Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8324

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 30. 4. 2002

Výrobní číslo: 152752

Původní evidenční číslo: 6142

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 733 474 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 707 út 23.1. 14:4523.1. 21:54 8362+8324
26 712 út 23.1. 7:1223.1. 10:09 8362+8324
14+96 766 po 22.1. 21:1723.1. 5:41 8324
8 705 po 22.1. 14:3722.1. 19:17 8324+8330
20 706 po 22.1. 5:1222.1. 9:26 8324+8330
20 702 pá 19.1. 4:3019.1. 21:26 8324+8330
25 710 čt 18.1. 14:3119.1. 1:02 8324+8330
25 705 čt 18.1. 5:0218.1. 10:42 8324+8330
8 702 st 17.1. 6:4818.1. 0:56 8324+8330
sjVO 701 st 17.1. 2:3017.1. 4:54 8324
2 708 út 16.1. 14:3217.1. 0:20 8324
2 708 út 16.1. 6:4216.1. 10:00 8324
14+96 764 po 15.1. 19:2116.1. 0:00 8324*MU
2 701 po 15.1. 5:0915.1. 19:10 8324
2 706 ne 14.1. 5:4915.1. 0:00 8324
26+97 765 st 10.1. 20:1311.1. 5:44 8324
14+96 765 út 9.1. 21:1010.1. 5:11 8324
26+91 754 po 8.1. 21:439.1. 4:40 8324
26+97 765 ne 7.1. 22:328.1. 5:44 8324
14+96 765 so 6.1. 22:377.1. 4:52 8324
20+91 759 pá 5.1. 22:246.1. 4:28 8324
26+97 764 čt 4.1. 21:595.1. 5:14 8324
14+96 764 st 3.1. 20:254.1. 4:45 8324
14+96 765 út 2.1. 21:263.1. 5:11 8324
14+96 765 po 1.1. 20:122.1. 5:11 8324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.