Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8498

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 8. 2006

Výrobní číslo: 158874

Původní evidenční číslo: 6735

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 742 531 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 203 út 22.9. 5:1123.9. 0:04 8498+8499
10+15 231 po 21.9. 4:1421.9. 22:01 8498+8499
12 204 ne 20.9. 4:4021.9. 0:59 8498+8499
12 204 so 19.9. 4:4020.9. 0:59 8498+8499
10 212 pá 18.9. 4:1418.9. 21:53 8498+8499
10 207 čt 17.9. 5:5318.9. 0:44 8498+8499
10 203 st 16.9. 5:1117.9. 0:04 8498+8499
10 203 út 15.9. 5:1116.9. 0:04 8498+8499
12 206 po 14.9. 4:3514.9. 20:13 8498+8499
12 301 so 12.9. 10:4512.9. 13:05 8498+8499*Z
24 202 pá 11.9. 6:3111.9. 19:36 8498+8499
12 211 čt 10.9. 4:5610.9. 10:00 8498+8499
10 218 st 9.9. 7:409.9. 23:04 8498+8499
12 212 út 8.9. 6:048.9. 9:28 8498+8499
16 218 po 7.9. 14:067.9. 21:01 8498+8499
10 220 po 7.9. 5:337.9. 11:50 8498+8499
10 219 pá 4.9. 5:234.9. 11:40 8498+8500
16 222 čt 3.9. 6:183.9. 10:50 8498+8500
10 217 út 1.9. 4:371.9. 20:00 8498+8499
10+15 231 po 31.8. 4:1431.8. 22:01 8498+8499
10 212 st 26.8. 14:5926.8. 19:30 8498+8499
10 212 st 26.8. 5:1126.8. 9:32 8498+8499
10 205 út 25.8. 4:1726.8. 0:44 8498+8499
10 203 po 24.8. 5:4325.8. 0:24 8498+8499
12 206 pá 21.8. 14:4222.8. 0:39 8498+8499
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9367

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.