Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 942 724 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 pá 18.10. 5:2618.10. 19:32 8240+8217
16 816 čt 17.10. 13:3817.10. 20:03 8240+8217
15 809 čt 17.10. 4:5817.10. 9:02 8215+8217
11 801 st 16.10. 4:2916.10. 20:30 8215+8217
 9  822 út 15.10. 4:3115.10. 18:35 8215+8217
 9  811 po 14.10. 5:4815.10. 0:46 8215+8217
Zvl 816 pá 11.10. 23:0012.10. 0:45 8215+8217*1
 6  816 pá 11.10. 15:5911.10. 22:51 8215+8217
15 809 pá 11.10. 4:5811.10. 9:02 8215+8217
15 812 čt 10.10. 15:1110.10. 21:11 8215+8217
15 812 čt 10.10. 5:5110.10. 9:42 8215+8217
 6  807 st 9.10. 15:199.10. 21:00 8215+8217
11 803 st 9.10. 5:089.10. 13:00 8215+8217*MU
 9  811 út 8.10. 5:489.10. 0:46 8215+8217
 9  802 po 7.10. 5:238.10. 0:16 8215+8217
 6  806 pá 4.10. 6:114.10. 22:24 8215+8217
11 801 čt 3.10. 4:293.10. 20:30 8215+8217
 6  807 st 2.10. 15:192.10. 20:40 8215+8217
15 812 st 2.10. 5:512.10. 9:42 8215+8217
11 812 út 1.10. 6:181.10. 20:02 8215+8217
 6  814 po 30.9. 7:1930.9. 20:25 8215+8217
15+98 852 so 28.9. 20:5829.9. 5:00 8217
15+98 852 pá 27.9. 20:5828.9. 5:00 8217
 9  822 pá 27.9. 4:3127.9. 18:35 8221+8217
 9  809 čt 26.9. 5:3727.9. 0:36 8221+8217
*1 = posílení provozu po fotbalovém zápasu v Edenu
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.