Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 157 779 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  810 dnes 6:4222.9. 0:22 8232+8217
2+92 854 st 20.9. 19:2821.9. 4:57 8217
25 805 st 20.9. 4:5420.9. 18:50 8217+8219
25 805 út 19.9. 4:5419.9. 18:50 8217+8219
 9  815 po 18.9. 6:5918.9. 20:24 8217+8219
14 807 pá 15.9. 14:5915.9. 17:15 8217+8219*MU
14 807 pá 15.9. 5:3815.9. 10:10 8217+8219
 8  811 čt 14.9. 14:3614.9. 19:38 8217+8219
 8  815 čt 14.9. 6:2514.9. 9:06 8217+8229
 1  809 st 13.9. 14:3013.9. 20:20 8217+8229
 8  811 st 13.9. 5:0513.9. 9:59 8217+8229
14 807 út 12.9. 14:5912.9. 22:26 8217+8229
11 813 út 12.9. 7:0512.9. 9:06 8217+8229
2+92 854 po 11.9. 20:2512.9. 4:57 8217
 6  805 po 11.9. 15:0011.9. 19:15 8217+8211
11 813 po 11.9. 7:0511.9. 8:56 8217+8211
5+94 867 ne 10.9. 23:2711.9. 6:09 8217
1+96 862 so 9.9. 20:3310.9. 4:57 8217
5+94 867 pá 8.9. 23:279.9. 6:09 8217
15+98 854 čt 7.9. 23:248.9. 5:31 8217
 1  807 čt 7.9. 5:087.9. 18:23 8317+8217
 7  817 st 6.9. 5:036.9. 21:31 8317+8217
11 802 út 5.9. 4:295.9. 19:27 8317+8217
 8  815 po 4.9. 15:065.9. 0:49 8317+8217
 1  809 po 4.9. 7:184.9. 9:16 8317+8217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.