Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8513

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 12. 2006

Výrobní číslo: 157141

Původní evidenční číslo: 6637

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 755 075 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
25 209 st 1.11. 5:101.11. 9:57 8484+8513
18+95 261 ne 22.10. 1:3022.10. 4:43 8513*Z1
 3  204 po 9.10. 6:309.10. 8:49 8477+8513
12 210 st 4.10. 6:444.10. 9:08 8498+8513
sjKO 201 st 4.10. 2:584.10. 4:51 8513
12 210 pá 8.9. 14:368.9. 23:48 8510+8513
10 205 pá 8.9. 6:168.9. 9:31 8510+8513
10 205 čt 7.9. 14:427.9. 20:41 8510+8513
12 210 čt 7.9. 6:447.9. 9:08 8510+8513
12 212 st 6.9. 4:426.9. 19:16 8510+8513
10 210 út 5.9. 15:226.9. 0:35 8510+8513
12 215 po 4.9. 5:174.9. 9:48 8510+8513
17 204 pá 1.9. 5:192.9. 0:18 8510+8513
12 206 čt 31.8. 14:191.9. 0:08 8510+8513
12 212 čt 31.8. 5:4631.8. 10:36 8510+8513
17 204 st 30.8. 5:1931.8. 0:18 8510+8513
 6  205 út 29.8. 6:2929.8. 19:46 8510+8513
 6  205 po 28.8. 6:2928.8. 19:46 8510+8513
12 206 pá 25.8. 5:1625.8. 10:16 8510+8513
12 206 čt 24.8. 14:1925.8. 0:08 8510+8513
12 212 čt 24.8. 5:4624.8. 10:36 8510+8513
24 211 st 23.8. 14:3723.8. 20:10 8510+8513
12 212 st 23.8. 5:4623.8. 10:36 8510+8513
12 212 út 22.8. 15:1923.8. 0:48 8510+8513
12 206 út 22.8. 5:1622.8. 10:16 8510+8513
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8479

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.