Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 878 654 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  841 čt 21.2. 5:5921.2. 20:17 8239+8240
 1  805 st 20.2. 6:2020.2. 21:26 8239+8240
15 142 út 19.2. 6:2519.2. 21:56 8239+8240
 6  114 po 18.2. 5:0619.2. 0:19 8239+8240
 7  106 pá 15.2. 6:2915.2. 20:25 8239+8240
15 106 čt 14.2. 6:4114.2. 20:08 8239+8240
 6  113 st 13.2. 6:3413.2. 18:58 8239+8240
24 841 út 12.2. 5:3012.2. 20:18 8239+8240
 1  812 po 11.2. 14:3412.2. 0:52 8239+8240
 1  812 po 11.2. 6:1011.2. 9:58 8239+8240
11 804 so 9.2. 6:239.2. 10:40 8239+8240*MU
15 142 pá 8.2. 6:258.2. 21:56 8239+8240
 7  105 čt 7.2. 6:217.2. 22:14 8239+8240
 7  109 st 6.2. 5:036.2. 20:55 8239+8240
 7  105 út 5.2. 6:215.2. 22:14 8239+8240
 7  104 po 4.2. 6:134.2. 20:07 8239+8240
 7  104 pá 1.2. 7:301.2. 20:07 8239+8240*Z
15 142 čt 31.1. 6:2531.1. 21:56 8239+8240
 5  107 st 30.1. 5:5530.1. 22:02 8239+8240
15 110 út 29.1. 5:3229.1. 21:07 8239+8240
 5  107 po 28.1. 5:5528.1. 22:02 8239+8240
 7  101 pá 25.1. 5:4125.1. 19:37 8239+8240
 6  101 čt 24.1. 5:0924.1. 20:40 8239+8240
26 111 st 23.1. 5:3523.1. 22:07 8239+8240
24 841 út 22.1. 5:3022.1. 20:18 8239+8240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8320

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.