Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 145 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  813 st 22.6. 15:1222.6. 17:40 8315+8316*MU*1
10 806 st 22.6. 6:3822.6. 9:18 8315+8316
10 806 út 21.6. 6:3821.6. 9:18 8315+8316
 4  810 po 20.6. 5:5020.6. 9:42 8315+8316
 4  809 pá 17.6. 6:5817.6. 9:10 8315+8316
 4  812 čt 16.6. 6:1016.6. 10:00 8315+8316
 4  811 st 15.6. 14:5615.6. 18:54 8315+8316
 9  805 st 15.6. 6:3915.6. 9:00 8315+8316
 4  808 út 14.6. 14:3214.6. 18:30 8315+8316
 4  812 út 14.6. 6:1014.6. 10:00 8315+8316
 4  809 po 13.6. 14:4113.6. 18:38 8315+8316
 4  812 po 13.6. 6:1013.6. 10:00 8315+8316
 4  811 pá 10.6. 14:5610.6. 18:54 8315+8316
 4  812 pá 10.6. 6:1010.6. 10:00 8315+8316
12+17 844 čt 9.6. 6:189.6. 19:18 8315+8316
 8  805 st 8.6. 5:148.6. 21:05 8315+8316
25 812 út 7.6. 4:177.6. 22:20 8315+8316
 9  812 po 6.6. 4:467.6. 0:31 8315+8316
 9  827 pá 3.6. 5:463.6. 18:56 8315+8316
12+17 843 čt 2.6. 5:512.6. 21:01 8315+8316
 9  802 st 1.6. 6:031.6. 21:52 8315+8316
 8  805 út 31.5. 5:1431.5. 21:05 8315+8316
 9  823 po 30.5. 5:2230.5. 18:42 8315+8316
 9  820 pá 27.5. 5:0427.5. 18:33 8315+8316
 9  827 čt 26.5. 5:4626.5. 18:56 8315+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada pískování

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.