Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8471

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.5.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 690 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  808 čt 2.12. 6:312.12. 22:11 8471+8470
 9  802 st 1.12. 6:031.12. 21:51 8471+8470
 6  808 út 30.11. 11:5030.11. 18:24 8471+8470*Z1
 1  804 út 30.11. 4:3330.11. 6:40 8471+8470*MU
25 816 po 29.11. 14:4929.11. 23:07 8471+8470
 6  815 po 29.11. 6:4429.11. 9:04 8471+8470
 6  801 pá 26.11. 4:3526.11. 18:40 8471+8470
 5  811 čt 25.11. 5:5425.11. 20:31 8471+8470
25 816 st 24.11. 14:4924.11. 23:07 8471+8470
 1  810 st 24.11. 4:5324.11. 8:53 8471+8470
 9  812 út 23.11. 4:4624.11. 0:31 8471+8470
 8  809 po 22.11. 14:3522.11. 19:26 8471+8470
14 807 po 22.11. 5:2322.11. 9:52 8471+8470
 9  827 pá 19.11. 5:4619.11. 18:56 8471+8470
14 803 čt 18.11. 14:2818.11. 21:50 8471+8470
 8  809 čt 18.11. 5:0818.11. 9:56 8471+8470
 5  802 st 17.11. 6:2717.11. 23:41 8471+8470
 9  816 út 16.11. 7:0116.11. 20:55 8471+8470
 9  827 po 15.11. 5:4615.11. 19:16 8471+8470
25 809 so 13.11. 4:4113.11. 22:47 8471+8470
 6  813 pá 12.11. 6:0813.11. 0:33 8471+8470
11 813 čt 11.11. 15:1411.11. 21:08 8471+8470
 5  814 čt 11.11. 6:5811.11. 8:45 8471+8470
 9  802 st 10.11. 6:0310.11. 21:51 8471+8470
 9  811 út 9.11. 6:4210.11. 0:21 8471+8470
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8313+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.