Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 482 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 st 1.4. 20:301.4. 23:08 8313+8224*Z
 6  815 út 31.3. 6:1731.3. 20:59 8313+8224
 9  806 po 30.3. 5:3830.3. 20:27 8313+8224
 1  808 pá 27.3. 5:2127.3. 9:35 8313+8224
14 810 čt 26.3. 4:5926.3. 20:23 8313+8224
 6  815 st 25.3. 6:1725.3. 20:59 8313+8224
 6  809 út 24.3. 5:2424.3. 20:09 8313+8224
 9  806 po 23.3. 5:3823.3. 20:27 8313+8224
 1  803 pá 20.3. 6:0220.3. 18:38 8313+8224
5+94 866 čt 19.3. 23:0820.3. 4:38 8224
15 812 čt 19.3. 15:1119.3. 21:11 8314+8224
 9  806 čt 19.3. 6:2719.3. 9:09 8314+8224
2+92 855 st 18.3. 4:3619.3. 4:53 8224
36 801 út 17.3. 5:0017.3. 22:06 8224
36 801 po 16.3. 5:0016.3. 22:06 8224
15+98 853 so 14.3. 20:5815.3. 5:29 8224
5+94 869 pá 13.3. 22:5014.3. 5:08 8224
15+99 865 čt 12.3. 20:5813.3. 5:42 8224
15 809 čt 12.3. 14:3912.3. 18:31 8305+8224
 1  814 čt 12.3. 5:4112.3. 9:48 8305+8224
11 812 st 11.3. 6:1811.3. 20:02 8305+8224
5+94 865 út 10.3. 20:3611.3. 4:38 8224
 1  810 út 10.3. 5:3110.3. 18:28 8214+8224
26 714 po 9.3. 22:209.3. 23:45 8214+8224*Z1
11 801 po 9.3. 4:299.3. 20:30 8214+8224
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8334+8328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.