Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 12. 12. 2001

Výrobní číslo: 157182

Původní evidenční číslo: 6678

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 921 529 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 po 8.3. 6:168.3. 20:39 8245+8242
 9  818 pá 5.3. 6:155.3. 20:26 8245+8242
11 811 čt 4.3. 4:094.3. 20:29 8245+8242
 9  816 st 3.3. 6:053.3. 22:56 8245+8242
 9  816 út 2.3. 6:052.3. 22:56 8245+8242
16 819 po 1.3. 14:201.3. 21:16 8245+8242
15 804 po 1.3. 4:581.3. 7:00 8245+8242*MU
16 819 st 24.2. 14:2024.2. 21:16 8245+8242
11 812 út 23.2. 6:1723.2. 20:39 8245+8242
11 807 po 22.2. 5:3822.2. 21:55 8245+8242
 9  829 pá 19.2. 4:3119.2. 22:08 8245+8242
14 806 čt 18.2. 6:1918.2. 21:08 8245+8242
 9  809 st 17.2. 5:2117.2. 22:26 8245+8242
 1  809 út 16.2. 14:3016.2. 20:37 8245+8242*Z
 1  803 po 15.2. 5:2015.2. 19:42 8245+8242
 8  806 so 13.2. 4:3413.2. 23:03 8245+8242
11 807 pá 12.2. 5:3812.2. 21:55 8245+8242
 9  829 čt 11.2. 4:3111.2. 22:08 8245+8242
11 801 st 10.2. 4:2910.2. 22:50 8245+8242
 9  803 út 9.2. 9:509.2. 22:17 8245+8242*Z1
 9  816 po 8.2. 6:058.2. 22:56 8245+8242
25 803 pá 5.2. 4:375.2. 20:17 8245+8242
14 801 čt 4.2. 5:564.2. 22:18 8245+8242
11 811 út 2.2. 4:092.2. 20:29 8245+8242
11 801 po 1.2. 4:291.2. 22:50 8245+8242
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8226+8227
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9437

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.