Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované reklamní polepy:

mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 936 734 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 810 st 21.8. 4:2822.8. 1:28 8313+8223
16 810 út 20.8. 4:2821.8. 1:28 8313+8223
 8  808 po 19.8. 6:0420.8. 1:23 8313+8223
14 814 čt 15.8. 14:4715.8. 20:08 8313+8310
 1  810 čt 15.8. 6:2615.8. 9:46 8313+8310
25 809 st 14.8. 4:5714.8. 21:09 8313+8310
24 810 po 12.8. 5:3212.8. 20:13 8313+8310
14 814 pá 2.8. 14:472.8. 20:08 8320+8313
 9  808 pá 2.8. 7:122.8. 9:35 8320+8313
25 810 čt 1.8. 4:371.8. 9:49 8320+8313
25 805 st 31.7. 4:1731.7. 23:07 8320+8313
 9  808 út 30.7. 15:2531.7. 0:56 8320+8313
25 810 út 30.7. 4:3730.7. 9:49 8320+8313
24 814 po 29.7. 4:3829.7. 21:54 8320+8313
11 811 čt 25.7. 5:3325.7. 20:31 8320+8313
16 807 st 24.7. 5:1124.7. 23:30 8320+8313
 1  809 út 23.7. 4:2823.7. 21:11 8320+8313
 8  808 po 22.7. 6:0423.7. 1:23 8320+8313
 6  809 ne 21.7. 10:1221.7. 21:29 8320+8313
25 807 so 20.7. 7:4020.7. 22:39 8320+8313*Z
24 811 pá 19.7. 5:4219.7. 20:23 8320+8313
11 808 čt 18.7. 6:1718.7. 20:02 8320+8313
25 805 st 17.7. 4:1717.7. 23:07 8320+8313
Zvl 871 út 16.7. 21:1017.7. 0:00 8320+8313*1
 5  810 út 16.7. 5:5916.7. 21:09 8320+8313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463
*1 = posílení provozu po koncertu Rammstein v Edenu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.