Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 920 525 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 st 19.6. 5:0119.6. 18:35 8316+8211
 9  813 út 18.6. 6:4118.6. 19:54 8316+8211
14 812 po 17.6. 4:3717.6. 20:36 8302+8211
 1  805 ne 16.6. 9:2216.6. 21:41 8302+8211
11 812 pá 14.6. 6:1814.6. 20:02 8302+8211
15 806 čt 13.6. 18:1513.6. 19:57 8302+8211*Z
15 806 čt 13.6. 6:4713.6. 16:20 8302+8211*MU
2+91 853 st 12.6. 22:2213.6. 5:00 8211
 9  804 st 12.6. 5:2612.6. 19:32 8211+8212
 9  802 út 11.6. 5:2311.6. 17:20 8211+8212*MU
15 804 po 10.6. 6:2310.6. 21:41 8211+8212
15 807 ne 9.6. 5:589.6. 14:30 8211+8212*MU
11 804 so 8.6. 6:228.6. 20:51 8211+8212
 9  813 pá 7.6. 15:347.6. 19:54 8211+8212
 9  813 pá 7.6. 6:497.6. 9:19 8211+8212
14 812 čt 6.6. 4:376.6. 20:36 8211+8212
 1  812 st 5.6. 5:495.6. 13:00 8211+8212*MU
 9  822 út 4.6. 4:314.6. 15:20 8211+8212*MU
14 812 po 3.6. 4:373.6. 9:30 8211+8212*MU
11 803 ne 2.6. 10:032.6. 20:00 8211+8212*MU
 9  811 so 1.6. 5:521.6. 12:50 8211+8212*MU
 9  831 pá 31.5. 5:011.6. 0:08 8211+8212
 1  802 čt 30.5. 6:0231.5. 1:10 8211+8212
11 801 st 29.5. 4:2929.5. 20:30 8211+8212
 9  809 út 28.5. 5:3729.5. 0:36 8211+8212
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.