Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 482 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  827 po 23.7. 5:2324.7. 0:16 8224+8232
15+99 862 so 21.7. 22:4222.7. 5:08 8224
15+98 855 pá 20.7. 23:0221.7. 4:33 8224
7+99 867 čt 19.7. 22:3520.7. 4:42 8224
15+98 855 st 18.7. 23:0219.7. 4:55 8224
2+92 869 út 17.7. 20:4418.7. 4:48 8224
15+98 856 po 16.7. 23:2217.7. 5:24 8224
36+97 866 ne 15.7. 5:2716.7. 4:25 8224
36 810 so 14.7. 5:2314.7. 21:26 8224
24 843 pá 13.7. 6:0013.7. 20:17 8316+8224
3+6 822 čt 12.7. 5:0813.7. 0:35 8316+8224
 9  804 st 11.7. 15:0512.7. 0:46 8316+8224
 9  804 st 11.7. 5:2911.7. 10:00 8316+8224
24 141 út 10.7. 5:4610.7. 19:53 8316+8224
22 117 po 9.7. 4:4910.7. 0:36 8316+8224
24 804 st 4.7. 6:144.7. 19:29 8316+8224
 9  816 út 3.7. 4:313.7. 20:27 8316+8224
 9  808 po 2.7. 15:253.7. 0:56 8316+8224
 9  808 po 2.7. 7:122.7. 9:35 8316+8224
 5  806 pá 29.6. 5:1929.6. 22:09 8316+8224
3+6 821 čt 28.6. 4:2128.6. 22:12 8316+8224
11 803 st 27.6. 5:0228.6. 0:51 8316+8224
 1  814 út 26.6. 14:4927.6. 1:12 8316+8224
3+6 822 út 26.6. 6:0626.6. 10:56 8224+8313
3+6 803 po 25.6. 5:3225.6. 12:45 8224+8313*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.