Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8301

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 10. 11. 2019 do současnosti)

Dominikánská republika

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 7. 2001

Výrobní číslo: 157121

Původní evidenční číslo: 6617

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 969 348 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 803 pá 25.9. 4:3725.9. 20:33 8301+8305
 9  809 čt 24.9. 7:4525.9. 0:46 8301+8305*Z
 9  330 čt 24.9. 6:4524.9. 7:45 8301+8305*Z
 9  809 čt 24.9. 5:2224.9. 6:45 8301+8305*MU
16 801 st 23.9. 5:3823.9. 21:16 8301+8305
16 815 út 22.9. 14:0722.9. 23:27 8301+8305
15 814 út 22.9. 6:0522.9. 9:39 8301+8305
11 812 po 21.9. 6:1721.9. 10:14 8301+8305
 8  806 ne 20.9. 4:3420.9. 23:28 8301+8305
25 819 pá 18.9. 6:4018.9. 10:27 8301+8305
 6  814 čt 17.9. 7:1917.9. 9:11 8301+8305
sjHL 801 čt 17.9. 0:4217.9. 5:11 8301
25+97 863 út 15.9. 23:1516.9. 3:00 8301*MU
5+37 852 po 14.9. 21:2915.9. 5:23 8301
5+37 851 ne 13.9. 23:0814.9. 5:53 8301
2+92 855 so 12.9. 20:0213.9. 4:53 8301
15+98 853 pá 11.9. 21:5812.9. 5:29 8301
16 817 pá 11.9. 4:0811.9. 10:48 8305+8301
16 808 čt 10.9. 7:0611.9. 0:47 8305+8301
2+91 852 st 9.9. 20:3510.9. 5:26 8301*Z1
14+97 869 st 9.9. 0:509.9. 4:26 8301*Z2
15+99 865 ne 6.9. 21:187.9. 5:41 8301
11+97 867 so 5.9. 19:386.9. 4:56 8301
11+97 867 pá 4.9. 21:075.9. 4:56 8301
 6  815 pá 4.9. 5:244.9. 9:41 8301+8303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9379
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.