Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 466 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26+97 867 ne 29.3. 21:2730.3. 4:57 8317
sjHL 802 ne 29.3. 1:3129.3. 5:11 8317
26+97 866 pá 27.3. 21:0428.3. 4:27 8317
5+94 866 čt 26.3. 23:0827.3. 4:38 8317
26+97 866 st 25.3. 21:0426.3. 4:27 8317
14+94 861 út 24.3. 22:2125.3. 5:08 8317
 9  823 út 24.3. 4:3124.3. 9:25 8312+8317
 6  813 po 23.3. 5:3523.3. 10:34 8312+8317
 1  809 pá 20.3. 6:5120.3. 21:41 8312+8317
 1  809 čt 19.3. 6:5119.3. 21:41 8312+8317
sjHL 801 čt 19.3. 0:5219.3. 5:11 8317
 6  813 st 18.3. 15:2919.3. 0:09 8317+8241
 9  802 st 18.3. 5:2318.3. 9:30 8317+8241*MU
 1  808 út 17.3. 4:4818.3. 1:10 8317+8241
14 808 po 16.3. 4:5916.3. 19:37 8317+8241
14 806 pá 13.3. 4:3913.3. 23:19 8317+8241
11 801 čt 12.3. 4:2912.3. 20:30 8317+8241
15 812 st 11.3. 15:1111.3. 21:11 8317+8241
24 801 st 11.3. 5:4411.3. 10:36 8317+8241
15 809 út 10.3. 14:3910.3. 18:31 8317+8241
 9  813 út 10.3. 6:4910.3. 9:19 8317+8241
15+99 865 po 9.3. 20:5810.3. 5:42 8317
 1  810 po 9.3. 5:319.3. 18:28 8241+8317
sjHL 801 ne 8.3. 0:528.3. 5:11 8317
36 801 so 7.3. 5:197.3. 22:06 8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.