Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8679

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 14. 2. 2018

Výrobní číslo: 179984

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 018 252 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 st 14.2. 6:2714.2. 8:59 8679+8699
11 805 út 13.2. 5:4413.2. 18:52 8679+8699
3+31 806 po 12.2. 14:1112.2. 19:34 8679+8699
 8  809 po 12.2. 6:0412.2. 10:02 8679+8699
11 805 pá 9.2. 5:449.2. 18:52 8679+8699
 9  823 čt 8.2. 6:358.2. 20:34 8679+8699
 9  822 st 7.2. 4:337.2. 18:34 8679+8699
11 802 út 6.2. 6:416.2. 20:41 8679+8699
26 813 po 5.2. 6:005.2. 20:12 8679+8699
 2  805 ne 4.2. 5:464.2. 21:23 8679
 2  802 so 3.2. 6:463.2. 22:34 8679
3+31 802 pá 2.2. 6:282.2. 18:58 8679+8699
11 809 čt 1.2. 4:101.2. 19:44 8679+8699
 9  814 st 31.1. 10:351.2. 0:56 8679+8699*Z
3+31 805 st 31.1. 7:0231.1. 9:45 8679+8699*MU
24 804 út 30.1. 5:3930.1. 20:25 8679+8699
26 809 po 29.1. 5:3429.1. 22:03 8679+8699
11 807 pá 26.1. 5:4326.1. 22:43 8679+8699
 5  811 čt 25.1. 5:5925.1. 20:44 8679+8699
24 805 st 24.1. 5:5024.1. 20:38 8679+8699
 5  817 út 23.1. 6:4523.1. 21:06 8679+8699
16+98 859 po 22.1. 23:1723.1. 5:31 8679
11 809 po 22.1. 4:1022.1. 19:44 8679+8699
15 804 ne 21.1. 4:1921.1. 20:11 8679+8699
15 804 so 20.1. 4:1920.1. 20:11 8679+8699
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8218
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.