Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 043 879 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 811 pá 26.11. 14:1026.11. 21:47 8313+8319
 1  810 pá 26.11. 4:5326.11. 8:53 8313+8319
11 809 čt 25.11. 6:0726.11. 0:16 8313+8319
 5  811 st 24.11. 5:5424.11. 20:31 8313+8319
 5  806 út 23.11. 6:4823.11. 20:01 8313+8319
 5  812 po 22.11. 7:4622.11. 22:41 8313+8319
 5  814 pá 19.11. 15:2219.11. 19:02 8313+8319
 1  810 pá 19.11. 4:5319.11. 8:53 8313+8319
 5  802 čt 18.11. 6:2818.11. 23:41 8313+8319
 5  803 út 16.11. 4:4717.11. 0:01 8313+8319
11 809 po 15.11. 6:0716.11. 0:16 8313+8319
 9  812 pá 12.11. 4:4613.11. 0:31 8313+8319
 5  812 čt 11.11. 7:4611.11. 22:41 8313+8319
 5  806 st 10.11. 6:4810.11. 20:01 8313+8319
14 803 út 9.11. 14:289.11. 19:20 8313+8319*MU
 9  805 út 9.11. 6:399.11. 8:59 8313+8319
 9  827 po 8.11. 5:468.11. 18:56 8313+8319
 9  808 pá 5.11. 6:315.11. 22:12 8313+8319
 5  811 čt 4.11. 5:544.11. 20:31 8313+8319
25 806 st 3.11. 4:403.11. 20:56 8313+8319
11 809 út 2.11. 5:423.11. 0:23 8313+8319
 5  802 po 1.11. 6:281.11. 23:41 8313+8319
25 810 pá 29.10. 5:0429.10. 21:19 8313+8319
 1  803 čt 28.10. 4:5328.10. 15:20 8313+8319*MU
 6  805 st 27.10. 14:2727.10. 22:08 8313+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.