Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8536

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 6. 2007

Výrobní číslo: 157168

Původní evidenční číslo: 6664

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 149 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+92 254 pá 15.11. 21:2216.11. 5:05 8536
17 202 pá 15.11. 14:2415.11. 18:16 8536+8518
24 214 pá 15.11. 7:1115.11. 9:22 8536+8518
5+94 266 čt 14.11. 22:5415.11. 6:12 8536
17 202 čt 14.11. 14:2414.11. 18:16 8481+8536
24 215 čt 14.11. 6:3914.11. 11:10 8481+8536*MU
5+94 264 st 13.11. 20:1114.11. 5:26 8536
12 209 st 13.11. 4:5513.11. 18:36 8495+8536
10 217 út 12.11. 6:3512.11. 19:36 8495+8536
5+94 264 po 11.11. 20:1112.11. 5:26 8536
24 202 po 11.11. 6:5511.11. 18:02 8444+8536
11+93 265 ne 10.11. 23:0211.11. 4:42 8536
5+95 254 so 9.11. 21:2610.11. 4:01 8536
5+95 255 pá 8.11. 20:519.11. 4:41 8536
12 203 pá 8.11. 6:178.11. 19:36 8536+8459
15+92 254 čt 7.11. 21:428.11. 5:05 8536
12 203 čt 7.11. 6:177.11. 19:36 8536+8481
15+92 254 st 6.11. 21:427.11. 5:05 8536
24 208 st 6.11. 14:316.11. 18:50 8536+8535
24 214 st 6.11. 7:116.11. 9:22 8536+8535
11+93 266 út 5.11. 22:496.11. 5:14 8536
24 212 út 5.11. 6:235.11. 19:28 8536+8519
11+93 265 po 4.11. 19:575.11. 4:43 8536
10 211 po 4.11. 5:424.11. 18:48 8536+8518
17+95 253 ne 3.11. 21:434.11. 4:11 8536
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.