Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8683

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1996

V provozu od: 1996

Vyřazení: 29. 11. 2017

Výrobní číslo: 180085

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 050 555 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
15 810 st 29.11. 6:3029.11. 10:23 8679+8683
15 801 út 28.11. 14:3828.11. 18:31 8679+8683
 6  808 út 28.11. 6:4028.11. 9:17 8679+8683
15 801 po 27.11. 14:3827.11. 18:31 8679+8683
 6  808 po 27.11. 6:4027.11. 9:17 8679+8683
 9  814 pá 24.11. 20:1525.11. 0:56 8733+8683*Z
15 807 pá 24.11. 6:0924.11. 19:19 8733+8683
11 812 čt 23.11. 6:1623.11. 20:02 8733+8683
 9  823 st 22.11. 9:2023.11. 0:36 8733+8683*Z1
 5  811 út 21.11. 13:1521.11. 23:08 8733+8683*Z2
 6  806 po 20.11. 5:2020.11. 22:54 8683+8748
11 801 ne 19.11. 4:0919.11. 22:35 8683
11 805 so 18.11. 7:0319.11. 1:12 8683
 5  807 pá 17.11. 6:3017.11. 22:09 8683
 6  806 čt 16.11. 5:2016.11. 21:40 8683+8748
 1  810 st 15.11. 5:3115.11. 18:28 8683+8748
 9  806 út 14.11. 15:0515.11. 0:26 8683+8748
15 805 út 14.11. 5:5114.11. 7:55 8683+8748*MU
 6  802 po 13.11. 7:0413.11. 20:18 8683+8748
7+91 857 ne 12.11. 19:5213.11. 4:39 8683
7+99 867 so 11.11. 21:4612.11. 4:12 8683
7+91 857 pá 10.11. 19:3511.11. 4:39 8683
 1  810 pá 10.11. 5:3110.11. 18:28 8683+8748
 9  809 čt 9.11. 5:3710.11. 0:36 8683+8748
 9  804 st 8.11. 5:238.11. 19:32 8683+8748
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219+8245
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8657+8728
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8663+8659
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.