Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 018 789 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 808 pá 15.1. 5:4415.1. 20:01 8216+8217
 9  818 čt 14.1. 6:1514.1. 20:27 8216+8217
25 803 út 12.1. 4:3712.1. 20:17 8216+8217
16 814 po 11.1. 5:1811.1. 20:31 8216+8217
 8  806 so 9.1. 4:349.1. 23:03 8225+8217
14 801 pá 8.1. 5:568.1. 22:18 8225+8217
 1  809 st 6.1. 6:186.1. 20:37 8225+8217
25 813 út 5.1. 4:305.1. 19:38 8225+8217
16 816 po 4.1. 5:364.1. 23:27 8225+8217
22 827 pá 1.1. 10:311.1. 20:48 8225+8217
Rok 2020
11 811 st 30.12. 4:0930.12. 20:29 8225+8217
 9  829 út 29.12. 4:3129.12. 22:08 8225+8217
16 814 po 28.12. 5:1828.12. 20:31 8225+8217
16 801 ne 27.12. 4:0827.12. 22:00 8225+8217
 8  806 so 26.12. 4:3426.12. 23:03 8225+8217
 1  801 pá 25.12. 9:0025.12. 21:23 8225+8217
14 807 čt 24.12. 4:4024.12. 19:00 8225+8217
11 801 po 21.12. 4:2921.12. 22:50 8225+8217
15 805 ne 20.12. 5:5820.12. 21:56 8225+8217
 1  807 so 19.12. 7:2119.12. 21:23 8225+8217
 9  829 pá 18.12. 4:3118.12. 22:08 8225+8217
 9  816 čt 17.12. 6:0517.12. 22:56 8225+8217
15 804 út 15.12. 4:5815.12. 19:45 8225+8217
11 811 po 14.12. 4:0914.12. 20:29 8225+8217
 8  806 ne 13.12. 4:3413.12. 23:03 8225+8217


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.