Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8313

Evidované reklamní polepy:
mBank (od 16. 4. 2015 do 10. 7. 2016)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 22. 1. 2002

Výrobní číslo: 153290

Původní evidenční číslo: 6314

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 142 po 10.12. 6:2510.12. 21:56 8313+8226
24 106 pá 7.12. 6:247.12. 19:59 8313+8226
 7  106 čt 6.12. 6:296.12. 20:25 8313+8226
26 111 st 5.12. 5:355.12. 22:07 8313+8226
15 106 út 4.12. 6:414.12. 20:08 8313+8226
 5  105 po 3.12. 5:303.12. 19:28 8313+8226
 6  806 ne 2.12. 4:232.12. 13:20 8313+8226*MU
 6  803 pá 30.11. 6:5030.11. 20:53 8313+8226
 9  820 čt 29.11. 6:2129.11. 20:21 8313+8226
15 141 čt 15.11. 5:1215.11. 20:41 8232+8313
15 101 st 14.11. 5:5814.11. 21:37 8232+8313
24 841 út 13.11. 5:3013.11. 20:18 8232+8313
15 142 po 12.11. 6:2512.11. 22:12 8232+8313
26 116 pá 9.11. 6:079.11. 20:01 8232+8313
 7  106 čt 8.11. 6:298.11. 20:25 8232+8313
34 112 st 7.11. 6:438.11. 0:15 8232+8313
34 113 út 6.11. 5:157.11. 0:35 8232+8313
 7  110 po 5.11. 4:436.11. 1:04 8232+8313
32 113 pá 2.11. 6:163.11. 0:23 8232+8313
26 105 čt 1.11. 4:441.11. 21:01 8232+8313
34 846 st 31.10. 5:3231.10. 19:56 8232+8313
 1  806 út 30.10. 6:2830.10. 19:46 8232+8313
 9  806 po 29.10. 15:0630.10. 0:26 8232+8313
 9  806 po 29.10. 6:2729.10. 8:59 8232+8313
15 804 ne 28.10. 9:3828.10. 21:41 8232+8313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.