Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 213 544 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 802 dnes 4:3521.7. 0:42 8215
31 803 pá 19.7. 4:3520.7. 0:42 8215
31 804 čt 18.7. 14:4418.7. 21:13 8215
31 803 st 17.7. 4:3518.7. 0:42 8215
31 803 út 16.7. 4:3517.7. 0:42 8215
31 801 po 15.7. 5:2615.7. 20:12 8215
31 804 pá 12.7. 14:4412.7. 21:13 8215
31 801 čt 11.7. 5:2611.7. 20:12 8215
31 801 st 10.7. 5:2610.7. 20:12 8215
31 804 út 9.7. 14:449.7. 21:13 8215
Rok 2023
 8  807 čt 9.11. 15:009.11. 17:00 8215+8245*MU*1
 9  815 čt 9.11. 7:229.11. 9:43 8215+8245
2+92 854 st 8.11. 18:139.11. 4:57 8215
5+94 867 út 7.11. 22:058.11. 6:05 8215
11 803 út 7.11. 6:267.11. 19:28 8215+8303
6+9 823 po 6.11. 6:516.11. 19:33 8215+8303
15+98 852 ne 5.11. 22:466.11. 5:10 8215
15+98 851 so 4.11. 20:185.11. 4:40 8215
15+98 852 pá 3.11. 22:464.11. 5:10 8215
25+97 857 st 1.11. 23:222.11. 5:23 8215
 8  807 st 1.11. 5:011.11. 9:32 8214+8215
6+9 820 út 31.10. 7:4231.10. 21:07 8214+8215
 8  807 po 30.10. 15:0030.10. 19:39 8214+8215
9+14 804 po 30.10. 6:3230.10. 9:00 8214+8215
 1  811 pá 27.10. 5:4127.10. 20:48 8214+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8215+8245 do 9205 na Vítězném náměstí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.