Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8301

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 7. 2001

Výrobní číslo: 157121

Původní evidenční číslo: 6617

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 821 087 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  806 čt 15.3. 5:2016.3. 0:47 8301+8237
 9  833 st 14.3. 7:1715.3. 0:12 8301+8237
 9  817 út 13.3. 6:1213.3. 20:12 8301+8237
26 809 po 12.3. 5:3412.3. 23:53 8301+8230
 1  812 pá 9.3. 5:499.3. 20:11 8301+8230
24 805 čt 8.3. 6:108.3. 20:38 8301+8230
 9  804 st 7.3. 5:237.3. 19:32 8301+8230
3+6 803 út 6.3. 5:327.3. 0:35 8301+8230
3+6 821 po 5.3. 4:235.3. 22:11 8301+8230
25+92 858 so 3.3. 21:574.3. 4:23 8301
8+92 868 pá 2.3. 20:253.3. 4:23 8301
 9  827 pá 2.3. 4:532.3. 18:52 8301+8230
 9  833 čt 1.3. 7:172.3. 0:12 8301+8230
3+31 815 st 28.2. 13:0528.2. 18:18 8301+8230*Z
26 813 st 28.2. 6:0028.2. 7:00 8301+8230*MU
15 810 út 27.2. 14:3827.2. 18:31 8301+8230
 9  813 út 27.2. 6:4927.2. 9:19 8301+8230
24 805 po 26.2. 6:0626.2. 20:38 8301+8230
3+31 815 pá 23.2. 6:0923.2. 19:18 8301+8230
3+31 805 čt 22.2. 7:0223.2. 0:03 8301+8230
15 814 st 21.2. 15:1021.2. 21:11 8301+8230
 9  813 st 21.2. 6:4921.2. 9:19 8301+8230
 9  804 út 20.2. 5:2320.2. 19:32 8301+8230
 9  817 po 19.2. 6:1219.2. 20:12 8301+8230
3+31 812 pá 16.2. 5:3517.2. 0:43 8301+8230
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745+8733
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.