Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 23. 5. 2001
Výrobní číslo: 157176
Původní evidenční číslo: 6672
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 148 096 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2022 | ||||||
4 | 810 | pá 4.11. 14:48 | 4.11. 18:46 | 8219+8227 | ||
4 | 812 | pá 4.11. 6:14 | 4.11. 10:00 | 8219+8227 | ||
4 | 810 | čt 3.11. 14:48 | 3.11. 18:46 | 8219+8227 | ||
4 | 812 | čt 3.11. 6:14 | 3.11. 10:00 | 8219+8227 | ||
4 | 811 | st 2.11. 14:56 | 2.11. 18:54 | 8219+8227 | ||
4 | 810 | st 2.11. 5:51 | 2.11. 9:42 | 8219+8227 | ||
4 | 811 | út 1.11. 14:56 | 1.11. 18:54 | 8219+8227 | ||
5 | 814 | út 1.11. 7:29 | 1.11. 9:18 | 8219+8227 | ||
4 | 812 | po 31.10. 15:04 | 31.10. 19:02 | 8219+8227 | ||
4 | 812 | po 31.10. 6:14 | 31.10. 10:00 | 8219+8227 | ||
13 | 806 | út 25.10. 6:37 | 25.10. 19:24 | 8227 | ||
1+96 | 862 | po 24.10. 20:45 | 25.10. 4:55 | 8227 | ||
13 | 806 | po 24.10. 6:37 | 24.10. 19:24 | 8227 | ||
7+95 | 852 | ne 23.10. 21:49 | 24.10. 4:23 | 8227 | ||
7+95 | 853 | so 22.10. 22:14 | 23.10. 4:53 | 8227 | ||
7+95 | 852 | pá 21.10. 21:49 | 22.10. 4:23 | 8227 | ||
4 | 809 | pá 21.10. 14:40 | 21.10. 18:38 | 8227+8221 | ||
4 | 813 | pá 21.10. 6:21 | 21.10. 10:10 | 8227+8221 | ||
15 | 805 | čt 20.10. 5:04 | 20.10. 22:00 | 8318+8227*MU | ||
9 | 811 | st 19.10. 6:41 | 20.10. 0:21 | 8318+8227 | ||
9 | 816 | út 18.10. 6:58 | 18.10. 20:20 | 8318+8227 | ||
4 | 808 | po 17.10. 14:32 | 17.10. 18:30 | 8318+8227 | ||
4 | 811 | po 17.10. 6:03 | 17.10. 9:52 | 8318+8227 | ||
9 | 823 | pá 14.10. 5:21 | 14.10. 18:41 | 8318+8227 | ||
10 | 808 | čt 13.10. 6:25 | 13.10. 23:46 | 8318+8227 |