Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8748

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
Tirol (od 19. 10. 2017 do současnosti)

Burgenland

 
 
 
Burgenland (od 9. 4. 2017 do 18. 10. 2017)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180244

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 160 157 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 805 ne 30.9. 5:3830.9. 21:56 8736+8748
 9  808 so 29.9. 7:4030.9. 0:46 8736+8748
 9  809 pá 28.9. 4:5128.9. 8:00 8736+8748*MU
11 803 čt 27.9. 5:0228.9. 0:51 8736+8748
 9  811 st 26.9. 5:4827.9. 0:46 8736+8748
 1  806 út 25.9. 6:2825.9. 19:41 8736+8748
7+99 864 po 24.9. 21:4625.9. 5:08 8748
 9  813 po 24.9. 15:3424.9. 19:54 8736+8748
 1  814 po 24.9. 5:4124.9. 9:48 8736+8748
15 802 ne 23.9. 4:5823.9. 21:11 8736+8748
11 803 so 22.9. 4:2923.9. 0:51 8736+8748
11 807 pá 21.9. 17:1521.9. 21:21 8736+8748*Z
 1  809 čt 20.9. 6:3920.9. 20:11 8736+8748
15+98 852 st 19.9. 21:1820.9. 5:00 8748
25+92 851 út 18.9. 21:3219.9. 5:48 8748
11 802 po 17.9. 6:4117.9. 20:41 8750+8748
2+91 853 ne 16.9. 19:4317.9. 5:00 8748
1+98 858 so 15.9. 20:1016.9. 4:14 8748
sjHL 801 so 15.9. 2:5815.9. 4:59 8748
 1  805 pá 14.9. 4:2814.9. 21:26 8736+8748
 9  833 čt 13.9. 7:1714.9. 0:12 8736+8748
13+97 866 st 12.9. 22:3413.9. 4:25 8748
14 812 st 12.9. 4:3712.9. 20:36 8736+8748
11 803 út 11.9. 20:3512.9. 0:51 8736+8748*Z1
24 801 út 11.9. 14:2211.9. 19:16 8736+8748
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8711+8724
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8710+8740

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.