Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 897 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 819 po 23.7. 4:2023.7. 19:51 8217+8317
 9  807 ne 22.7. 12:5023.7. 0:56 8217+8317
 9  818 pá 20.7. 6:4320.7. 23:28 8217+8317
24 808 čt 19.7. 6:4419.7. 20:05 8217+8317
24 801 út 17.7. 5:4417.7. 19:53 8217+8317
 9  808 po 16.7. 15:2517.7. 0:56 8217+8317
 9  808 po 16.7. 7:1216.7. 9:35 8217+8317
24 142 st 11.7. 6:0611.7. 20:11 8217+8317
22 112 út 10.7. 5:2010.7. 22:45 8217+8317
24 843 po 9.7. 6:009.7. 20:17 8217+8317
 9  807 ne 8.7. 12:509.7. 0:56 8217+8317
 9  811 so 7.7. 5:527.7. 22:58 8217+8317
 9  818 pá 6.7. 6:386.7. 23:48 8217+8317
15+99 862 st 4.7. 22:425.7. 5:08 8217+8317
 9  811 st 4.7. 18:004.7. 20:04 8217+8317*Z
 9  811 st 4.7. 6:154.7. 15:20 8217+8317*MU
24 801 út 3.7. 5:443.7. 10:35 8217+8317*MU
3+6 803 po 2.7. 11:053.7. 0:17 8217+8317*Z1
 9  805 pá 29.6. 5:2929.6. 22:08 8217+8317
 9  820 čt 28.6. 6:2128.6. 20:20 8217+8317
3+6 802 st 27.6. 5:2427.6. 19:51 8217+8317
3+6 821 út 26.6. 4:2126.6. 22:12 8217+8317
 5  817 po 25.6. 6:4625.6. 21:21 8217+8317
26 814 pá 22.6. 6:0722.6. 19:57 8217+8317
3+6 802 čt 21.6. 5:2421.6. 19:51 8217+8317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8240

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.