Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8471

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 790 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 dnes 5:5823.3. 21:37 8471+8470
 4  813 st 22.3. 15:1222.3. 19:10 8471+8470
 4  810 st 22.3. 5:5122.3. 9:42 8471+8470
25 809 út 21.3. 5:0121.3. 21:51 8471+8470
 9  830 po 20.3. 5:0121.3. 0:16 8471+8470
11 804 ne 19.3. 9:3020.3. 0:15 8471+8470
 9  809 so 18.3. 8:1218.3. 21:17 8471+8470
 9  803 pá 17.3. 17:1518.3. 0:36 8471+8470*Z1
 9  810 čt 16.3. 15:2616.3. 22:57 8471+8470
 9  804 čt 16.3. 6:2916.3. 9:01 8471+8470
10 807 st 15.3. 4:5715.3. 20:39 8471+8470
14 818 út 14.3. 5:0214.3. 22:37 8471+8470
 9  809 po 13.3. 5:4913.3. 20:10 8471+8470
25 802 pá 10.3. 6:0610.3. 23:06 8471+8470
10 810 čt 9.3. 5:249.3. 18:18 8471+8470
 8  808 st 8.3. 5:588.3. 21:37 8471+8470
 9  823 út 7.3. 5:217.3. 18:41 8471+8470
25 810 po 6.3. 5:176.3. 22:06 8471+8470
 9  823 pá 3.3. 5:213.3. 18:41 8471+8470
25 809 čt 2.3. 5:012.3. 21:51 8471+8470
 9  823 st 1.3. 5:211.3. 18:41 8471+8470
 9  830 út 28.2. 5:5728.2. 23:52 8471+8470
 6  811 po 27.2. 5:4527.2. 19:10 8471+8470
 4  812 pá 24.2. 15:0424.2. 19:02 8471+8470
 4  810 pá 24.2. 5:5124.2. 9:42 8471+8470
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8462+8463

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.