Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8480

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 16. 3. 2006

Výrobní číslo: 160432

Původní evidenční číslo: 6773

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 686 146 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 264 po 18.11. 20:1119.11. 5:26 8480
17 202 po 18.11. 14:2418.11. 18:16 8496+8480
10 210 po 18.11. 6:4818.11. 10:08 8496+8480
5+94 264 so 16.11. 21:4317.11. 5:26 8480
5+95 250 pá 15.11. 22:1616.11. 5:11 8480
12 204 pá 15.11. 6:2515.11. 19:45 8535+8480
5+94 264 čt 14.11. 20:1115.11. 5:26 8480
12 209 čt 14.11. 4:5514.11. 18:16 8446+8480
12 207 st 13.11. 4:3513.11. 20:13 8446+8480
10 220 út 12.11. 4:1412.11. 20:02 8446+8480
12 213 po 11.11. 10:0011.11. 21:02 8446+8480*Z
12 209 po 11.11. 4:5511.11. 5:30 8446+8480*MU
15+92 254 so 9.11. 19:2410.11. 5:05 8480
5+94 264 pá 8.11. 20:269.11. 5:26 8480
5+94 265 čt 7.11. 20:208.11. 5:56 8480
17 202 čt 7.11. 14:247.11. 18:16 8480+8509
24 214 čt 7.11. 7:117.11. 9:22 8480+8509
11+93 266 st 6.11. 22:497.11. 5:14 8480
10 211 st 6.11. 5:426.11. 18:48 8480+8518
17+95 253 út 5.11. 21:436.11. 4:11 8480
10 211 út 5.11. 5:425.11. 18:48 8458+8480
10 217 po 4.11. 6:354.11. 19:36 8504+8480
5+95 255 ne 3.11. 20:574.11. 5:11 8480
11+93 261 st 30.10. 20:4231.10. 5:43 8480
5+94 264 út 29.10. 20:2530.10. 5:26 8480
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8520+8521
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.