Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8479

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 2. 2006

Výrobní číslo: 158891

Původní evidenční číslo: 6752

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 720 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 727 po 24.6. 14:2325.6. 0:53 8478+8479
 1  708 po 24.6. 4:0124.6. 10:26 8478+8479
5+94 866 pá 21.6. 23:1022.6. 6:02 8478+8479
15 804 pá 21.6. 6:2321.6. 21:41 8478+8479
 1  806 čt 20.6. 6:2820.6. 19:41 8478+8479
 5  811 st 19.6. 5:5919.6. 20:36 8478+8479
15 813 út 18.6. 5:1818.6. 22:51 8478+8479
15 801 po 17.6. 6:0317.6. 21:26 8478+8479
24 804 pá 14.6. 6:0414.6. 19:36 8478+8479
 9  817 čt 13.6. 6:1213.6. 20:12 8478+8479
15 801 st 12.6. 6:0312.6. 21:26 8478+8479
11 801 út 11.6. 4:2911.6. 20:30 8478+8479
 9  809 po 10.6. 15:1511.6. 0:36 8478+8479*Z
14 812 pá 7.6. 4:377.6. 20:36 8478+8479
11 803 čt 6.6. 5:087.6. 0:51 8478+8479
 9  831 st 5.6. 5:016.6. 0:08 8478+8479
 9  831 út 4.6. 5:015.6. 0:08 8478+8479
11 803 po 3.6. 5:084.6. 0:51 8478+8479
15 802 ne 2.6. 4:582.6. 21:11 8478+8479
11 802 so 1.6. 4:091.6. 22:21 8478+8479
 6  803 pá 31.5. 15:291.6. 0:25 8478+8479
 6  803 pá 31.5. 7:4031.5. 9:50 8478+8479*Z1
11 801 čt 30.5. 4:2930.5. 20:30 8478+8479
 9  831 st 29.5. 5:0130.5. 0:08 8478+8479
 6  804 út 28.5. 15:2028.5. 21:56 8478+8479
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8448+8324
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314+8308

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.