Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8313

Evidované reklamní polepy:
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 887 909 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 809 po 15.10. 7:1015.10. 9:20 8313*MU
sjHL 801 ne 14.10. 2:5814.10. 4:59 8313
2+92 855 pá 12.10. 4:3613.10. 4:53 8313
29 812 st 10.10. 4:5011.10. 0:08 8235+8313
11 807 út 9.10. 11:409.10. 21:22 8235+8313*Z
29 801 po 8.10. 5:399.10. 0:48 8235+8313
24 107 pá 5.10. 6:405.10. 20:09 8235+8313
 7  106 čt 4.10. 6:294.10. 17:00 8235+8313*MU
24 106 st 3.10. 6:243.10. 19:59 8235+8313
26 116 út 2.10. 6:082.10. 20:01 8235+8313
24 841 po 1.10. 5:301.10. 20:18 8235+8313
15 802 ne 30.9. 4:5830.9. 21:11 8235+8313
15 805 so 29.9. 5:5829.9. 22:12 8235+8313
15 803 pá 28.9. 6:3828.9. 21:26 8235+8313
15 141 čt 27.9. 5:2227.9. 11:15 8235+8313*MU
26 116 st 26.9. 6:0826.9. 20:01 8235+8313
 7  106 út 25.9. 6:2925.9. 20:25 8235+8313
 7  106 po 24.9. 6:2924.9. 20:25 8235+8313
 7  105 pá 21.9. 6:2121.9. 22:14 8235+8313
 7  106 čt 20.9. 6:2920.9. 20:25 8235+8313
 5  107 st 19.9. 5:5519.9. 22:02 8235+8313
 5  841 út 18.9. 5:5918.9. 20:17 8235+8313
 1  814 po 17.9. 14:4917.9. 22:38 8235+8313
 1  814 po 17.9. 5:4117.9. 9:48 8235+8313
 9  808 ne 16.9. 5:3217.9. 0:46 8235+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8704

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.