Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 953 090 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 út 10.12. 4:3110.12. 18:35 8211+8217
11 803 po 9.12. 5:0810.12. 0:51 8211+8217
 9  818 ne 8.12. 6:288.12. 23:48 8211+8217
 6  802 so 7.12. 4:328.12. 0:25 8211+8217
16 803 pá 6.12. 14:296.12. 23:56 8211+8217
 1  814 pá 6.12. 5:416.12. 9:48 8211+8217
24 809 čt 5.12. 5:305.12. 20:14 8211+8217
16 803 st 4.12. 14:294.12. 23:56 8211+8217
 9  804 st 4.12. 5:264.12. 12:40 8211+8217*MU
 1  807 út 3.12. 4:483.12. 21:41 8211+8217
 6  809 po 2.12. 5:462.12. 20:09 8211+8217
 6  803 ne 1.12. 4:322.12. 0:25 8211+8217
 9  811 so 30.11. 5:5230.11. 22:58 8211+8217
 1  814 pá 29.11. 14:4930.11. 1:10 8211+8217
15 812 pá 29.11. 5:5129.11. 9:42 8211+8217
 9  802 čt 28.11. 5:2329.11. 0:16 8211+8217
16 803 st 27.11. 14:2927.11. 23:56 8211+8217
24 801 st 27.11. 5:4427.11. 10:36 8211+8217
2+92 855 út 26.11. 4:3626.11. 13:00 8211*MU
11 807 po 25.11. 9:3025.11. 21:21 8214+8211*Z
 9  806 po 25.11. 6:2725.11. 8:59 8214+8211
2+91 853 ne 24.11. 19:4325.11. 5:00 8211
9+98 853 so 23.11. 23:2724.11. 5:32 8211
13+99 863 pá 22.11. 22:4723.11. 4:17 8211
 5  813 pá 22.11. 5:5922.11. 20:36 8310+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8311+8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.