Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 220 015 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 408 so 25.11. 23:1026.11. 1:05 8211*Z1
 1  813 út 21.11. 15:0321.11. 18:59 8211+8224
11 813 út 21.11. 5:0621.11. 9:09 8211+8224
 6  812 po 20.11. 5:3621.11. 0:42 8211+8224
 9  823 čt 16.11. 5:2516.11. 18:42 8211+8224
 8  807 st 15.11. 15:0015.11. 19:39 8211+8224
 8  807 st 15.11. 5:0015.11. 9:32 8211+8224
11 808 út 14.11. 7:0815.11. 0:15 8211+8224
 9  831 po 13.11. 6:0013.11. 23:52 8211+8224
 9  831 pá 10.11. 6:0010.11. 23:52 8211+8224
25 811 čt 9.11. 4:409.11. 19:59 8211+8224
 8  805 st 8.11. 7:009.11. 0:49 8211+8224
 9  801 út 7.11. 4:497.11. 23:46 8211+8224
11 813 po 6.11. 15:087.11. 0:35 8211+8224
 9  826 po 6.11. 4:546.11. 9:53 8211+8224
11 805 ne 5.11. 9:275.11. 21:44 8211+8224
11 806 so 4.11. 13:505.11. 0:15 8211+8224*Z2
11 806 so 4.11. 7:444.11. 12:00 8211+8308*MU
24 833 pá 3.11. 15:493.11. 19:25 8211+8308
 9  804 pá 3.11. 6:323.11. 9:00 8211+8308
11 803 čt 2.11. 6:262.11. 19:28 8211+8308
24 833 st 1.11. 15:491.11. 19:25 8211+8308
 9  821 st 1.11. 5:381.11. 9:24 8211+8308
24 828 út 31.10. 6:1031.10. 20:23 8211+8308
 9  809 po 30.10. 15:4330.10. 19:30 8211+8308
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9058
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8470+8471
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.