Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8301

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 7. 2001

Výrobní číslo: 157121

Původní evidenční číslo: 6617

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 903 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
X 831 pá 16.8. 22:0017.8. 6:00 8301
7+99 866 st 14.8. 22:4015.8. 5:22 8301
5+94 864 po 12.8. 20:3313.8. 4:50 8301
 1  810 po 12.8. 14:1612.8. 16:00 8227+8301*MU*1
14 814 po 12.8. 6:3512.8. 9:43 8227+8301
15+98 851 ne 11.8. 20:4012.8. 4:14 8301
2+91 852 so 10.8. 19:3211.8. 5:26 8301
15+98 853 pá 9.8. 23:1810.8. 0:45 8301*MU
5+7 806 pá 9.8. 5:599.8. 19:57 8301+8306
 8  802 čt 8.8. 14:148.8. 20:39 8301+8306
25 810 čt 8.8. 4:378.8. 9:49 8301+8306
11 805 st 7.8. 15:357.8. 21:21 8301+8306*Z
5+7 806 út 6.8. 5:596.8. 19:57 8301+8306
 9  814 po 5.8. 15:555.8. 20:39 8301+8306
14 814 po 5.8. 6:355.8. 9:43 8301+8306
X 831 pá 2.8. 22:003.8. 6:00 8301
24 814 čt 1.8. 4:381.8. 21:54 8301+8302
11 807 st 31.7. 4:2931.7. 21:24 8301+8302
25 810 út 30.7. 13:5230.7. 21:33 8301+8302
16 809 út 30.7. 6:2730.7. 10:03 8301+8302
 9  804 po 29.7. 15:0530.7. 0:46 8301+8302
 1  803 po 29.7. 5:4129.7. 9:25 8301+8302
24 814 pá 26.7. 4:3826.7. 21:54 8301+8302
 1  807 čt 25.7. 5:5226.7. 0:50 8301+8302
16 805 st 24.7. 18:0024.7. 21:00 8301+8302*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Závada dveří
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8450+8451
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8440+8441

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.