Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8513

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 12. 2006

Výrobní číslo: 157141

Původní evidenční číslo: 6637

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 576 757 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2 210 út 23.1. 5:1023.1. 18:34 8513
2 208 po 22.1. 6:4523.1. 0:09 8513
14+93 255 ne 21.1. 19:3722.1. 4:40 8513
25+94 252 so 20.1. 22:0921.1. 4:46 8513
5+95 268 pá 19.1. 21:1320.1. 4:53 8513
17 223 pá 19.1. 7:1219.1. 18:09 8496+8513
12+94 255 čt 18.1. 20:0019.1. 5:32 8513
12+94 256 st 17.1. 22:5518.1. 6:02 8513
12 209 st 17.1. 4:5517.1. 18:17 8524+8513
12 203 út 16.1. 6:1716.1. 19:37 8524+8513
sjKO 201 út 16.1. 2:5916.1. 4:50 8513
15+92 264 po 15.1. 19:4615.1. 22:30 8513*MU
12 204 ne 14.1. 12:5614.1. 20:03 8513+8459
17 217 so 13.1. 4:1914.1. 0:04 8513+8459
12 207 pá 12.1. 4:3512.1. 22:18 8513+8459
17 226 čt 11.1. 6:1912.1. 0:24 8513+8459
17 202 st 10.1. 6:4010.1. 19:48 8513+8459
17 202 út 9.1. 6:409.1. 19:48 8513+8459
12 203 po 8.1. 5:588.1. 19:26 8513+8459
17 218 ne 7.1. 14:248.1. 0:04 8513+8452
12 208 so 6.1. 4:356.1. 20:48 8513+8452
17 210 pá 5.1. 5:436.1. 0:04 8513+8452
17 210 čt 4.1. 5:435.1. 0:04 8513+8452
3 209 st 3.1. 6:034.1. 0:43 8513+8452
10 215 út 2.1. 4:563.1. 0:13 8513+8452
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.