Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 942 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  803 ne 19.1. 4:3419.1. 19:55 8240+8222
 9  818 so 18.1. 6:3718.1. 23:48 8240+8222
11 803 pá 17.1. 5:0818.1. 0:51 8240+8222
 9  809 čt 16.1. 5:3717.1. 0:36 8240+8222
 1  814 st 15.1. 14:4915.1. 22:38 8240+8222
25+92 851 út 14.1. 20:2915.1. 5:48 8240
 6  816 út 14.1. 5:2414.1. 18:22 8240+8216
 6  805 po 13.1. 7:0514.1. 0:45 8240+8216
25+92 851 ne 12.1. 20:4413.1. 5:48 8240
15+98 852 so 11.1. 20:5812.1. 5:00 8240
2+92 856 pá 10.1. 22:2311.1. 5:18 8240
 1  809 pá 10.1. 6:3910.1. 20:11 8240+8233
sjHL 801 pá 10.1. 0:3210.1. 5:11 8240
15 809 čt 9.1. 14:399.1. 18:31 8214+8240
 6  803 čt 9.1. 6:169.1. 9:50 8214+8240
2+91 853 st 8.1. 20:479.1. 5:00 8240
 9  822 st 8.1. 4:318.1. 18:35 8214+8240
 9  806 út 7.1. 15:068.1. 0:26 8214+8240
 9  813 út 7.1. 6:497.1. 9:19 8214+8240
2+92 855 po 6.1. 4:367.1. 4:53 8240
15+92 858 pá 3.1. 22:184.1. 4:23 8240
 1  803 pá 3.1. 14:083.1. 19:59 8241+8240
14 814 pá 3.1. 6:353.1. 9:43 8241+8240
 9  823 čt 2.1. 5:012.1. 19:08 8241+8240
Rok 2019
11+92 851 út 31.12. 19:201.1. 6:35 8241+8240*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.