Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8479

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 27. 2. 2006

Výrobní číslo: 158891

Původní evidenční číslo: 6752

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 983 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 207 dnes 6:3917.6. 19:38 8479
19+95 261 ne 16.6. 19:2017.6. 4:43 8479
13+97 250 so 15.6. 20:4016.6. 5:29 8479
24+90 260 pá 14.6. 23:1115.6. 4:54 8479
19+93 255 čt 13.6. 22:4514.6. 4:42 8479*Z1
31 204 čt 13.6. 5:1513.6. 21:22 8479
31 208 st 12.6. 15:1812.6. 21:02 8479
31 208 st 12.6. 7:0912.6. 9:35 8479
sjKO 201 st 12.6. 2:4712.6. 4:51 8479
31 207 út 11.6. 6:3911.6. 19:38 8479
19+95 261 po 10.6. 19:2011.6. 4:43 8479
19+95 262 ne 9.6. 9:2010.6. 5:13 8479
19+95 262 pá 7.6. 18:208.6. 5:13 8479
19+95 262 čt 6.6. 18:207.6. 5:13 8479
10 208 čt 6.6. 7:156.6. 10:30 8479+8476
24+90 260 st 5.6. 23:116.6. 4:54 8479
25+93 251 út 4.6. 21:334.6. 23:10 8479*MU
13+97 250 po 3.6. 19:194.6. 5:29 8479
13+97 250 ne 2.6. 20:403.6. 5:29 8479
14+96 265 so 1.6. 21:322.6. 5:30 8479
19+93 254 pá 31.5. 20:441.6. 5:12 8479
10 208 pá 31.5. 15:1431.5. 18:30 8480+8479
10 218 pá 31.5. 6:4231.5. 10:00 8480+8479
19+93 254 čt 30.5. 20:4431.5. 5:12 8479
10 218 čt 30.5. 6:4230.5. 10:00 8479+8476
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8485
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.