Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 861 999 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  806 čt 15.2. 6:2715.2. 8:59 8226+8227
 9  822 st 14.2. 4:3314.2. 18:34 8226+8227
26 809 út 13.2. 5:3413.2. 22:03 8226+8227
11 812 po 12.2. 6:1612.2. 20:02 8226+8227
 9  807 ne 11.2. 12:5011.2. 23:00 8226+8227
 7  804 so 10.2. 5:0410.2. 23:31 8226+8227
16 802 pá 9.2. 6:259.2. 23:48 8226+8227
3+31 815 čt 8.2. 6:098.2. 18:18 8226+8227
11 802 st 7.2. 6:417.2. 20:41 8226+8227
 9  823 út 6.2. 6:356.2. 20:34 8226+8227
11 809 po 5.2. 4:105.2. 19:44 8226+8227
 9  802 ne 4.2. 7:285.2. 0:36 8226+8227
26 809 pá 2.2. 5:342.2. 22:03 8226+8227
3+31 812 čt 1.2. 5:352.2. 0:43 8226+8227
 5  806 st 31.1. 5:101.2. 0:47 8226+8227
24 805 út 30.1. 5:5030.1. 20:38 8226+8227
 5  811 po 29.1. 5:5929.1. 20:44 8226+8227
26 813 pá 26.1. 6:0026.1. 19:45 8226+8227
26 814 čt 25.1. 5:5425.1. 20:14 8226+8227
26 814 st 24.1. 5:5424.1. 20:14 8226+8227
3+31 806 út 23.1. 14:1123.1. 19:34 8226+8227
 9  806 út 23.1. 6:2723.1. 8:59 8226+8227
 9  817 po 22.1. 6:1222.1. 20:12 8226+8227
26 809 pá 19.1. 5:3419.1. 22:03 8226+8227
 9  804 čt 18.1. 5:2318.1. 19:32 8226+8227


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.