Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8536

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 29.5.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 6. 2007

Výrobní číslo: 157168

Původní evidenční číslo: 6664

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 901 888 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 dnes 5:0217.6. 20:32 8536+8471
 9  831 pá 14.6. 6:0014.6. 14:00 8536+8471*MU
 9  831 čt 13.6. 6:0013.6. 23:53 8536+8471
 5  808 st 12.6. 6:5912.6. 20:24 8536+8471
 9  823 út 11.6. 5:2511.6. 18:43 8536+8471
 8  810 po 10.6. 5:3311.6. 0:29 8536+8471
 5  803 pá 7.6. 6:127.6. 19:52 8536+8471
 7  816 čt 6.6. 5:456.6. 19:35 8536+8471
 9  818 st 5.6. 5:025.6. 20:32 8536+8471
 7  807 út 4.6. 14:454.6. 21:04 8536+8471
 7  807 út 4.6. 6:454.6. 10:29 8536+8471
11 812 po 3.6. 5:573.6. 18:55 8536+8471
 5  808 ne 2.6. 10:072.6. 21:57 8536+8471
11 808 so 1.6. 8:032.6. 0:37 8536+8471
11 808 pá 31.5. 7:091.6. 0:17 8536+8471
 7  816 čt 30.5. 5:4530.5. 19:35 8536+8471
 5  806 st 29.5. 4:3629.5. 18:19 8536+8471
12 805 út 28.5. 5:1428.5. 22:37 8536+8471
12 815 po 27.5. 14:4928.5. 0:44 8536+8471
 9  804 po 27.5. 6:5227.5. 9:08 8536+8471
 9  804 pá 24.5. 6:5224.5. 9:08 8536+8471
 8  807 čt 23.5. 14:5823.5. 23:53 8536+8471
 8  807 čt 23.5. 4:5923.5. 9:32 8536+8471
11 806 st 22.5. 4:5123.5. 0:00 8536+8471
 9  817 út 21.5. 7:0221.5. 20:31 8536+8471
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.