Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2000
V provozu od: 14. 10. 2000
Vyřazení: 7. 3. 2024
Výrobní číslo: 156150
Původní evidenční číslo: 6506
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 889 355 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
11 | 813 | čt 7.3. 5:11 | 7.3. 9:10 | 8211+8213 | ||
9 | 831 | st 6.3. 6:00 | 6.3. 23:53 | 8211+8213 | ||
5 | 814 | út 5.3. 15:39 | 5.3. 21:27 | 8232+8211 | ||
9 | 809 | út 5.3. 7:08 | 5.3. 9:28 | 8232+8211 | ||
15+98 | 854 | po 4.3. 23:27 | 5.3. 5:33 | 8211 | ||
8 | 807 | po 4.3. 14:59 | 4.3. 19:40 | 8232+8211 | ||
11 | 813 | pá 1.3. 5:11 | 1.3. 9:10 | 8245+8211 | ||
9 | 809 | čt 29.2. 15:29 | 29.2. 19:57 | 8245+8211 | ||
5 | 814 | čt 29.2. 7:47 | 29.2. 9:39 | 8245+8211 | ||
8 | 807 | st 28.2. 14:59 | 28.2. 19:40 | 8245+8211 | ||
5 | 814 | st 28.2. 7:47 | 28.2. 9:39 | 8245+8211 | ||
9 | 829 | út 27.2. 5:46 | 27.2. 20:59 | 8245+8211 | ||
14 | 806 | po 26.2. 4:29 | 27.2. 0:10 | 8245+8211 | ||
11 | 808 | ne 25.2. 9:57 | 26.2. 0:33 | 8245+8211 | ||
11 | 806 | so 24.2. 7:43 | 25.2. 0:13 | 8245+8211 | ||
14 | 806 | pá 23.2. 4:29 | 24.2. 0:10 | 8245+8211 | ||
11 | 808 | čt 22.2. 7:08 | 23.2. 0:13 | 8245+8211 | ||
15+98 | 853 | st 21.2. 23:14 | 22.2. 5:02 | 8211 | ||
8 | 807 | st 21.2. 14:59 | 21.2. 19:39 | 8211+8217 | ||
9 | 815 | st 21.2. 7:22 | 21.2. 9:43 | 8211+8217 | ||
7+94 | 850 | út 20.2. 20:30 | 21.2. 6:07 | 8211 | ||
22 | 829 | út 20.2. 6:02 | 20.2. 19:40 | 8211+8217 | ||
9 | 807 | po 19.2. 6:25 | 19.2. 19:54 | 8211+8217 | ||
25+97 | 857 | ne 18.2. 21:31 | 19.2. 5:24 | 8211 | ||
7+94 | 850 | so 17.2. 19:36 | 18.2. 6:07 | 8211 |