Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8215

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 5. 2. 2001

Výrobní číslo: 156280

Původní evidenční číslo: 6601

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 846 639 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 805 út 23.1. 5:5023.1. 13:55 8215+8315*MU*1
16 802 po 22.1. 6:2522.1. 23:48 8215+8315
9 802 pá 19.1. 5:1820.1. 0:16 8215+8315
9 833 čt 18.1. 7:1719.1. 0:12 8215+8315
11 811 st 17.1. 6:1317.1. 19:58 8215+8315
14 802 út 16.1. 14:4016.1. 22:03 8215+8315
15 810 út 16.1. 4:1916.1. 10:23 8215+8315
9 833 po 15.1. 7:1716.1. 0:12 8215+8315
9 801 čt 11.1. 5:4912.1. 0:26 8215+8315
11 804 st 10.1. 5:3010.1. 22:06 8215+8315
9 818 út 9.1. 6:439.1. 23:29 8215+8315
24 801 po 8.1. 5:468.1. 19:53 8215+8315
15 806 pá 5.1. 6:045.1. 21:26 8215+8315
9 804 čt 4.1. 5:294.1. 10:00 8215+8315
1 804 út 2.1. 14:182.1. 20:11 8215+8315
9 804 út 2.1. 5:292.1. 10:00 8215+8315
1 801 po 1.1. 6:282.1. 1:12 8215+8315
Rok 2017
24 811 pá 29.12. 5:4029.12. 20:23 8215+8315
24 810 čt 28.12. 5:3028.12. 20:13 8215+8315
24 805 st 27.12. 5:5627.12. 20:38 8215+8315
1+91 854 ne 24.12. 7:1824.12. 20:55 8215+8315
9 811 so 23.12. 5:5323.12. 22:59 8215+8315
11 803 pá 22.12. 5:0322.12. 22:51 8215+8315
9 814 čt 21.12. 5:5722.12. 0:56 8215+8315
9 831 st 20.12. 5:0120.12. 23:59 8215+8315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Technická závada dveří vozu 8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.