Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:

AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 927 471 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 st 26.6. 15:3827.6. 0:56 8309+8317
 9  814 st 26.6. 6:4826.6. 9:19 8309+8317
2+99 863 út 25.6. 20:1826.6. 4:42 8317
15+99 865 po 24.6. 20:5825.6. 5:40 8317
 9  826 po 24.6. 5:4824.6. 18:48 8316+8317
2+92 855 so 22.6. 21:4723.6. 4:54 8317
15+98 853 pá 21.6. 23:3822.6. 5:29 8317
1+98 355 pá 21.6. 1:3521.6. 2:22 8317*Z
5+94 866 st 19.6. 23:0920.6. 6:02 8317
15 803 st 19.6. 6:1419.6. 19:29 8317+8239
2+92 856 út 18.6. 20:1619.6. 5:18 8317
 9  826 út 18.6. 5:4818.6. 18:48 8317+8239
 9  826 po 17.6. 5:4817.6. 18:48 8317+8239
2+99 863 ne 16.6. 20:1617.6. 4:42 8317
7+91 857 so 15.6. 22:0516.6. 4:39 8317
15+98 852 pá 14.6. 23:1815.6. 5:00 8317
15 801 pá 14.6. 6:0314.6. 21:26 8239+8317
11 801 čt 13.6. 8:3513.6. 20:30 8239+8317*Z1
24 804 st 12.6. 6:0412.6. 19:36 8239+8317
2+92 855 út 11.6. 6:0712.6. 4:48 8317
2+92 856 po 10.6. 20:1611.6. 5:18 8317
24 801 po 10.6. 14:2210.6. 19:16 8317+8318
 9  813 po 10.6. 6:4910.6. 9:19 8317+8318
15 805 so 8.6. 5:588.6. 22:12 8317+8318
 9  804 pá 7.6. 5:267.6. 19:32 8317+8318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8655
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.