Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8536

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 6. 2007

Výrobní číslo: 157168

Původní evidenční číslo: 6664

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 738 906 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
24 214 čt 15.10. 6:2315.10. 10:46 8480+8536
5+95 254 st 14.10. 20:4115.10. 4:41 8536
24 214 st 14.10. 6:2314.10. 10:46 8536+8438
11+93 261 út 13.10. 20:1614.10. 4:42 8536
14+94 261 po 12.10. 20:3413.10. 6:11 8536
24 214 po 12.10. 6:2312.10. 10:46 8518+8536
5+95 254 ne 11.10. 19:4712.10. 4:41 8536
5+94 266 so 10.10. 22:5711.10. 5:55 8536
11+93 261 pá 9.10. 20:1610.10. 4:42 8536
 3  219 pá 9.10. 6:529.10. 9:24 8536+8480
14+96 264 čt 8.10. 22:549.10. 5:12 8536
 3  219 čt 8.10. 6:528.10. 9:24 8536+8480
14+96 264 st 7.10. 22:548.10. 5:12 8536
 3  219 st 7.10. 6:527.10. 9:24 8536+8494
14+96 264 út 6.10. 22:547.10. 5:12 8536
 3  219 út 6.10. 6:526.10. 9:24 8536+8494
11+93 262 po 5.10. 21:026.10. 5:10 8536
5+94 266 ne 4.10. 22:455.10. 5:55 8536
sjKO 201 ne 4.10. 2:584.10. 4:50 8536
17+95 253 pá 2.10. 22:143.10. 4:11 8536
11+93 263 čt 1.10. 21:422.10. 5:40 8536
12 212 čt 1.10. 6:041.10. 9:28 8518+8536
5+95 254 st 30.9. 20:411.10. 4:41 8536
11+93 263 út 29.9. 21:4230.9. 5:40 8536
24 214 út 29.9. 6:2329.9. 7:30 8445+8536*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.