Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 006 769 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8+14 831 čt 16.7. 4:3916.7. 20:12 8212+8215
 9  822 út 14.7. 14:5014.7. 19:30 8212+8215*MU
 8  812 út 14.7. 5:0714.7. 9:59 8212+8215
 9  817 po 13.7. 6:2813.7. 16:45 8212+8215*MU
 8  801 ne 12.7. 5:1412.7. 21:53 8212+8215
25 808 so 11.7. 4:5511.7. 22:08 8212+8215
16 802 pá 10.7. 4:2711.7. 0:27 8212+8215
 8  805 čt 9.7. 13:4910.7. 0:43 8212+8215
 8  805 čt 9.7. 5:349.7. 10:33 8212+8215
16 801 st 8.7. 4:088.7. 21:37 8212+8215
 9  822 út 7.7. 14:508.7. 0:36 8212+8215
25 807 út 7.7. 4:307.7. 10:01 8212+8215
9+16 831 po 6.7. 5:087.7. 0:46 8212+8215
 8  805 ne 5.7. 4:146.7. 1:03 8212+8215
 8  805 so 4.7. 4:145.7. 1:03 8212+8215
11 806 pá 3.7. 5:583.7. 21:37 8212+8215
11+97 867 st 1.7. 21:291.7. 23:30 8215*MU
15+98 853 út 30.6. 21:581.7. 5:31 8215
2+91 852 po 29.6. 19:4630.6. 5:28 8215
25+97 862 ne 28.6. 22:3529.6. 6:08 8215
2+92 855 so 27.6. 20:0128.6. 4:53 8215
25+92 851 pá 26.6. 20:1827.6. 5:48 8215
 9  833 pá 26.6. 6:4226.6. 8:51 8214+8215
26+91 853 čt 25.6. 21:0826.6. 4:59 8215
 8  801 čt 25.6. 4:5425.6. 17:00 8214+8215*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.