslo: 157121

Původní evidenční číslo: 6617

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 143 753 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  814 st 28.6. 6:4828.6. 8:45 8318+8301
 9  815 út 27.6. 6:5927.6. 20:24 8318+8301
13+99 865 po 26.6. 20:4127.6. 5:44 8301
11 825 po 26.6. 15:2126.6. 17:39 8301
11 825 po 26.6. 6:4926.6. 9:07 8301
 6  801 pá 23.6. 14:5123.6. 19:00 8301+8315*MU
 1  809 pá 23.6. 7:1923.6. 9:17 8301+8315
14 803 čt 22.6. 14:2822.6. 21:47 8301+8315
 7  809 čt 22.6. 6:3822.6. 10:14 8301+8315
15+98 854 st 21.6. 23:2422.6. 5:31 8301
 6  809 st 21.6. 6:4721.6. 17:00 8302+8301*MU
1+96 862 út 20.6. 22:4621.6. 4:57 8301
 1  812 út 20.6. 5:4620.6. 19:02 8301+8302
 8  811 po 19.6. 14:3519.6. 19:39 8301+8302
 8  811 po 19.6. 5:0719.6. 10:00 8301+8302
 9  810 pá 16.6. 6:4217.6. 0:22 8301+8302
25 805 čt 15.6. 4:5315.6. 18:51 8301+8302
 7  809 st 14.6. 14:3014.6. 20:41 8301+8302
 1  809 st 14.6. 7:1914.6. 9:17 8301+8302
25+92 851 út 13.6. 20:5714.6. 5:52 8301
 1  807 út 13.6. 5:0813.6. 18:22 8301+8302
11 806 po 12.6. 4:5213.6. 0:00 8301+8302
11 801 ne 11.6. 4:5311.6. 21:22 8301+8302
25 803 so 10.6. 4:2010.6. 22:31 8301+8302
 8  815 pá 9.6. 15:0510.6. 0:50 8301+8302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.