Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 007 786 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 pá 25.9. 5:5025.9. 20:27 8225+8227
 1  803 čt 24.9. 5:3524.9. 19:42 8225+8227
11 804 st 23.9. 6:4123.9. 20:29 8225+8227
 9  833 út 22.9. 6:4222.9. 8:51 8225+8227
15+98 853 po 21.9. 21:5822.9. 5:29 8227
 9  836 po 21.9. 7:0221.9. 9:11 8306+8227
15+99 865 ne 20.9. 21:1821.9. 5:41 8227
15+99 865 so 19.9. 21:1820.9. 5:41 8227
2+92 855 pá 18.9. 20:0219.9. 4:53 8227
sjHL 801 pá 18.9. 0:4218.9. 5:18 8227
5+94 864 út 15.9. 20:2816.9. 4:50 8227
sjHL 801 út 15.9. 0:4215.9. 5:11 8227
14+97 869 pá 11.9. 22:4012.9. 4:26 8227
11 812 pá 11.9. 6:1711.9. 10:14 8320+8227
 1  803 čt 10.9. 5:3510.9. 19:42 8320+8227
 1  803 st 9.9. 5:359.9. 19:42 8320+8227
 9  312 út 8.9. 17:508.9. 18:45 8320+8227*Z
14 114 út 8.9. 10:158.9. 13:05 8320+8227*Z1
 9  836 út 8.9. 7:028.9. 9:11 8320+8227
2+91 853 út 8.9. 0:008.9. 5:00 8227*Z2
11 804 po 7.9. 6:417.9. 20:29 8224+8227
 6  814 pá 4.9. 4:524.9. 9:09 8224+8227
 6  815 čt 3.9. 5:243.9. 9:41 8224+8227
15 812 st 2.9. 4:582.9. 8:51 8224+8227
11 804 út 1.9. 6:411.9. 20:29 8224+8227
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8449+8467
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.