Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 056 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 855 st 8.12. 22:209.12. 5:26 8240
 5  806 st 8.12. 5:078.12. 20:01 8240+8216
 9  816 út 7.12. 7:017.12. 20:25 8240+8216
7+94 867 po 6.12. 23:027.12. 6:02 8240
14 807 čt 2.12. 14:582.12. 20:08 8240+8320
 5  814 čt 2.12. 6:482.12. 8:38 8240+8320
 5  802 st 1.12. 6:281.12. 19:20 8240+8320*MU
11 809 út 30.11. 6:0730.11. 13:20 8240+8320*MU
 9  816 po 29.11. 7:0129.11. 20:25 8240+8320
25 804 ne 28.11. 4:4128.11. 22:32 8240+8320
 5  802 pá 26.11. 6:2826.11. 23:41 8240+8320
 9  827 čt 25.11. 5:4625.11. 18:56 8240+8320
 9  812 st 24.11. 4:4625.11. 0:31 8240+8320
25 816 út 23.11. 14:4923.11. 23:07 8240+8320
 8  809 út 23.11. 5:0823.11. 9:56 8240+8320
 5  802 po 22.11. 6:2822.11. 23:41 8240+8320
 1  814 pá 19.11. 15:0019.11. 21:05 8240+8320
 9  805 pá 19.11. 6:3919.11. 8:59 8240+8320
2+92 855 čt 18.11. 6:2219.11. 4:57 8240
13+97 853 st 17.11. 20:2418.11. 4:26 8240
13+97 851 út 16.11. 22:3417.11. 5:25 8240
7+91 854 po 15.11. 20:3216.11. 5:00 8240
 6  801 pá 12.11. 4:3512.11. 18:40 8240+8214
 6  804 čt 11.11. 14:5211.11. 23:33 8240+8214
 1  814 čt 11.11. 7:1711.11. 9:33 8240+8214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.