Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8513

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 12. 2006

Výrobní číslo: 157141

Původní evidenční číslo: 6637

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 821 675 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  204 pá 23.5. 6:4023.5. 21:26 8513+8479
 3  209 čt 22.5. 6:0322.5. 19:05 8513+8479
17 228 st 21.5. 6:0621.5. 19:56 8513+8479
14 212 út 20.5. 4:3620.5. 21:14 8513+8479
 1  212 po 19.5. 6:0419.5. 22:30 8513+8479
 1  212 pá 16.5. 6:0416.5. 22:30 8513+8479
17 228 čt 15.5. 6:0615.5. 19:56 8513+8479
14 217 st 14.5. 14:3615.5. 0:12 8513+8479
25 214 st 14.5. 5:1314.5. 9:28 8513+8479
 1  212 út 13.5. 6:0413.5. 22:30 8513+8479
17 228 po 12.5. 6:0612.5. 19:56 8513+8479
 1  204 pá 9.5. 5:219.5. 14:45 8513+8479*MU
 3  209 st 7.5. 6:037.5. 19:05 8513+8479
17 228 út 6.5. 6:066.5. 19:56 8513+8479
 1  204 po 5.5. 6:405.5. 21:26 8513+8479
 1  202 st 30.4. 6:2030.4. 19:08 8513+8479
10 218 út 29.4. 13:5729.4. 19:56 8513+8479
17 226 út 29.4. 5:2929.4. 10:15 8513+8479
25 202 po 28.4. 5:4328.4. 21:33 8513+8479
17 226 pá 25.4. 14:4725.4. 22:59 8513+8479
10 208 čt 24.4. 15:1724.4. 18:31 8513+8479
25 214 čt 24.4. 5:1324.4. 9:28 8513+8479
10 218 st 23.4. 13:5723.4. 19:56 8513+8479
17 226 st 23.4. 5:2923.4. 10:15 8513+8479
14 215 út 22.4. 5:0822.4. 19:05 8513+8479
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.