Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 810 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 po 10.12. 15:2911.12. 0:25 8218+8211
 6  803 po 10.12. 5:2410.12. 9:50 8218+8211
 9  811 ne 9.12. 5:529.12. 22:58 8218+8211
11 803 so 8.12. 4:299.12. 0:51 8218+8211
 9  809 pá 7.12. 5:378.12. 0:36 8218+8211
 1  806 čt 6.12. 6:286.12. 19:41 8218+8211
 9  831 st 5.12. 5:016.12. 0:08 8218+8211
 6  803 út 4.12. 15:295.12. 0:25 8218+8211
 9  804 po 3.12. 7:553.12. 19:32 8218+8211*Z
15 804 ne 2.12. 8:532.12. 21:41 8218+8211
15 805 so 1.12. 5:581.12. 21:56 8218+8211
11 809 pá 30.11. 5:0730.11. 20:02 8218+8211
15 142 čt 29.11. 6:2529.11. 14:15 8239+8211*MU
 7  109 st 28.11. 5:0328.11. 20:55 8239+8211
26 111 út 27.11. 5:3527.11. 22:07 8239+8211
24 106 po 26.11. 6:2426.11. 19:59 8239+8211
 7  110 pá 23.11. 4:4324.11. 1:04 8239+8211
 7  110 čt 22.11. 17:0023.11. 1:04 8239+8211*Z1
 7  109 čt 22.11. 5:0322.11. 8:55 8239+8211*MU
 7  105 st 21.11. 6:2121.11. 22:14 8239+8211
24 104 út 20.11. 6:0620.11. 19:39 8239+8211
 5  105 po 19.11. 5:3019.11. 19:28 8239+8211
 5  841 pá 16.11. 5:5916.11. 20:17 8239+8211
 1  814 čt 15.11. 14:4915.11. 22:38 8239+8211
39 811 čt 15.11. 7:0015.11. 9:24 8239+8211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8740+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.