Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8471

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 055 088 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 801 dnes 6:1519.3. 20:32 8476+8471
 5  810 út 18.3. 5:1718.3. 23:18 8476+8471
11 802 po 17.3. 4:3217.3. 21:20 8476+8471
 5  808 ne 16.3. 10:0717.3. 0:18 8476+8471
 9  809 pá 14.3. 7:0614.3. 9:28 8476+8471
 5  801 čt 13.3. 5:5213.3. 15:20 8476+8471*MU
 9  815 st 12.3. 15:5312.3. 20:18 8476+8471
 9  801 út 11.3. 6:0111.3. 23:56 8476+8471
11 802 po 10.3. 4:3210.3. 21:20 8476+8471
 9  805 pá 7.3. 6:168.3. 0:16 8476+8471
11 802 čt 6.3. 4:326.3. 21:20 8476+8471
 9  804 st 5.3. 15:096.3. 0:06 8476+8471
31 807 st 5.3. 4:555.3. 9:47 8476+8471
 9  811 út 4.3. 6:365.3. 0:36 8476+8471
31 801 po 3.3. 6:153.3. 20:32 8476+8471
 9  828 pá 28.2. 5:4228.2. 19:03 8476+8471
 5  814 čt 27.2. 15:3927.2. 21:25 8476+8471
11 813 čt 27.2. 5:2627.2. 9:10 8476+8471
31 807 st 26.2. 14:5026.2. 21:43 8476+8471
 5  814 st 26.2. 7:4726.2. 9:39 8476+8471
 5  803 út 25.2. 6:1226.2. 0:18 8476+8471
 9  823 po 24.2. 5:2524.2. 18:43 8476+8471
 9  814 pá 21.2. 5:4521.2. 23:55 8476+8471
 9  808 čt 20.2. 5:2520.2. 20:56 8476+8471
 7  804 st 19.2. 4:2219.2. 20:03 8476+8471
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.