Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8733

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180229

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 100 826 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
26+91 852 ne 17.12. 22:2818.12. 5:26 8733
15 807 so 16.12. 4:5917.12. 0:51 8745+8733
6 801 pá 15.12. 21:0016.12. 0:34 8745+8733*Z
24 810 pá 15.12. 5:4015.12. 20:25 8745+8733
15 808 čt 14.12. 4:1914.12. 21:26 8745+8733
9 805 st 13.12. 5:2913.12. 22:09 8745+8733
9 806 út 12.12. 15:0513.12. 0:26 8745+8733
24 801 út 12.12. 5:4712.12. 10:36 8745+8733
15 805 po 11.12. 15:1012.12. 0:51 8745+8733
15 808 po 11.12. 6:2511.12. 12:00 8745+8733*Z1
9 822 pá 8.12. 4:338.12. 18:34 8745+8733
11 802 čt 7.12. 6:417.12. 18:40 8745+8733*MU
7+91 857 st 6.12. 19:357.12. 4:39 8733
1 810 po 4.12. 5:314.12. 18:28 8733+8746
15 804 ne 3.12. 4:193.12. 20:11 8733+8746
9 805 pá 1.12. 10:001.12. 22:09 8733+8746*Z2
11 809 pá 1.12. 4:091.12. 8:05 8733+8746*MU
6 805 čt 30.11. 5:121.12. 0:54 8733+8746
6 802 st 29.11. 7:0429.11. 20:18 8733+8745
9 804 út 28.11. 5:2328.11. 19:32 8733+8745
6 808 po 27.11. 15:2927.11. 21:06 8733+8745
9 806 po 27.11. 6:2727.11. 8:59 8733+8745
9 814 pá 24.11. 20:1525.11. 0:56 8733+8683*Z3
15 807 pá 24.11. 6:0924.11. 19:19 8733+8683
11 812 čt 23.11. 6:1623.11. 20:02 8733+8683
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8537
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8716+8723
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8226+8227
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219+8245

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.