Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 157182

Původní evidenční číslo: 6678

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 878 359 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 st 13.3. 15:0614.3. 0:26 8245+8225*MU*1
 6  803 st 13.3. 5:2413.3. 9:50 8245+8225
 1  812 út 12.3. 5:4913.3. 0:50 8245+8225
 9  809 po 11.3. 5:3711.3. 17:35 8245+8225*MU
 1  804 so 9.3. 4:289.3. 20:56 8245+8225
15 142 pá 8.3. 6:258.3. 21:56 8245+8225
15 104 čt 7.3. 6:177.3. 21:52 8245+8225
24 841 st 6.3. 5:306.3. 20:18 8245+8225
11 801 út 5.3. 4:295.3. 20:30 8245+8225
11 803 po 4.3. 5:085.3. 0:51 8245+8225
11 805 ne 3.3. 4:294.3. 0:51 8245+8225
15 801 so 2.3. 4:582.3. 20:56 8245+8225
11 809 pá 1.3. 4:091.3. 19:44 8245+8225
11 803 čt 28.2. 5:081.3. 0:51 8245+8225
15 141 st 27.2. 5:1227.2. 22:51 8245+8225
11 105 út 26.2. 5:3826.2. 19:03 8245+8225
15 101 po 25.2. 5:5825.2. 21:37 8245+8225
 5  105 pá 22.2. 5:3022.2. 19:28 8245+8225
15 101 čt 21.2. 5:5821.2. 21:37 8245+8225
15 103 st 20.2. 6:0820.2. 19:40 8245+8225
26 116 út 19.2. 6:0719.2. 20:01 8245+8225
15 101 po 18.2. 5:5818.2. 21:37 8245+8225
 6  113 pá 15.2. 6:3415.2. 18:58 8245+8225
24 841 čt 14.2. 5:3014.2. 20:18 8245+8225
 6  803 st 13.2. 6:0614.2. 0:34 8245+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda os.vozu při předjíždění, zpříčen mezi 8277 a 8245(vykolejena), Vodičkova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.