Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8327

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 23.10.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 30. 5. 2002

Výrobní číslo: 155272

Původní evidenční číslo: 6365

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 144 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 st 29.5. 5:0229.5. 20:32 8561+8327
11 808 út 28.5. 7:0929.5. 0:17 8561+8327
 7  804 po 27.5. 4:2127.5. 20:39 8561+8327
11 808 ne 26.5. 4:3227.5. 0:17 8561+8327
31 801 so 25.5. 4:3526.5. 0:22 8561+8327
 8  810 pá 24.5. 5:3325.5. 0:29 8561+8327
 9  809 čt 23.5. 7:0823.5. 9:28 8561+8327
7+92 851 st 22.5. 14:4523.5. 5:57 8561+8327
 7  807 st 22.5. 6:4522.5. 10:29 8561+8327
 5  806 út 21.5. 4:3621.5. 18:19 8561+8327
31 804 po 20.5. 4:5521.5. 0:42 8561+8327
 9  804 pá 17.5. 15:0918.5. 0:06 8561+8327
 9  804 pá 17.5. 6:5217.5. 9:08 8561+8327
 8  807 čt 16.5. 14:5816.5. 23:53 8561+8327
7+92 851 st 15.5. 14:4516.5. 5:57 8561+8327
 8  807 st 15.5. 4:5915.5. 9:32 8561+8327
 8  810 út 14.5. 5:3315.5. 0:29 8561+8327
 9  831 po 13.5. 6:0013.5. 23:53 8561+8327
11 808 ne 12.5. 4:3213.5. 0:17 8561+8327
31 803 so 11.5. 12:2512.5. 0:42 8561+8327*Z1
 9  817 pá 10.5. 7:0210.5. 20:31 8561+8327
 9  823 čt 9.5. 5:259.5. 18:43 8561+8327
 5  808 st 8.5. 8:078.5. 22:37 8561+8327
 9  818 út 7.5. 5:027.5. 20:32 8561+8327
 7  816 po 6.5. 5:456.5. 19:35 8561+8327
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8322+8312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.