Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 043 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 814 po 1.3. 5:151.3. 20:31 8317+8318
16 814 st 24.2. 5:1524.2. 20:31 8317+8318
16 814 út 23.2. 5:1523.2. 20:31 8317+8318
25 803 po 22.2. 4:3722.2. 20:17 8317+8318
 1  807 pá 19.2. 6:0219.2. 20:26 8317+8318
15 804 čt 18.2. 4:5818.2. 19:44 8317+8318
 1  807 st 17.2. 6:0217.2. 20:26 8317+8318
 1  811 út 16.2. 4:4716.2. 23:09 8317+8318
 1  807 po 15.2. 6:0215.2. 20:26 8317+8318
16 819 pá 12.2. 14:2012.2. 21:16 8317+8318
 1  807 čt 11.2. 6:0211.2. 20:26 8317+8318
15 804 st 10.2. 14:2010.2. 19:44 8317+8318*Z
16 819 út 9.2. 14:209.2. 21:16 8317+8318
16 819 út 9.2. 6:389.2. 10:48 8317+8318
 1  809 po 8.2. 6:188.2. 20:37 8317+8318
14 801 ne 7.2. 4:407.2. 21:47 8317+8318
16 808 pá 5.2. 7:075.2. 19:39 8317+8318
25 803 čt 4.2. 4:374.2. 20:17 8317+8318
14 801 st 3.2. 5:563.2. 22:18 8317+8318
25 813 po 1.2. 4:301.2. 19:38 8317+8318
25 805 ne 31.1. 4:3031.1. 22:24 8317+8318
 8  806 so 30.1. 4:3430.1. 23:03 8317+8318
11 801 pá 29.1. 4:2929.1. 22:50 8317+8318
 1  811 čt 28.1. 4:4728.1. 23:09 8317+8318
11 811 st 27.1. 4:0927.1. 20:29 8317+8318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8313+8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.