Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 272 238 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  812 dnes 4:1925.1. 0:12 8227+8315
11 812 čt 23.1. 6:2524.1. 0:37 8227+8315
 7  816 st 22.1. 6:2122.1. 19:09 8227+8315
15+98 854 čt 16.1. 23:2617.1. 5:33 8315
11 804 čt 16.1. 5:0616.1. 19:29 8314+8315
 5  810 st 15.1. 5:5215.1. 23:17 8314+8315
 7  804 út 14.1. 4:2214.1. 20:03 8314+8315
 9  820 po 13.1. 6:1413.1. 19:46 8314+8315
 7  816 pá 10.1. 6:2110.1. 19:09 8314+8315
12 807 čt 9.1. 4:449.1. 20:39 8314+8315
 7  804 st 8.1. 4:228.1. 20:03 8314+8315
 8  801 út 7.1. 4:398.1. 0:28 8314+8315
 9  814 po 6.1. 5:456.1. 10:15 8314+8315*MU*1
31+96 862 so 4.1. 22:325.1. 4:58 8315*Z1
31 801 pá 3.1. 5:263.1. 20:07 8315
31 804 čt 2.1. 4:552.1. 19:30 8315
Rok 2024
31 805 út 31.12. 5:2131.12. 20:53 8315
31 801 po 30.12. 5:2630.12. 20:07 8315
 9  804 pá 27.12. 5:4527.12. 23:56 8315+8222
11 808 st 25.12. 6:3226.12. 0:17 8315+8222
5+94 866 út 24.12. 4:5725.12. 0:49 8315+8222
 9  814 po 23.12. 4:2924.12. 0:36 8315+8222
 9  831 pá 20.12. 5:5920.12. 23:53 8315+8222
 9  818 čt 19.12. 5:0019.12. 20:32 8315+8222
 9  831 st 18.12. 5:5918.12. 23:53 8315+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada OIS
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.