Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:

AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+99 869 so 25.1. 20:1326.1. 5:42 8317
14+94 863 pá 24.1. 22:4825.1. 4:50 8317
 9  804 pá 24.1. 5:2624.1. 19:32 8317+8225
 9  822 čt 23.1. 4:3123.1. 18:35 8317+8225
11 812 st 22.1. 6:1822.1. 20:02 8317+8225
2+91 853 út 21.1. 20:4722.1. 5:00 8317
 1  806 út 21.1. 6:2821.1. 19:41 8317+8302
14+94 863 po 20.1. 20:0621.1. 4:50 8317
24 801 po 20.1. 14:2220.1. 19:16 8317+8316
15 812 po 20.1. 5:5120.1. 9:42 8317+8316
2+92 856 čt 16.1. 20:1617.1. 5:18 8317
 9  804 čt 16.1. 5:2616.1. 19:32 8317+8239
 6  813 st 15.1. 5:4615.1. 20:29 8317+8239
11 812 út 14.1. 6:1814.1. 20:02 8317+8239
2+92 856 po 13.1. 20:1614.1. 5:18 8317
 6  816 po 13.1. 5:2413.1. 18:22 8321+8317
 6  807 ne 12.1. 5:1212.1. 23:25 8321+8317
 8  802 so 11.1. 4:5412.1. 1:03 8321+8317
 9  806 pá 10.1. 15:0611.1. 0:26 8321+8317
 9  806 pá 10.1. 6:2710.1. 8:59 8321+8317
13+97 866 čt 9.1. 22:4910.1. 4:27 8317
 1  810 čt 9.1. 5:319.1. 18:28 8233+8317
 1  812 st 8.1. 5:498.1. 18:40 8233+8317*MU
11 809 út 7.1. 4:097.1. 19:44 8233+8317
 9  806 po 6.1. 15:067.1. 0:26 8233+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.