Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 519 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 út 16.10. 4:2816.10. 21:26 8244+8227
29 812 po 15.10. 4:5016.10. 0:08 8244+8227
 9  810 ne 14.10. 11:0414.10. 23:56 8244+8227
 9  810 so 13.10. 8:1913.10. 21:07 8316+8227
 1  809 pá 12.10. 6:3912.10. 20:11 8316+8227
sjHL 801 pá 12.10. 2:5812.10. 4:59 8227
 9  806 čt 11.10. 6:4411.10. 23:17 8227+8316
 1  809 st 10.10. 6:3910.10. 20:11 8227+8316
30+99 855 út 9.10. 20:3510.10. 5:40 8227
24 801 út 9.10. 14:229.10. 19:16 8316+8227
 6  803 út 9.10. 5:249.10. 9:50 8316+8227
11 807 po 8.10. 5:458.10. 21:22 8316+8227
11 804 ne 7.10. 4:097.10. 20:37 8316+8227
11 802 so 6.10. 4:096.10. 22:21 8316+8227
 1  814 pá 5.10. 14:495.10. 22:38 8316+8227
 6  803 pá 5.10. 5:245.10. 9:50 8316+8227
 1  812 čt 4.10. 5:495.10. 0:50 8316+8227
15 141 st 3.10. 5:123.10. 22:54 8316+8227
 5  841 út 2.10. 5:592.10. 20:17 8316+8227
 9  811 po 1.10. 5:482.10. 0:46 8316+8227
15 807 ne 30.9. 5:5830.9. 14:30 8316+8227*MU
 9  811 so 29.9. 5:5229.9. 22:58 8316+8227
15 805 pá 28.9. 4:5828.9. 22:12 8316+8227
 9  811 čt 27.9. 5:4828.9. 0:46 8316+8227
2+92 855 st 26.9. 4:3627.9. 4:48 8227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.