Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 565 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 pá 22.2. 5:4322.2. 20:30 8211+8318
11 804 čt 21.2. 4:2921.2. 19:24 8211+8318
 9  802 st 20.2. 5:2321.2. 0:16 8211+8318
 9  806 út 19.2. 15:0620.2. 0:26 8211+8318
 9  806 út 19.2. 6:2719.2. 8:59 8211+8318
 6  803 po 18.2. 6:0619.2. 0:34 8211+8318
 6  804 ne 17.2. 4:5518.2. 0:34 8211+8318
11 804 pá 15.2. 4:2915.2. 19:24 8211+8318
 9  804 čt 14.2. 5:2614.2. 19:32 8211+8318
 1  813 st 13.2. 5:2413.2. 22:40 8211+8318
15 142 út 12.2. 6:2512.2. 21:56 8211+8318
15 110 po 11.2. 5:3211.2. 21:07 8211+8318
 7  105 pá 8.2. 6:218.2. 22:14 8211+8318
 7  112 čt 7.2. 15:157.2. 21:29 8211+8216*Z
 1  814 čt 7.2. 5:417.2. 9:48 8211+8216
 1  805 st 6.2. 4:286.2. 21:26 8211+8216
15 142 út 5.2. 6:255.2. 21:56 8211+8216
24 105 po 4.2. 6:164.2. 19:49 8211+8216
26 116 pá 1.2. 6:071.2. 20:01 8211+8216
 6  101 čt 31.1. 5:0931.1. 20:40 8211+8216
 6  109 st 30.1. 6:3430.1. 22:21 8211+8216
26 111 út 29.1. 5:3529.1. 22:07 8211+8216
15 104 po 28.1. 6:1728.1. 21:52 8211+8216
 5  841 pá 25.1. 5:5925.1. 20:17 8211+8216
 9  833 čt 24.1. 7:1724.1. 19:10 8211+8216*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.