Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8513

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 12. 2006

Výrobní číslo: 157141

Původní evidenční číslo: 6637

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 719 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
95 202 po 22.2. 22:3423.2. 2:00 8513*MU*1
24 202 po 22.2. 6:2722.2. 19:36 8513+8535
11+93 265 ne 21.2. 20:0222.2. 5:40 8513
1+96 262 so 20.2. 20:4821.2. 5:12 8513
95 202 pá 19.2. 22:3420.2. 5:11 8513
24 213 pá 19.2. 5:5719.2. 19:16 8481+8513
95 202 čt 18.2. 22:3419.2. 4:41 8513
24 213 čt 18.2. 5:5718.2. 19:16 8496+8513
95 201 st 17.2. 22:0418.2. 4:41 8513
24 213 st 17.2. 5:5717.2. 19:16 8513+8535
11+93 263 út 16.2. 19:5817.2. 4:42 8513
13+95 257 po 15.2. 21:1716.2. 4:11 8513
95 202 ne 14.2. 22:3515.2. 5:11 8513
17+93 264 so 13.2. 20:3914.2. 5:10 8513
1+96 262 pá 12.2. 20:4813.2. 5:12 8513
94 202 čt 11.2. 21:5212.2. 5:55 8513
24 202 čt 11.2. 6:2711.2. 19:36 8537+8513
17+93 264 st 10.2. 20:3911.2. 5:10 8513
11+93 265 út 9.2. 20:0210.2. 5:40 8513
94 202 po 8.2. 21:529.2. 5:55 8513
17+93 264 ne 7.2. 20:398.2. 5:10 8513
95 202 so 6.2. 22:347.2. 5:11 8513
94 202 pá 5.2. 21:526.2. 5:55 8513
sjKO 201 pá 5.2. 2:585.2. 4:50 8513
13+95 257 st 3.2. 21:174.2. 4:11 8513
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.