Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 013 429 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+93 864 so 17.4. 20:5518.4. 4:40 8313
2+91 852 pá 16.4. 4:4317.4. 5:00 8313
25 813 čt 15.4. 4:3015.4. 19:38 8313+8312
16 811 st 14.4. 4:4614.4. 23:09 8313+8312
25 813 út 13.4. 4:3013.4. 19:38 8313+8312
 1  807 po 12.4. 6:0212.4. 20:26 8313+8312
17+93 864 so 10.4. 20:5511.4. 4:40 8313
sjHL 801 pá 9.4. 22:0310.4. 5:18 8313
 1  809 pá 9.4. 6:189.4. 20:37 8313+8317
1+98 856 čt 8.4. 20:159.4. 4:58 8313
15+98 851 st 7.4. 20:408.4. 5:29 8313
2+91 852 út 6.4. 4:437.4. 5:00 8313
25+97 863 ne 4.4. 21:365.4. 4:26 8313
2+92 855 so 3.4. 6:144.4. 5:48 8313
94 803 čt 1.4. 22:282.4. 6:04 8313
 1  807 čt 1.4. 6:021.4. 20:26 8313+8312
16 805 st 31.3. 5:2631.3. 20:22 8313+8312
16 802 út 30.3. 7:0730.3. 22:30 8313+8312
25 813 po 29.3. 4:3029.3. 19:38 8313+8312
 8  806 ne 28.3. 4:3428.3. 23:02 8313+8312
16 809 so 27.3. 4:0727.3. 22:30 8313+8312
 1  811 pá 26.3. 4:4726.3. 23:09 8313+8312
 1  807 čt 25.3. 6:0225.3. 20:26 8313+8312
 1  807 st 24.3. 6:0224.3. 20:26 8313+8312
25 803 út 23.3. 4:3723.3. 20:17 8313+8312


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.