Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 944 864 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 856 ne 18.8. 21:2619.8. 5:18 8244+8215
sjHL 801 ne 18.8. 0:3218.8. 5:11 8215
7+99 866 pá 16.8. 22:2317.8. 5:22 8215
7+99 866 čt 15.8. 22:4016.8. 5:22 8215
2+91 852 st 14.8. 20:3015.8. 5:26 8215
15+98 852 út 13.8. 21:1814.8. 4:44 8215
2+91 853 po 12.8. 20:4713.8. 5:00 8215
2+92 856 ne 11.8. 21:2612.8. 5:18 8215
7+99 866 so 10.8. 22:2211.8. 5:22 8215
2+92 856 pá 9.8. 22:1610.8. 5:18 8215
 9  811 pá 9.8. 6:159.8. 20:04 8215+8212
11 811 čt 8.8. 5:338.8. 20:31 8215+8212
16 815 st 7.8. 4:477.8. 21:46 8215+8212
11 807 út 6.8. 4:296.8. 21:24 8215+8212
 9  804 po 5.8. 15:056.8. 0:46 8215+8212
 9  804 po 5.8. 5:295.8. 10:00 8215+8212
 1  808 ne 4.8. 10:254.8. 14:10 8215+8212*MU
14 802 so 3.8. 4:163.8. 21:06 8215+8212
 8  808 pá 2.8. 6:043.8. 1:23 8215+8212
11 808 čt 1.8. 6:171.8. 20:02 8215+8212
 9  816 st 31.7. 4:3131.7. 20:47 8215+8212
11 805 út 30.7. 15:3030.7. 21:21 8215+8212*Z
 9  821 út 30.7. 4:5130.7. 9:30 8215+8212*MU
11 805 po 29.7. 6:0029.7. 21:21 8215+8212
11 802 so 27.7. 4:0927.7. 22:21 8215+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8316

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.