Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8327

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 30. 5. 2002

Výrobní číslo: 155272

Původní evidenční číslo: 6365

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 145 925 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 752 st 15.2. 21:0916.2. 5:44 8327
7+91 755 út 14.2. 21:2915.2. 4:30 8327
19+93 754 po 13.2. 20:0514.2. 5:03 8327
19+93 754 ne 12.2. 20:0513.2. 5:03 8327
7+91 756 so 11.2. 22:2412.2. 5:00 8327
7+91 755 pá 10.2. 21:2911.2. 4:30 8327
19+93 754 čt 9.2. 20:0510.2. 5:03 8327
12 702 čt 9.2. 7:209.2. 19:17 8327*Z1
19+93 754 st 8.2. 20:059.2. 5:03 8327
13+97 752 út 7.2. 21:098.2. 5:44 8327
20+91 751 po 6.2. 21:487.2. 5:30 8327
7+91 755 ne 5.2. 21:296.2. 4:30 8327
sjVO 701 so 4.2. 22:255.2. 4:57 8327
7+91 755 pá 3.2. 21:294.2. 4:30 8327
13+97 752 čt 2.2. 21:093.2. 5:44 8327
7+91 755 st 1.2. 21:292.2. 4:30 8327
20+91 751 út 31.1. 21:291.2. 5:41 8327
13+97 752 po 30.1. 21:1031.1. 5:44 8327
13+97 752 ne 29.1. 21:1030.1. 5:44 8327
14+96 765 so 28.1. 20:0529.1. 4:44 8327
1+96 761 pá 27.1. 20:4428.1. 5:39 8327
7+91 756 čt 26.1. 22:2627.1. 5:10 8327
19+93 754 st 25.1. 20:0626.1. 5:03 8327
7+91 756 út 24.1. 22:2625.1. 5:10 8327
7+91 756 po 23.1. 22:2624.1. 5:10 8327
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.