Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 021 289 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 808 út 29.9. 5:1629.9. 21:07 8314+8215
 8  805 po 28.9. 4:1429.9. 1:03 8314+8215
14 805 ne 27.9. 5:2027.9. 21:47 8314+8215
14 804 so 26.9. 5:2026.9. 21:32 8314+8215
16 806 pá 25.9. 7:0626.9. 0:47 8314+8215
15+98 853 čt 24.9. 21:5825.9. 5:29 8215
25+92 851 st 23.9. 20:5524.9. 5:48 8215
 8  813 st 23.9. 6:5323.9. 9:28 8215+8314
2+92 856 út 22.9. 22:2823.9. 5:18 8215
13+97 866 po 21.9. 20:1422.9. 4:26 8215
2+92 856 ne 20.9. 22:2821.9. 5:18 8215
5+94 864 so 19.9. 20:5220.9. 4:50 8215
98 802 pá 18.9. 23:2819.9. 4:58 8215
2+92 855 čt 17.9. 20:0218.9. 4:53 8215
5+94 864 st 16.9. 20:2817.9. 4:50 8215
 6  814 st 16.9. 7:1916.9. 9:11 8216+8215
2+92 855 út 15.9. 20:0216.9. 4:53 8215
5+37 851 po 14.9. 23:0815.9. 5:54 8215
25 819 po 14.9. 6:4014.9. 10:27 8215+8212
14 806 ne 13.9. 5:0013.9. 21:32 8215+8212
16 803 so 12.9. 4:0713.9. 0:47 8215+8212
16 808 pá 11.9. 7:0612.9. 0:47 8215+8212
15+98 853 čt 10.9. 21:5811.9. 5:29 8215
2+92 856 st 9.9. 22:2810.9. 5:18 8215
15 814 st 9.9. 6:059.9. 9:39 8305+8215


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.