Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 870 003 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 út 23.10. 4:2823.10. 21:26 8240+8308
39 808 po 22.10. 16:1022.10. 22:39 8240+8308*Z
 7  104 po 22.10. 6:1322.10. 11:30 8240+8308*MU
 6  105 pá 19.10. 5:4419.10. 22:04 8240+8308
26 106 čt 18.10. 4:5618.10. 21:08 8240+8308
 6  109 st 17.10. 6:3417.10. 22:21 8240+8308
 6  109 út 16.10. 6:3416.10. 22:21 8240+8308
26 106 po 15.10. 4:5615.10. 21:08 8240+8308
26 111 pá 12.10. 5:3512.10. 22:07 8240+8308
24 841 čt 11.10. 5:3011.10. 20:18 8240+8308
 1  814 st 10.10. 14:4910.10. 22:38 8240+8308
 1  814 st 10.10. 5:4110.10. 9:48 8240+8308
 6  803 út 9.10. 15:2910.10. 0:25 8240+8308
24 801 út 9.10. 5:449.10. 10:36 8240+8308
 6  803 po 8.10. 5:248.10. 9:50 8240+8308
 9  810 ne 7.10. 11:047.10. 23:56 8240+8308
 9  811 so 6.10. 5:526.10. 22:58 8240+8308
 9  811 pá 5.10. 5:486.10. 0:46 8240+8308
 9  802 čt 4.10. 5:235.10. 0:16 8240+8308
15 142 st 3.10. 6:253.10. 21:56 8240+8308
24 841 út 2.10. 11:252.10. 20:18 8240+8308*Z1
 9  813 út 2.10. 6:492.10. 9:19 8240+8308
15 142 po 1.10. 6:251.10. 21:56 8240+8308
 5  841 čt 27.9. 5:5927.9. 21:47 8240+8308
 9  822 st 26.9. 4:3126.9. 18:34 8240+8308
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.