Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 922 507 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 811 pá 19.1. 6:1319.1. 19:58 8224+8314
2+92 865 čt 18.1. 19:4919.1. 4:48 8224
12+94 857 st 17.1. 23:1718.1. 6:01 8224
7+98 855 út 16.1. 21:0017.1. 5:00 8224
6 801 út 16.1. 4:3916.1. 19:00 8224+8304
9 811 po 15.1. 5:4816.1. 0:46 8224+8304
9 806 so 13.1. 7:5314.1. 0:36 8224+8304
9 811 čt 11.1. 6:1411.1. 20:04 8224+8304
24 803 st 10.1. 14:3010.1. 20:16 8224+8304*Z
6 807 út 9.1. 5:519.1. 20:31 8224+8304
15 808 so 6.1. 5:196.1. 23:31 8224+8304
6 814 pá 5.1. 5:006.1. 0:38 8224+8304
9 814 čt 4.1. 15:544.1. 20:39 8224+8304
24 805 st 3.1. 6:253.1. 19:36 8224+8304
1 801 út 2.1. 4:482.1. 19:42 8224+8304
15 805 po 1.1. 6:392.1. 0:31 8224+8304
Rok 2017
26+99 857 ne 31.12. 4:2931.12. 16:45 8224+8304*MU
9 806 so 30.12. 7:5331.12. 0:36 8224+8304
24 811 čt 28.12. 5:4028.12. 20:23 8224+8304
5 810 st 27.12. 5:5927.12. 23:29 8224+8304
15 804 po 25.12. 6:1925.12. 20:11 8224+8304
1 806 ne 24.12. 7:4124.12. 18:30 8224+8304
1 801 so 23.12. 4:2823.12. 20:52 8224+8304
1 814 pá 22.12. 14:4922.12. 20:56 8224+8304
9 806 pá 22.12. 6:2722.12. 8:59 8224+8304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.