Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 034 510 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  809 pá 26.2. 6:1826.2. 20:37 8211+8212
15+98 851 st 24.2. 20:4025.2. 5:29 8211
92 804 út 23.2. 22:5624.2. 5:18 8211
25+97 863 po 22.2. 21:1523.2. 4:26 8211
5+94 867 ne 21.2. 21:0922.2. 4:50 8211
5+94 867 so 20.2. 21:0921.2. 4:50 8211
5+94 867 pá 19.2. 21:0920.2. 4:50 8211
1+98 856 čt 18.2. 20:1519.2. 4:58 8211
1+98 856 st 17.2. 20:1518.2. 4:58 8211
15+98 851 út 16.2. 20:4017.2. 5:29 8211
1+98 856 po 15.2. 20:1516.2. 4:58 8211
15+98 851 ne 14.2. 20:4015.2. 5:29 8211
1+98 856 so 13.2. 20:1514.2. 4:58 8211
93 801 pá 12.2. 21:5113.2. 4:40 8211
15+98 851 čt 11.2. 20:4012.2. 5:29 8211
15+98 851 st 10.2. 20:4011.2. 5:29 8211
94 803 út 9.2. 22:2810.2. 6:01 8211
94 803 po 8.2. 22:289.2. 6:01 8211
94 803 ne 7.2. 22:288.2. 6:21 8211
25+97 863 so 6.2. 21:017.2. 4:26 8211
15+98 851 pá 5.2. 20:406.2. 5:29 8211
25+92 853 čt 4.2. 19:595.2. 4:53 8211
15+98 851 st 3.2. 20:404.2. 5:29 8211
32+91 852 út 2.2. 5:123.2. 5:00 8211
94 803 ne 31.1. 22:281.2. 6:01 8211


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.