Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Vyřazení: 17. 3. 2025

Výrobní číslo: 157182

Původní evidenční číslo: 6678

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 024 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 807 po 10.3. 4:5510.3. 9:47 8245+8313
 8  802 ne 9.3. 5:1810.3. 0:49 8245+8313
 5  808 so 8.3. 8:079.3. 0:18 8245+8313
 5  803 pá 7.3. 6:128.3. 0:18 8245+8313
 5  809 čt 6.3. 7:076.3. 20:40 8245+8313
11 812 st 5.3. 6:065.3. 18:58 8245+8313
 9  817 út 4.3. 7:014.3. 20:32 8245+8313
 9  809 po 3.3. 15:293.3. 19:58 8245+8313
11 813 po 3.3. 5:263.3. 9:10 8245+8313
11 808 ne 2.3. 4:323.3. 0:17 8245+8313
 8  802 so 1.3. 5:192.3. 0:49 8245+8313
12 807 pá 28.2. 7:141.3. 0:01 8245+8313
25+97 857 čt 27.2. 23:1128.2. 5:32 8245
 9  828 čt 27.2. 5:4227.2. 19:03 8245+8243
 9  805 st 26.2. 6:1627.2. 0:16 8245+8243
 7  809 út 25.2. 5:0225.2. 20:48 8245+8243
 9  804 po 24.2. 15:0925.2. 0:06 8245+8243
 7  807 po 24.2. 6:4424.2. 10:27 8245+8243
31+96 862 ne 23.2. 4:3324.2. 4:58 8245
5+94 867 pá 21.2. 21:3722.2. 5:59 8245
31+96 862 čt 20.2. 18:3921.2. 4:58 8245
25+97 857 st 19.2. 23:1120.2. 5:31 8245
32+91 852 út 18.2. 14:3019.2. 4:56 8245*Z1
32+91 852 po 17.2. 5:3918.2. 4:56 8245
31 802 ne 16.2. 4:3517.2. 0:38 8245
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.