Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 297 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 808 pá 23.5. 5:1523.5. 22:55 8315+8314
22 841 čt 22.5. 6:3322.5. 20:19 8315+8314
11 808 st 21.5. 7:0822.5. 0:17 8315+8314
15+98 853 út 20.5. 23:0621.5. 5:03 8315
2+91 852 po 19.5. 21:4120.5. 4:56 8315
sjZI 801 po 19.5. 3:2919.5. 5:29 8315
 5  804 so 17.5. 8:2217.5. 23:18 8315+8317
 9  809 pá 16.5. 15:2916.5. 19:58 8315+8317
 5  814 pá 16.5. 7:4716.5. 9:39 8315+8317
 9  812 čt 15.5. 4:4515.5. 22:33 8315+8317
 9  805 st 14.5. 6:1515.5. 0:16 8315+8317
 9  803 út 13.5. 6:1213.5. 19:32 8315+8317
 6  812 po 12.5. 14:3912.5. 19:57 8315+8317
 9  809 po 12.5. 7:0612.5. 9:28 8315+8317
31 802 ne 11.5. 4:3512.5. 0:42 8315
31 802 so 10.5. 4:3511.5. 0:42 8315
 6  807 pá 9.5. 5:0010.5. 0:18 8315+8240
11 812 út 6.5. 5:456.5. 19:23 8315+8240
16 808 po 5.5. 5:155.5. 22:55 8315+8240
24 808 st 30.4. 6:2730.4. 20:39 8315+8240
15+98 854 út 29.4. 23:2630.4. 5:33 8315
 9  823 út 29.4. 5:2529.4. 18:43 8214+8315
22 822 po 28.4. 5:4428.4. 19:51 8214+8315
 9  805 pá 25.4. 6:1525.4. 15:10 8214+8315*MU
11 802 čt 24.4. 4:3224.4. 21:20 8214+8315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.