Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8315

Evidované reklamní polepy:

Aeroflot

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 910 837 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
29 815 po 15.10. 5:0916.10. 0:28 8314+8315
11 802 ne 14.10. 9:4514.10. 22:21 8314+8315
 1  807 so 13.10. 7:2113.10. 21:41 8314+8315
12+15 141 pá 12.10. 6:0812.10. 20:38 8314+8315
26 106 čt 11.10. 4:5611.10. 21:08 8314+8315
26 111 st 10.10. 5:3510.10. 22:07 8314+8315
26 105 út 9.10. 4:449.10. 21:01 8314+8315
 6  101 po 8.10. 5:098.10. 20:40 8314+8315
15 106 pá 5.10. 10:505.10. 20:08 8314+8315*Z
15 106 pá 5.10. 6:415.10. 8:30 8314+8315*MU
24 841 čt 4.10. 5:304.10. 20:18 8314+8315
 6  803 st 3.10. 17:454.10. 0:25 8314+8315*Z1
 1  814 út 2.10. 5:412.10. 9:48 8314+8315
 1  805 po 1.10. 4:281.10. 21:26 8314+8315
 9  808 ne 30.9. 5:321.10. 0:46 8314+8315
15 803 so 29.9. 5:3829.9. 21:26 8314+8315
 9  818 pá 28.9. 13:1028.9. 23:48 8314+8315*Z2
 9  822 čt 27.9. 4:3127.9. 18:34 8314+8315
15 142 st 26.9. 5:4626.9. 21:41 8314+8315
26 116 út 25.9. 6:0825.9. 20:01 8314+8315
 7  105 po 24.9. 6:2124.9. 22:14 8314+8315
 7  112 pá 21.9. 5:1721.9. 21:29 8314+8315
 5  841 čt 20.9. 5:5920.9. 21:47 8314+8315
15 805 st 19.9. 14:4719.9. 20:56 8314+8315
24 801 st 19.9. 5:4419.9. 10:36 8314+8315
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9096
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216+8223
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212+8213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.