Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8213

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156260

Původní evidenční číslo: 6581

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 965 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 105 so 4.7. 18:204.7. 19:45 8213*Z
15 803 so 4.7. 6:584.7. 10:50 8213*MU
25 807 čt 2.7. 4:302.7. 10:01 8212+8213
8+14 831 st 1.7. 4:391.7. 20:12 8212+8213
 9  809 út 30.6. 6:2030.6. 21:09 8212+8213
 8  804 po 29.6. 5:4429.6. 20:24 8212+8213
 8  806 ne 28.6. 4:3428.6. 23:28 8212+8213
9+16 831 so 27.6. 4:2728.6. 0:36 8212+8213
 6  806 pá 26.6. 4:5227.6. 0:45 8212+8213
11 803 čt 25.6. 6:5225.6. 21:20 8212+8213
sjHL 801 čt 25.6. 0:4225.6. 5:11 8213
14 806 st 24.6. 4:3924.6. 21:07 8212+8213
 8  810 út 23.6. 6:1323.6. 23:08 8212+8213
 1  812 po 22.6. 6:4022.6. 11:00 8212+8213*MU
10+98 853 ne 21.6. 19:5222.6. 5:31 8213
11+97 867 so 20.6. 19:3821.6. 5:08 8213
3+92 856 pá 19.6. 21:0020.6. 5:18 8213
 9  835 pá 19.6. 6:5419.6. 9:35 8213+8237
3+92 856 čt 18.6. 21:0019.6. 5:18 8213
 1  803 čt 18.6. 5:3518.6. 19:42 8213+8212
 6  804 st 17.6. 4:3218.6. 0:25 8213+8212
 1  812 út 16.6. 6:4016.6. 21:26 8213+8212
26+91 853 po 15.6. 21:0816.6. 4:59 8213
 8  801 po 15.6. 4:5415.6. 19:40 8213+8212
14 803 pá 12.6. 5:4912.6. 20:37 8213+8212
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.