Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 180 337 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  812 čt 23.3. 15:0423.3. 19:02 8224+8221
25 805 čt 23.3. 4:3623.3. 8:15 8224+8241*MU
 8  808 st 22.3. 5:5822.3. 18:10 8224+8241*MU
 9  802 út 21.3. 6:0121.3. 21:52 8224+8241
10 815 po 20.3. 6:0020.3. 19:11 8224+8241
 9  804 pá 17.3. 15:0217.3. 19:54 8224+8241
 4  809 pá 17.3. 6:5617.3. 9:10 8224+8241
7+91 854 čt 16.3. 20:2917.3. 5:05 8224
11 815 čt 16.3. 15:1916.3. 17:40 8224
11 813 čt 16.3. 6:3616.3. 9:00 8224
13+98 850 st 15.3. 7:1416.3. 4:59 8224
13+99 865 út 14.3. 6:1815.3. 5:43 8224
13+94 860 po 13.3. 15:2214.3. 5:10 8224
11 813 po 13.3. 6:3613.3. 9:00 8224
1+96 862 ne 12.3. 19:5313.3. 4:55 8224
7+95 862 so 11.3. 22:4712.3. 4:23 8224
7+98 853 pá 10.3. 23:0911.3. 5:29 8224
11 813 pá 10.3. 15:0310.3. 17:24 8224
13 806 pá 10.3. 6:0710.3. 9:02 8224
7+95 862 pá 10.3. 0:2010.3. 4:23 8224*Z1
13 803 čt 9.3. 6:289.3. 19:14 8224
7+91 854 st 8.3. 20:299.3. 5:00 8224
11 814 st 8.3. 15:118.3. 17:32 8224
13 806 st 8.3. 6:078.3. 9:02 8224
13+99 865 út 7.3. 6:188.3. 0:20 8224*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.