Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8536

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 29.5.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 6. 2007

Výrobní číslo: 157168

Původní evidenční číslo: 6664

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 935 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  804 dnes 4:5724.1. 20:02 8536+8327
 8  801 čt 23.1. 4:3924.1. 0:28 8536+8327
12 807 st 22.1. 4:4422.1. 11:20 8536+8327*MU
 9  813 út 21.1. 8:0021.1. 23:53 8536+8327*Z1
 9  813 út 21.1. 5:4221.1. 6:40 8536+8327*MU
 9  808 po 20.1. 5:2520.1. 20:56 8536+8327
 7  807 pá 17.1. 5:0117.1. 20:32 8536+8327
11 809 čt 16.1. 5:5716.1. 22:20 8536+8327
 7  807 st 15.1. 5:0115.1. 20:32 8536+8327
12 807 út 14.1. 4:4414.1. 20:39 8536+8327
12 807 po 13.1. 4:4413.1. 20:39 8536+8327
 9  803 pá 10.1. 5:0210.1. 20:31 8536+8327
11 804 čt 9.1. 5:069.1. 19:29 8536+8327
 8  801 st 8.1. 4:399.1. 0:28 8536+8327
11 812 út 7.1. 6:258.1. 0:37 8536+8327
 9  820 po 6.1. 6:146.1. 19:46 8536+8327
12 807 pá 3.1. 4:443.1. 20:39 8536+8327
 9  813 čt 2.1. 6:263.1. 0:26 8536+8327
Rok 2024
 5  802 út 31.12. 6:2231.12. 19:43 8536+8327
 5  802 po 30.12. 6:2230.12. 19:43 8536+8327
 9  816 pá 27.12. 4:4527.12. 20:16 8536+8327
 7  812 po 23.12. 15:3223.12. 19:17 8536+8327
 5  813 po 23.12. 5:1723.12. 9:45 8536+8327
 9  809 pá 20.12. 15:2920.12. 19:58 8536+8327
 7  807 pá 20.12. 6:4420.12. 10:27 8536+8327
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9403

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.