Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 987 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 817 út 26.5. 4:0826.5. 10:48 8227+8228
 1  810 po 25.5. 4:2726.5. 1:12 8227+8228
14 803 ne 24.5. 4:5524.5. 21:17 8227+8228
11+14 832 so 23.5. 8:0623.5. 22:21 8227+8228
16 811 pá 22.5. 4:4823.5. 1:27 8227+8228
 8  806 čt 21.5. 5:2921.5. 22:28 8227+8228
14 808 st 20.5. 6:4520.5. 21:22 8227+8228
26+91 851 út 19.5. 19:5920.5. 4:58 8227
25 817 út 19.5. 4:3019.5. 10:00 8227+8225
16 813 po 18.5. 5:0018.5. 20:15 8227+8225
24 814 pá 15.5. 6:1415.5. 20:08 8227+8225
24 806 čt 14.5. 5:5214.5. 19:55 8227+8225
24 805 st 13.5. 5:4113.5. 19:45 8227+8225
24 805 út 12.5. 9:5012.5. 19:45 8227+8225*Z
 9  823 po 11.5. 14:5511.5. 17:15 8227+8225*MU
16 812 po 11.5. 5:3311.5. 9:52 8227+8225
11 801 čt 7.5. 5:407.5. 20:05 8227+8225
16 818 st 6.5. 14:056.5. 21:14 8227+8225
16 818 st 6.5. 4:086.5. 10:53 8227+8225
 8  805 út 5.5. 13:495.5. 22:52 8227+8225
 8  805 út 5.5. 5:345.5. 10:33 8227+8225
11 801 po 4.5. 5:404.5. 20:05 8227+8225
 8  809 čt 30.4. 4:3430.4. 23:43 8227+8225
 9  809 st 29.4. 6:2029.4. 21:09 8227+8225
11 803 út 28.4. 5:4528.4. 20:25 8227+8225
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8309+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.