Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 842 100 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
6 805 ne 26.11. 4:3626.11. 19:54 8223+8217
6 801 pá 24.11. 4:5224.11. 17:45 8223+8217*MU
11 809 čt 23.11. 4:0923.11. 19:44 8223+8217
11 807 st 22.11. 5:4323.11. 1:13 8223+8217
11 803 út 21.11. 5:0322.11. 0:52 8223+8217
9 814 po 20.11. 5:5721.11. 0:56 8223+8217
6 808 čt 16.11. 15:2916.11. 21:06 8223+8217
15 805 čt 16.11. 5:5116.11. 9:42 8223+8217
9 820 st 15.11. 6:2115.11. 20:21 8223+8217
1 805 út 14.11. 11:4514.11. 19:30 8223+8217*Z
1 814 út 14.11. 5:4114.11. 9:48 8223+8217
6 805 po 13.11. 5:1214.11. 0:54 8223+8217
6 813 ne 12.11. 16:1012.11. 22:44 8217*Z1
7+98 859 st 8.11. 21:059.11. 5:31 8217
1 814 st 8.11. 5:418.11. 9:48 8224+8217
9 813 út 7.11. 15:337.11. 19:54 8224+8217
15 810 út 7.11. 6:307.11. 10:23 8224+8217
6 802 po 6.11. 7:046.11. 20:18 8224+8217
15 810 pá 3.11. 13:583.11. 19:48 8224+8217
15 810 pá 3.11. 6:303.11. 10:23 8224+8217
5 805 čt 2.11. 5:072.11. 19:48 8224+8217
1 814 st 1.11. 14:492.11. 1:12 8224+8217
1 814 st 1.11. 5:411.11. 9:48 8224+8217
9 811 út 31.10. 5:481.11. 0:46 8224+8217
9 833 po 30.10. 7:1731.10. 0:09 8224+8217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8707+8744
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8730

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.