Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8313

Evidované reklamní polepy:
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 902 654 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  112 pá 22.2. 5:1722.2. 21:29 8313+8314
 7  112 čt 21.2. 5:1721.2. 21:29 8313+8314
 7  112 st 20.2. 5:1720.2. 21:29 8313+8314
 6  114 út 19.2. 5:0619.2. 17:00 8313+8314*MU
24 104 po 18.2. 6:0618.2. 19:39 8314+8313
 5  105 pá 15.2. 5:3015.2. 19:28 8314+8313
 5  107 čt 14.2. 5:5514.2. 22:02 8314+8313
15 101 st 13.2. 5:5813.2. 21:37 8314+8313
15 110 út 12.2. 5:3212.2. 21:07 8314+8313
 5  107 po 11.2. 5:5511.2. 22:02 8314+8313
15 104 pá 8.2. 6:178.2. 21:52 8314+8313
11 105 čt 7.2. 6:097.2. 21:20 8314+8313
24 841 st 6.2. 5:306.2. 20:18 8314+8313
 9  811 út 5.2. 5:486.2. 0:46 8314+8313
11 804 po 4.2. 4:294.2. 19:24 8314+8313
 9  818 ne 3.2. 18:503.2. 23:48 8314+8313*Z
 9  806 pá 1.2. 15:062.2. 0:26 8314+8313
24 801 pá 1.2. 5:441.2. 10:36 8314+8313
 9  822 čt 31.1. 4:3131.1. 18:35 8314+8313
11 807 st 30.1. 6:0331.1. 0:51 8314+8313
 6  803 út 29.1. 15:2930.1. 0:25 8314+8313
11 804 út 29.1. 5:5829.1. 10:08 8314+8313
 9  820 po 28.1. 6:2128.1. 20:21 8314+8313
 9  818 ne 27.1. 6:4227.1. 23:48 8314+8313
15 803 so 26.1. 5:3826.1. 21:26 8314+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.