Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 930 710 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 866 út 20.8. 22:4021.8. 5:22 8211
5+94 864 po 19.8. 20:3320.8. 4:50 8211
15+98 852 ne 18.8. 5:5919.8. 4:44 8211+8315
25 810 so 17.8. 7:4417.8. 23:20 8211+8315
25 804 pá 16.8. 4:3016.8. 22:53 8211+8315
24 805 čt 15.8. 5:5415.8. 20:37 8211+8315
24 810 st 14.8. 5:3214.8. 20:13 8211+8315
16 807 út 13.8. 4:0613.8. 22:30 8211+8315
25 804 po 12.8. 4:3013.8. 1:24 8211+8315
11 808 pá 9.8. 6:179.8. 16:10 8211+8315*MU
sjHL 801 pá 9.8. 0:329.8. 5:11 8211
15+98 853 st 7.8. 20:588.8. 5:31 8211
5+7 806 st 7.8. 5:597.8. 19:57 8211+8241
15+98 852 po 5.8. 20:256.8. 5:00 8211
2+92 855 ne 4.8. 19:335.8. 4:53 8211
24+91 857 so 3.8. 19:584.8. 4:40 8211
15+98 852 pá 2.8. 20:253.8. 5:00 8211
15+99 866 čt 1.8. 20:582.8. 5:22 8211
2+92 855 st 31.7. 4:361.8. 4:53 8211
14 814 čt 25.7. 14:4725.7. 20:08 8244+8211
14 814 čt 25.7. 6:3525.7. 9:43 8244+8211
 9  819 st 24.7. 16:1024.7. 19:03 8244+8211
16 805 st 24.7. 5:0124.7. 10:17 8244+8211
24 805 út 23.7. 5:5423.7. 20:37 8244+8211
 9  807 po 22.7. 16:4522.7. 18:00 8244+8211*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8368+8449

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.