Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 888 289 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  829 čt 2.4. 5:012.4. 10:15 8218+8217
11 806 st 1.4. 4:291.4. 20:55 8218+8217
 8  807 út 31.3. 6:0431.3. 23:07 8218+8217
11 801 po 30.3. 5:4030.3. 20:05 8218+8217
 8  807 pá 27.3. 6:0427.3. 23:07 8218+8217
11 801 čt 26.3. 5:4026.3. 20:05 8218+8217
 8  804 st 25.3. 5:4425.3. 22:38 8218+8217
14 810 út 24.3. 4:5924.3. 20:23 8218+8217
 6  815 po 23.3. 6:1723.3. 20:59 8218+8217
 1  814 pá 20.3. 5:4120.3. 20:12 8218+8217
11 810 čt 19.3. 4:2919.3. 21:21 8218+8217
 8  805 st 18.3. 14:0519.3. 1:23 8218+8217
 6  813 st 18.3. 4:3218.3. 9:26 8218+8217
 9  802 út 17.3. 5:2318.3. 0:16 8218+8217
11 807 po 16.3. 5:4516.3. 21:21 8218+8217
15 809 pá 13.3. 14:3913.3. 18:31 8218+8217
15 809 pá 13.3. 4:5813.3. 9:02 8218+8217
14 806 čt 12.3. 4:3912.3. 23:19 8218+8217
 9  809 st 11.3. 5:3712.3. 0:36 8218+8217
 9  809 út 10.3. 5:3711.3. 0:36 8218+8217
24 809 po 9.3. 5:309.3. 20:14 8218+8217
Zvl 801 ne 8.3. 18:308.3. 18:45 8218+8217*MU*1
 1  812 pá 6.3. 5:496.3. 20:42 8218+8217
24 809 čt 5.3. 5:305.3. 20:14 8218+8217
 9  811 st 4.3. 5:485.3. 0:46 8218+8217
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Biskupcově DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.