Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8471

Evidované reklamní polepy:

Samsung SUHDTV (od 6. 7. 2015 do 16. 10. 2016)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 6. 12. 2005

Výrobní číslo: 164512

Původní evidenční číslo: 6935

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 811 915 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 804 ne 5.7. 4:295.7. 20:51 8471+8470
14 802 so 4.7. 4:395.7. 0:19 8471+8470
 8  807 pá 3.7. 6:024.7. 1:03 8471+8470
 1  810 čt 2.7. 4:283.7. 1:12 8471+8470
16 801 st 1.7. 4:081.7. 21:37 8471+8470
14 815 út 30.6. 14:461.7. 0:19 8471+8470
 1  807 út 30.6. 5:2130.6. 9:25 8471+8470
16 806 po 29.6. 5:0930.6. 1:07 8471+8470
9+16 831 ne 28.6. 5:0828.6. 17:20 8471+8470*MU
14 806 pá 26.6. 4:3926.6. 21:07 8471+8470
 9  816 čt 25.6. 6:0925.6. 23:08 8471+8470
 1  807 st 24.6. 6:0224.6. 20:26 8471+8470
 6  804 út 23.6. 4:3224.6. 0:25 8471+8470
 9  812 po 22.6. 5:2823.6. 0:56 8471+8470
 9  818 pá 19.6. 5:5019.6. 20:27 8471+8470
11 803 čt 18.6. 6:5218.6. 21:20 8471+8470
 1  803 st 17.6. 5:3517.6. 19:42 8471+8470
 9  812 út 16.6. 5:2817.6. 0:56 8471+8470
 1  807 po 15.6. 14:1015.6. 20:26 8471+8470*Z
25 817 po 15.6. 4:3015.6. 10:00 8471+8470
 1  803 pá 12.6. 13:3012.6. 19:42 8471+8470*Z1
25 817 pá 12.6. 4:3012.6. 10:00 8471+8470
11 808 čt 11.6. 5:3811.6. 20:01 8471+8470
 1  807 st 10.6. 6:0210.6. 20:26 8471+8470
 9  806 út 9.6. 5:019.6. 19:54 8471+8470
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8232+8237
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8240

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.