Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 072 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 851 pá 3.12. 22:344.12. 5:25 8227
 9  827 pá 3.12. 5:463.12. 18:56 8315+8227
 8  809 čt 2.12. 14:352.12. 19:26 8315+8227
 6  815 čt 2.12. 6:442.12. 9:04 8315+8227
 5  802 st 1.12. 19:201.12. 23:41 8315+8227*Z1
 6  815 st 1.12. 14:521.12. 19:16 8315+8227
25 816 st 1.12. 6:511.12. 10:01 8315+8227
13+97 851 út 30.11. 22:341.12. 5:25 8227
14 811 út 30.11. 5:5330.11. 18:42 8227+8233
 5  809 po 29.11. 5:2429.11. 18:21 8227+8233
5+6 802 so 27.11. 4:5827.11. 23:41 8227+8233
 1  810 pá 26.11. 14:3027.11. 0:35 8227+8233
 8  809 pá 26.11. 5:0826.11. 9:56 8227+8233
 5  803 čt 25.11. 4:4726.11. 0:01 8227+8233
 8  814 st 24.11. 15:1225.11. 0:49 8227+8233
14 807 st 24.11. 5:2324.11. 6:30 8227+8233*MU
14 807 út 23.11. 16:2023.11. 20:08 8227+8233*Z2
14 106 út 23.11. 15:2023.11. 16:20 8227+8233*Z2
14 807 út 23.11. 14:5823.11. 15:20 8227+8233*MU
14 807 út 23.11. 5:2323.11. 9:52 8227+8233
 1  814 po 22.11. 15:0022.11. 21:05 8227+8233
11 813 po 22.11. 6:5522.11. 9:05 8227+8233
1+98 855 ne 21.11. 21:3222.11. 5:42 8227
1+98 855 so 20.11. 21:3221.11. 5:42 8227
13+97 851 pá 19.11. 22:3420.11. 5:25 8227
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9090

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.