Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 894 654 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 106 po 10.12. 6:4110.12. 20:08 8227+8232
24 107 pá 7.12. 6:407.12. 20:09 8227+8232
 5  107 čt 6.12. 5:556.12. 22:02 8227+8232
 6  101 st 5.12. 5:095.12. 20:40 8227+8232
15 103 út 4.12. 6:084.12. 19:40 8227+8232
 5  841 po 3.12. 5:593.12. 20:17 8227+8232
 6  806 pá 30.11. 5:0230.11. 23:46 8227+8232
11 105 st 28.11. 8:5528.11. 17:15 8227+8232*Z
 9  813 út 27.11. 6:4927.11. 9:19 8227+8232
 9  831 po 26.11. 5:0127.11. 0:08 8227+8232
39 807 ne 25.11. 7:2226.11. 0:15 8227+8232
15 801 so 24.11. 4:5824.11. 20:56 8227+8232
 9  814 pá 23.11. 4:5223.11. 23:08 8227+8232
 1  812 čt 22.11. 5:4923.11. 0:50 8227+8232
 1  805 st 21.11. 4:2821.11. 21:26 8227+8232
5+94 866 po 19.11. 22:4820.11. 6:02 8227
5+94 866 ne 18.11. 22:4819.11. 6:04 8227
39 813 so 17.11. 7:5417.11. 22:17 8227+8305
11 809 pá 16.11. 4:0916.11. 19:44 8227+8305
39 804 st 14.11. 6:4214.11. 23:58 8227+8244
39 804 út 13.11. 6:4213.11. 23:58 8227+8244
 1  802 po 12.11. 6:0212.11. 21:11 8244+8227
39 810 ne 11.11. 8:3212.11. 0:25 8244+8227
11 804 so 10.11. 6:2310.11. 20:51 8244+8227
11 801 pá 9.11. 4:279.11. 20:31 8244+8227
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8029+8063

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.