Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 988 819 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 807 ne 12.7. 5:1912.7. 21:47 8217+8223
25 805 so 11.7. 4:3011.7. 22:08 8217+8223
16 806 pá 10.7. 5:0911.7. 1:07 8217+8223
 6  802 čt 9.7. 15:349.7. 22:25 8217+8223
 1  807 čt 9.7. 5:219.7. 9:25 8217+8223
16 811 st 8.7. 14:018.7. 20:32 8217+8233
 8  805 st 8.7. 5:348.7. 10:33 8217+8223
16 801 út 7.7. 4:087.7. 21:37 8217+8223
14 802 po 6.7. 4:397.7. 0:19 8217+8223
 8  804 pá 3.7. 5:443.7. 20:24 8217+8223
25 807 čt 2.7. 13:582.7. 22:23 8217+8223
11 810 čt 2.7. 6:172.7. 10:05 8217+8223
 9  817 st 1.7. 6:282.7. 0:16 8217+8223
 1  807 út 30.6. 13:5630.6. 20:26 8217+8223
 8  805 út 30.6. 5:3430.6. 10:33 8217+8223
 9  829 po 29.6. 15:2530.6. 0:56 8217+8223
14 811 po 29.6. 4:5929.6. 10:11 8217+8223
 6  806 ne 28.6. 5:1229.6. 0:05 8217+8223
 8  805 so 27.6. 4:1428.6. 1:03 8217+8223
 1  810 pá 26.6. 4:2727.6. 1:12 8217+8223
 6  804 čt 25.6. 4:3226.6. 0:25 8217+8223
 1  810 st 24.6. 4:2725.6. 1:12 8217+8223
 8  811 út 23.6. 4:1424.6. 1:03 8217+8223
 8  811 po 22.6. 4:1423.6. 1:03 8217+8223
 9  812 pá 19.6. 5:2820.6. 0:56 8217+8223


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.