Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Vyřazení: 7. 3. 2024

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 355 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 čt 7.3. 5:117.3. 9:10 8211+8213
 9  831 st 6.3. 6:006.3. 23:53 8211+8213
 5  814 út 5.3. 15:395.3. 21:27 8232+8211
 9  809 út 5.3. 7:085.3. 9:28 8232+8211
15+98 854 po 4.3. 23:275.3. 5:33 8211
 8  807 po 4.3. 14:594.3. 19:40 8232+8211
11 813 pá 1.3. 5:111.3. 9:10 8245+8211
 9  809 čt 29.2. 15:2929.2. 19:57 8245+8211
 5  814 čt 29.2. 7:4729.2. 9:39 8245+8211
 8  807 st 28.2. 14:5928.2. 19:40 8245+8211
 5  814 st 28.2. 7:4728.2. 9:39 8245+8211
 9  829 út 27.2. 5:4627.2. 20:59 8245+8211
14 806 po 26.2. 4:2927.2. 0:10 8245+8211
11 808 ne 25.2. 9:5726.2. 0:33 8245+8211
11 806 so 24.2. 7:4325.2. 0:13 8245+8211
14 806 pá 23.2. 4:2924.2. 0:10 8245+8211
11 808 čt 22.2. 7:0823.2. 0:13 8245+8211
15+98 853 st 21.2. 23:1422.2. 5:02 8211
 8  807 st 21.2. 14:5921.2. 19:39 8211+8217
 9  815 st 21.2. 7:2221.2. 9:43 8211+8217
7+94 850 út 20.2. 20:3021.2. 6:07 8211
22 829 út 20.2. 6:0220.2. 19:40 8211+8217
 9  807 po 19.2. 6:2519.2. 19:54 8211+8217
25+97 857 ne 18.2. 21:3119.2. 5:24 8211
7+94 850 so 17.2. 19:3618.2. 6:07 8211


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.