Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 147 619 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  805 dnes 7:0021.9. 9:12 8225+8313
1+96 862 st 20.9. 20:3121.9. 4:57 8313
11 802 st 20.9. 4:2920.9. 19:27 8313+8218
25 803 út 19.9. 4:3819.9. 23:07 8313+8218
 1  812 po 18.9. 5:4618.9. 19:03 8313+8218
 9  811 pá 15.9. 4:4616.9. 0:32 8313+8218
 9  810 čt 14.9. 6:4215.9. 0:22 8313+8218
25 805 st 13.9. 4:5413.9. 18:50 8313+8218
 1  809 út 12.9. 14:3012.9. 20:20 8313+8218
 7  809 út 12.9. 6:2812.9. 10:18 8313+8218
 1  812 po 11.9. 5:4611.9. 19:03 8313+8218
14 807 pá 8.9. 14:598.9. 22:26 8313+8218
 9  805 pá 8.9. 6:398.9. 9:00 8313+8218
 9  819 čt 7.9. 5:067.9. 18:34 8313+8218
 7  809 st 6.9. 14:316.9. 20:42 8313+8218
 1  809 st 6.9. 7:186.9. 9:16 8313+8218
25+97 857 út 5.9. 23:216.9. 5:20 8313
 9  815 út 5.9. 6:595.9. 20:24 8218+8313
13+99 865 po 4.9. 20:385.9. 5:44 8313
11 825 po 4.9. 15:214.9. 17:39 8313
11 824 po 4.9. 6:414.9. 8:59 8313
2+91 852 ne 3.9. 22:524.9. 4:54 8313
2+92 856 so 2.9. 21:323.9. 5:05 8313
5+94 867 po 28.8. 23:2729.8. 2:45 8313*MU
1+97 853 ne 27.8. 21:0228.8. 5:20 8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.