Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8211

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2000

V provozu od: 14. 10. 2000

Výrobní číslo: 156150

Původní evidenční číslo: 6506

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 515 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 so 31.3. 7:5331.3. 13:55 8211+8319*MU
 9  808 pá 30.3. 7:4031.3. 0:46 8211+8319
24 805 čt 29.3. 6:1029.3. 20:38 8211+8319
24 804 st 28.3. 6:0028.3. 20:25 8211+8319
 9  804 út 27.3. 5:2327.3. 19:32 8211+8319
 9  805 po 26.3. 5:2926.3. 22:09 8211+8319
 1  814 pá 23.3. 14:4923.3. 20:52 8211+8319
15 814 pá 23.3. 5:5623.3. 9:37 8211+8319
24 804 čt 22.3. 6:0022.3. 20:25 8211+8319
26 814 st 21.3. 6:0721.3. 19:57 8211+8319
11 809 út 20.3. 4:1020.3. 19:44 8211+8319
 1  814 po 19.3. 14:4920.3. 1:12 8211+8319
 1  814 po 19.3. 5:4119.3. 9:48 8211+8319
 5  810 ne 18.3. 13:1818.3. 21:21 8211+8319
 9  808 so 17.3. 7:4017.3. 17:35 8211+8319*MU
 9  804 pá 16.3. 5:2316.3. 19:32 8211+8319
 9  823 čt 15.3. 6:3515.3. 20:34 8211+8319
13+97 866 st 14.3. 19:0215.3. 4:54 8211
7+99 861 út 13.3. 21:3014.3. 5:08 8211
15 814 po 12.3. 5:5612.3. 9:37 8211+8240
sjZI 888 pá 9.3. 8:159.3. 9:15 8211+8240
Rok 2016
 6  809 út 13.12. 5:4113.12. 20:05 8216+8211
24 809 po 12.12. 5:4312.12. 20:14 8216+8211
 5  808 ne 11.12. 4:3412.12. 1:07 8216+8211
 9  815 so 10.12. 4:5311.12. 0:16 8216+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.