Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 215 464 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  809 dnes 5:5124.1. 19:40 8217+8313
 7  804 čt 23.1. 4:2223.1. 20:03 8217+8313
 8  801 st 22.1. 4:3923.1. 0:28 8217+8313
 5  802 út 21.1. 4:3722.1. 0:17 8217+8313
 9  814 po 20.1. 5:4520.1. 23:56 8217+8313
 7  813 čt 16.1. 6:0416.1. 15:30 8217+8313*MU
 8  809 st 15.1. 5:5115.1. 7:50 8217+8313*MU
 9  823 út 14.1. 4:2914.1. 19:55 8217+8313
 9  816 po 13.1. 5:5613.1. 19:25 8217+8313
 5  802 pá 10.1. 4:3711.1. 0:17 8217+8313
 8  804 čt 9.1. 5:1910.1. 0:48 8217+8313
 9  818 st 8.1. 6:029.1. 0:16 8217+8313
 9  816 út 7.1. 5:567.1. 19:25 8561+8313
 9  821 po 6.1. 6:176.1. 22:13 8561+8313
 5  802 pá 3.1. 6:223.1. 19:43 8561+8313
11 807 čt 2.1. 4:522.1. 21:00 8561+8313
Rok 2024
9+98 860 út 31.12. 4:4531.12. 13:30 8561+8313*MU
 8  811 po 30.12. 4:1931.12. 0:12 8561+8313
11 807 pá 27.12. 4:5227.12. 21:00 8561+8313
 7  807 po 23.12. 14:3523.12. 21:16 8561+8313
 8  813 po 23.12. 5:1323.12. 10:11 8561+8313
 5  809 pá 20.12. 7:0720.12. 20:40 8561+8313
 7  816 čt 19.12. 5:5419.12. 19:34 8561+8313
12 805 st 18.12. 5:1418.12. 19:46 8561+8313
 9  804 út 17.12. 15:0918.12. 0:06 8561+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.