Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 204 379 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  829 dnes 5:4521.11. 20:59 8240+8319
 9  805 st 20.11. 6:1621.11. 0:16 8240+8319
 9  818 út 19.11. 5:0019.11. 20:32 8240+8319
 9  812 po 18.11. 4:4518.11. 22:33 8240+8319
 5  808 ne 17.11. 10:0718.11. 0:17 8240+8319
 5  814 pá 15.11. 15:3915.11. 19:20 8240+8319*MU
12 820 pá 15.11. 5:3415.11. 9:13 8240+8319
 9  812 čt 14.11. 4:4514.11. 22:33 8240+8319
 9  801 st 13.11. 6:0313.11. 23:56 8240+8319
 9  815 út 12.11. 15:5312.11. 20:18 8240+8319
11 813 út 12.11. 5:2612.11. 9:09 8240+8319
 7  807 po 11.11. 14:4511.11. 21:04 8240+8319
 5  804 ne 10.11. 4:3710.11. 23:17 8240+8319
12 804 so 9.11. 8:3810.11. 0:42 8240+8319
11 813 pá 8.11. 15:089.11. 0:37 8240+8319
 7  807 pá 8.11. 6:458.11. 10:29 8240+8319
 5  809 čt 7.11. 7:077.11. 20:39 8240+8319
12 805 st 6.11. 5:146.11. 19:46 8240+8319
 9  831 út 5.11. 6:005.11. 23:53 8240+8319
 7  806 po 4.11. 4:424.11. 20:51 8240+8319
 9  811 pá 1.11. 6:372.11. 0:36 8240+8319
 9  818 čt 31.10. 5:0031.10. 20:32 8240+8319
 5  814 st 30.10. 15:3930.10. 21:24 8240+8319
12 820 st 30.10. 5:3430.10. 9:13 8240+8319
 9  818 út 29.10. 5:0029.10. 20:32 8240+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.