Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8471

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 973 398 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  809 dnes 4:3625.9. 19:25 8471+8470
 5  809 ne 24.9. 10:5425.9. 0:01 8471+8470
 1  805 so 23.9. 7:4523.9. 21:47 8471+8470
 7  809 pá 22.9. 14:3222.9. 20:42 8471+8470
 8  815 pá 22.9. 6:2522.9. 9:06 8471+8470
 9  805 čt 21.9. 6:3921.9. 9:00 8471+8470
25 810 st 20.9. 5:3620.9. 21:47 8471+8470
 9  829 út 19.9. 5:5319.9. 23:51 8471+8470
 1  807 po 18.9. 5:0818.9. 18:23 8471+8470
 9  819 pá 15.9. 5:0615.9. 18:34 8471+8470
 1  807 čt 14.9. 5:0814.9. 18:23 8471+8470
 9  808 st 13.9. 4:3014.9. 0:12 8471+8470
 8  809 út 12.9. 4:3812.9. 19:25 8471+8470
 9  829 po 11.9. 5:5311.9. 23:51 8471+8470
11 802 pá 8.9. 4:298.9. 19:27 8471+8470
 9  808 čt 7.9. 4:308.9. 0:12 8471+8470
11 805 st 6.9. 4:496.9. 23:57 8471+8470
 7  815 út 5.9. 4:485.9. 19:00 8471+8470
11 807 po 4.9. 5:075.9. 0:17 8471+8470
 1  805 ne 3.9. 9:473.9. 21:59 8471+8470
 1  807 so 2.9. 4:312.9. 22:19 8471+8470
14 806 pá 1.9. 4:402.9. 1:19 8471+8470
 1  806 čt 31.8. 5:4731.8. 20:09 8471+8470
 9  825 út 29.8. 6:4329.8. 7:50 8471+8470*MU
 1  806 pá 25.8. 5:4725.8. 20:09 8471+8470
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.