Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 687 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 po 22.10. 4:2822.10. 21:26 8228+8317
11 805 ne 21.10. 4:2922.10. 0:51 8228+8317
1+12 831 so 20.10. 7:4421.10. 1:11 8228+8317
39 827 pá 19.10. 15:3419.10. 21:39 8228+8317
24 807 pá 19.10. 7:0219.10. 9:27 8228+8317
39 817 čt 18.10. 14:5418.10. 18:48 8228+8317
24 807 čt 18.10. 7:0218.10. 9:27 8228+8317
12+15 142 st 17.10. 5:2317.10. 19:58 8228+8317
26 116 út 16.10. 6:0716.10. 20:01 8228+8317
24 841 po 15.10. 5:3015.10. 20:18 8228+8317
 6  803 pá 12.10. 5:2412.10. 9:50 8228+8317
12+15 141 čt 11.10. 6:0812.10. 0:45 8228+8317
12+15 111 st 10.10. 6:5710.10. 19:41 8228+8317
 7  110 út 9.10. 4:4310.10. 1:04 8228+8317
 5  841 po 8.10. 6:008.10. 20:32 8228+8317
11 812 pá 5.10. 6:165.10. 20:02 8228+8317
 1  806 čt 4.10. 6:284.10. 19:41 8228+8317
 1  806 st 3.10. 15:553.10. 19:41 8228+8317*Z
 7  106 st 3.10. 6:293.10. 8:20 8228+8317*MU
 7  104 út 2.10. 6:152.10. 20:05 8228+8317
 5  107 po 1.10. 5:551.10. 22:02 8228+8317
 7  104 čt 27.9. 6:1327.9. 20:07 8228+8317
26 111 st 26.9. 5:3526.9. 22:07 8228+8317
24 106 út 25.9. 6:2425.9. 19:59 8228+8317
 6  101 po 24.9. 8:3524.9. 20:40 8228+8317*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8711+8710
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9425

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.