Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 15. 2. 2001
Výrobní číslo: 156162
Původní evidenční číslo: 6518
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Označovače: Mikroelektronika NJ 24C
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 953 569 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9 | 822 | út 10.12. 4:31 | 10.12. 18:35 | 8211+8217 | ||
11 | 803 | po 9.12. 5:08 | 10.12. 0:51 | 8211+8217 | ||
9 | 818 | ne 8.12. 6:28 | 8.12. 23:48 | 8211+8217 | ||
6 | 802 | so 7.12. 4:32 | 8.12. 0:25 | 8211+8217 | ||
16 | 803 | pá 6.12. 14:29 | 6.12. 23:56 | 8211+8217 | ||
1 | 814 | pá 6.12. 5:41 | 6.12. 9:48 | 8211+8217 | ||
24 | 809 | čt 5.12. 5:30 | 5.12. 20:14 | 8211+8217 | ||
16 | 803 | st 4.12. 14:29 | 4.12. 23:56 | 8211+8217 | ||
9 | 804 | st 4.12. 5:26 | 4.12. 12:40 | 8211+8217*MU | ||
1 | 807 | út 3.12. 4:48 | 3.12. 21:41 | 8211+8217 | ||
6 | 809 | po 2.12. 5:46 | 2.12. 20:09 | 8211+8217 | ||
6 | 803 | ne 1.12. 4:32 | 2.12. 0:25 | 8211+8217 | ||
9 | 811 | so 30.11. 5:52 | 30.11. 22:58 | 8211+8217 | ||
1 | 814 | pá 29.11. 14:49 | 30.11. 1:10 | 8211+8217 | ||
15 | 812 | pá 29.11. 5:51 | 29.11. 9:42 | 8211+8217 | ||
9 | 802 | čt 28.11. 5:23 | 29.11. 0:16 | 8211+8217 | ||
16 | 803 | st 27.11. 14:29 | 27.11. 23:56 | 8211+8217 | ||
24 | 801 | st 27.11. 5:44 | 27.11. 10:36 | 8211+8217 | ||
16 | 816 | út 26.11. 13:38 | 26.11. 20:04 | 8244+8217 | ||
16 | 816 | út 26.11. 6:45 | 26.11. 10:39 | 8216+8217 | ||
13+97 | 866 | po 25.11. 22:49 | 26.11. 4:27 | 8217 | ||
16 | 804 | po 25.11. 4:08 | 25.11. 21:07 | 8212+8217 | ||
11+14 | 831 | ne 24.11. 4:16 | 25.11. 0:51 | 8212+8217 | ||
1 | 807 | so 23.11. 7:21 | 23.11. 21:41 | 8212+8217 | ||
9 | 802 | pá 22.11. 5:23 | 23.11. 0:16 | 8212+8217 |