Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 018 873 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  804 st 1.7. 5:521.7. 20:32 8315+8316
 9  822 út 30.6. 14:501.7. 0:36 8315+8316
11 810 út 30.6. 6:1730.6. 10:05 8315+8316
16 802 po 29.6. 4:2730.6. 0:27 8315+8316
 1  808 ne 28.6. 10:2528.6. 20:26 8315+8316
 1  812 pá 26.6. 6:4026.6. 21:26 8315+8316
10+98 853 čt 25.6. 22:5626.6. 5:31 8315
3+92 855 st 24.6. 20:3025.6. 4:53 8315
 1  813 st 24.6. 5:2124.6. 9:47 8315+8316
11 811 út 23.6. 6:1623.6. 20:29 8315+8316
 9  806 po 22.6. 5:0122.6. 19:54 8315+8316
11 803 pá 19.6. 6:5219.6. 21:20 8315+8232
10+98 852 čt 18.6. 22:3619.6. 5:00 8315
 8  810 st 17.6. 6:1317.6. 22:10 8315+8316*MU*1
sjHL 801 st 17.6. 0:4217.6. 5:11 8315
11 811 út 16.6. 6:1616.6. 20:29 8315+8316
sjHL 801 út 16.6. 0:4216.6. 5:11 8315
 1  812 po 15.6. 6:4015.6. 21:26 8315+8314
11+97 867 ne 14.6. 19:3815.6. 5:08 8315
25+97 861 so 13.6. 22:1514.6. 5:37 8315
3+92 855 pá 12.6. 20:3013.6. 4:53 8315
 1  813 pá 12.6. 5:2112.6. 9:47 8317+8315
 1  807 čt 11.6. 6:0211.6. 20:26 8317+8315
 1  803 st 10.6. 5:3510.6. 19:42 8317+8315
 1  810 út 9.6. 4:2710.6. 1:12 8317+8315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Letenském nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.