Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 216 562 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 pá 29.9. 23:0430.9. 5:01 8224
11 802 pá 29.9. 4:2929.9. 19:27 8241+8224
11 807 čt 28.9. 5:4729.9. 0:37 8241+8224
11 813 st 27.9. 15:1427.9. 20:58 8241+8224
 9  805 st 27.9. 6:3927.9. 9:00 8241+8224
 6  805 út 26.9. 15:0026.9. 19:15 8241+8224
 9  808 út 26.9. 4:3026.9. 8:55 8241+8224*MU
 9  803 po 25.9. 6:1625.9. 21:51 8241+8224
1+96 862 ne 24.9. 20:3325.9. 4:57 8224
2+92 854 so 23.9. 18:2424.9. 4:57 8224
5+94 867 pá 22.9. 23:2723.9. 6:09 8224
 8  811 pá 22.9. 14:3622.9. 19:38 8219+8224
14 807 pá 22.9. 5:2122.9. 9:52 8219+8224
 1  809 čt 21.9. 14:3021.9. 20:20 8219+8224
 7  809 čt 21.9. 6:2821.9. 10:18 8219+8224
18+91 856 st 20.9. 22:5521.9. 4:57 8224
 7  815 st 20.9. 4:4820.9. 19:02 8224+8232
 6  805 út 19.9. 15:0019.9. 19:15 8224+8232
14 807 út 19.9. 5:2119.9. 9:52 8224+8232
 1  809 po 18.9. 14:3018.9. 20:20 8224+8232
 6  805 po 18.9. 7:0018.9. 9:12 8224+8232
1+96 862 ne 17.9. 20:3318.9. 4:57 8224
2+92 854 so 16.9. 20:2517.9. 4:57 8224
15+98 854 pá 15.9. 23:2416.9. 5:31 8224
25 805 pá 15.9. 4:5415.9. 18:50 8224+8214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.