Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 046 426 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 853 so 12.6. 20:5613.6. 5:48 8226+8227
25+92 852 pá 11.6. 21:2512.6. 5:18 8226+8227
 8  804 čt 10.6. 5:2210.6. 22:08 8226+8227
 6  813 st 9.6. 6:179.6. 20:19 8226+8227
25 803 út 8.6. 4:378.6. 20:17 8226+8227
 8  806 po 7.6. 5:367.6. 22:49 8226+8227
14 808 pá 4.6. 4:404.6. 23:18 8226+8227
 6  806 čt 3.6. 5:133.6. 23:44 8226+8227
 6  803 po 31.5. 4:5331.5. 23:24 8226+8227
36 806 ne 30.5. 4:4530.5. 21:56 8226+8227
25 808 pá 28.5. 5:2328.5. 21:19 8226+8227
 1  812 čt 27.5. 5:0627.5. 21:23 8226+8227
 1  811 st 26.5. 4:4726.5. 21:08 8226+8227
 8  804 út 25.5. 5:2225.5. 22:08 8226+8227
14 808 po 24.5. 4:4024.5. 23:18 8226+8227
 8  806 ne 23.5. 4:3423.5. 23:22 8226+8227
36 809 so 22.5. 8:1822.5. 22:37 8226+8227
 1  812 pá 21.5. 5:0621.5. 21:23 8226+8227
 8  803 čt 20.5. 5:0520.5. 20:11 8226+8227
 1  812 st 19.5. 5:0619.5. 21:22 8226+8227
25 803 út 18.5. 4:3718.5. 20:17 8226+8227
16 811 po 17.5. 4:4617.5. 20:05 8226+8227
 1  811 pá 14.5. 4:4714.5. 21:08 8226+8227
 1  812 čt 13.5. 5:0613.5. 21:22 8226+8227
25 813 út 11.5. 4:3011.5. 19:38 8226+8227


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.