Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8679

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179984

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 013 767 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 804 ne 21.1. 4:1921.1. 20:11 8679+8699
15 804 so 20.1. 4:1920.1. 20:11 8679+8699
9 833 pá 19.1. 7:1720.1. 0:12 8679+8699
1+10 825 čt 18.1. 4:4218.1. 14:40 8679+8699*MU
11 809 st 17.1. 4:1617.1. 21:51 8679+8699
7+16 831 út 16.1. 4:4617.1. 1:15 8679+8699
6 805 po 15.1. 5:1216.1. 0:58 8679+8699
6 810 ne 14.1. 5:0015.1. 0:18 8679+8699
6 806 so 13.1. 4:2013.1. 20:26 8679+8699
1+10 812 pá 12.1. 4:4212.1. 21:33 8679+8699
15 811 čt 11.1. 4:5912.1. 0:31 8679+8699
15 806 st 10.1. 6:0410.1. 21:26 8679+8699
15 802 ne 7.1. 13:407.1. 21:41 8679+8699
7+16 831 so 6.1. 5:397.1. 1:15 8679+8699
9 807 pá 5.1. 8:305.1. 19:45 8679+8699*Z
11 806 čt 4.1. 4:164.1. 20:36 8679+8699
6 814 st 3.1. 5:004.1. 0:38 8679+8699
11 801 út 2.1. 5:223.1. 0:51 8679+8699
Rok 2017
91 803 ne 31.12. 22:421.1. 7:06 8679+8699
11 809 st 27.12. 6:4227.12. 12:50 8679+8699*MU
24 805 pá 22.12. 13:5522.12. 19:45 8679+8699*Z1
7 808 so 16.12. 13:5016.12. 21:38 8747+8679*Z2
1 802 so 16.12. 4:4816.12. 11:00 8747+8679*MU
5 817 pá 15.12. 6:4515.12. 21:06 8747+8679
9 833 čt 14.12. 7:1714.12. 10:00 8747+8679*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8722+8690
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8222+8234
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714+8721

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.