Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8315

Evidované reklamní polepy:

Aeroflot

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 897 382 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  814 pá 20.7. 15:5520.7. 20:39 8314+8315
 9  814 pá 20.7. 6:3520.7. 9:00 8314+8315
24 805 čt 19.7. 6:2419.7. 19:36 8314+8315
24 810 st 18.7. 6:1018.7. 20:23 8314+8315
 1  803 út 17.7. 14:0817.7. 19:59 8314+8315
 9  804 út 17.7. 5:2917.7. 10:00 8314+8315
 9  814 po 16.7. 15:5516.7. 20:39 8314+8315
 9  804 po 16.7. 5:2916.7. 10:00 8314+8315
 9  818 so 14.7. 6:3814.7. 23:48 8314+8315
22 109 pá 13.7. 6:0114.7. 0:21 8314+8315
26 114 čt 12.7. 4:4412.7. 21:01 8314+8315
22 117 st 11.7. 4:4912.7. 0:36 8314+8315
 7  107 út 10.7. 6:1111.7. 0:31 8314+8315
22 112 po 9.7. 5:209.7. 22:45 8314+8315
3+6 819 st 4.7. 4:204.7. 19:55 8314+8315
24 803 út 3.7. 6:043.7. 20:11 8314+8315
 1  803 po 2.7. 14:082.7. 19:59 8314+8315
 9  804 po 2.7. 5:292.7. 10:00 8314+8315
11 803 pá 29.6. 5:0230.6. 0:51 8314+8315
11 803 čt 28.6. 23:1029.6. 0:51 8314+8315*Z
 9  823 čt 28.6. 6:3528.6. 20:34 8314+8315
 9  827 st 27.6. 4:5227.6. 18:52 8314+8315
 9  802 út 26.6. 17:0527.6. 0:16 8314+8315*Z1
3+6 802 po 25.6. 5:2425.6. 19:51 8314+8315
 7  804 ne 24.6. 12:4524.6. 23:31 8314+8315
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8221+8236
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8308

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.