Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 983 747 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 103 út 19.2. 8:0519.2. 19:40 8224+8309*Z
 9  804 po 18.2. 5:2618.2. 19:32 8224+8309
11 805 ne 17.2. 4:2918.2. 0:51 8224+8309
 9  808 so 16.2. 7:4017.2. 0:46 8224+8309
 9  804 pá 15.2. 5:2615.2. 19:32 8224+8309
 9  811 čt 14.2. 5:4815.2. 0:46 8224+8309
11 801 st 13.2. 4:0914.2. 0:51 8224+8309
 9  802 út 12.2. 5:2313.2. 0:16 8224+8309
 9  804 po 11.2. 5:2611.2. 19:32 8224+8309
15+98 853 so 9.2. 23:3810.2. 5:29 8224
15+98 852 pá 8.2. 23:189.2. 5:00 8224
11 803 pá 8.2. 6:018.2. 21:21 8224+8309
 9  817 čt 7.2. 6:127.2. 20:12 8224+8309
2+91 852 st 6.2. 19:167.2. 5:26 8224
 9  806 st 6.2. 6:276.2. 8:59 8224+8309
 9  806 út 5.2. 15:066.2. 0:26 8224+8309
 9  813 út 5.2. 6:495.2. 9:19 8224+8309
 9  806 po 4.2. 15:065.2. 0:26 8224+8309
 9  813 po 4.2. 6:494.2. 9:19 8224+8309
 9  802 pá 1.2. 5:232.2. 0:16 8224+8309
 1  812 čt 31.1. 5:491.2. 0:50 8224+8309
 6  803 st 30.1. 15:2931.1. 0:25 8224+8309
 6  803 st 30.1. 5:2430.1. 9:50 8224+8309
14 812 út 29.1. 4:3729.1. 20:36 8224+8309
 9  804 po 28.1. 5:2628.1. 19:32 8224+8309
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.