Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8536

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 29.5.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 6. 2007

Výrobní číslo: 157168

Původní evidenční číslo: 6664

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 920 428 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  803 dnes 6:1210.10. 0:17 8536+8471
 9  801 út 8.10. 6:038.10. 23:56 8536+8471
 8  807 po 7.10. 14:587.10. 23:55 8536+8471
 8  807 po 7.10. 6:487.10. 9:33 8536+8471
 9  817 pá 4.10. 7:024.10. 20:31 8536+8471
 5  806 čt 3.10. 4:373.10. 18:19 8536+8471
 9  812 st 2.10. 4:452.10. 22:33 8536+8471
 5  814 út 1.10. 15:391.10. 21:24 8536+8471
 8  807 út 1.10. 6:481.10. 9:33 8536+8471
 9  817 po 30.9. 7:0230.9. 20:31 8536+8471
22 827 pá 27.9. 5:4227.9. 20:21 8536+8471
 6  806 čt 26.9. 6:1126.9. 21:14 8536+8471
29 801 st 25.9. 4:5425.9. 19:08 8536+8471
 8  812 út 24.9. 4:1924.9. 22:33 8536+8471
12 819 po 23.9. 10:3024.9. 1:03 8536+8471*Z1
29 803 pá 20.9. 6:0420.9. 20:18 8536+8471
 7  313 čt 19.9. 16:1519.9. 17:30 8536+8471*Z2
 1  712 čt 19.9. 13:3019.9. 14:30 8536+8471*Z3
12 819 čt 19.9. 4:4419.9. 10:57 8536+8471*MU
12 801 st 18.9. 15:4518.9. 19:13 8536+8471*Z4
22 839 st 18.9. 6:5918.9. 10:30 8536+8471*MU
11 806 út 17.9. 4:5117.9. 14:50 8536+8471*MU
 6  806 po 16.9. 6:1116.9. 21:14 8536+8471
 6  806 pá 13.9. 6:1113.9. 21:14 8536+8471
 6  806 čt 12.9. 6:1112.9. 21:14 8536+8471
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214+8245
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8316+8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.