Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8317

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 21. 2. 2002

Výrobní číslo: 157133

Původní evidenční číslo: 6629

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 005 711 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 856 st 8.7. 22:279.7. 5:18 8317
11+97 867 út 7.7. 21:298.7. 5:08 8317
25+97 862 po 6.7. 22:357.7. 6:08 8317
2+92 855 ne 5.7. 20:016.7. 4:53 8317
25+92 851 so 4.7. 21:295.7. 5:48 8317
2+91 851 pá 3.7. 20:184.7. 4:58 8317
6+99 863 čt 2.7. 21:123.7. 5:07 8317
6+99 863 st 1.7. 21:122.7. 5:07 8317
2+92 855 út 30.6. 22:071.7. 4:53 8317
5+91 857 po 29.6. 21:1330.6. 4:28 8317
sjHL 801 po 29.6. 0:4229.6. 5:11 8317
 8  806 st 24.6. 5:2924.6. 17:20 8317+8226*MU
 1  807 út 23.6. 6:0223.6. 20:26 8317+8226
10+98 852 po 22.6. 22:3623.6. 5:00 8317
11 808 po 22.6. 5:3822.6. 20:01 8318+8317
 6  802 so 20.6. 4:3221.6. 0:25 8318+8317
 9  829 pá 19.6. 7:1020.6. 0:16 8318+8317
10+98 853 čt 18.6. 22:5619.6. 5:31 8317
 8  801 čt 18.6. 4:5418.6. 19:40 8321+8317
 8  810 st 17.6. 22:1017.6. 23:08 8321+8317*Z
25 806 st 17.6. 4:5617.6. 20:53 8321+8317
14 808 út 16.6. 6:4516.6. 21:22 8321+8317
10+98 853 po 15.6. 22:5616.6. 5:31 8317
11 803 po 15.6. 6:5215.6. 21:20 8313+8317
10+98 853 ne 14.6. 19:5215.6. 5:31 8317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8315+8316

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.