Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8213

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156260

Původní evidenční číslo: 6581

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 977 230 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 806 út 29.9. 7:0630.9. 0:47 8213+8214
 1  811 pá 25.9. 4:4725.9. 21:08 8213+8214
11 812 čt 24.9. 6:1724.9. 10:14 8213+8214
11 801 st 23.9. 5:5823.9. 20:01 8213+8214
 9  821 út 22.9. 6:1422.9. 16:00 8213+8214*MU
11 808 po 21.9. 5:3721.9. 21:05 8213+8214
14 801 ne 20.9. 15:5221.9. 0:18 8213+8214*Z
14 804 so 19.9. 5:2019.9. 21:32 8213+8214
 1  809 pá 18.9. 6:1818.9. 22:35 8213+8214
 6  813 čt 17.9. 6:1517.9. 9:59 8213+8214
14 801 út 15.9. 5:5516.9. 0:18 8213+8214
11 808 po 14.9. 5:3814.9. 21:05 8213+8214
16 803 ne 13.9. 4:0813.9. 22:00 8213+8214*MU*1
 8  805 so 12.9. 4:1413.9. 1:03 8213+8214
 8  810 pá 11.9. 6:1311.9. 23:28 8213+8214
 9  833 čt 10.9. 6:4210.9. 8:51 8213+8214
15 812 st 9.9. 4:589.9. 8:51 8213+8214
 1  809 út 8.9. 6:188.9. 22:35 8213+8214
25 808 po 7.9. 5:167.9. 21:08 8213+8214
25 819 pá 4.9. 6:404.9. 10:27 8213+8214
15+98 852 čt 3.9. 21:384.9. 5:00 8213
25 819 čt 3.9. 6:403.9. 10:27 8216+8213
5+94 864 st 2.9. 20:283.9. 4:50 8213
11 812 st 2.9. 6:172.9. 10:14 8216+8213
15+98 852 út 1.9. 21:382.9. 5:00 8213
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8234
*1 = technická závada ve Vysočanech ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.