Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 120 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18+95 864 pá 24.6. 21:2425.6. 4:23 8211
12+17 844 pá 24.6. 6:1824.6. 19:18 8229+8211
 8  812 čt 23.6. 6:2524.6. 0:09 8229+8211
19+95 864 st 22.6. 21:2423.6. 4:23 8211
 9  816 st 22.6. 6:5922.6. 20:25 8242+8211
13+99 865 út 21.6. 6:2722.6. 5:43 8211
 9  827 po 20.6. 5:4620.6. 18:56 8211+8222
ZkJ 880 pá 17.6. 14:0017.6. 22:00 8211+8222
25 814 pá 17.6. 6:1117.6. 13:35 8211+8222*MU
10 814 čt 16.6. 4:3616.6. 18:38 8211+8222
 9  816 st 15.6. 6:5915.6. 20:25 8211+8222
 9  820 út 14.6. 5:0414.6. 18:33 8211+8222
 9  802 po 13.6. 6:0313.6. 21:52 8211+8222
25 801 pá 10.6. 4:2210.6. 20:59 8211+8222
 8  812 čt 9.6. 6:2510.6. 0:09 8211+8222
10 811 st 8.6. 4:168.6. 20:27 8211+8222
10 806 út 7.6. 14:518.6. 0:27 8211+8222
 4  810 út 7.6. 5:507.6. 9:42 8211+8222
10 811 po 6.6. 4:166.6. 20:27 8211+8222
 8  805 pá 3.6. 5:143.6. 21:05 8211+8222
 9  805 čt 2.6. 15:113.6. 0:12 8211+8222
 4  811 čt 2.6. 6:012.6. 10:22 8211+8222
25 814 st 1.6. 6:111.6. 22:38 8211+8222
10 803 út 31.5. 5:1631.5. 19:27 8211+8222
 8  808 po 30.5. 6:0030.5. 23:49 8211+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.