Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 026 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 106 pá 22.2. 6:2422.2. 19:59 8227+8316
15 110 čt 21.2. 5:3221.2. 21:07 8227+8316
15 104 st 20.2. 6:1720.2. 21:52 8227+8316
 7  109 út 19.2. 5:0319.2. 20:55 8227+8316
 5  105 po 18.2. 5:3018.2. 19:28 8227+8316
 7  112 pá 15.2. 5:1715.2. 21:29 8227+8316
 7  105 čt 14.2. 6:2114.2. 22:14 8227+8316
24 107 st 13.2. 6:4013.2. 20:09 8227+8316
26 116 út 12.2. 6:0712.2. 20:01 8227+8316
15 106 po 11.2. 6:4111.2. 20:08 8227+8316
 7  112 pá 8.2. 5:178.2. 21:29 8227+8316
 1  814 čt 7.2. 14:497.2. 22:38 8227+8316
24 801 čt 7.2. 5:447.2. 10:36 8227+8316
 9  802 st 6.2. 5:237.2. 0:16 8227+8316
 9  833 út 5.2. 7:176.2. 0:12 8227+8316
 6  803 út 29.1. 5:2429.1. 9:50 8232+8227
15 142 po 28.1. 6:2528.1. 21:56 8232+8227
 6  101 pá 25.1. 5:0925.1. 20:40 8232+8227
26 111 čt 24.1. 5:3524.1. 22:07 8232+8227
 7  109 st 23.1. 5:0323.1. 20:55 8232+8227
 5  107 út 22.1. 5:5522.1. 22:02 8232+8227
26 116 po 21.1. 6:0721.1. 20:01 8232+8227
15 101 pá 18.1. 5:5818.1. 21:37 8232+8227
24 104 čt 17.1. 6:0617.1. 19:39 8232+8227
 7  101 st 16.1. 5:4116.1. 19:37 8232+8227


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.