Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8313

Evidované reklamní polepy:
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 845 579 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
13 403 po 6.11. 4:576.11. 9:03 8313
13 409 pá 3.11. 5:333.11. 22:52 8313
6+93 452 pá 3.11. 1:453.11. 4:30 8313*Z
17 411 čt 2.11. 5:462.11. 19:24 8313+8312
14 411 út 31.10. 15:0531.10. 18:19 8313+8312
14 411 út 31.10. 6:3431.10. 9:49 8313+8312
7 408 po 30.10. 5:4030.10. 20:44 8313+8312
14 401 pá 27.10. 4:3627.10. 19:19 8313+8312
14 414 čt 26.10. 4:1626.10. 21:01 8313+8312
14 410 st 25.10. 5:4925.10. 20:24 8313+8312
14 408 út 24.10. 5:2724.10. 20:08 8313+8312
14 410 po 23.10. 5:4923.10. 18:30 8313+8312*MU
14 410 pá 20.10. 5:4920.10. 20:24 8313+8312
14 408 čt 19.10. 5:2719.10. 20:08 8313+8312
14 402 st 18.10. 6:5618.10. 21:31 8313+8312
17 423 út 17.10. 5:3218.10. 0:20 8312+8313
14 414 po 16.10. 4:1616.10. 21:01 8312+8313
7 414 pá 13.10. 4:2313.10. 21:33 8312+8313
17 423 čt 12.10. 5:3213.10. 0:20 8312+8313
5 416 st 11.10. 5:0211.10. 20:26 8312+8313
11 406 út 10.10. 4:2810.10. 20:39 8312+8313
11 410 po 9.10. 14:3110.10. 0:54 8312+8313
14 411 po 9.10. 6:349.10. 9:49 8312+8313
6+93 452 so 7.10. 7:358.10. 4:10 8313
17 411 pá 6.10. 5:466.10. 19:24 8312+8313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8419
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.