Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 113 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18+95 864 ne 3.7. 21:394.7. 4:23 8215
14+96 866 so 2.7. 21:103.7. 5:18 8215
13+97 851 pá 1.7. 6:482.7. 5:27 8215
 9  823 čt 30.6. 5:2230.6. 18:42 8214+8215
 9  820 st 29.6. 5:0429.6. 18:33 8214+8215
 9  805 út 28.6. 15:1129.6. 0:12 8214+8215
10 806 út 28.6. 6:3828.6. 9:18 8214+8215
 4  811 po 27.6. 14:5627.6. 18:54 8214+8215
 9  805 po 27.6. 6:3927.6. 9:00 8214+8215
18+95 864 ne 26.6. 21:2427.6. 4:23 8215
19+95 865 so 25.6. 22:1826.6. 4:53 8215
15+98 853 pá 24.6. 21:0325.6. 4:59 8215
 4  808 pá 24.6. 14:3224.6. 18:30 8242+8215
10 806 pá 24.6. 6:3824.6. 9:18 8242+8215
7+91 854 čt 23.6. 20:3324.6. 5:00 8215
 8  804 čt 23.6. 6:5423.6. 18:53 8214+8215
7+91 854 st 22.6. 20:3323.6. 5:00 8215
 4  810 st 22.6. 14:4822.6. 18:46 8214+8215
 4  813 st 22.6. 6:2022.6. 10:10 8214+8215
 9  811 út 21.6. 6:4222.6. 0:21 8214+8215
15+98 853 po 20.6. 21:0321.6. 4:59 8215
 8  804 po 20.6. 6:5420.6. 18:53 8229+8215
19+95 864 ne 19.6. 21:2420.6. 4:23 8215
15+98 854 so 18.6. 21:2319.6. 5:29 8215
14+96 866 pá 17.6. 20:3218.6. 5:18 8215


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.