Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 044 275 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  811 út 11.5. 12:3511.5. 21:08 8211+8212*Z
 6  801 út 11.5. 4:3311.5. 6:45 8211+8212*MU
16 808 po 10.5. 7:0710.5. 19:40 8211+8212
25 813 pá 7.5. 4:307.5. 19:38 8211+8212
 1  809 čt 6.5. 6:186.5. 20:37 8211+8212
1+98 856 st 5.5. 20:156.5. 4:58 8211
 1  809 út 4.5. 6:184.5. 20:37 8218+8211
25+97 863 po 3.5. 21:354.5. 4:26 8211
11+96 866 ne 2.5. 19:483.5. 4:50 8211
99 801 so 1.5. 21:372.5. 5:10 8211
2+91 852 pá 30.4. 4:431.5. 5:00 8211
14 801 čt 29.4. 5:5729.4. 22:18 8211+8319
15 809 st 28.4. 5:5428.4. 18:47 8211+8319
25 813 út 27.4. 4:3027.4. 19:38 8211+8319
25 808 po 26.4. 5:1626.4. 21:07 8211+8319
15 809 pá 23.4. 5:5423.4. 18:47 8211+8319
15 809 čt 22.4. 5:5422.4. 18:47 8211+8319
 1  803 st 21.4. 5:2021.4. 19:42 8211+8319
14 801 út 20.4. 5:5720.4. 22:18 8211+8319
16 814 pá 16.4. 5:1516.4. 12:05 8211+8218*MU
14 801 čt 15.4. 5:5715.4. 22:18 8211+8218
16 808 st 14.4. 7:0714.4. 19:40 8211+8218
94 803 út 13.4. 22:2814.4. 6:01 8211
5+94 867 po 12.4. 21:0913.4. 4:50 8211
5+94 867 ne 11.4. 21:0912.4. 4:50 8211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.