Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 31. 1. 2002

Výrobní číslo: 156159

Původní evidenční číslo: 6515

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 255 693 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 802 dnes 4:329.10. 21:20 8315+8243
12 820 út 8.10. 15:269.10. 1:22 8315+8243
 7  807 út 8.10. 6:458.10. 10:29 8315+8243
 9  823 po 7.10. 5:257.10. 18:43 8315+8243
11 804 pá 4.10. 4:514.10. 23:20 8315+8243
 9  818 čt 3.10. 5:003.10. 20:32 8315+8243
11 808 st 2.10. 7:063.10. 0:17 8315+8243
 5  810 út 1.10. 5:171.10. 9:16 8315+8243*MU
 9  818 po 30.9. 5:0030.9. 16:00 8315+8243*MU
29 801 pá 27.9. 4:5427.9. 19:08 8315+8243
11 808 čt 26.9. 7:0827.9. 0:17 8315+8243
22 817 st 25.9. 7:1925.9. 19:11 8315+8243
14+94 867 út 24.9. 22:4425.9. 6:00 8315
29 807 út 24.9. 15:3724.9. 18:50 8315+8316
11 813 út 24.9. 5:0624.9. 9:09 8315+8316
11 806 po 23.9. 4:5124.9. 0:00 8315+8316
22 839 pá 20.9. 6:5920.9. 22:04 8315+8316
6+90 852 čt 19.9. 20:5120.9. 4:56 8315
22 817 čt 19.9. 7:1919.9. 19:11 8315+8316
1+96 862 st 18.9. 20:5719.9. 4:58 8315
12 801 st 18.9. 7:1818.9. 15:45 8316+8315*MU
6+90 852 út 17.9. 20:5118.9. 4:56 8315
11 812 út 17.9. 5:5617.9. 18:55 8315+8316
 6  801 po 16.9. 4:3916.9. 19:37 8315+8316
11 808 pá 13.9. 7:0814.9. 0:17 8315+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.