Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8748

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Burgenland (od 7. 4. 2019 do současnosti)

Burgenland

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tirol (od 19. 10. 2017 do 6. 4. 2019)
 
 
 
Burgenland (od 9. 4. 2017 do 18. 10. 2017)

Burgenland

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180244

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 227 067 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 352 ne 20.9. 20:1921.9. 4:43 8748
32 351 pá 18.9. 19:3519.9. 4:53 8748
32 302 pá 18.9. 6:0018.9. 9:15 8748*Z
Cvič 313 čt 17.9. 6:0017.9. 14:00 8748
Cvič 383 út 15.9. 14:0015.9. 22:00 8748
Cvič 313 út 15.9. 6:0015.9. 14:00 8748
Cvič 313 po 14.9. 6:0014.9. 14:00 8748
32 351 ne 13.9. 20:3414.9. 4:53 8748
32 352 pá 11.9. 20:2712.9. 4:43 8748
Cvič 336 čt 10.9. 6:0010.9. 14:00 8748
Cvič 336 st 9.9. 6:009.9. 14:00 8748
Cvič 336 út 8.9. 9:008.9. 14:00 8748
32 315 út 8.9. 7:188.9. 8:52 8748
32 315 po 7.9. 7:187.9. 8:52 8748
32 312 pá 4.9. 5:544.9. 8:50 8748
32 351 čt 3.9. 19:354.9. 4:53 8748
32 313 čt 3.9. 6:103.9. 10:16 8748
32 352 st 2.9. 20:273.9. 4:43 8748
32 314 st 2.9. 7:092.9. 8:58 8748
32 315 út 1.9. 7:181.9. 8:52 8748
32 312 po 31.8. 5:5431.8. 8:50 8748
32 511 pá 28.8. 6:0428.8. 9:28 8748
32 511 čt 27.8. 6:0427.8. 9:28 8748
32 511 st 26.8. 6:0426.8. 9:28 8748
32 512 út 25.8. 6:1025.8. 8:44 8748
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.