Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 972 838 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  816 st 13.11. 5:2413.11. 18:22 8238+8315
 9  811 út 12.11. 5:4813.11. 0:46 8238+8315
 1  809 po 11.11. 6:3911.11. 20:11 8305+8315
15+98 853 ne 10.11. 21:3811.11. 5:31 8315
15+98 857 so 9.11. 21:3810.11. 3:15 8315
15+98 853 pá 8.11. 23:389.11. 5:29 8315
15+98 852 čt 7.11. 21:188.11. 5:00 8315
24 801 čt 7.11. 14:227.11. 19:16 8315+8304
16 816 čt 7.11. 6:457.11. 10:39 8315+8304
15+98 853 st 6.11. 21:387.11. 5:31 8315
 9  813 st 6.11. 15:346.11. 19:54 8315+8241
 9  813 st 6.11. 6:496.11. 9:19 8315+8241
13+97 867 út 5.11. 7:106.11. 4:57 8315
15+98 853 po 4.11. 21:385.11. 5:31 8315
 1  806 po 4.11. 6:284.11. 19:41 8315+8212
27+92 855 ne 3.11. 20:484.11. 4:53 8315
13+97 867 so 2.11. 22:383.11. 4:44 8315
13+99 863 pá 1.11. 22:472.11. 4:17 8315
 9  813 pá 1.11. 15:341.11. 17:50 8315+8312*MU
15 809 pá 1.11. 4:581.11. 9:02 8315+8312
 9  811 čt 31.10. 5:481.11. 0:46 8315+8312
11 801 st 30.10. 4:2930.10. 20:30 8315+8312
 9  813 út 29.10. 15:3429.10. 19:54 8315+8312
 6  813 út 29.10. 5:4629.10. 12:25 8315+8312*MU
 1  809 pá 25.10. 6:3925.10. 20:11 8315+8312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.