Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 128 047 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 856 ne 3.7. 22:234.7. 5:58 8224
19+95 865 so 2.7. 22:183.7. 4:53 8224
1+96 862 pá 1.7. 20:452.7. 4:55 8224
13+99 865 čt 30.6. 15:191.7. 5:43 8224
13 811 čt 30.6. 7:1930.6. 8:53 8224
13+99 865 st 29.6. 15:1930.6. 5:43 8224
13 811 st 29.6. 7:1929.6. 8:53 8224
13+97 851 po 27.6. 22:3428.6. 5:27 8224
 4  813 po 27.6. 15:1227.6. 19:10 8224+8303
10 807 út 26.4. 4:3626.4. 21:10 8224+8223*MU*1
 9  806 po 25.4. 6:0426.4. 0:01 8224+8223
 9  807 pá 22.4. 5:4722.4. 20:09 8224+8223
 8  808 čt 21.4. 6:0121.4. 23:49 8224+8223
 8  808 st 20.4. 6:0120.4. 23:49 8224+8223
25 801 út 19.4. 4:2219.4. 20:59 8224+8223
25 814 čt 14.4. 6:1114.4. 22:38 8224+8223
 9  815 st 13.4. 6:4113.4. 23:51 8224+8223
10 814 út 12.4. 4:3612.4. 18:38 8224+8223
14 814 po 11.4. 4:3512.4. 1:01 8224+8223
10 805 pá 8.4. 5:408.4. 23:47 8224+8223
10 810 čt 7.4. 6:108.4. 0:07 8224+8223
 9  823 st 6.4. 5:226.4. 18:42 8224+8223
 8  812 út 5.4. 6:256.4. 0:09 8224+8223
10 803 po 4.4. 5:164.4. 19:27 8224+8223
 9  812 pá 1.4. 4:462.4. 0:31 8224+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada elektrické součástky

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.