Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8748

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Burgenland (od 7. 4. 2019 do současnosti)

Burgenland

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Tirol (od 19. 10. 2017 do 6. 4. 2019)
 
 
 
Burgenland (od 9. 4. 2017 do 18. 10. 2017)

Burgenland

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180244

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 206 037 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 302 pá 3.4. 15:093.4. 18:16 8748
21 304 pá 3.4. 6:403.4. 9:46 8748
1+96 361 čt 2.4. 21:463.4. 5:01 8748
21 304 čt 2.4. 15:302.4. 18:36 8748
21 302 čt 2.4. 6:192.4. 9:27 8748
7+99 367 st 1.4. 22:332.4. 4:37 8748
21 301 st 1.4. 15:001.4. 18:06 8748
21 301 st 1.4. 6:091.4. 9:16 8748
7+99 366 út 31.3. 21:421.4. 4:07 8748
21 305 út 31.3. 15:3931.3. 18:46 8748
21 301 út 31.3. 6:0931.3. 9:16 8748
21 302 út 24.3. 15:0924.3. 18:16 8748
21 305 út 24.3. 9:0024.3. 9:56 8748*Z
10+98 351 po 23.3. 20:2724.3. 5:43 8748
21 304 po 23.3. 15:3023.3. 18:36 8748
21 302 po 23.3. 6:1923.3. 9:27 8748
7+99 367 ne 22.3. 22:4123.3. 4:37 8748
13+99 361 so 21.3. 7:2522.3. 5:10 8748
15+98 351 pá 20.3. 21:3621.3. 5:43 8748
21 311 pá 20.3. 15:2720.3. 18:45 8748
21 308 pá 20.3. 6:2320.3. 9:39 8748
7+99 367 čt 19.3. 22:2120.3. 4:37 8748
21 310 čt 19.3. 15:1819.3. 18:35 8748
21 309 čt 19.3. 6:3119.3. 9:47 8748
1+98 355 st 18.3. 22:2419.3. 4:58 8748
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8724

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.