Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 069 528 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 863 po 10.5. 20:3011.5. 4:50 8315
99 801 ne 9.5. 21:3710.5. 5:10 8315
99 801 so 8.5. 21:379.5. 5:10 8315
5+94 867 so 8.5. 1:158.5. 4:50 8315*Z
11 810 pá 7.5. 5:507.5. 20:20 8216+8315*Z1
25 813 čt 6.5. 4:306.5. 19:38 8216+8315
16 811 st 5.5. 4:465.5. 23:09 8216+8315
25+97 863 so 1.5. 21:362.5. 4:26 8315
5+94 867 pá 30.4. 21:091.5. 4:50 8315
2+92 855 čt 29.4. 5:0430.4. 5:48 8315
17+93 864 út 27.4. 20:5528.4. 4:40 8315
5+94 867 po 26.4. 21:0927.4. 4:50 8315
25+97 863 ne 25.4. 21:3626.4. 4:26 8315
5+94 867 so 24.4. 21:0925.4. 4:50 8315
17+93 864 pá 23.4. 20:5524.4. 4:40 8315
sjHL 801 čt 22.4. 22:0323.4. 5:18 8315
 9  816 st 21.4. 6:0521.4. 22:56 8314+8315
 1  807 út 20.4. 6:0220.4. 20:26 8314+8315
 9  806 po 19.4. 5:0119.4. 19:54 8314+8315
 9  816 pá 16.4. 6:0516.4. 22:56 8314+8315
11 812 čt 15.4. 6:1615.4. 20:44 8314+8315
25 803 st 14.4. 16:3014.4. 20:17 8314+8315*Z2
 9  818 út 13.4. 6:1513.4. 20:26 8314+8315
 9  809 po 12.4. 5:2112.4. 22:26 8314+8315
 9  806 pá 9.4. 5:019.4. 19:54 8314+8315
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8307
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.