Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 856 čt 18.4. 21:4619.4. 4:39 8217
24 801 čt 18.4. 14:2218.4. 19:16 8216+8217
 6  803 čt 18.4. 5:1818.4. 9:48 8216+8217
15 142 st 17.4. 6:2517.4. 21:56 8216+8217
15 104 út 16.4. 6:1716.4. 21:52 8216+8217
15 101 po 15.4. 5:5815.4. 21:37 8216+8217
 5  841 pá 12.4. 5:5912.4. 20:17 8216+8217
 9  804 čt 11.4. 5:2611.4. 19:32 8216+8217
 1  812 st 10.4. 5:4911.4. 0:50 8216+8217
 9  804 út 9.4. 5:269.4. 19:32 8216+8217
 9  809 po 8.4. 5:379.4. 0:36 8216+8217
9+22 808 so 6.4. 6:437.4. 0:46 8216+8217
 1  812 pá 5.4. 5:495.4. 22:23 8216+8217
11 812 čt 4.4. 6:184.4. 20:02 8216+8217
11+97 867 st 3.4. 23:224.4. 4:54 8217
24 801 st 3.4. 14:223.4. 19:16 8216+8217
 1  814 st 3.4. 5:413.4. 9:48 8216+8217
11 801 út 2.4. 4:292.4. 20:30 8216+8217
 1  812 po 1.4. 5:492.4. 0:50 8216+8217
15 802 ne 31.3. 4:5831.3. 21:11 8216+8217
15 141 pá 29.3. 5:1229.3. 20:41 8216+8217
26 111 čt 28.3. 5:3528.3. 22:07 8216+8217
26 111 st 27.3. 5:3527.3. 22:07 8216+8217
 5  107 út 26.3. 5:5526.3. 22:02 8216+8217
 7  104 po 25.3. 6:1325.3. 20:07 8216+8217


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.