Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:

AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 957 891 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 po 11.11. 21:3812.11. 5:31 8317
24 801 po 11.11. 14:2211.11. 19:16 8321+8317
 6  803 po 11.11. 6:1611.11. 9:50 8321+8317
11 803 so 9.11. 4:299.11. 20:36 8321+8317
15+94 841 pá 8.11. 15:119.11. 1:46 8321+8317
16 816 pá 8.11. 6:458.11. 10:39 8321+8317
15+99 865 čt 7.11. 20:588.11. 5:42 8317
 9  804 čt 7.11. 5:267.11. 19:32 8318+8317
 9  802 st 6.11. 5:237.11. 0:16 8318+8317
11 809 út 5.11. 4:095.11. 19:44 8318+8317
 9  811 po 4.11. 5:485.11. 0:46 8318+8317
14+94 863 so 2.11. 21:083.11. 4:50 8317
27+92 856 pá 1.11. 21:032.11. 5:18 8317
 1  810 pá 1.11. 5:311.11. 18:28 8233+8317
 1  809 čt 31.10. 6:3931.10. 20:11 8233+8317
2+91 852 st 30.10. 21:0631.10. 5:27 8317
 1  810 st 30.10. 5:3130.10. 18:28 8319+8317
14 807 út 29.10. 4:1729.10. 22:08 8319+8317
24 810 pá 25.10. 5:4025.10. 20:25 8319+8317
 9  822 čt 24.10. 4:3124.10. 18:35 8319+8317
24 810 st 23.10. 18:0523.10. 20:25 8319+8317*Z
 9  820 st 23.10. 6:2123.10. 13:45 8319+8317*MU
2+91 853 út 22.10. 20:4423.10. 5:00 8317
24 804 út 22.10. 6:0422.10. 19:36 8212+8317
 9  820 po 21.10. 6:2121.10. 20:21 8212+8317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8321+8322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.