Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8513

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 12. 2006

Výrobní číslo: 157141

Původní evidenční číslo: 6637

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 622 759 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 219 pá 23.10. 5:2323.10. 11:40 8510+8513
12 208 čt 22.10. 7:2422.10. 23:59 8510+8513
16 218 st 21.10. 5:5021.10. 10:17 8510+8513
12 205 út 20.10. 7:0020.10. 20:18 8510+8513
16 220 po 19.10. 6:1819.10. 10:50 8510+8513
10 218 pá 16.10. 7:4016.10. 23:04 8510+8513
 3  219 čt 15.10. 6:5215.10. 9:24 8510+8513
16 216 st 14.10. 4:2314.10. 10:47 8510+8513
10 215 út 13.10. 7:1713.10. 19:41 8510+8513
 3  203 po 12.10. 5:0512.10. 10:12 8510+8513
12 204 ne 11.10. 9:3012.10. 0:59 8510+8513*Z
12 201 pá 9.10. 6:209.10. 19:40 8510+8513
12 205 čt 8.10. 7:008.10. 20:18 8510+8513
12 201 st 7.10. 6:207.10. 19:40 8510+8513
12 201 út 6.10. 6:206.10. 19:40 8510+8513
12 205 po 5.10. 7:005.10. 20:18 8510+8513
10 219 čt 1.10. 5:231.10. 11:40 8510+8513
12 205 st 30.9. 7:0030.9. 20:18 8510+8513
12 201 út 29.9. 6:2029.9. 19:40 8510+8513
10 215 pá 25.9. 7:1725.9. 19:41 8510+8513
12 208 čt 24.9. 7:2424.9. 23:59 8510+8513
12 208 st 23.9. 7:2423.9. 23:59 8510+8513
10 219 út 22.9. 5:2322.9. 11:40 8510+8513
10 220 po 21.9. 5:3321.9. 11:50 8510+8513
10 218 pá 18.9. 7:4018.9. 23:04 8510+8513
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8512+8534

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.