Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8480

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 16. 3. 2006

Výrobní číslo: 160432

Původní evidenční číslo: 6773

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 250 pá 16.8. 19:1917.8. 5:33 8480
19+93 255 čt 15.8. 19:3816.8. 5:15 8480
7+92 251 st 14.8. 20:5815.8. 6:06 8480
19+93 255 út 13.8. 19:3814.8. 5:15 8480
25+93 251 po 12.8. 21:3313.8. 5:45 8480
sjKO 201 po 12.8. 2:4712.8. 4:50 8480
15+95 266 so 10.8. 21:3111.8. 3:53 8480
15+95 268 pá 9.8. 21:5110.8. 4:53 8480
19+95 261 čt 8.8. 21:049.8. 5:23 8480
19+93 254 st 7.8. 19:448.8. 4:45 8480
25+93 251 út 6.8. 21:337.8. 5:45 8480
sjKO 201 út 6.8. 2:476.8. 4:50 8480
19+95 261 ne 4.8. 21:195.8. 5:23 8480
19+93 255 so 3.8. 7:444.8. 5:15 8480
25+93 251 po 29.7. 21:3329.7. 23:45 8480*MU
sjKO 201 po 29.7. 2:4729.7. 4:50 8480
1+95 267 so 27.7. 20:3628.7. 4:23 8480
sjKO 201 so 27.7. 2:4727.7. 4:50 8480
15+95 266 čt 25.7. 21:3126.7. 3:53 8480
15+95 268 st 24.7. 21:5125.7. 4:53 8480
19+93 254 út 23.7. 19:4424.7. 4:45 8480
7+92 251 po 22.7. 20:5823.7. 6:06 8480
13+97 250 ne 21.7. 20:4022.7. 5:33 8480
19+93 255 so 20.7. 7:4421.7. 5:15 8480
13+97 250 st 17.7. 19:1918.7. 5:33 8480
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.