Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 990 344 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 808 pá 25.9. 5:3725.9. 21:05 8240+8241
 1  809 čt 24.9. 6:1824.9. 22:35 8240+8241
16 815 st 23.9. 14:0723.9. 23:27 8240+8241
15 812 st 23.9. 4:5823.9. 8:51 8240+8241
11 812 út 22.9. 6:1722.9. 10:14 8240+8241
15 812 po 21.9. 4:5821.9. 9:21 8240+8241
16 803 ne 20.9. 4:0820.9. 16:14 8240+8241*MU*1
 8  805 so 19.9. 4:1420.9. 1:03 8240+8241
16 808 pá 18.9. 7:0619.9. 0:47 8240+8241
11 808 st 16.9. 5:3816.9. 14:30 8240+8241*MU*2
 1  807 út 15.9. 6:0215.9. 20:26 8240+8241
11 804 po 14.9. 13:4014.9. 20:29 8240+8241*Z
 8  813 po 14.9. 5:2314.9. 10:08 8240+8241
 1  808 ne 13.9. 10:2513.9. 20:26 8240+8241
14 806 so 12.9. 5:2012.9. 21:32 8240+8241
11 808 pá 11.9. 5:3811.9. 21:21 8240+8241
11 803 čt 10.9. 4:2911.9. 0:51 8240+8241
16 808 st 9.9. 7:069.9. 13:35 8240+8241*MU*3
 8  813 út 8.9. 5:238.9. 10:08 8240+8241
 9  821 po 7.9. 6:147.9. 21:04 8240+8241
15 814 pá 4.9. 6:054.9. 9:39 8240+8241
 8  813 čt 3.9. 5:233.9. 10:08 8240+8241
 9  816 st 2.9. 6:092.9. 9:45 8240+8241*MU
25 817 út 1.9. 4:301.9. 10:00 8240+8241
 6  815 po 31.8. 5:2431.8. 9:41 8240+8241
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada dveří
*2 = nehoda s osobním vozem před zast. Strážní ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8307
*3 = nehoda s osobním vozem před zast. Nový Hloubětín ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.