Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8498

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 19. 8. 2006

Výrobní číslo: 158874

Původní evidenční číslo: 6735

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 772 321 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 207 pá 5.3. 5:345.3. 22:38 8498+8499
 3  203 čt 4.3. 14:224.3. 19:40 8498+8499
12 208 st 3.3. 4:563.3. 21:16 8498+8499
12 202 út 2.3. 5:562.3. 22:39 8498+8499
12 208 po 1.3. 4:561.3. 21:16 8498+8499
12 208 pá 26.2. 4:5626.2. 21:16 8498+8499
14 214 čt 25.2. 5:3925.2. 22:30 8498+8499
10 208 st 24.2. 6:1324.2. 21:37 8498+8499
12 207 ne 21.2. 4:3721.2. 22:21 8498+8499
22 211 so 20.2. 4:3620.2. 22:52 8498+8499
 8  208 pá 19.2. 4:0919.2. 23:13 8498+8499
 8  208 čt 18.2. 4:0918.2. 23:13 8498+8499
10 213 st 17.2. 4:1417.2. 22:24 8498+8499
 8  208 út 16.2. 4:0916.2. 23:13 8498+8499
10 215 po 15.2. 4:1715.2. 22:44 8498+8499
12 208 ne 14.2. 4:5714.2. 22:39 8498+8499
22 204 so 13.2. 4:2113.2. 19:00 8498+8499*MU
16 211 pá 12.2. 4:4312.2. 23:17 8498+8499
17 214 čt 11.2. 5:1911.2. 21:54 8498+8499
10 213 st 10.2. 4:1410.2. 22:24 8498+8499
16 211 út 9.2. 4:439.2. 23:17 8498+8499
17 214 po 8.2. 5:198.2. 21:54 8498+8499
 6  204 ne 7.2. 4:477.2. 20:39 8498+8499
14 205 so 6.2. 5:436.2. 22:28 8498+8499
10 213 pá 5.2. 4:145.2. 22:24 8498+8499
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.