Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 809 ne 5.4. 4:295.4. 22:55 8215+8216
 9  809 pá 3.4. 6:203.4. 21:09 8215+8216
24 807 čt 2.4. 6:022.4. 20:05 8215+8216
 9  823 st 1.4. 4:311.4. 7:00 8215+8216*MU
 8  804 út 31.3. 5:4431.3. 22:38 8215+8216
24 807 po 30.3. 6:0230.3. 20:05 8215+8216
24 807 pá 27.3. 6:0227.3. 20:05 8215+8216
 9  806 út 24.3. 5:3824.3. 20:27 8215+8216
24 807 po 23.3. 6:0223.3. 20:05 8215+8216
24 805 pá 20.3. 5:4720.3. 20:05 8215+8216
 1  809 st 18.3. 6:5118.3. 21:41 8215+8216
24 806 út 17.3. 5:5817.3. 20:14 8215+8216
 9  822 po 16.3. 4:3116.3. 18:35 8215+8216
15+98 857 so 14.3. 21:1815.3. 3:15 8215
2+91 853 pá 13.3. 22:2214.3. 5:00 8215
11 809 pá 13.3. 4:0913.3. 19:44 8215+8214
 8  805 čt 12.3. 14:0513.3. 1:23 8215+8214
 6  803 čt 12.3. 6:1612.3. 9:50 8215+8214
13+97 867 st 11.3. 7:1012.3. 4:57 8215
 9  831 po 9.3. 5:019.3. 11:50 8221+8215*MU*1
5+94 865 so 7.3. 22:308.3. 4:38 8215
14+94 863 pá 6.3. 22:197.3. 3:58 8215
24 801 pá 6.3. 14:226.3. 15:45 8322+8215*MU
 6  803 pá 6.3. 6:166.3. 9:50 8322+8215
24 801 čt 5.3. 14:225.3. 19:16 8322+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Blatinách ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.