Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 244 061 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  801 po 21.10. 6:0221.10. 23:57 8316+8317
 9  805 pá 18.10. 6:1619.10. 0:16 8316+8317
 5  801 čt 17.10. 6:0217.10. 23:57 8316+8317
 7  816 st 16.10. 5:4616.10. 19:35 8316+8317
 7  806 út 15.10. 4:4215.10. 20:51 8316+8317
 7  809 po 14.10. 5:0214.10. 20:48 8316+8317
11 812 pá 11.10. 6:0711.10. 17:00 8316+8317*MU
 9  804 čt 10.10. 15:0911.10. 0:06 8316+8317
 7  807 čt 10.10. 6:4510.10. 10:29 8316+8317
15+98 853 st 9.10. 23:0610.10. 5:03 8317
 9  823 st 9.10. 5:259.10. 18:43 8316+8317
 7  809 út 8.10. 5:028.10. 20:48 8316+8317
 9  818 po 7.10. 5:007.10. 20:32 8316+8317
 9  823 pá 4.10. 5:254.10. 18:43 8316+8317
 9  809 čt 3.10. 15:293.10. 19:58 8316+8317
 9  804 čt 3.10. 6:523.10. 9:08 8316+8317
15+98 853 st 2.10. 23:063.10. 5:03 8317
31 804 st 2.10. 5:212.10. 21:13 8317
31 804 út 1.10. 5:211.10. 21:13 8317
31 804 po 30.9. 5:2130.9. 21:13 8317
31 801 pá 27.9. 4:3527.9. 20:53 8317
31 808 čt 26.9. 15:2426.9. 19:57 8317
31 808 čt 26.9. 7:1626.9. 9:27 8317
15+98 853 st 25.9. 23:0626.9. 5:03 8317
11 802 st 25.9. 4:3225.9. 21:26 8317+8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.