Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 838 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 852 ne 18.8. 5:5919.8. 4:44 8211+8315
25 810 so 17.8. 7:4417.8. 23:20 8211+8315
25 804 pá 16.8. 4:3016.8. 22:53 8211+8315
24 805 čt 15.8. 5:5415.8. 20:37 8211+8315
24 810 st 14.8. 5:3214.8. 20:13 8211+8315
16 807 út 13.8. 4:0613.8. 22:30 8211+8315
25 804 po 12.8. 4:3013.8. 1:24 8211+8315
11 808 pá 9.8. 6:179.8. 16:10 8211+8315*MU
2+91 853 čt 8.8. 20:479.8. 5:00 8315
sjHL 801 čt 8.8. 0:328.8. 5:11 8315
25+92 851 po 5.8. 20:596.8. 5:48 8315
25+97 861 ne 4.8. 22:165.8. 4:42 8315
15+99 866 so 3.8. 23:184.8. 5:22 8315
15+98 857 pá 2.8. 20:403.8. 3:15 8315
sjHL 801 pá 2.8. 0:322.8. 5:11 8315
5+94 864 čt 1.8. 20:331.8. 21:35 8315*MU
2+91 852 st 31.7. 20:301.8. 5:26 8315
 5  811 st 26.6. 5:5926.6. 10:38 8315+8302*MU
 1  805 út 25.6. 4:2825.6. 21:26 8315+8302
 9  809 po 24.6. 4:3125.6. 0:36 8315+8302
 9  808 ne 23.6. 4:3223.6. 21:39 8315+8302
 9  808 so 22.6. 5:1222.6. 21:39 8315+8302
 9  805 pá 21.6. 15:1022.6. 0:26 8315+8302
24 801 pá 21.6. 5:4421.6. 10:36 8315+8302
11 807 čt 20.6. 5:4320.6. 21:21 8315+8302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.