Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 141 266 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 816 pá 31.3. 4:5131.3. 22:17 8317+8315
 9  830 čt 30.3. 5:5730.3. 23:52 8317+8315
10 815 st 29.3. 6:0029.3. 19:11 8317+8315
25 805 út 28.3. 4:3628.3. 19:08 8317+8315
25 804 po 27.3. 4:2127.3. 23:25 8317+8315
11 804 ne 26.3. 9:3027.3. 0:15 8317+8315
10 805 so 25.3. 4:2026.3. 0:06 8317+8315
14 816 pá 24.3. 4:5124.3. 22:17 8317+8315
 9  830 čt 23.3. 5:5723.3. 23:52 8317+8315
 9  823 st 22.3. 7:4022.3. 18:41 8317+8315*Z1
25 805 út 21.3. 4:3621.3. 19:08 8317+8315
25 805 po 20.3. 4:3120.3. 19:13 8317+8315
10 803 ne 19.3. 10:5619.3. 21:14 8317+8315
 9  830 pá 17.3. 5:0118.3. 0:16 8317+8315
 9  824 čt 16.3. 4:2116.3. 23:48 8317+8315
 9  824 st 15.3. 4:2115.3. 23:48 8317+8315
10 805 út 14.3. 4:4015.3. 0:46 8317+8315
25 804 po 13.3. 4:1613.3. 23:30 8317+8315
 9  830 pá 10.3. 8:1510.3. 23:52 8317+8315*Z2
7+98 853 čt 9.3. 23:0910.3. 5:29 8317
13+94 860 st 8.3. 15:229.3. 5:05 8317
11 813 st 8.3. 6:368.3. 9:00 8317
7+95 862 út 7.3. 22:478.3. 4:23 8317
1+96 862 po 6.3. 21:297.3. 4:55 8317
11 813 po 6.3. 15:036.3. 17:24 8317
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8219
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.