Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8498

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 8. 2006

Výrobní číslo: 158874

Původní evidenční číslo: 6735

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 693 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 205 út 20.8. 5:5020.8. 17:00 8498+8499*MU
24 212 po 19.8. 14:5619.8. 19:18 8498+8499
11+93 261 út 9.4. 20:4210.4. 5:40 8498
5+94 264 po 8.4. 20:119.4. 5:26 8498
5+94 264 ne 7.4. 21:558.4. 5:26 8498
5+94 265 so 6.4. 22:157.4. 5:56 8498
11+93 261 pá 5.4. 20:416.4. 5:10 8498
5+94 264 čt 4.4. 20:115.4. 5:26 8498
5+94 265 st 3.4. 20:204.4. 5:56 8498
11+93 261 út 2.4. 20:423.4. 5:40 8498
11+93 266 po 1.4. 21:262.4. 5:10 8498
 3  212 po 1.4. 4:251.4. 18:06 8498+8458
11+93 263 so 30.3. 21:5531.3. 4:25 8498
11+93 260 pá 29.3. 22:0430.3. 3:47 8498
17 202 pá 29.3. 14:2429.3. 18:16 8459+8498
17 220 pá 29.3. 6:0429.3. 10:00 8459+8498
17+95 253 čt 28.3. 22:1329.3. 4:11 8498
10 206 čt 28.3. 5:1128.3. 18:08 8498+8533
10 216 st 27.3. 6:2727.3. 19:28 8498+8533
14+94 263 út 26.3. 19:4427.3. 4:56 8498
5+94 265 po 25.3. 20:2026.3. 5:56 8498
 3  212 po 25.3. 4:2525.3. 18:06 8498+8459
11+93 265 so 23.3. 21:4524.3. 4:25 8498
11+93 266 pá 22.3. 22:3923.3. 4:45 8498
12 209 pá 22.3. 4:5522.3. 18:16 8498+8496
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.