Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8748

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Tirol (od 19. 10. 2017 do současnosti)

Burgenland

 
 
 
Burgenland (od 9. 4. 2017 do 18. 10. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180244

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 126 287 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 867 pá 20.4. 22:1221.4. 4:11 8748
 9  817 pá 20.4. 6:1220.4. 20:12 8736+8748
26+91 853 čt 19.4. 22:4720.4. 5:00 8748
 9  817 čt 19.4. 6:1219.4. 20:12 8736+8748
26+91 853 st 18.4. 22:4719.4. 5:00 8748
 9  820 st 18.4. 6:2118.4. 20:20 8735+8748
26+97 867 út 17.4. 19:2618.4. 4:25 8748
15+98 855 po 16.4. 21:2317.4. 5:00 8748
11 812 po 16.4. 6:1616.4. 20:02 8709+8748
26+97 867 ne 15.4. 21:2116.4. 4:25 8748
7+99 867 so 14.4. 22:3415.4. 4:11 8748
25+92 854 pá 13.4. 21:3314.4. 5:48 8748
 1  810 pá 13.4. 5:3113.4. 18:28 8725+8748
3+6 814 čt 12.4. 6:3812.4. 17:51 8725+8748
2+92 852 st 11.4. 19:1512.4. 5:19 8748
15+98 856 út 10.4. 21:4311.4. 5:31 8748
 9  827 út 10.4. 4:5310.4. 18:52 8716+8748
 9  831 po 9.4. 13:1010.4. 0:09 8716+8748*Z
11 812 po 9.4. 6:169.4. 8:30 8716+8748*MU
26+97 867 ne 8.4. 21:219.4. 4:25 8748
5+94 861 so 7.4. 19:128.4. 5:45 8748
15+98 855 pá 6.4. 21:237.4. 5:00 8748
3+6 822 pá 6.4. 14:466.4. 19:56 8700+8748
15 814 pá 6.4. 5:566.4. 9:37 8700+8748
11 802 čt 5.4. 6:415.4. 20:41 8700+8748
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8222+8232
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.