Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 258 397 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  808 dnes 8:0715.6. 21:57 8224+8222
 8  810 pá 14.6. 5:3315.6. 0:29 8224+8222
 8  810 čt 13.6. 5:3314.6. 0:29 8224+8222
 9  804 st 12.6. 15:0912.6. 20:10 8224+8222*MU
12 815 st 12.6. 6:2812.6. 10:16 8224+8222
 5  814 út 11.6. 15:3911.6. 23:37 8224+8222
 9  815 út 11.6. 7:2311.6. 9:44 8224+8222
 5  806 po 10.6. 4:3610.6. 18:19 8224+8222
 9  812 pá 7.6. 4:457.6. 22:33 8224+8222
11 802 čt 6.6. 4:326.6. 21:15 8224+8222
11 806 st 5.6. 4:516.6. 0:00 8224+8222
 8  810 út 4.6. 5:335.6. 0:29 8224+8222
 9  818 po 3.6. 5:023.6. 20:32 8224+8222
12 815 pá 31.5. 14:491.6. 0:44 8224+8222
 9  804 pá 31.5. 6:5231.5. 9:08 8224+8222
22 806 čt 30.5. 6:1831.5. 0:04 8224+8222
 5  808 st 29.5. 6:5929.5. 20:24 8224+8222
 7  816 út 28.5. 5:4528.5. 19:35 8224+8222
11 802 po 27.5. 4:3227.5. 21:15 8224+8222
11 808 pá 24.5. 7:0925.5. 0:17 8224+8222
 9  823 čt 23.5. 5:2523.5. 18:43 8224+8222
 9  805 st 22.5. 6:1623.5. 0:16 8224+8222
11 812 út 21.5. 5:5721.5. 19:15 8224+8222
 9  811 po 20.5. 6:3721.5. 0:36 8224+8222
 9  823 pá 17.5. 5:2517.5. 18:43 8224+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.