Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8227

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 23. 5. 2001

Výrobní číslo: 157176

Původní evidenční číslo: 6672

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 394 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12+94 850 pá 20.7. 20:4321.7. 6:02 8227
24 804 čt 19.7. 16:4019.7. 19:26 8227+8237*Z
24 808 po 16.7. 6:4416.7. 20:05 8227+8237
24 101 pá 13.7. 6:4613.7. 20:09 8227+8237
36 101 čt 12.7. 5:0612.7. 20:09 8227+8237
22 112 st 11.7. 5:2011.7. 22:45 8227+8237
 7  103 út 10.7. 5:3110.7. 21:39 8227+8237
 7  110 po 9.7. 4:329.7. 20:45 8227+8237
3+6 803 st 4.7. 5:275.7. 0:22 8227+8237
 1  811 út 3.7. 6:193.7. 21:41 8227+8237
 1  808 po 2.7. 6:022.7. 20:56 8227+8237
5+94 841 pá 29.6. 8:1030.6. 1:46 8227+8237*Z1
 1  812 čt 28.6. 5:4928.6. 20:12 8227+8237
11 812 st 27.6. 6:1627.6. 20:02 8227+8237
 5  807 út 26.6. 5:2826.6. 22:20 8227+8237
 5  811 po 25.6. 5:5925.6. 20:44 8227+8237
15 801 ne 24.6. 5:0324.6. 21:37 8227+8237
15 802 so 23.6. 7:0024.6. 0:26 8227+8237
3+6 803 pá 22.6. 5:3223.6. 0:35 8227+8237
 9  809 čt 21.6. 5:3722.6. 0:36 8227+8237
3+6 821 st 20.6. 4:2120.6. 22:12 8227+8237
 9  809 út 19.6. 5:3720.6. 0:36 8227+8237
 9  802 po 18.6. 5:1819.6. 0:16 8227+8237
3+6 809 ne 17.6. 4:3318.6. 0:29 8227+8237
3+6 811 so 16.6. 4:3317.6. 0:49 8227+8237
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.