Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 157182

Původní evidenční číslo: 6678

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 116 út 19.2. 6:0719.2. 20:01 8245+8225
15 101 po 18.2. 5:5818.2. 21:37 8245+8225
 6  113 pá 15.2. 6:3415.2. 18:58 8245+8225
24 841 čt 14.2. 5:3014.2. 20:18 8245+8225
 6  803 st 13.2. 6:0614.2. 0:34 8245+8225
11 803 út 12.2. 6:0112.2. 21:21 8245+8225
 9  802 po 11.2. 5:2311.2. 21:50 8245+8225*MU
 1  805 ne 10.2. 9:2210.2. 21:41 8245+8225
15 807 so 9.2. 6:389.2. 20:26 8245+8225
 9  813 pá 8.2. 15:348.2. 19:54 8245+8225
 9  806 pá 8.2. 6:278.2. 8:59 8245+8225
sjZI 801 pá 8.2. 3:348.2. 5:54 8245
 1  802 čt 7.2. 6:028.2. 1:10 8225+8245
 9  820 st 6.2. 6:216.2. 20:21 8225+8245
11 804 út 5.2. 4:295.2. 19:24 8225+8245
 1  814 po 4.2. 14:494.2. 22:38 8225+8245
 1  814 po 4.2. 5:414.2. 9:48 8225+8245
 9  818 ne 3.2. 6:423.2. 18:50 8225+8245*MU
 9  808 so 2.2. 7:403.2. 0:46 8225+8245
 9  813 pá 1.2. 6:491.2. 9:19 8225+8245
sjHL 801 pá 1.2. 2:581.2. 4:59 8245
11 810 čt 31.1. 4:2931.1. 21:21 8245+8316
 1  802 st 30.1. 9:5531.1. 1:10 8245+8316*Z
15 142 út 29.1. 6:2529.1. 21:56 8245+8316
 7  109 po 28.1. 5:0328.1. 20:55 8245+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8223+8230

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.