Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8301

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Dominikánská republika (od 10. 11. 2019 do současnosti)

Dominikánská republika

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 7. 2001

Výrobní číslo: 157121

Původní evidenční číslo: 6617

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 844 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+92 856 po 6.4. 22:567.4. 5:18 8301
sjHL 801 po 6.4. 0:426.4. 5:11 8301
26+97 867 so 4.4. 21:274.4. 23:30 8301*MU
10+98 852 pá 3.4. 20:404.4. 5:00 8301
10+98 853 čt 2.4. 20:563.4. 5:31 8301
26+91 852 st 1.4. 22:252.4. 5:27 8301
26+97 867 út 31.3. 22:321.4. 4:57 8301
26+97 867 po 30.3. 22:3231.3. 4:57 8301
14+94 861 ne 29.3. 22:2130.3. 5:08 8301
5+94 865 so 28.3. 20:1029.3. 5:08 8301
10+98 853 pá 27.3. 20:5628.3. 5:31 8301
26+97 867 čt 26.3. 22:3227.3. 4:57 8301
3+92 855 st 25.3. 22:1726.3. 4:53 8301
10+98 852 út 24.3. 20:4025.3. 5:00 8301
26+91 852 po 23.3. 22:2524.3. 5:27 8301
15+99 865 ne 22.3. 20:4023.3. 5:42 8301
5+94 866 so 21.3. 23:0822.3. 4:38 8301
2+92 855 pá 20.3. 4:3621.3. 4:53 8301
36 803 čt 19.3. 5:5020.3. 0:55 8301
36 801 st 18.3. 5:0018.3. 22:06 8301
36 803 út 17.3. 5:5018.3. 0:55 8301
 9  809 po 16.3. 5:3717.3. 0:36 8301+8302
 8  802 so 14.3. 4:5415.3. 1:03 8301+8302
 1  814 pá 13.3. 14:4914.3. 1:10 8301+8302
 1  814 pá 13.3. 5:4113.3. 9:48 8301+8302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.