Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 118 969 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  816 dnes 6:5823.3. 20:20 8245+8240
 4  808 st 22.3. 14:3222.3. 18:30 8245+8240
 4  808 st 22.3. 6:3022.3. 10:20 8245+8240
 4  808 út 21.3. 14:3221.3. 18:30 8245+8240
 4  808 út 21.3. 6:3021.3. 10:20 8245+8240
 4  809 po 20.3. 14:4020.3. 18:38 8245+8240
 4  808 po 20.3. 6:3020.3. 10:20 8245+8240
25 805 pá 17.3. 4:3117.3. 19:13 8245+8240
 8  810 čt 16.3. 6:1116.3. 23:54 8245+8240
 8  808 st 15.3. 5:5315.3. 21:42 8245+8240
 9  824 út 14.3. 4:2114.3. 23:48 8245+8240
 8  810 po 13.3. 6:1113.3. 23:54 8245+8240
 9  823 čt 9.3. 5:219.3. 18:51 8245+8240
 9  802 st 8.3. 6:018.3. 21:52 8245+8240
 9  816 út 7.3. 6:587.3. 20:20 8245+8240
14 816 po 6.3. 4:516.3. 17:30 8245+8240*MU
25 807 ne 5.3. 9:475.3. 23:45 8245+8240
 9  830 pá 3.3. 5:573.3. 23:52 8245+8240
 4  810 čt 2.3. 14:482.3. 18:46 8245+8240
10 805 čt 2.3. 4:402.3. 9:47 8245+8240
10 812 st 1.3. 4:201.3. 23:54 8245+8240
 8  810 út 28.2. 6:1628.2. 23:49 8245+8240
15+20 801 po 27.2. 6:5427.2. 19:46 8245+8240
 9  820 pá 24.2. 5:0624.2. 18:31 8245+8240
25 810 čt 23.2. 5:1723.2. 22:06 8245+8240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.