Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 199 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 805 dnes 5:1422.10. 19:46 8240+8319
 9  812 po 21.10. 4:4521.10. 22:33 8240+8319
 9  818 pá 18.10. 5:0018.10. 20:32 8240+8319
 8  807 čt 17.10. 14:5817.10. 23:55 8240+8319
 9  804 čt 17.10. 6:5217.10. 9:08 8240+8319
 9  801 st 16.10. 6:0316.10. 23:56 8240+8319
 9  807 út 15.10. 6:2515.10. 19:55 8240+8319
 9  817 po 14.10. 7:0214.10. 20:31 8240+8319
 9  823 pá 11.10. 5:2511.10. 18:43 8240+8319
 9  818 čt 10.10. 5:0010.10. 20:32 8240+8319
 9  831 st 9.10. 6:009.10. 23:53 8240+8319
 9  812 út 8.10. 4:458.10. 22:33 8240+8319
 5  801 po 7.10. 6:027.10. 23:57 8240+8319
 9  829 pá 4.10. 5:454.10. 20:59 8240+8319
 5  801 čt 3.10. 6:023.10. 23:57 8240+8319
12 805 st 2.10. 5:142.10. 18:25 8240+8319*MU
11 802 út 1.10. 4:321.10. 21:20 8240+8319
11 813 po 30.9. 15:081.10. 0:37 8240+8319
 5  814 po 30.9. 7:4730.9. 9:39 8240+8319
 8  802 ne 29.9. 5:1830.9. 0:49 8240+8319
 5  808 so 28.9. 4:5729.9. 0:17 8240+8319
 8  810 pá 27.9. 5:3328.9. 0:29 8240+8319
22 839 čt 26.9. 6:5926.9. 22:04 8240+8319
11 812 st 25.9. 5:5625.9. 18:55 8240+8319
22 833 út 24.9. 6:2724.9. 23:45 8240+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.