Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 po 3.8. 4:483.8. 21:23 8314+8313
16 804 pá 31.7. 4:471.8. 0:47 8314+8313
 9  809 čt 30.7. 6:2030.7. 21:09 8314+8313
11 808 st 29.7. 4:2929.7. 20:29 8314+8313
 8  807 út 28.7. 6:0229.7. 1:03 8314+8313
 1  807 po 27.7. 13:5627.7. 20:26 8314+8313
25 807 po 27.7. 4:3027.7. 10:01 8314+8313
16 803 ne 26.7. 4:0827.7. 0:47 8314+8313
 8  805 so 25.7. 4:1426.7. 1:03 8314+8313
 8  807 pá 24.7. 10:3025.7. 1:03 8314+8313*Z
 9  809 pá 24.7. 6:2024.7. 8:45 8314+8313*MU
8+14 831 čt 23.7. 4:3923.7. 20:12 8314+8313
11 808 st 22.7. 4:2922.7. 20:29 8314+8313
16 804 út 21.7. 4:4722.7. 0:47 8314+8313
 1  812 po 20.7. 4:4820.7. 21:23 8314+8313
16 803 ne 19.7. 4:0820.7. 0:47 8314+8313
12 207 so 18.7. 5:2018.7. 23:59 8314+8313
11 810 pá 17.7. 13:4218.7. 0:50 8314+8313
 8  812 pá 17.7. 5:0717.7. 9:59 8314+8313
14 815 čt 16.7. 14:4617.7. 0:19 8314+8313
14 811 čt 16.7. 4:5916.7. 10:11 8314+8313
16 806 st 15.7. 5:0916.7. 1:07 8314+8313
11 810 út 14.7. 13:4215.7. 0:50 8314+8313
25 807 út 14.7. 4:3014.7. 10:01 8314+8313
 1  810 po 13.7. 4:2814.7. 1:12 8314+8313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.