Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 237 174 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  807 čt 5.12. 14:555.12. 21:04 8217+8227
 7  807 čt 5.12. 6:445.12. 10:27 8217+8227
 9  817 st 4.12. 7:014.12. 20:31 8217+8227
 7  816 út 3.12. 5:543.12. 19:34 8217+8227
 7  806 po 2.12. 4:422.12. 20:58 8217+8227
12 805 pá 29.11. 5:1429.11. 19:46 8217+8227
11 804 čt 28.11. 4:5128.11. 23:20 8217+8227
11 813 st 27.11. 15:0828.11. 0:37 8217+8227
 9  809 st 27.11. 7:0627.11. 9:28 8217+8239
1+96 862 út 26.11. 20:5427.11. 4:58 8217
13+99 865 po 25.11. 19:1926.11. 5:28 8217
 5  814 pá 22.11. 7:4722.11. 9:59 8217+8218
 9  804 čt 21.11. 6:5221.11. 9:08 8217+8218
12 820 st 20.11. 5:3420.11. 9:13 8217+8218
 7  807 út 19.11. 14:4519.11. 21:04 8217+8218
 7  807 út 19.11. 6:4519.11. 10:29 8217+8218
 5  814 po 18.11. 15:3918.11. 21:24 8217+8218
 9  815 po 18.11. 7:2318.11. 9:44 8217+8218
12 805 pá 15.11. 5:1415.11. 19:46 8217+8218
12 805 čt 14.11. 5:1414.11. 19:46 8217+8218
11 813 st 13.11. 15:0814.11. 0:37 8217+8218
12 820 st 13.11. 5:3413.11. 9:13 8217+8218
 7  809 út 12.11. 5:0212.11. 20:48 8217+8218
 9  811 po 11.11. 6:3712.11. 0:36 8217+8218
11 802 pá 8.11. 4:328.11. 21:20 8217+8218


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.