Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 911 900 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 801 so 20.4. 4:5820.4. 20:56 8211+8212
 9  811 pá 19.4. 5:5219.4. 22:58 8211+8212
 9  813 čt 18.4. 15:3418.4. 19:54 8211+8212
 9  806 čt 18.4. 6:2718.4. 8:59 8211+8212
11 803 st 17.4. 5:0818.4. 0:51 8211+8212
 9  831 út 16.4. 5:0117.4. 0:08 8211+8212
15 141 po 15.4. 5:1215.4. 22:51 8211+8212
 5  107 pá 12.4. 5:5512.4. 22:02 8211+8212
 7  109 čt 11.4. 5:0311.4. 20:55 8211+8212
 6  109 st 10.4. 6:3410.4. 22:21 8211+8212
 5  105 út 9.4. 5:309.4. 19:28 8211+8212
15 110 po 8.4. 5:328.4. 21:07 8211+8212
15 101 pá 5.4. 5:585.4. 21:37 8211+8212
 5  105 čt 4.4. 5:304.4. 19:28 8211+8212
 6  101 st 3.4. 5:093.4. 18:32 8211+8212
 7  105 út 2.4. 6:212.4. 22:14 8211+8212
24 841 po 1.4. 5:301.4. 20:18 8211+8212
2+91 859 so 30.3. 21:4831.3. 4:39 8211
7+91 857 pá 29.3. 20:1830.3. 4:39 8211
 9  822 pá 29.3. 4:3129.3. 18:35 8230+8211
 1  805 čt 28.3. 4:2828.3. 21:26 8230+8211
11 801 st 27.3. 4:2927.3. 20:30 8230+8211
 9  833 út 26.3. 7:1727.3. 0:12 8230+8211
 1  809 po 25.3. 6:3925.3. 20:11 8230+8211
35+92 851 ne 24.3. 22:0125.3. 5:06 8211


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.