Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Žižkov (od 29.5.2023)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2007
V provozu od: 28. 6. 2007
Výrobní číslo: 157168
Původní evidenční číslo: 6664
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 920 428 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 803 | dnes 6:12 | 10.10. 0:17 | 8536+8471 | ||
9 | 801 | út 8.10. 6:03 | 8.10. 23:56 | 8536+8471 | ||
8 | 807 | po 7.10. 14:58 | 7.10. 23:55 | 8536+8471 | ||
8 | 807 | po 7.10. 6:48 | 7.10. 9:33 | 8536+8471 | ||
9 | 817 | pá 4.10. 7:02 | 4.10. 20:31 | 8536+8471 | ||
5 | 806 | čt 3.10. 4:37 | 3.10. 18:19 | 8536+8471 | ||
9 | 812 | st 2.10. 4:45 | 2.10. 22:33 | 8536+8471 | ||
5 | 814 | út 1.10. 15:39 | 1.10. 21:24 | 8536+8471 | ||
8 | 807 | út 1.10. 6:48 | 1.10. 9:33 | 8536+8471 | ||
9 | 817 | po 30.9. 7:02 | 30.9. 20:31 | 8536+8471 | ||
22 | 827 | pá 27.9. 5:42 | 27.9. 20:21 | 8536+8471 | ||
6 | 806 | čt 26.9. 6:11 | 26.9. 21:14 | 8536+8471 | ||
29 | 801 | st 25.9. 4:54 | 25.9. 19:08 | 8536+8471 | ||
8 | 812 | út 24.9. 4:19 | 24.9. 22:33 | 8536+8471 | ||
12 | 819 | po 23.9. 10:30 | 24.9. 1:03 | 8536+8471*Z1 | ||
29 | 803 | pá 20.9. 6:04 | 20.9. 20:18 | 8536+8471 | ||
7 | 313 | čt 19.9. 16:15 | 19.9. 17:30 | 8536+8471*Z2 | ||
1 | 712 | čt 19.9. 13:30 | 19.9. 14:30 | 8536+8471*Z3 | ||
12 | 819 | čt 19.9. 4:44 | 19.9. 10:57 | 8536+8471*MU | ||
12 | 801 | st 18.9. 15:45 | 18.9. 19:13 | 8536+8471*Z4 | ||
22 | 839 | st 18.9. 6:59 | 18.9. 10:30 | 8536+8471*MU | ||
11 | 806 | út 17.9. 4:51 | 17.9. 14:50 | 8536+8471*MU | ||
6 | 806 | po 16.9. 6:11 | 16.9. 21:14 | 8536+8471 | ||
6 | 806 | pá 13.9. 6:11 | 13.9. 21:14 | 8536+8471 | ||
6 | 806 | čt 12.9. 6:11 | 12.9. 21:14 | 8536+8471 |