Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 157182

Původní evidenční číslo: 6678

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 861 127 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 808 út 23.10. 4:3123.10. 22:39 8231+8245
39 819 po 22.10. 7:1623.10. 0:36 8231+8245
sjHL 801 po 22.10. 2:5822.10. 4:59 8245
2+99 869 so 20.10. 5:2021.10. 5:36 8245
15+68 843 pá 19.10. 15:1120.10. 1:10 8316+8245
39 827 pá 19.10. 5:1319.10. 9:11 8316+8245
14 808 čt 18.10. 5:1118.10. 20:36 8316+8245
11 807 st 17.10. 5:4517.10. 21:22 8316+8245
sjHL 801 st 17.10. 2:5817.10. 4:59 8245
12+15 141 út 16.10. 6:0817.10. 0:45 8245+8231
 5  107 po 15.10. 5:5515.10. 22:02 8245+8231
 7  109 pá 12.10. 5:0312.10. 20:55 8245+8231
 7  110 čt 11.10. 4:4312.10. 1:04 8245+8231
11 105 st 10.10. 5:3810.10. 19:03 8245+8231
26 106 út 9.10. 19:209.10. 21:08 8245+8231*Z
26 106 út 9.10. 4:569.10. 9:15 8245+8231*MU
12+15 113 po 8.10. 5:088.10. 22:19 8245+8231
15 807 so 6.10. 6:386.10. 20:26 8245+8231
11 802 pá 5.10. 6:415.10. 20:41 8245+8231
 6  109 čt 4.10. 6:344.10. 14:20 8245+8214*MU
24 105 st 3.10. 6:163.10. 19:49 8245+8214
 5  107 út 2.10. 5:552.10. 22:02 8245+8214
24 105 po 1.10. 6:161.10. 19:49 8245+8214
 5  109 čt 27.9. 6:0527.9. 21:32 8245+8214
 7  109 st 26.9. 5:0326.9. 20:55 8245+8214
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.