Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8513

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 12. 2006

Výrobní číslo: 157141

Původní evidenční číslo: 6637

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 600 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 213 čt 26.4. 6:3227.4. 0:43 8496+8513
16 216 st 25.4. 6:2925.4. 21:01 8496+8513
12 210 út 24.4. 5:0424.4. 22:35 8496+8513
14 214 po 23.4. 4:1724.4. 1:03 8496+8513
12 207 ne 22.4. 4:3522.4. 23:04 8496+8513
14 206 so 21.4. 4:1621.4. 22:24 8496+8513
12 205 pá 20.4. 15:1320.4. 20:00 8496+8513*MU
15 205 čt 19.4. 5:5419.4. 21:18 8496+8513
12+93 254 st 18.4. 22:0419.4. 4:13 8513
12 204 st 18.4. 6:2518.4. 19:45 8458+8513
5+95 265 út 17.4. 20:4418.4. 4:53 8513
17 223 út 17.4. 7:1217.4. 18:08 8513+8457
12+93 251 po 16.4. 20:4517.4. 5:40 8513
12 204 po 16.4. 6:2516.4. 19:45 8513+8524
5+95 265 ne 15.4. 19:2116.4. 4:53 8513
15+92 250 so 14.4. 20:1215.4. 5:05 8513
14+93 255 pá 13.4. 21:1114.4. 4:25 8513
14 213 pá 13.4. 5:5113.4. 18:50 8459+8513
12+93 254 čt 12.4. 22:0413.4. 4:13 8513
14+93 256 st 11.4. 20:2612.4. 5:10 8513
12 209 st 11.4. 4:5511.4. 18:16 8446+8513
17 215 út 10.4. 6:3610.4. 19:51 8446+8513
14+93 255 po 9.4. 21:1110.4. 4:40 8513
14 213 po 9.4. 5:519.4. 18:50 8513+8452
14+93 256 ne 8.4. 21:029.4. 5:10 8513
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.