Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 048 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
6 809 út 13.12. 5:4113.12. 20:05 8216+8211
24 809 po 12.12. 5:4312.12. 20:14 8216+8211
5 808 ne 11.12. 4:3412.12. 1:07 8216+8211
9 815 so 10.12. 4:5311.12. 0:16 8216+8211
6 806 pá 9.12. 6:339.12. 19:46 8216+8211
6 806 čt 8.12. 10:008.12. 19:46 8216+8211*Z
1 811 st 7.12. 14:497.12. 20:16 8216+8211
5 811 út 6.12. 5:596.12. 23:08 8216+8211
24 810 po 5.12. 5:525.12. 20:23 8216+8211
15 807 ne 4.12. 12:304.12. 21:32 8216+8211
5 809 so 3.12. 6:313.12. 21:52 8216+8211
1 804 pá 2.12. 4:482.12. 19:40 8216+8211
15 806 čt 1.12. 5:252.12. 0:31 8216+8211
1 802 st 30.11. 6:2830.11. 21:16 8216+8211
12 808 út 29.11. 6:3629.11. 20:32 8216+8211
9 806 po 28.11. 15:0528.11. 19:50 8216+8211
15 814 po 28.11. 7:0228.11. 9:01 8216+8211
1 808 pá 25.11. 5:4625.11. 18:20 8216+8211
1 812 čt 24.11. 6:0225.11. 1:12 8216+8211
11 803 st 23.11. 5:2723.11. 19:58 8216+8211
24 804 út 22.11. 6:0622.11. 19:36 8216+8211
1 802 po 21.11. 6:2821.11. 21:16 8216+8211
4 810 pá 18.11. 14:4718.11. 18:45 8216+8211
4 810 pá 18.11. 6:1718.11. 7:00 8214+8211*MU
9 822 st 16.11. 4:3316.11. 18:38 8214+8211
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8739+8684
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.