Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8327

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 30. 5. 2002

Výrobní číslo: 155272

Původní evidenční číslo: 6365

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 026 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 út 11.5. 5:4511.5. 23:23 8338+8327
20 710 po 10.5. 4:3210.5. 20:02 8338+8327
25 711 pá 7.5. 4:387.5. 23:01 8338+8327
20 713 čt 6.5. 5:106.5. 22:43 8338+8327
 1  701 st 5.5. 5:315.5. 20:53 8338+8327
 1  705 út 4.5. 4:224.5. 21:23 8338+8327
20 711 po 3.5. 4:323.5. 20:02 8338+8327
 1  701 pá 30.4. 5:3130.4. 20:53 8338+8327
20 711 čt 29.4. 4:3229.4. 20:02 8338+8327
25 711 st 28.4. 4:3828.4. 23:01 8338+8327
25 710 út 27.4. 4:2027.4. 22:44 8338+8327
25 711 po 26.4. 4:3826.4. 23:01 8338+8327
 1  701 pá 23.4. 5:3123.4. 20:53 8338+8327
20 702 st 21.4. 5:4521.4. 20:56 8338+8327
20 711 út 20.4. 4:3220.4. 20:02 8338+8327
20 702 po 19.4. 5:4519.4. 20:56 8338+8327
25 711 pá 16.4. 4:3816.4. 23:01 8530+8327
Cvič 777 čt 15.4. 14:0015.4. 22:00 8530+8327
20 713 st 14.4. 5:1014.4. 20:40 8327+8334*MU
20 702 út 13.4. 5:4513.4. 20:56 8327+8334
 1  701 po 12.4. 5:3112.4. 20:53 8327+8334
20 713 pá 9.4. 5:109.4. 22:43 8327+8334
 1  701 čt 8.4. 5:318.4. 20:53 8327+8334
 1  701 út 6.4. 5:316.4. 8:30 8327+8334*MU
 1  705 čt 1.4. 4:221.4. 21:23 8327+8334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.