Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8213

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156260

Původní evidenční číslo: 6581

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 861 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  809 pá 22.2. 6:4322.2. 14:10 8212+8213*MU*1
24 801 čt 21.2. 5:4421.2. 10:36 8212+8213
24 810 st 20.2. 14:5020.2. 16:30 8212+8213*Z
 6  114 út 19.2. 17:0020.2. 0:19 8213+8212*Z1
 5  105 út 19.2. 5:3019.2. 14:25 8213+8212*MU
 5  841 po 18.2. 5:5918.2. 20:17 8213+8212
15 805 ne 17.2. 5:3817.2. 7:50 8213+8212*MU
 6  806 so 16.2. 4:2417.2. 0:04 8213+8212
 9  806 pá 15.2. 15:0616.2. 0:26 8213+8212
 9  806 pá 15.2. 6:2715.2. 8:59 8213+8212
 9  822 čt 14.2. 16:1514.2. 17:00 8213+8212*Z2
 9  813 čt 14.2. 7:2014.2. 9:19 8213+8212*Z3
 5  841 st 13.2. 5:5913.2. 11:10 8213+8212*MU
11 804 út 12.2. 4:2912.2. 19:24 8213+8212
 9  811 po 11.2. 5:4812.2. 0:46 8213+8212
 9  811 ne 10.2. 5:5210.2. 22:58 8213+8212
11 803 so 9.2. 4:2910.2. 0:51 8213+8212
 9  811 pá 8.2. 5:489.2. 0:46 8213+8212
 9  806 čt 7.2. 15:068.2. 0:26 8213+8212
 9  806 čt 7.2. 6:277.2. 8:59 8213+8212
 9  822 st 6.2. 4:316.2. 18:35 8213+8212
 6  803 út 5.2. 6:066.2. 0:34 8213+8212
15 142 po 4.2. 6:254.2. 16:10 8213+8212*MU
15 103 pá 1.2. 6:081.2. 19:40 8213+8212
26 111 čt 31.1. 5:3531.1. 22:07 8213+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Ořechovce
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306+8307
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8313+8314
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8747+8748
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8700+8711

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.