Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 148 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 4  810 pá 4.11. 14:484.11. 18:46 8219+8227
 4  812 pá 4.11. 6:144.11. 10:00 8219+8227
 4  810 čt 3.11. 14:483.11. 18:46 8219+8227
 4  812 čt 3.11. 6:143.11. 10:00 8219+8227
 4  811 st 2.11. 14:562.11. 18:54 8219+8227
 4  810 st 2.11. 5:512.11. 9:42 8219+8227
 4  811 út 1.11. 14:561.11. 18:54 8219+8227
 5  814 út 1.11. 7:291.11. 9:18 8219+8227
 4  812 po 31.10. 15:0431.10. 19:02 8219+8227
 4  812 po 31.10. 6:1431.10. 10:00 8219+8227
13 806 út 25.10. 6:3725.10. 19:24 8227
1+96 862 po 24.10. 20:4525.10. 4:55 8227
13 806 po 24.10. 6:3724.10. 19:24 8227
7+95 852 ne 23.10. 21:4924.10. 4:23 8227
7+95 853 so 22.10. 22:1423.10. 4:53 8227
7+95 852 pá 21.10. 21:4922.10. 4:23 8227
 4  809 pá 21.10. 14:4021.10. 18:38 8227+8221
 4  813 pá 21.10. 6:2121.10. 10:10 8227+8221
15 805 čt 20.10. 5:0420.10. 22:00 8318+8227*MU
 9  811 st 19.10. 6:4120.10. 0:21 8318+8227
 9  816 út 18.10. 6:5818.10. 20:20 8318+8227
 4  808 po 17.10. 14:3217.10. 18:30 8318+8227
 4  811 po 17.10. 6:0317.10. 9:52 8318+8227
 9  823 pá 14.10. 5:2114.10. 18:41 8318+8227
10 808 čt 13.10. 6:2513.10. 23:46 8318+8227
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.