Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 813 út 20.8. 5:3120.8. 9:50 8240+8234*MU
11 803 po 19.8. 6:0319.8. 21:06 8240+8234
15+98 852 so 17.8. 20:2418.8. 3:59 8240
2+91 853 pá 16.8. 22:0117.8. 4:59 8240
14 814 pá 16.8. 6:3516.8. 9:43 8240+8229
 8  802 čt 15.8. 14:1415.8. 20:39 8240+8229
 8  802 čt 15.8. 5:3515.8. 10:08 8240+8229
25 810 st 14.8. 13:5214.8. 21:33 8240+8229
 8  802 st 14.8. 5:3514.8. 10:08 8240+8229
16 814 út 13.8. 5:0113.8. 21:01 8240+8229
 1  805 po 12.8. 5:2812.8. 22:08 8240+8229
 8  802 pá 9.8. 14:149.8. 20:39 8240+8229
 1  801 čt 8.8. 4:488.8. 19:42 8240+8229
 8  802 st 7.8. 14:147.8. 20:39 8240+8229
25 810 st 7.8. 4:377.8. 9:49 8240+8229
 9  816 po 5.8. 4:315.8. 20:27 8240+8229
25 810 ne 4.8. 10:144.8. 23:20 8240+8229
 6  808 so 3.8. 7:573.8. 21:29 8240+8229
 9  821 pá 2.8. 4:512.8. 23:48 8240+8229
 1  807 čt 1.8. 5:522.8. 0:50 8240+8229
 9  811 st 31.7. 6:1531.7. 20:04 8240+8229
 8  802 út 30.7. 14:1430.7. 20:39 8240+8229
 9  808 út 30.7. 7:1230.7. 9:35 8240+8229
25 810 ne 28.7. 10:1428.7. 23:20 8240+8229
 6  808 so 27.7. 7:5727.7. 21:29 8240+8229
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.