Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8213

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156260

Původní evidenční číslo: 6581

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 896 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 út 30.7. 6:4330.7. 17:30 8239+8213*MU*1
13+97 867 so 20.7. 22:3721.7. 4:42 8213
15+92 858 pá 19.7. 21:5820.7. 4:23 8213
 1  801 pá 19.7. 4:4819.7. 19:42 8213+8226
24 804 čt 18.7. 5:4418.7. 20:28 8213+8226
 9  817 st 17.7. 4:5317.7. 20:25 8213+8226
 9  805 út 16.7. 6:4316.7. 22:50 8213+8226
25+92 851 po 15.7. 20:5916.7. 5:48 8213
2+92 855 ne 14.7. 19:3315.7. 4:53 8213
5+94 864 so 13.7. 20:3314.7. 4:50 8213
7+91 857 pá 12.7. 21:4613.7. 4:39 8213
 9  817 pá 12.7. 4:5312.7. 20:25 8215+8213
25 804 čt 11.7. 4:3012.7. 1:24 8215+8213
 1  807 st 10.7. 5:5211.7. 0:50 8215+8213
24 805 út 9.7. 5:549.7. 20:37 8215+8213
 8  808 po 8.7. 6:048.7. 17:30 8215+8213*MU
 9  817 so 6.7. 7:016.7. 14:15 8215+8213*MU
16+94 841 pá 5.7. 7:366.7. 1:46 8215+8213
11 811 čt 4.7. 5:334.7. 20:31 8215+8213
 1  803 st 3.7. 14:083.7. 19:59 8215+8213
16 806 st 3.7. 4:093.7. 10:27 8215+8213
16 815 út 2.7. 4:493.7. 0:28 8215+8213
16 815 po 1.7. 4:491.7. 16:30 8215+8213*MU
14 802 so 29.6. 4:1629.6. 21:06 8215+8213
24 804 pá 28.6. 6:0428.6. 19:36 8215+8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení u vozovny Motol

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.