Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8531

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 5. 2007

Výrobní číslo: 157191

Původní evidenční číslo: 6687

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 647 150 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+92 254 po 16.9. 21:4217.9. 1:30 8531*MU
12 207 po 16.9. 4:5516.9. 18:56 8531+8519
11+93 261 so 14.9. 20:1115.9. 5:10 8531
15+93 269 pá 13.9. 20:2414.9. 5:40 8531
12 203 pá 13.9. 4:3513.9. 18:24 8496+8531
10 218 čt 12.9. 7:0312.9. 19:57 8496+8531
11+93 266 st 11.9. 22:4912.9. 5:10 8531
17 202 st 11.9. 14:2411.9. 18:16 8495+8531
Zvl 204 st 11.9. 11:0011.9. 13:00 8495+8531
10 208 st 11.9. 6:4611.9. 10:04 8495+8531
5+94 264 út 10.9. 20:2511.9. 5:26 8531
5+94 266 po 9.9. 22:3610.9. 6:12 8531
10 204 po 9.9. 5:279.9. 18:04 8530+8531
sjKO 201 ne 8.9. 2:578.9. 4:50 8531
11+93 260 pá 6.9. 22:047.9. 3:47 8531
12 211 pá 6.9. 5:386.9. 19:28 8505+8531
10 214 čt 5.9. 16:075.9. 19:25 8458+8531
10 214 čt 5.9. 6:065.9. 9:24 8458+8531
15+92 254 st 4.9. 21:425.9. 5:08 8531
10 211 st 4.9. 6:304.9. 19:03 8459+8531
5+95 254 út 3.9. 21:364.9. 4:41 8531
10 209 út 3.9. 15:273.9. 18:44 8531+8495
12 216 út 3.9. 7:053.9. 9:36 8531+8495
5+95 255 po 2.9. 20:523.9. 5:11 8531
15+92 254 ne 1.9. 21:422.9. 5:08 8531
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.