Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8531

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 15.8.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 28. 5. 2007

Výrobní číslo: 157191

Původní evidenční číslo: 6687

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 778 889 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 114 pá 2.12. 7:002.12. 19:34 8536+8531
13 111 čt 1.12. 5:581.12. 9:31 8536+8531
24 110 st 30.11. 6:0230.11. 20:49 8536+8531
22 122 út 29.11. 4:5929.11. 23:46 8536+8531
24 108 po 28.11. 5:5228.11. 20:25 8536+8531
16 106 ne 27.11. 10:4027.11. 22:56 8536+8531
16 102 so 26.11. 7:3527.11. 0:16 8536+8531
 7  113 pá 25.11. 14:4725.11. 20:59 8536+8531
 6  108 st 23.11. 5:3623.11. 22:06 8536+8531
26 101 út 22.11. 6:2922.11. 20:11 8536+8531
26 113 po 21.11. 5:2421.11. 21:52 8536+8531
22 101 pá 18.11. 5:3118.11. 19:49 8536+8531
22 108 čt 17.11. 5:3918.11. 0:27 8536+8531
22 111 st 16.11. 6:5717.11. 0:27 8536+8531
26 108 po 14.11. 7:2215.11. 0:20 8536+8531
22 118 ne 13.11. 4:5913.11. 22:19 8536+8531
22 115 so 12.11. 21:3013.11. 0:26 8536+8531*Z1
16 110 pá 11.11. 4:3511.11. 18:55 8536+8531
26 106 čt 10.11. 4:4410.11. 23:43 8536+8531
26 106 st 9.11. 4:449.11. 23:43 8536+8531
26 113 út 8.11. 5:249.11. 0:40 8536+8531
22 107 po 7.11. 6:268.11. 0:07 8536+8531
26 109 pá 4.11. 4:594.11. 18:41 8536+8531
16 104 čt 3.11. 5:253.11. 20:31 8536+8531
22+24 151 st 2.11. 5:382.11. 21:36 8536+8531
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8370+8371

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.