Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8240

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 10. 2001

Výrobní číslo: 156256

Původní evidenční číslo: 6577

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 929 534 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  805 út 19.11. 7:0520.11. 0:45 8240+8234
25+92 851 po 18.11. 20:2919.11. 5:48 8240
sjHL 801 po 18.11. 0:3218.11. 5:11 8240
15+98 853 so 16.11. 21:1817.11. 5:29 8240
7+91 857 pá 15.11. 22:0416.11. 4:40 8240
 1  806 pá 15.11. 7:0015.11. 19:41 8311+8240*Z
2+92 855 čt 14.11. 4:3615.11. 4:53 8240
 6  815 st 13.11. 4:3213.11. 21:59 8240+8217
16 804 út 12.11. 4:0812.11. 21:07 8240+8217
 9  806 po 11.11. 15:0612.11. 0:26 8240+8217
 9  806 po 11.11. 6:2711.11. 8:59 8240+8217
11 803 pá 8.11. 5:089.11. 0:51 8240+8217
 1  807 čt 7.11. 4:487.11. 21:41 8240+8217
11 807 st 6.11. 5:456.11. 21:21 8240+8217
 1  806 út 5.11. 6:285.11. 19:41 8240+8217
 9  804 po 4.11. 5:264.11. 19:32 8240+8217
 1  808 ne 3.11. 10:254.11. 0:50 8240+8217
 9  811 so 2.11. 5:522.11. 15:30 8240+8217*MU
11 807 pá 1.11. 5:451.11. 21:21 8240+8217
 1  807 čt 31.10. 4:4831.10. 21:41 8240+8217
 6  803 st 30.10. 15:2931.10. 0:25 8240+8217
15 812 st 30.10. 5:5130.10. 9:42 8240+8217
15 812 út 29.10. 15:1129.10. 21:11 8240+8217
 9  806 út 29.10. 6:2729.10. 8:59 8240+8217
6+14 803 ne 27.10. 4:5227.10. 12:00 8240+8217*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.