Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 132 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 čt 19.1. 21:0720.1. 2:06 8313*MU*1
15+98 853 st 18.1. 21:0719.1. 4:59 8313
15+98 853 út 17.1. 21:0718.1. 4:59 8313
15 806 čt 5.1. 6:066.1. 0:23 8234+8313
25 809 st 4.1. 4:214.1. 21:14 8234+8313
25 804 út 3.1. 4:343.1. 22:39 8234+8313
25 802 po 2.1. 5:072.1. 22:06 8234+8313
Rok 2022
98+99 860 so 31.12. 21:291.1. 7:43 8234+8313
10 804 pá 30.12. 4:2030.12. 23:46 8234+8313
 9  811 čt 29.12. 4:2630.12. 0:31 8234+8313
 9  812 st 28.12. 15:4928.12. 22:42 8234+8313
10 805 pá 23.12. 4:4023.12. 7:00 8234+8313*MU
 9  812 čt 22.12. 4:4323.12. 0:31 8234+8313
 8  812 st 21.12. 6:2422.12. 0:09 8234+8313
 9  823 út 20.12. 5:2120.12. 19:21 8234+8313
10 807 po 19.12. 4:5719.12. 20:39 8234+8313
25 805 ne 18.12. 4:4218.12. 23:06 8234+8313
10 805 so 17.12. 4:2018.12. 0:06 8234+8313
10 805 pá 16.12. 4:4017.12. 0:46 8234+8313
25 808 čt 15.12. 4:4815.12. 21:52 8234+8313
10 805 st 14.12. 4:4015.12. 0:46 8234+8313
25 808 út 13.12. 4:4813.12. 21:52 8234+8313
10 815 po 12.12. 6:0012.12. 19:11 8234+8313
 4  812 pá 9.12. 15:049.12. 19:02 8234+8313
15 807 čt 8.12. 5:208.12. 20:50 8234+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozidla výtržníkem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.