Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 235 474 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 pá 23.5. 6:1223.5. 19:32 8316+8313
 9  823 čt 22.5. 5:2522.5. 18:43 8316+8313
 9  805 st 21.5. 6:1522.5. 0:16 8316+8313
 9  830 út 20.5. 5:5420.5. 21:23 8316+8313
 9  820 po 19.5. 5:1519.5. 18:33 8316+8313
 5  806 ne 18.5. 5:1718.5. 21:25 8316+8313
11 806 so 17.5. 7:4418.5. 0:17 8316+8313
 9  830 pá 16.5. 5:5416.5. 21:23 8316+8313
11 802 st 14.5. 4:3214.5. 21:20 8316+8313
11 802 út 13.5. 4:3213.5. 21:20 8316+8313
11 813 po 12.5. 15:0813.5. 0:37 8316+8313
 5  814 po 12.5. 7:4712.5. 9:39 8316+8313
 9  816 pá 9.5. 5:569.5. 19:25 8316+8313
 9  807 st 7.5. 6:287.5. 19:55 8316+8313
 9  818 út 6.5. 5:016.5. 20:34 8316+8313
 5  814 po 5.5. 15:395.5. 21:25 8316+8313
11 813 po 5.5. 5:265.5. 9:10 8316+8313
 5  804 ne 4.5. 6:174.5. 23:18 8316+8313
 5  808 so 3.5. 8:074.5. 0:18 8316+8313
11 809 pá 2.5. 5:572.5. 22:21 8316+8313
7+99 869 st 30.4. 19:441.5. 5:29 8313
11 813 st 30.4. 5:2630.4. 9:10 8317+8313
24 808 út 29.4. 6:2729.4. 20:36 8317+8313
11 812 po 28.4. 6:0528.4. 18:58 8317+8313
22 822 pá 25.4. 5:4425.4. 19:51 8317+8313


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.