Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 157182

Původní evidenční číslo: 6678

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 684 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 852 čt 2.7. 19:463.7. 5:28 8245
15+98 852 st 1.7. 21:382.7. 5:00 8245
2+91 852 út 30.6. 19:461.7. 5:28 8245
15+98 852 po 29.6. 21:3830.6. 5:00 8245
6+99 863 ne 28.6. 22:1029.6. 5:07 8245
15+98 853 so 27.6. 21:5828.6. 5:31 8245
10+98 852 pá 26.6. 22:3627.6. 5:00 8245
16 813 pá 26.6. 5:0026.6. 20:15 8245+8216
14 808 čt 25.6. 6:4525.6. 21:22 8245+8216
 1  803 st 24.6. 5:3524.6. 19:42 8245+8216
 9  821 út 23.6. 6:1423.6. 8:45 8245+8216*MU*1
sjHL 801 út 23.6. 0:4223.6. 5:11 8245
 1  813 po 22.6. 5:2122.6. 9:47 8211+8245
Rok 2019
 9  806 st 13.3. 15:0614.3. 0:26 8245+8225*MU*2
 6  803 st 13.3. 5:2413.3. 9:50 8245+8225
 1  812 út 12.3. 5:4913.3. 0:50 8245+8225
 9  809 po 11.3. 5:3711.3. 17:35 8245+8225*MU
 1  804 so 9.3. 4:289.3. 20:56 8245+8225
15 142 pá 8.3. 6:258.3. 21:56 8245+8225
15 104 čt 7.3. 6:177.3. 21:52 8245+8225
24 841 st 6.3. 5:306.3. 20:18 8245+8225
11 801 út 5.3. 4:295.3. 20:30 8245+8225
11 803 po 4.3. 5:085.3. 0:51 8245+8225
11 805 ne 3.3. 4:294.3. 0:51 8245+8225
15 801 so 2.3. 4:582.3. 20:56 8245+8225
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Blatinách DC
*2 = nehoda os.vozu při předjíždění, zpříčen mezi 8277 a 8245(vykolejena), Vodičkova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.