Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8213

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156260

Původní evidenční číslo: 6581

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 061 185 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 816 pá 2.12. 5:172.12. 19:53 8213+8212
22 807 čt 1.12. 5:531.12. 18:39 8213+8212
10 807 st 30.11. 4:5730.11. 20:39 8213+8212
22 838 út 29.11. 6:5529.11. 22:36 8213+8212
22 810 po 28.11. 7:2428.11. 19:05 8213+8212
10 809 pá 25.11. 4:2025.11. 18:28 8213+8212
 9  808 čt 24.11. 6:2924.11. 22:12 8213+8212
1+96 862 st 23.11. 20:4524.11. 4:55 8213
 4  811 st 23.11. 14:5623.11. 18:54 8233+8213
 4  811 st 23.11. 6:0323.11. 9:52 8233+8213
25 808 út 22.11. 4:4822.11. 21:50 8233+8213
 8  805 po 21.11. 5:1421.11. 21:06 8233+8213
15 801 pá 18.11. 5:2018.11. 19:28 8233+8213
25 805 čt 17.11. 4:4217.11. 22:05 8233+8213
 9  812 st 16.11. 9:0017.11. 0:31 8233+8213*Z1
13+97 853 út 15.11. 21:0516.11. 4:55 8213
10 815 út 15.11. 5:1115.11. 19:11 8242+8213
10 805 po 14.11. 15:1115.11. 0:46 8242+8213
 4  812 po 14.11. 6:1414.11. 10:00 8242+8213
13+95 862 ne 13.11. 7:2914.11. 4:23 8213
13+99 865 pá 11.11. 6:2012.11. 5:43 8213
25+94 864 čt 10.11. 20:5511.11. 5:05 8213
 4  810 čt 10.11. 14:4810.11. 18:46 8213+8233
10 805 čt 10.11. 4:5810.11. 9:47 8213+8233
15 805 st 9.11. 5:0410.11. 0:23 8213+8233
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9360

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.