Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8471

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 825 070 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  809 pá 25.9. 5:2226.9. 0:46 8471+8470
11 808 čt 24.9. 5:3724.9. 21:05 8471+8470
16 815 st 23.9. 4:0823.9. 10:48 8471+8470
 8  808 út 22.9. 4:1423.9. 1:03 8471+8470
 9  809 po 21.9. 5:2222.9. 0:46 8471+8470
 1  808 ne 20.9. 10:2520.9. 20:26 8471+8470
11 804 so 19.9. 6:2219.9. 20:51 8471+8470
11 809 pá 18.9. 4:0918.9. 21:35 8471+8470
16 817 čt 17.9. 14:0717.9. 23:27 8471+8470
 9  835 čt 17.9. 6:5417.9. 9:35 8471+8470
 8  813 st 16.9. 5:2316.9. 10:08 8471+8470
 8  813 út 15.9. 5:2315.9. 10:08 8471+8470
25 817 po 14.9. 4:3014.9. 10:00 8471+8470
 6  806 ne 13.9. 4:3314.9. 0:17 8471+8470
 9  818 pá 11.9. 5:5011.9. 20:27 8471+8470
 9  809 čt 10.9. 5:2211.9. 0:46 8471+8470
11 801 st 9.9. 16:109.9. 18:10 8471+8470*Z
25 817 st 9.9. 4:309.9. 10:00 8471+8470
25 803 út 8.9. 4:378.9. 20:33 8471+8470
 1  809 po 7.9. 6:187.9. 22:38 8471+8470
 9  806 pá 4.9. 5:014.9. 19:54 8471+8470
16 815 čt 3.9. 5:193.9. 20:31 8471+8470
16 815 st 2.9. 5:192.9. 20:31 8471+8470
 8  810 út 1.9. 6:131.9. 16:10 8471+8470*MU
11 808 po 31.8. 5:3831.8. 21:21 8471+8470
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8303+8302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.