Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 176 936 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  815 dnes 4:4825.9. 19:02 8317+8319
Zvl 888 ne 24.9. 18:3024.9. 21:30 8317*1
11 805 pá 22.9. 4:4922.9. 23:57 8317+8231
14 803 čt 21.9. 14:2921.9. 21:46 8317+8231
 8  811 čt 21.9. 5:0521.9. 9:59 8317+8231
11 813 st 20.9. 15:1420.9. 20:58 8317+8231
11 813 st 20.9. 7:0520.9. 8:56 8317+8231
5+94 867 út 19.9. 23:2720.9. 6:09 8317
 1  814 út 19.9. 15:1019.9. 21:05 8231+8317
 9  805 út 19.9. 6:3919.9. 9:00 8231+8317
11 813 po 18.9. 15:1418.9. 20:58 8231+8317
25 816 po 18.9. 6:3818.9. 9:45 8231+8317
2+92 854 ne 17.9. 20:2518.9. 4:57 8317
15+98 853 so 16.9. 23:0417.9. 5:01 8317
15+98 853 pá 15.9. 23:0416.9. 5:01 8317
5+94 867 čt 14.9. 23:2715.9. 6:09 8317
ZkJ 881 st 13.9. 11:0013.9. 14:00 8317
 8  815 st 13.9. 6:2513.9. 9:06 8317+8219
 1  814 út 12.9. 15:1012.9. 21:05 8317+8219
 8  815 út 12.9. 6:2512.9. 9:06 8317+8219
 9  805 po 11.9. 15:1611.9. 19:40 8317+8219
 8  811 po 11.9. 5:0511.9. 9:59 8317+8219
 9  815 pá 8.9. 6:598.9. 20:24 8309+8317
2+91 852 čt 7.9. 22:528.9. 4:54 8317
 1  807 čt 7.9. 5:087.9. 18:23 8317+8217
*1 = posílení provozu po fotbalovém utkání v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.