Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8536

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.8.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 6. 2007

Výrobní číslo: 157168

Původní evidenční číslo: 6664

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 859 686 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 115 pá 24.3. 6:0124.3. 19:40 8536+8531
16 110 čt 23.3. 4:3523.3. 18:55 8536+8531
22 119 st 22.3. 6:4323.3. 0:08 8536+8531
22 123 út 21.3. 6:0422.3. 0:28 8536+8531
 6  106 po 20.3. 4:3920.3. 20:00 8536+8531*MU
22 112 pá 17.3. 5:4617.3. 22:16 8536+8531
22 131 čt 16.3. 5:3016.3. 20:27 8536+8531
22 103 st 15.3. 6:3215.3. 21:04 8536+8531
22 109 út 14.3. 5:2914.3. 19:29 8536+8531
22 107 po 13.3. 5:1214.3. 0:06 8536+8531
 7  105 pá 10.3. 5:5710.3. 20:01 8536+8531
 6  111 čt 9.3. 5:349.3. 19:14 8536+8531
 6  111 st 8.3. 5:348.3. 19:14 8536+8531
22 107 út 7.3. 5:128.3. 0:06 8536+8531
22 107 po 6.3. 5:127.3. 0:06 8536+8531
 6  106 pá 3.3. 4:393.3. 23:32 8536+8531
26 119 čt 2.3. 5:263.3. 0:40 8536+8531
22 132 st 1.3. 5:031.3. 20:36 8536+8531
14 115 út 28.2. 6:0128.2. 19:40 8536+8531
 7  113 po 27.2. 4:2627.2. 19:01 8536+8531
11 104 ne 26.2. 9:2427.2. 0:27 8536+8531
14 109 so 25.2. 7:0825.2. 22:50 8536+8531
22 123 pá 24.2. 6:0425.2. 0:28 8536+8531
22 109 čt 23.2. 5:2923.2. 19:29 8536+8531
 7  115 st 22.2. 15:0322.2. 21:29 8536+8531
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.