Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 000 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 801 pá 25.9. 5:5825.9. 20:21 8218+8217
 1  813 čt 24.9. 5:2124.9. 9:47 8218+8217
 9  829 st 23.9. 7:1024.9. 0:16 8218+8217
 9  836 út 22.9. 7:0222.9. 9:11 8218+8217
2+92 855 po 21.9. 20:0222.9. 4:53 8217
16 817 pá 11.9. 14:0711.9. 23:27 8217+8223
 8  813 pá 11.9. 5:2311.9. 10:08 8217+8223
25 808 čt 10.9. 5:1610.9. 21:07 8217+8223
14 808 st 9.9. 6:459.9. 21:26 8217+8223
 9  818 út 8.9. 5:508.9. 20:27 8217+8223
 1  807 po 7.9. 6:027.9. 20:26 8217+8223
25 803 pá 4.9. 4:374.9. 20:33 8217+8223
11 809 čt 3.9. 4:093.9. 21:35 8217+8223
11 801 st 2.9. 5:582.9. 20:01 8217+8223
16 815 út 1.9. 5:191.9. 20:31 8217+8223
11 809 po 31.8. 4:0931.8. 21:35 8217+8223
 1  808 ne 30.8. 10:2530.8. 20:26 8217+8223
11 810 pá 28.8. 13:4229.8. 0:50 8217+8223
11 810 pá 28.8. 6:1728.8. 10:05 8217+8223
8+14 831 čt 27.8. 4:3927.8. 20:12 8217+8223
16 805 st 26.8. 5:0926.8. 21:16 8217+8223
16 805 út 25.8. 5:0925.8. 21:16 8217+8223
 8  807 po 24.8. 6:0225.8. 1:03 8217+8223
 1  808 ne 23.8. 10:2523.8. 20:26 8217+8223
16 807 pá 21.8. 13:5121.8. 19:23 8217+8223


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.