Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 056 771 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 808 út 11.5. 7:0711.5. 19:40 8316+8317
sjHL 801 po 10.5. 23:0311.5. 5:18 8317
1+98 856 ne 9.5. 20:1510.5. 4:58 8317
2+92 855 so 8.5. 6:149.5. 5:48 8317
15 802 pá 7.5. 6:347.5. 21:26 8317+8304
99 801 čt 6.5. 21:377.5. 5:10 8317
2+91 852 st 5.5. 4:436.5. 5:00 8317
 1  807 út 4.5. 6:024.5. 20:26 8317+8316
1+98 856 po 3.5. 20:154.5. 4:58 8317
2+92 855 ne 2.5. 6:163.5. 5:48 8317
94 803 so 1.5. 22:282.5. 6:01 8317
 9  822 pá 30.4. 9:0030.4. 20:55 8317+8316*Z
 1  807 čt 29.4. 6:5029.4. 20:26 8317+8316*Z1
14 801 st 28.4. 5:5728.4. 22:18 8317+8316
15 807 út 27.4. 5:3227.4. 22:14 8317+8316
 1  807 po 26.4. 6:0226.4. 20:26 8317+8316
 1  803 pá 23.4. 5:2023.4. 19:42 8317+8316
 1  809 čt 22.4. 6:1822.4. 20:37 8317+8316
15+98 851 st 21.4. 20:4022.4. 5:29 8317
94 803 út 20.4. 22:2821.4. 6:01 8317
16 808 po 19.4. 7:0719.4. 19:40 8316+8317
sjHL 801 ne 18.4. 22:0319.4. 5:18 8317
5+94 867 so 17.4. 21:0918.4. 4:50 8317
1+98 856 pá 16.4. 20:1517.4. 4:58 8317
2+92 855 čt 15.4. 5:0416.4. 5:48 8317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8215
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8242

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.