Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 007 879 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 856 po 18.1. 20:1519.1. 4:58 8240
15+99 865 ne 17.1. 20:5818.1. 5:21 8240
2+91 852 so 16.1. 19:4417.1. 5:00 8240
94 803 pá 15.1. 22:2816.1. 6:01 8240
13+97 864 čt 14.1. 6:2815.1. 4:56 8240
7+91 857 st 13.1. 23:4514.1. 5:00 8240*Z
15+98 851 út 12.1. 20:4013.1. 5:29 8240
7+91 857 po 11.1. 20:0212.1. 5:00 8240
11 808 pá 8.1. 5:448.1. 20:01 8240+8241
11 807 čt 7.1. 17:407.1. 21:55 8240+8241*Z1
11 801 st 6.1. 4:296.1. 22:50 8240+8241
 1  811 út 5.1. 4:475.1. 23:09 8240+8241
 9  806 po 4.1. 5:014.1. 19:54 8240+8241
 8  803 ne 3.1. 9:433.1. 22:24 8240+8241
22 827 so 2.1. 8:312.1. 20:48 8240+8241
Rok 2020
9+91 856 čt 31.12. 4:311.1. 7:00 8240+8241
16 819 st 30.12. 14:2030.12. 21:16 8240+8241
 1  705 po 28.12. 15:4028.12. 16:25 8240+8241*Z2
94 803 čt 24.12. 20:5825.12. 8:01 8240+8241
 9  829 st 23.12. 4:3123.12. 22:08 8240+8241
14 806 po 21.12. 6:1921.12. 11:10 8240+8241*MU*1
 9  829 út 15.12. 4:3115.12. 22:08 8240+8241
15 801 so 12.12. 5:5812.12. 20:41 8240+8241
14 806 pá 11.12. 6:1911.12. 21:08 8240+8241
 9  822 čt 10.12. 6:3510.12. 20:56 8240+8241
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262+8159
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8327+8347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za Teplárnou Michle DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.