Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 15. 2. 2001

Výrobní číslo: 156162

Původní evidenční číslo: 6518

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 101 574 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  810 st 25.5. 14:4825.5. 18:46 8212+8217
 4  811 st 25.5. 6:0125.5. 9:52 8212+8217
 4  811 út 24.5. 14:5624.5. 18:54 8212+8217
 4  812 út 24.5. 6:1024.5. 10:00 8212+8217
 4  813 po 23.5. 15:1223.5. 19:10 8212+8217
 4  811 po 23.5. 6:0123.5. 9:52 8212+8217
10 805 pá 20.5. 5:4020.5. 19:42 8217+8222
10 809 čt 19.5. 6:0919.5. 17:50 8217+8222*MU
10 814 st 18.5. 4:3618.5. 18:38 8217+8222
25 812 út 17.5. 4:1717.5. 22:20 8217+8222
 8  812 po 16.5. 6:2517.5. 0:09 8217+8222
 6  811 pá 13.5. 5:4713.5. 21:18 8217+8222
25 814 čt 12.5. 6:1112.5. 22:38 8217+8222
25 801 st 11.5. 4:2211.5. 20:59 8217+8222
 9  812 út 10.5. 4:4611.5. 0:31 8217+8222
 8  804 po 9.5. 5:149.5. 23:28 8217+8222
 6  806 pá 6.5. 5:136.5. 20:01 8217+8222
14 813 čt 5.5. 4:355.5. 21:51 8217+8222
17 808 st 4.5. 5:525.5. 0:20 8217+8222
10 805 út 3.5. 5:403.5. 19:42 8217+8222
 6  802 po 2.5. 6:152.5. 22:29 8217+8222
 8  804 pá 29.4. 6:5429.4. 18:53 8217+8222
10 815 čt 28.4. 5:4028.4. 18:48 8217+8222
9+12 832 st 27.4. 6:0027.4. 23:53 8217+8222
14 818 út 26.4. 5:1026.4. 22:33 8217+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.