Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 čt 20.6. 7:0620.6. 20:21 8240+8244
25+92 851 st 19.6. 21:3220.6. 5:48 8240
24 801 st 19.6. 14:2219.6. 19:16 8240+8313
24 801 st 19.6. 5:4419.6. 10:36 8240+8313
2+91 853 út 18.6. 22:2219.6. 5:00 8240
24 801 út 18.6. 14:2218.6. 19:16 8240+8313
24 801 út 18.6. 5:4418.6. 10:36 8240+8313
15 803 po 17.6. 6:1417.6. 19:29 8240+8313
 9  817 pá 14.6. 6:1214.6. 20:12 8240+8313
11 812 čt 13.6. 6:1813.6. 20:02 8240+8313
15 806 st 12.6. 6:4712.6. 19:57 8240+8313
5+94 866 út 11.6. 23:0912.6. 6:02 8240
24 809 út 11.6. 5:3011.6. 20:14 8240+8239
sjHL 801 út 11.6. 2:5811.6. 4:59 8240
15 814 po 10.6. 6:3110.6. 21:56 8240+8239
 1  803 ne 9.6. 4:479.6. 15:05 8240+8239*MU
 9  811 so 8.6. 5:528.6. 22:58 8240+8239
 9  820 pá 7.6. 6:217.6. 20:21 8240+8239
2+99 863 čt 6.6. 22:257.6. 4:42 8240
 9  822 čt 6.6. 4:316.6. 19:55 8240+8225
 1  802 st 5.6. 6:026.6. 1:10 8240+8225
2+91 853 út 4.6. 21:015.6. 5:00 8240
 9  813 út 4.6. 15:344.6. 19:54 8240+8213
 9  806 út 4.6. 6:274.6. 8:59 8240+8213
15+98 853 po 3.6. 21:384.6. 5:31 8240
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.