Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 964 385 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  813 út 28.1. 5:5928.1. 20:36 8211+8310
14+94 863 po 27.1. 20:0628.1. 4:50 8211
15+98 853 ne 26.1. 21:3827.1. 5:31 8211
1+98 858 so 25.1. 20:1026.1. 4:14 8211
2+92 855 pá 24.1. 4:3625.1. 4:53 8211
 6  805 čt 23.1. 7:0524.1. 0:45 8211+8218
 9  804 st 22.1. 5:2622.1. 19:32 8211+8218
 9  820 út 21.1. 6:2121.1. 20:21 8211+8218
2+91 853 po 20.1. 20:4721.1. 5:00 8211
11 812 po 20.1. 6:1820.1. 20:02 8211+8221
13+97 867 ne 19.1. 22:1820.1. 4:57 8211
13+97 867 so 18.1. 22:3819.1. 4:44 8211
1+98 858 pá 17.1. 20:1018.1. 4:14 8211
24 801 pá 17.1. 14:2217.1. 19:16 8211+8218
16 816 pá 17.1. 6:4517.1. 10:39 8211+8218
15+98 853 čt 16.1. 21:3817.1. 5:31 8211
 9  813 čt 16.1. 15:3416.1. 20:14 8232+8211
 9  813 čt 16.1. 6:4916.1. 9:19 8232+8211
13+97 866 st 15.1. 22:4916.1. 4:27 8211
 6  816 st 15.1. 5:2415.1. 18:22 8211+8212
16 803 út 14.1. 14:2914.1. 23:56 8211+8212
15 812 út 14.1. 5:5114.1. 9:42 8211+8212
16 804 po 13.1. 4:0813.1. 21:07 8211+8212
 8  809 ne 12.1. 11:5413.1. 1:23 8211+8212
 9  818 so 11.1. 6:3711.1. 23:48 8211+8212


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.