Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 090 626 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 816 pá 3.12. 14:493.12. 23:07 8317+8318
14 811 pá 3.12. 5:533.12. 10:15 8317+8318*MU
2+92 855 pá 3.12. 0:303.12. 4:57 8317*Z1
11 813 čt 2.12. 15:142.12. 20:58 8317+8318
14 803 čt 2.12. 6:182.12. 9:12 8317+8318
15+98 853 st 1.12. 21:032.12. 4:59 8317
 6  804 st 1.12. 7:001.12. 18:59 8317+8316
 9  811 út 30.11. 6:421.12. 0:21 8317+8316
11 813 po 29.11. 15:1429.11. 20:58 8317+8316
 5  814 po 29.11. 6:5829.11. 8:45 8317+8316
7+91 854 ne 28.11. 20:3329.11. 5:00 8317
7+94 867 so 27.11. 23:0228.11. 6:02 8317
25+97 855 pá 26.11. 22:2027.11. 5:26 8317
 8  809 pá 26.11. 14:3526.11. 19:26 8317+8318
 1  814 pá 26.11. 7:1726.11. 9:33 8317+8318
2+92 856 čt 25.11. 22:3226.11. 5:18 8317
7+94 867 st 24.11. 23:0225.11. 6:02 8317
25 811 st 24.11. 14:1024.11. 21:47 8317+8322
 1  814 st 24.11. 7:1724.11. 9:33 8317+8322
7+94 867 út 23.11. 23:0224.11. 6:02 8317
11 802 út 23.11. 4:3023.11. 19:25 8307+8317
 9  812 po 22.11. 4:4623.11. 0:31 8307+8317
 6  813 pá 19.11. 6:0820.11. 0:33 8316+8317
 9  827 čt 18.11. 5:4618.11. 18:56 8316+8317
11 813 út 16.11. 15:1416.11. 20:58 8316+8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.