Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8471

Evidované reklamní polepy:
Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 733 497 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 221 čt 21.2. 7:0721.2. 20:12 8470+8471
10 221 st 20.2. 7:0720.2. 20:12 8470+8471
14 206 út 19.2. 4:3719.2. 22:02 8470+8471
10 202 po 18.2. 4:3619.2. 0:05 8470+8471
12 206 ne 17.2. 9:1117.2. 23:19 8470+8471
12 206 so 16.2. 7:0616.2. 23:20 8470+8471
12 203 pá 15.2. 5:4815.2. 20:40 8470+8471
17 202 čt 14.2. 14:2414.2. 18:16 8470+8471
10 210 čt 14.2. 6:4814.2. 10:08 8470+8471
10 220 st 13.2. 3:5713.2. 20:02 8470+8471
10 202 út 12.2. 4:3613.2. 0:05 8470+8471
10 205 po 11.2. 14:4312.2. 0:25 8470+8471
10 210 po 11.2. 6:4811.2. 10:08 8470+8471
12 210 pá 8.2. 5:048.2. 22:45 8470+8471
12 210 čt 7.2. 5:047.2. 22:45 8470+8471
10 213 st 6.2. 5:517.2. 1:05 8470+8471
10 207 út 5.2. 5:226.2. 0:45 8470+8471
17 215 po 4.2. 5:594.2. 22:15 8470+8471
10 204 ne 3.2. 5:163.2. 15:20 8470+8471*MU
10 211 so 2.2. 4:562.2. 23:34 8470+8471
17 215 pá 1.2. 5:591.2. 22:15 8470+8471
10 207 čt 31.1. 5:221.2. 0:45 8470+8471
10 207 st 30.1. 5:2231.1. 0:45 8470+8471
 3  206 út 29.1. 6:0129.1. 21:56 8470+8471
12 210 po 28.1. 5:0428.1. 22:45 8470+8471
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.