Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 218 394 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 862 út 23.7. 20:2324.7. 4:58 8217
14+94 867 po 22.7. 22:4423.7. 6:06 8217
15+98 853 ne 21.7. 23:0622.7. 5:03 8217
13+99 865 so 20.7. 20:3521.7. 5:28 8217
1+96 862 pá 19.7. 20:2320.7. 4:58 8217
15+98 854 čt 18.7. 23:2619.7. 5:32 8217
2+91 852 st 17.7. 20:2618.7. 4:56 8217
25+97 857 út 16.7. 21:4017.7. 5:26 8217
2+92 854 po 15.7. 20:2716.7. 4:59 8217
25+97 857 ne 14.7. 21:3115.7. 5:26 8217
1+96 862 so 13.7. 20:2314.7. 4:58 8217
25+97 857 pá 12.7. 21:4013.7. 5:26 8217
2+92 854 čt 11.7. 20:2712.7. 4:59 8217
25+97 857 st 10.7. 21:4011.7. 5:26 8217
6+90 852 út 9.7. 21:0310.7. 4:56 8217
15+98 853 po 8.7. 23:069.7. 5:03 8217
1+96 862 ne 7.7. 20:238.7. 4:58 8217
25+97 857 so 6.7. 21:317.7. 5:26 8217
14+94 867 pá 5.7. 22:336.7. 6:06 8217
25+97 857 čt 4.7. 21:405.7. 5:26 8217
6+90 852 st 3.7. 21:034.7. 4:56 8217
6+90 852 út 2.7. 21:033.7. 4:56 8217
15+98 853 po 1.7. 23:062.7. 5:03 8217
1+96 862 ne 30.6. 20:231.7. 4:58 8217
6+90 852 so 29.6. 21:0330.6. 4:56 8217


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.