Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8480

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 16. 3. 2006

Výrobní číslo: 160432

Původní evidenční číslo: 6773

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 696 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 255 st 1.4. 20:432.4. 5:11 8480
17+95 253 út 31.3. 22:131.4. 4:11 8480
11+93 261 po 30.3. 20:2731.3. 5:40 8480
sjKO 201 po 30.3. 2:5730.3. 4:50 8480
36 204 ne 29.3. 17:4530.3. 1:25 8480*Z
11+93 265 so 28.3. 21:4529.3. 5:40 8480
14+96 264 pá 27.3. 20:3428.3. 5:12 8480
14+94 262 čt 26.3. 20:1427.3. 5:34 8480
25+92 251 st 25.3. 20:1326.3. 5:58 8480
25+92 251 út 24.3. 20:1325.3. 5:58 8480
14+96 264 po 23.3. 20:3424.3. 5:12 8480
14+96 264 ne 22.3. 22:3323.3. 5:12 8480
sjKO 201 ne 22.3. 2:5722.3. 4:50 8480
36 204 so 21.3. 7:1322.3. 0:25 8480
17+95 253 pá 20.3. 22:1321.3. 4:12 8480
10 211 pá 20.3. 5:4220.3. 18:49 8534+8480
24 210 čt 19.3. 6:5519.3. 19:19 8495+8480
2+92 256 st 18.3. 20:1719.3. 5:29 8480
12 210 st 18.3. 5:4318.3. 17:38 8505+8480
24 210 út 17.3. 6:5517.3. 19:19 8505+8480
5+95 254 po 16.3. 19:4517.3. 4:41 8480
24 202 po 16.3. 6:5516.3. 18:02 8480+8534
14+96 264 ne 15.3. 22:3316.3. 5:12 8480
14+94 263 so 14.3. 22:1715.3. 5:34 8480
sjKO 201 so 14.3. 2:4814.3. 4:50 8480
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8492

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.