Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8479

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 2. 2006

Výrobní číslo: 158891

Původní evidenční číslo: 6752

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 660 468 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 213 út 23.1. 5:1224.1. 0:49 8478+8479
8 206 po 22.1. 5:1622.1. 23:53 8478+8479
1+6 209 ne 21.1. 12:5722.1. 0:42 8478+8479
14 205 so 20.1. 4:3220.1. 21:03 8478+8479
3 202 pá 19.1. 4:1620.1. 1:03 8478+8479
12 215 čt 18.1. 5:4918.1. 21:38 8478+8479
17 216 st 17.1. 6:2818.1. 0:54 8478+8479
1+10 224 po 15.1. 5:2615.1. 21:20 8478+8479
1+10 211 ne 14.1. 4:1515.1. 1:03 8478+8479
12 209 so 13.1. 4:5513.1. 21:03 8478+8479
3 209 pá 12.1. 6:0313.1. 0:43 8478+8479
3 203 čt 11.1. 4:3611.1. 22:33 8478+8479
3 203 st 10.1. 4:3610.1. 22:33 8478+8479
3 203 út 9.1. 4:369.1. 22:33 8478+8479
1+10 208 po 8.1. 8:009.1. 1:03 8478+8479*Z
12 208 pá 5.1. 13:245.1. 20:14 8478+8479
12 201 pá 5.1. 5:385.1. 10:15 8478+8479
12 208 čt 4.1. 13:244.1. 20:14 8478+8479
12 201 čt 4.1. 5:384.1. 10:15 8478+8479
12 208 st 3.1. 13:243.1. 20:14 8478+8479
12 201 st 3.1. 5:383.1. 10:15 8478+8479
12 201 út 2.1. 14:282.1. 21:18 8478+8479
12 208 út 2.1. 6:582.1. 9:26 8478+8479
Rok 2017
10 203 pá 29.12. 5:5729.12. 19:07 8478+8479
12 201 čt 28.12. 14:2828.12. 21:18 8478+8479
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8510+8511

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.