Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 146 260 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 út 6.12. 6:417.12. 0:21 8232+8211
15+98 854 po 5.12. 21:246.12. 5:29 8211
15+98 853 ne 4.12. 21:075.12. 4:59 8211
7+99 868 so 3.12. 22:034.12. 4:59 8211
25+97 855 pá 2.12. 21:453.12. 5:26 8211
25+97 856 čt 1.12. 22:062.12. 5:55 8211
22 826 čt 1.12. 5:291.12. 19:03 8225+8211
25 808 st 30.11. 4:3230.11. 22:08 8225+8211
10 805 út 29.11. 4:4030.11. 0:46 8225+8211
22 813 po 28.11. 6:3929.11. 0:42 8225+8211
15+98 854 so 26.11. 21:2427.11. 5:29 8211
13+95 862 pá 25.11. 6:0526.11. 4:23 8211
1+96 862 čt 24.11. 20:4525.11. 4:55 8211
10 815 čt 24.11. 5:1124.11. 19:11 8211+8231
 9  811 st 23.11. 6:4124.11. 0:21 8211+8231
 9  823 út 22.11. 5:2122.11. 18:41 8211+8231
15 801 po 21.11. 6:2621.11. 19:38 8211+8231
25 807 ne 20.11. 9:4720.11. 23:45 8211+8231
10 810 pá 18.11. 5:1119.11. 0:26 8211+8231
 9  811 st 16.11. 6:4117.11. 0:21 8211+8231
13+99 865 út 15.11. 6:2016.11. 5:43 8211
13+97 853 po 14.11. 21:0515.11. 4:55 8211
 9  820 po 14.11. 5:0614.11. 18:31 8226+8211
11 803 pá 11.11. 4:5011.11. 19:39 8226+8211
 9  805 čt 10.11. 15:1011.11. 0:12 8226+8211


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.