Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 230 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  831 dnes 6:0022.10. 23:53 8214+8215
11 804 po 21.10. 4:5121.10. 23:20 8214+8215
 5  804 ne 20.10. 4:3720.10. 7:45 8214+8215*MU
 7  816 pá 18.10. 5:4618.10. 19:35 8214+8215
11 804 čt 17.10. 4:5117.10. 23:20 8214+8215
11 802 st 16.10. 4:3216.10. 21:20 8214+8215
12 820 út 15.10. 15:2616.10. 1:22 8214+8215
12 820 út 15.10. 5:3415.10. 9:13 8214+8215
11 813 po 14.10. 15:0815.10. 0:37 8214+8215
 9  815 po 14.10. 7:2314.10. 9:44 8214+8215
 9  805 pá 11.10. 6:1612.10. 0:16 8214+8215
 9  801 čt 10.10. 6:0310.10. 23:56 8214+8215
12 805 st 9.10. 5:149.10. 20:16 8214+8215
 9  807 út 8.10. 6:258.10. 19:55 8214+8215
 9  809 po 7.10. 15:297.10. 19:58 8214+8215
 5  814 po 7.10. 7:477.10. 9:39 8214+8215
15+98 853 ne 6.10. 23:067.10. 5:03 8215
1+96 862 so 5.10. 20:576.10. 4:58 8215
1+96 862 pá 4.10. 20:575.10. 4:58 8215
25+97 857 čt 3.10. 21:244.10. 5:26 8215
5+94 867 st 2.10. 21:373.10. 5:59 8215
 9  809 st 2.10. 15:292.10. 19:58 8215+8245
 9  804 st 2.10. 6:522.10. 9:08 8215+8245
13+99 865 út 1.10. 19:192.10. 5:28 8215
5+94 867 po 30.9. 21:371.10. 5:59 8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.