Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 188 134 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  810 dnes 5:3318.6. 0:29 8314+8313
 9  804 pá 14.6. 15:0915.6. 0:06 8314+8313
 9  804 pá 14.6. 6:5214.6. 9:08 8314+8313
 8  807 čt 13.6. 14:5813.6. 23:53 8314+8313
 9  804 čt 13.6. 6:5213.6. 9:08 8314+8313
 5  814 st 12.6. 15:3912.6. 23:37 8314+8313
 8  807 st 12.6. 4:5912.6. 9:32 8314+8313
 8  807 út 11.6. 14:5811.6. 23:53 8314+8313
 8  807 út 11.6. 4:5911.6. 9:32 8314+8313
12 815 po 10.6. 14:4911.6. 0:44 8314+8313
12 815 po 10.6. 6:2810.6. 10:16 8314+8313
 9  823 pá 7.6. 5:257.6. 18:43 8313+8314
 5  803 čt 6.6. 6:126.6. 19:52 8313+8314
 9  817 st 5.6. 7:025.6. 20:31 8313+8314
2+91 852 út 4.6. 21:415.6. 4:54 8313
12 801 út 4.6. 7:174.6. 19:12 8217+8313
15+98 853 po 3.6. 23:084.6. 5:03 8313
 9  820 po 3.6. 5:153.6. 18:33 8313+8241
 9  801 pá 31.5. 6:0331.5. 23:56 8313+8241
 9  831 po 27.5. 6:0027.5. 23:53 8313+8241
 8  807 pá 24.5. 14:5824.5. 23:53 8313+8241
 7  807 pá 24.5. 6:4524.5. 10:29 8313+8241
 5  808 čt 23.5. 6:5923.5. 20:24 8313+8241
 5  806 st 22.5. 4:3622.5. 18:19 8313+8241
12 815 út 21.5. 14:4922.5. 0:44 8313+8241


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.