Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 897 347 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 116 po 3.12. 6:073.12. 7:00 8228+8317*MU
15 110 pá 30.11. 5:3230.11. 21:07 8228+8317
 5  841 čt 29.11. 5:5929.11. 20:17 8228+8317
 9  802 st 28.11. 5:2329.11. 0:16 8228+8317
15 141 út 27.11. 5:1227.11. 23:51 8228+8317
24 104 po 26.11. 6:0626.11. 19:39 8228+8317
24 841 pá 23.11. 5:3023.11. 20:18 8228+8317
 1  805 čt 22.11. 4:2822.11. 21:26 8228+8317
15 141 st 21.11. 5:1221.11. 20:41 8228+8317
15 101 út 20.11. 5:5820.11. 21:37 8228+8317
 7  101 po 19.11. 5:4119.11. 19:37 8228+8317
 7  110 pá 16.11. 4:4317.11. 1:04 8228+8317
11 105 čt 15.11. 5:3815.11. 19:03 8228+8317
15 103 st 14.11. 6:0814.11. 19:40 8228+8317
15 110 út 13.11. 5:3213.11. 21:07 8228+8317
15 110 po 12.11. 5:3212.11. 21:07 8228+8317
 7  110 pá 9.11. 4:4310.11. 1:04 8228+8317
11 105 čt 8.11. 5:388.11. 19:03 8228+8317
15 106 st 7.11. 6:417.11. 20:08 8228+8317
32 113 út 6.11. 6:167.11. 0:23 8228+8317
26 106 po 5.11. 4:565.11. 21:08 8228+8317
 7  109 pá 2.11. 5:032.11. 20:55 8228+8317
11 105 čt 1.11. 5:381.11. 19:03 8228+8317
15 106 st 31.10. 6:4131.10. 20:08 8228+8317
34 142 út 30.10. 4:5230.10. 18:16 8228+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.