Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 187 090 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  805 dnes 15:157.6. 19:40 8227+8211
 9  805 dnes 6:397.6. 9:00 8227+8211
13+99 865 út 6.6. 20:417.6. 5:44 8211
 9  826 út 6.6. 5:426.6. 18:57 8211+8315
 7  809 po 5.6. 14:305.6. 20:41 8211+8315
 7  809 po 5.6. 6:385.6. 10:14 8211+8315
2+91 852 ne 4.6. 20:435.6. 4:54 8211
2+91 852 so 3.6. 20:434.6. 4:54 8211
15+98 854 pá 2.6. 21:253.6. 5:29 8211
11 813 pá 2.6. 15:032.6. 17:24 8211
11 814 pá 2.6. 6:462.6. 9:08 8211
7+91 854 čt 1.6. 20:462.6. 5:00 8211
 4  809 čt 1.6. 14:401.6. 18:38 8211+8214
 4  809 čt 1.6. 6:561.6. 9:10 8211+8214
10 815 st 31.5. 6:0031.5. 19:11 8211+8214
 4  809 út 30.5. 14:4030.5. 18:38 8211+8214
10 804 út 30.5. 5:1230.5. 9:47 8211+8214
25 810 po 29.5. 5:1729.5. 22:06 8211+8214
 8  804 pá 26.5. 5:0326.5. 18:54 8211+8214
 9  830 čt 25.5. 5:5625.5. 23:52 8211+8214
 9  816 st 24.5. 6:5824.5. 20:20 8211+8214
25+94 860 út 23.5. 21:2124.5. 5:05 8211
 4  810 út 23.5. 14:4823.5. 18:46 8214+8211
 4  808 út 23.5. 6:3023.5. 10:20 8214+8211
15+98 853 po 22.5. 21:0823.5. 4:59 8211


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.