Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 079 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 864 po 3.8. 20:534.8. 4:50 8224
2+91 853 ne 2.8. 20:023.8. 4:59 8224
2+91 852 so 1.8. 19:302.8. 5:28 8224
25+92 851 pá 31.7. 20:311.8. 5:48 8224
6+99 863 čt 30.7. 21:1231.7. 5:07 8224
15+98 852 st 29.7. 21:3830.7. 5:00 8224
15+98 853 út 28.7. 21:5829.7. 5:31 8224
2+91 853 po 27.7. 21:1828.7. 4:59 8224
2+91 851 ne 26.7. 19:1527.7. 4:58 8224
25+97 862 so 25.7. 22:3526.7. 6:08 8224
sjHL 801 so 25.7. 0:4225.7. 5:11 8224
5+91 857 čt 23.7. 21:1324.7. 4:28 8224
15+98 852 st 22.7. 21:3823.7. 5:00 8224
15+98 853 út 21.7. 21:5822.7. 5:31 8224
2+91 852 po 20.7. 19:4621.7. 5:28 8224
14 807 ne 19.7. 5:1919.7. 21:47 8224+8225
14 802 so 18.7. 4:2319.7. 0:19 8224+8225
11 806 pá 17.7. 5:5817.7. 21:37 8224+8225
11 808 čt 16.7. 4:2916.7. 20:29 8224+8225
 8  809 st 15.7. 4:3415.7. 21:28 8224+8225
14 814 út 14.7. 4:5915.7. 0:22 8224+8225
 9  829 po 13.7. 15:2514.7. 0:56 8224+8225
25 807 po 13.7. 4:3013.7. 10:01 8224+8225
 9  804 st 8.7. 5:528.7. 20:32 8225+8224
 8  809 út 7.7. 4:347.7. 21:28 8225+8224


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.