Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8315

Evidované reklamní polepy:

Aeroflot

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do současnosti)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 919 252 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 po 10.12. 4:3110.12. 18:35 8314+8315
15 807 ne 9.12. 5:589.12. 22:51 8314+8315
 9  808 so 8.12. 7:409.12. 0:46 8314+8315
11 806 pá 7.12. 13:007.12. 19:05 8314+8315*Z
15 110 čt 6.12. 5:326.12. 21:07 8314+8315
26 116 st 5.12. 6:075.12. 20:01 8314+8315
15 110 út 4.12. 5:324.12. 21:07 8314+8315
26 111 po 3.12. 5:353.12. 22:07 8314+8315
 6  110 pá 30.11. 4:251.12. 0:59 8314+8315
 6  110 čt 29.11. 4:2530.11. 0:59 8314+8315
 6  110 st 28.11. 4:2529.11. 0:59 8314+8315
 6  110 út 27.11. 4:2528.11. 0:59 8314+8315
 6  110 po 26.11. 4:2527.11. 0:59 8314+8315
15 103 pá 23.11. 6:0823.11. 19:40 8314+8315
 7  106 čt 22.11. 6:2922.11. 20:25 8314+8315
 7  109 st 21.11. 5:0321.11. 20:55 8314+8315
 5  107 út 20.11. 5:5520.11. 22:02 8314+8315
24 104 po 19.11. 6:0619.11. 19:39 8314+8315
 7  105 pá 16.11. 6:2116.11. 22:14 8314+8315
 5  107 čt 15.11. 5:5515.11. 22:02 8314+8315
24 841 st 14.11. 5:3014.11. 20:18 8314+8315
11 812 út 13.11. 6:1613.11. 20:02 8314+8315
39 804 po 12.11. 6:4212.11. 23:58 8314+8315
15 801 so 10.11. 4:5810.11. 20:56 8314+8315
39 806 pá 9.11. 14:2310.11. 0:15 8314+8315
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8742+8709

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.