Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 24. 4. 2001

Výrobní číslo: 157131

Původní evidenční číslo: 6627

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 066 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  807 po 25.5. 6:0225.5. 20:26 8224+8225
25 808 pá 22.5. 5:1622.5. 21:08 8224+8225
 6  804 čt 21.5. 4:3222.5. 0:25 8224+8225
 8  810 st 20.5. 6:1320.5. 23:07 8224+8225
10+98 852 út 19.5. 22:3620.5. 5:00 8224
 9  833 út 19.5. 6:4219.5. 8:51 8228+8224
10+98 852 po 18.5. 22:3619.5. 5:00 8224
 9  821 po 18.5. 6:1418.5. 16:00 8224+8221*MU
sjHL 801 po 18.5. 0:4218.5. 5:11 8224
26+97 866 so 16.5. 21:0617.5. 4:27 8224
10+98 853 pá 15.5. 20:5616.5. 5:31 8224
3+92 856 čt 14.5. 21:0015.5. 5:18 8224
sjHL 801 čt 14.5. 0:4214.5. 5:11 8224
10+98 852 út 12.5. 20:4013.5. 5:00 8224
25+92 851 po 11.5. 20:1812.5. 5:48 8224
sjHL 801 po 11.5. 0:4211.5. 5:11 8224
26+97 866 so 9.5. 21:0610.5. 4:27 8224
7+99 866 pá 8.5. 21:089.5. 5:42 8224
3+92 855 čt 7.5. 20:318.5. 4:53 8224
10+98 853 st 6.5. 20:467.5. 5:31 8224
26+91 852 út 5.5. 22:256.5. 5:27 8224
26+97 867 po 4.5. 22:325.5. 4:57 8224
24 805 po 4.5. 5:414.5. 19:45 8313+8224
16 803 ne 3.5. 9:384.5. 0:30 8313+8224
11 806 čt 30.4. 4:2930.4. 20:55 8313+8224
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.